De vroege vlucht loont haast altijd in deze koers.quote:
En dan over 3 jaar zeggen als ze winnen dat helemaal niet kan omdat ze het 3 jaar daarvoor instortte. Kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 13 april 2025 17:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Altijd fijn als (toekomstige) fenomenen tekenen van menselijkheid vertonen.
Hij is half Frans.quote:
5x het vlaggetje in de top 20!quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nederlandse wielrennen stelt helaas niks voor zonder MVP
Is er al iemand van Picnic in de buurt van de finish?quote:Op zondag 13 april 2025 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meer dan 500 punten voor Intermarche, dat tikt aan. Niet dat ze echt in de gevarenzone zaten, maar het is wel mooi meegenomen.
2011: Maarten Tjallingii (3e)quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
En dat is ook alleen maar een Nederlander op papier, heeft hier nog nooit gewoondquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Kan je ook zo lijstje maken voor de WP of LBLquote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
2011: Maarten Tjallingii (3e)
2013: Niki Terpstra (3e)
2014: Niki Terpstra (1e)
2017: Sebastian Langeveld (3e)
2018: Niki Terpstra (3e)
2021: Mathieu van der Poel (3e)
2022: Dylan van Baarle (1e)
5 Nederlanders in de top-20!quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik kom uit mijn hoofd niet verder dan Bauke Mollema en Tom-Jelte Slagter.quote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Kan je ook zo lijstje maken voor de WP of LBL
En toch is iemand verbaasd dat hij Frans kan!quote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dat is ook alleen maar een Nederlander op papier, heeft hier nog nooit gewoond
Wout Poels.quote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Ik kom uit mijn hoofd niet verder dan Bauke Mollema en Tom-Jelte Slagter.
Wout Poels vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Poels?quote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Edit: En Wout Poels natuurlijk![]()
Als 't in de OP staat wel.quote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Kan je ook zo lijstje maken voor de WP of LBL
Dan vergeet je een oud-winnaar jaquote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Edit: En Wout Poels natuurlijk![]()
Matje vorig jaar ook gewoon derde.quote:
Wat ik nog het allerkutste vind, kinderen mee op het podium hijsenquote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word helemaal gek van die WAGS en kinderen. Dit is fucking wielrennen, waar gaat het over.
Del Grosso!quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, woensdag staat de Ronde van Limburg op het programma.
Belgisch of Nederlands Limburg?quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, woensdag staat de Ronde van Limburg op het programma.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Brennan is de nieuwe Roglic?quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
De nabeschouwing bij Sporza over Wout is echt goud
Klopt, nog vroeger (in de tijd van Boogerd) werd 'ie op zondag gereden.quote:Op zondag 13 april 2025 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Del Grosso!
Maar voorheen was BP toch op woensdag?
Vanmarcke vindt een top-5 klassering 'hartstikke mooi'. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
De nabeschouwing bij Sporza over Wout is echt goud
Gaat er me vooral over dat Vermeersch meestal als half lijk over de meet bolt en hier fris als een hoentje interviews staat te geven.quote:
Dat doen ze bij de F1 dan toch weer beter.quote:Op zondag 13 april 2025 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Toch bijzonder wat er allemaal gaande is zonder dat je ooit komt te weten wat. Kung zat in de achtervolgende groep en wordt pas 43e (schijnbaar gevallen), Brennan zat in de achtervolgende groep en wordt pas 44e, Tarling zat in de achtervolgende groep en wordt pas 52e. Ganna daarentegen is geen seconde in beeld geweest en reed op grote achterstand, maar wordt toch nog 13e.
Autorijden is geen sport.quote:Op zondag 13 april 2025 17:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de F1 dan toch weer beter.
Zijn ze nou echt boos dat hij niet heeft gewacht? Was toch een eigen fout van Pogacar?quote:
Mou is een act toch?quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt boos dat hij niet heeft gewacht? Was toch een eigen fout van Pogacar?
Pogacarfans hebben zonder enige uitzondering geen enkel verstand van wielrennen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt boos dat hij niet heeft gewacht? Was toch een eigen fout van Pogacar?
Daar past een middeleeuwse straf voor.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was een volle bidon ook nog eens.
Poging tot doodslag, Mathieu is ziedend.
Je zou voor minder.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was een volle bidon ook nog eens.
Poging tot doodslag, Mathieu is ziedend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |