Dat Raas nog boven VDP staat toont al aan dat je dat lijstje van Steef totaal niet serieus kan nemen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Pogacasr staat bijna in de top 10 aller tijden in de PCS-rangschikking.
Van der Poel ongeveer op de 75-ste plaats. Het hoogst bereikbare voor hem is uiteindelijk ongeveer de 50-ste plaats van Jan Raas.
Je weet het maar nooit met alle doorgestreepte namen uit die tijd.quote:Op zondag 13 april 2025 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Lapize won de Tour 2010… ik kan het me niet meer herinneren.
Arme Pedersen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
30 seconden nog voor Pogacar. Als Vermeersch voor een ander team zou rijden, was ie ingelopen.
Ik wel, maar ik woon aan de grens.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja Karrel, niemand buiten België stelt de Ronde van Oudenaarde Vlaanderen boven Roubaix.
Doping alleen voor 't haar.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
3 jaar op rij San Remo en Roubaix winnen. Dat is toch bizar voor een ploeg als Alpecin
Morgen een nieuwe Lambo ophalen bij de importeur.quote:Op zondag 13 april 2025 16:49 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Horloge showen voor de sponsor
Toen stonden we te juichen voor de 20e plaats in de Tour van Robje Ruijjgh.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef Gremen het volgende:
15 jaar geleden waren we blij als een Nederlander 1 klassieker won of een tour rit. Wat een weelde!
In mijn ogen staat Jan Raas terecht nu nog hoger.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef Kloit het volgende:
[..]
Dat Raas nog boven VDP staat toont al aan dat je dat lijstje van Steef totaal niet serieus kan nemen.
Nee gewoon op waarde geklopt.quote:Op zondag 13 april 2025 16:53 schreef Arcee het volgende:
Pogacar zou zonder die uitglijder ook niet gewonnen hebben.
Er is toch een grens voor hemquote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind deze beelden van een kruipende Pogacar echt ge-wel-dig.
Precies.quote:
WOUT valt aan voor een mooie derde plek!quote:
We printen het uit en hangen het op ❤ uniek spul.quote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgend jaar is hij bijna 32; het besef zal wel komen dat een Vlaams Monument winnen schier onwaarschijnlijk wordt.quote:Op zondag 13 april 2025 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerlijk is braaf, toch wel knap hoe Wout zich hier weer over zet.
We moeten deze beelden koesteren. Volgende week wint ie weer met twee minuten voorsprong.quote:
Hij lijkt me er eerzuchtig genoeg voor.quote:Op zondag 13 april 2025 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Pogacar ook volgend jaar aan de start?
Och een koers die niet zo voor hem gemaakt is doet hij het alsnog goed. Valt mij nog mee. Van Aert valt meer tegen voor deze koers.quote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2025 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Tjeugod gaat zijn fiets optillen op de streep.
Eén en al genot en happinessquote:Op zondag 13 april 2025 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Pogi zit gewoon te genieten op de wielerbaan.
Wij sturen bloemen naar Matje?quote:
Hij is zo speels.quote:Op zondag 13 april 2025 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Pogi zit gewoon te genieten op de wielerbaan.