Pogacar is niet bepaald een jagend peloton.quote:Op zondag 13 april 2025 16:40 schreef franklop het volgende:
Volgens de wet van Herbert kan het nog voor Pogacar!
Hij moet nog oppassen dat hij niet in wordt ingehaald door het groepje WOUT.quote:Op zondag 13 april 2025 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Motor van Pogi is op een kasseistrook van de fiets gevallen
Rokers zijn de grootste viespeuken op deze wereld.quote:Op zondag 13 april 2025 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ergeren dat iemand een sigaret opsteekt :’)
Ik hou van de geur.quote:Op zondag 13 april 2025 16:42 schreef Felagund het volgende:
Rokers zijn de grootste viespeuken op deze wereld.
Ze komen nu ook niet meer dichter, Pogacar gewoon 2e dus.quote:Op zondag 13 april 2025 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat het verschil tussen Pogacar en groep Mes niet kleiner is.
Als kind vond ik het al ontiegelijk goor als je ergens geweest was waar gerookt werd, kon je daarna gelijk in bad en heel je kleding in de was om van die stank af te komen. Raar dat het toen gewoon als normaal werd beschouwd die kankerlucht.quote:Op zondag 13 april 2025 16:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rokers zijn de grootste viespeuken op deze wereld.
Dat is een Open VLD’er. Die denken in de eerste plaats aan zichzelf.quote:Op zondag 13 april 2025 16:43 schreef Faraday01 het volgende:
Florian Vermeersch zou nu toch in het wiel moeten blijven zitten
Ja, zelfs in het vliegtuig en zo...quote:Op zondag 13 april 2025 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als kind vond ik het al ontiegelijk goor als je ergens geweest was waar gerookt werd, kon je daarna gelijk in bad en heel je kleding in de was om van die stank af te komen. Raar dat het toen gewoon als normaal werd beschouwd die kankerlucht.
Ja, sprinten om overwinning was mooier geweest (kan nog steeds!).quote:
Supergoor inderdaad; in mijn tijd rookten leraren nog in de klas...bahquote:Op zondag 13 april 2025 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als kind vond ik het al ontiegelijk goor als je ergens geweest was waar gerookt werd, kon je daarna gelijk in bad en heel je kleding in de was om van die stank af te komen. Raar dat het toen gewoon als normaal werd beschouwd die kankerlucht.
2 monumenten, zijn seizoen is alweer klaar.quote:Op zondag 13 april 2025 16:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
Als ik MVP was zou ik met deze vorm nog even de AGR meepakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |