SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Morgen maar weer gaan fietsen dan en met foto's terug melden in het topicquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: toen ik vorig weekend ging fietsen, zag ik ook allemaal lammetjes in de wei, maar niet gestopt om foto's te maken.
![]()
Schande op schande hier. Niet teruglezen én geen foto's van lammetjes makenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
toen ik vorig weekend ging fietsen, zag ik ook allemaal lammetjes in de wei, maar niet gestopt om foto's te maken.
Ik had dan tenminste nog foto's als goedmakertjequote:Op vrijdag 11 april 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schande op schande hier. Niet teruglezen én geen foto's van lammetjes maken
Ik heb helaas al andere plannen. Maar misschien kom ik onderweg wel lammetjes tegen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Morgen maar weer gaan fietsen dan en met foto's terug melden in het topic
Dat is te hopen voor jou jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas al andere plannen. Maar misschien kom ik onderweg wel lammetjes tegen.
ligt ze niet op dr bedje?quote:
In een karaokebar.quote:
volgens F1users moet ijs op warme appeltaartquote:
Kanquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens F1users moet ijs op warme appeltaart
appeltaartquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind koude appeltaart lekkerderquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
same. ik heb niets met warm fruitquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik vind koude appeltaart lekkerderzonder ijs
handel?quote:
Warm fruit is inderdaad niet lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
same. ik heb niets met warm fruit
daar begon het dan ook mee...
Nee koekquote:
Allicht. Bodemprijzen!quote:
Is lekker!quote:
notedquote:
Maar heb je nu wel je nieuwe paspoort of moet je daar volgende week weer voor heen en weer rijden?quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook lekker weer, maar zit al lekker in pyjama op de bank, was een lange vermoeiende dag
Krijg ik volgende week met de post.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je nu wel je nieuwe paspoort of moet je daar volgende week weer voor heen en weer rijden?
Oh durven ze dat daar gewoon met de post te bezorgen?quote:
Moest een aan mezelf geadresseerde envelop meenemen, met een speciale postzegel voor aangetekende post. Tot nu toe is het altijd nog goed gegaan zoquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh durven ze dat daar gewoon met de post te bezorgen?
Jeetje wat is die man een ukkie.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
Ons dimmy is wel een reuzin zo naast die burgemeester van Madrid![]()
[ afbeelding ]
Ah wel aangetekend, dat scheelt al ietsquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest een aan mezelf geadresseerde envelop meenemen, met een speciale postzegel voor aangetekende post. Tot nu toe is het altijd nog goed gegaan zo
Hij staat er ook zo lekker ongemakkelijk bijquote:
Die lijkt wel op Adjequote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ID kaart werd ook thuisbezorgdquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh durven ze dat daar gewoon met de post te bezorgen?
Je ging gehaktballen maken maar was het gehakt vergeten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Sta ik toch maar eten te koken, blijkt halverwege dat ik een cruciaal ingrediënt ben vergeten te halen
Ja met koerier doen ze in Nederland wel, maar dan moet je of niet fysiek in staat zijn om er te kunnen komen of flink dokkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ID kaart werd ook thuisbezorgd
Maar met een koerier, niet met se post
chocolade?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Sta ik toch maar eten te koken, blijkt halverwege dat ik een cruciaal ingrediënt ben vergeten te halen
Een pan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Oh hier niet hoor. Ik kon gewoon kiezen en dat was gratisquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met koerier doen ze in Nederland wel, maar dan moet je of niet fysiek in staat zijn om er te kunnen komen of flink dokken
Dit staat er bij mijn gemeente:quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier niet hoor. Ik kon gewoon kiezen en dat was gratis
quote:Let op: Bent u lichamelijk of geestelijk beperkt en kunt u uw identiteitskaart daarom niet persoonlijk aanvragen? Dan kan een medewerker van de gemeente naar u toe komen en uw aanvraag behandelen. De gemeente beoordeelt of u wel of niet persoonlijk moet langskomen.
Ohh ja ook met aanvragen. Ik ben wel zelf heengegaan voor het aanvragen.quote:
Maar da's aanvraag, niet bezorging.quote:
Buda was happy op een luxe veerboot en ballie viel uit elkaar van sushi en chocoladefontein geloof ikquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Hoe gaat het met de BoedaBalHoneymoon?
Hakken en zagen hard opzetten danquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god iemand is nu nog aan het zagen/schuren.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buda was happy op een luxe veerboot en ballie viel uit elkaar van sushi en chocoladefontein geloof ik
mooie meid denk dat wij gezegend gaan zijn met haar gezagquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
die met dat dui\vennest op haar hoofdquote:
Jaquote:
Wil ik weten wat ze nu weer gedaan/gezegd heeft?quote:
Gedoetjes over de begroting, ze had opeens toch miljarden extra nodig. Maar wilde haar begroting niet toelichten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil ik weten wat ze nu weer gedaan/gezegd heeft?
Laatst zei een Saudi prins spottend en een beetje meewarig dat over 20 jaar 100 procent van het moslimterrorisme uit Europa zal komen en ik dacht eerst huh? maar hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:10 schreef Karzai het volgende:
naja ik ben het niet geheel met haar oneens er komen teveel moslim gekkies deze kant op
en halflamme polen en roemenen
wat gaan we daaraan doen we zitten ook met handen voeten gebonden aan europese regels
Zij is compleet incapabel en wil/gaat niks oplossen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:10 schreef Karzai het volgende:
naja ik ben het niet geheel met haar oneens er komen teveel moslim gekkies deze kant op
en halflamme polen en roemenen
wat gaan we daaraan doen we zitten ook met handen voeten gebonden aan europese regels
quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gedoetjes over de begroting, ze had opeens toch miljarden extra nodig. Maar wilde haar begroting niet toelichten.
Op de vraag waarom niet is het "daarom niet"![]()
Ze heeft wel mooi een huis vlakbij Legoland.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zij is compleet incapabel en wil/gaat niks oplossen.
zit ze bij de goede partij. met een partijleider die alleen maar roept en schreeuwt en zelf geen enkele suggestie doet voor een oplossingquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ze niet daar met lego gaan spelen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooi een huis vlakbij Legoland.
tja er is is wel een extreem rechtse beweging gaande omdat we die moslims nu echt wel spuugzat zijn met hun laffe aanvallenquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
In Duitsland werd dat uitstekend opgelost doordat de andere partijen die tegenstand overnamen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja er is is wel een extreem rechtse beweging gaande omdat we die moslims nu echt wel spuugzat zijn met hun laffe aanvallen
Hetero mannen gaat nog wel maar den muzelman kan gewoon erg slecht omgaan met vrouwen met hun kont open.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja er is is wel een extreem rechtse beweging gaande omdat we die moslims nu echt wel spuugzat zijn met hun laffe aanvallen
Ik heb deze zin 3x gelezen en snap 'm nog steeds nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hetero mannen gaat nog wel maar den muzelman kan gewoon erg slecht omgaan met vrouwen met hun kont open.
Dat de gemiddelde moslim erg slecht kan omgaan met homoseksualiteit en vrouwen die hun haren laten zien.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen en snap 'm nog steeds niet
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen en snap 'm nog steeds niet
Bedankt voor de vertaling, wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde moslim erg slecht kan omgaan met homoseksualiteit en vrouwen die hun haren laten zien.
Tot uw dienst Zwitserse hoogheid, "maakt sierlijke buiging"quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling, wordt gewaardeerd.
Hoe was de woning? Of moet ik even terugscrollen naar een bepaalde tijd om de posts te lezen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Morgen even babbelen met een van mijn persoonlijk begeleiders...
Gaat wel de eerste woning worden met een huisnummer met drie cijfers
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk had @:OA het lang geleden al begrepen:
GC / [K&TSC #609] Koffie én thee dus!
Theequote:
Oei.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Morgen even babbelen met een van mijn persoonlijk begeleiders...
Spannend bosje!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
911 lijkt me wel wat, living the Porsche life.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang het niet 666 is zou ik ermee kunnen leven
Het was op zich best een mooie woning. Op de negende verdiepingquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe was de woning? Of moet ik even terugscrollen naar een bepaalde tijd om de posts te lezen?
Still alivequote:
De woning is in principe nu al beschikbaar. Maar ze willen van hier uit 1 keer per maand mensen gaan verhuizen. Dus zet ik in op ergens halverwege meiquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend bosje!
Per wanneer zou je er dan in kunnen?
Dat klinkt wel goed toch? Voor het duivenprobleem is vast wel een oplossing te vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was op zich best een mooie woning. Op de negende verdieping![]()
![]()
Niet heel groot, maar groot genoeg voor een persoon. Het is eigenlijk een grote kamer met aparte keuken en een douche en toilet (apart). Er zit een kleine doorgang van woonkamer naar slaapkamer, maar geen deur..
Balkon is wel een walhallah voor duiven(stront) zei de begeleidster, dat is wel een nadeel..
Canvasschilderij van een enorme roofvogel maken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was op zich best een mooie woning. Op de negende verdieping![]()
![]()
Niet heel groot, maar groot genoeg voor een persoon. Het is eigenlijk een grote kamer met aparte keuken en een douche en toilet (apart). Er zit een kleine doorgang van woonkamer naar slaapkamer, maar geen deur..
Balkon is wel een walhallah voor duiven(stront) zei de begeleidster, dat is wel een nadeel..
quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Canvasschilderij van een enorme roofvogel maken.
Dat is al best snel ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De woning is in principe nu al beschikbaar. Maar ze willen van hier uit 1 keer per maand mensen gaan verhuizen. Dus zet ik in op ergens halverwege mei
En ik wil er ook rustig naar toe werken, dus zal juni ook wel prima zijn voor mij, maar ja de huur wordt wel doorbetaald door de GGz (en volgens de begeleidster stond dit appartement al een paar maanden leeg) , dus denk ik dat het mei gaat worden..
Netje spannen ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed toch? Voor het duivenprobleem is vast wel een oplossing te vinden.
Heel af en toe komt ie wel eens langs tochquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje dat is lang geleden15 jaar ofzo? Hoe is het?
Heb je het roodborstje om tips gevraagd?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Of een duif grillen op de bbq en laten liggen, als een boodschap voor de rest.
En een blauwe Pino met een rood Elmo petje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet 'ie dus niet lijken op Elmo met een blauw petje op.
Oh weet ik niet, heb OA al 15 jaar niet meer gesproken volgens mij. Of meer zelfs. Net als MPG. Voor het laatst toen we allemaal op de FP zaten volgens mij.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heel af en toe komt ie wel eens langs toch
Bordje ophangen, "we do not brake for fucking pigeons"quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Of een duif grillen op de bbq en laten liggen, als een boodschap voor de rest.
Nee, heb de voordeur niet meer open durven doenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je het roodborstje om tips gevraagd?
Toch wel een paar jaar geleden ja!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje dat is lang geleden15 jaar ofzo? Hoe is het?
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:02 schreef OA het volgende:
[..]
Toch wel een paar jaar geleden ja!Gaat goed hoor. Met jou ook?
Mooi dat KSC nog steeds doorgaat.
MPG inderdaad al iets van 10 jaar weg. OA komt 1x per jaar nog wel eens buurtenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, heb OA al 15 jaar niet meer gesproken volgens mij. Of meer zelfs. Net als MPG. Voor het laatst toen we allemaal op de FP zaten volgens mij.
3x per jaar ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heel af en toe komt ie wel eens langs toch
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:02 schreef OA het volgende:
[..]
Toch wel een paar jaar geleden ja!Gaat goed hoor. Met jou ook?
Mooi dat KSC nog steeds doorgaat.
En je valt binnen op andere topicsquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]leef nog steeds, en zit nog steeds op FOK! (of weer eigenlijk, sinds corona en toen blijven hangen).
Filters voor een katquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
Oke het is goedkoper om een nieuwe drinkfontein (+ zakje filters) te kopen voor de kat dan nieuwe filters voor haar huidige.!
stapjes tellen win je de oorlog niet meequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Koen, ondergetekende en Fles zijn echte die hard KSC-soldiers
Met alcohol ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
stapjes tellen win je de oorlog niet mee
Truequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:10 schreef Karzai het volgende:
wij zijn een beetje een week landje geworden met veel welvaart
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja essie is ook nog van vroeger, maar die is er ook een paar jaar tussenuit geweest
Terwijl Nederland lekker zit te polderen over de aanpak, neemt de vijand het hele land op z'n gemakje in. Nee, ik zie Nederland geen oorlog winnen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:10 schreef Karzai het volgende:
wij zijn een beetje een week landje geworden met veel welvaart
Maar je weet toch wel dat ik het superleuk vind dat je er weer bentquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat ik het superleuk vind dat je er weer bent
beetje zoals printers en inktquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
Oke het is goedkoper om een nieuwe drinkfontein (+ zakje filters) te kopen voor de kat dan nieuwe filters voor haar huidige.!
Awwwquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:23 schreef Karzai het volgende:
ik vind essje ook een superlieve vrouw met veel humor
slaapzequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:27 schreef essnhills het volgende:
Mooi moment om op een positieve manier de dag af te sluiten
Ik ga slapen![]()
De beest uithangen, wat is dat eigenlijk? Met poep gooien, beetje rauw vlees eten en andermans kinderen doodbijten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:30 schreef Karzai het volgende:
ik sluit ook af , tot later mensen
wat mij betreft ga je nog even lekker de beest uithangen maar ik heb daar even de kracht niet meer voor
Nee dikke bleek drinkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beest uithangen, wat is dat eigenlijk? Met poep gooien, beetje rauw vlees eten en andermans kinderen doodbijten?
Niet muziek anno nu.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog nieuwe muziek ontdekkingen opgedaan?
Dat is juist mooi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet muziek anno nu.
Ik duik wel graag dmv spotify in de jaren 80/90/vroege zeroes
Nu staat er een postgrunge lijst op en kom dan regelmatig voor mij onbekende artiesten tegen. en ligt het dus vooral aan mezelf dat ik ze nog niet kende
Dat is de dinsdagavond.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beest uithangen, wat is dat eigenlijk? Met poep gooien, beetje rauw vlees eten en andermans kinderen doodbijten?
Dit is wel iets voor jou,quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog nieuwe muziek ontdekkingen opgedaan?
Zijn er ook tienpotige lieveheersbeestjes.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Leuk boek besteld, Terra Ultima, over het flamingohert, de koraalpanter en het zespotige schattige lieveheersbeestje met zijn vreselijke geheim.
Dit beestje heeft alles mee wat schattigheid betreft maar is giftig voor kinderen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er ook tienpotige lieveheersbeestjes.
Hoezo "maar"quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit beestje heeft alles mee wat schattigheid betreft maar is giftig voor kinderen.
Ik tel niet meer meequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Koen, ondergetekende en Fles zijn echte die hard KSC-soldiers
Antwoord volgt volgend jaarquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA![]()
.
Lang niet gezien.
Hoe is het nou?
Ja, die komt via een toeristische route langswaaien, om vervolgens de snelweg naar huis te nemen.quote:
Alles OK een paar kilometer verderop?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die komt via een toeristische route langswaaien, om vervolgens de snelweg naar huis te nemen.
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles OK een paar kilometer verderop?
Mag niet klagen, en het is nog weekend ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor.
En aan die kant van de A12?
Ja, 3 dagen vrij, dan 2 dagen werken en daarna 5 dagen vrijquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag niet klagen, en het is nog weekend ook
Is dat wanneer ze de A4 gaan dichtgooien voor een snelle verbinding tussen Schiphol en Den Haag?quote:
Jij komt af en toe weer mee posten en bent er dan weer een paar weken nietquote:
Nee, A4 blijft open, minus een baan tussen Burgerveen en Schiphol. De A44 gaat wel helemaal dicht. En tig secundaire wegen eromheen dus het wordt 1 groot dramaquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat wanneer ze de A4 gaan dichtgooien voor een snelle verbinding tussen Schiphol en Den Haag?
Ik snap ook niet dat ze niet naar Zestienhoven vliegen, is dichter bij Den Haag.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, A4 blijft open, minus een baan tussen Burgerveen en Schiphol. De A44 gaat wel helemaal dicht. En tig secundaire wegen eromheen dus het wordt 1 groot drama
In gedachten ben ik hier elke dag hoor. Alleen tegenwoordig heb ik wat meer afleiding om dat uit mijn gedachten naar de realiteit te brengenquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij komt af en toe weer mee posten en bent er dan weer een paar weken niet![]()
Die drie genoemden zijn er vrijwel dagelijks..
Ik moet trouwens soms aan het werk aan jou denken in Veldhoven woont een gezin die dezelfde achternaam combinatie heeft bij jou (dus achternaam van man- achternaam partner).. En daar heb ik wel eens post voorquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
In gedachten ben ik hier elke dag hoor. Alleen tegenwoordig heb ik wat meer afleiding om dat uit mijn gedachten naar de realiteit te brengen.
Een belastingaanslag die met 500% is verhoogd?quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Het zou wat zijn als er in NL een geslaagde aanslag op Trump gaat komen
quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een belastingaanslag die met 500% is verhoogd?.
Links is er hysterisch en knettergek genoeg voor.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Nederland is ook geen oorlogsland, die willen in een oorlog gewoon de neutrale partij zijn zodat ze aan beide kanten handel kunnen drijven, die echte VOC-mentaliteitquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terwijl Nederland lekker zit te polderen over de aanpak, neemt de vijand het hele land op z'n gemakje in. Nee, ik zie Nederland geen oorlog winnen.
Dit doet me ergens aan denkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een belastingaanslag die met 500% is verhoogd?.
Nog beterquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Of dat Extinction Rebellion zich vastlijmt op de snelweg als Trump over de weg wil met zijn "Beast".
Nee @koen66 die z'n belastingaangifte nog moet invullenquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boze pinguïns misschien?
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt nog een paar wekenquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee @:koen66 die z'n belastingaangifte nog moet invullen
Serieus? Dat heb ik echt gemistquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes met budapestenaar. die is hier ook
ja alweer 7 uurquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het daar alweer ochtend?
ja echt. Geen grapquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is Buda daar serieus echt? Dat heb ik gemist
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:18 schreef Flory- het volgende:
[..]2 burgers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:18 schreef Flory- het volgende:
[..]oh lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja zijn al vanaf osaka hierheen gekomen met de ferry. Vandaag gaan we naar hot water springs kijken en een kabelbaan nemenquote:
Dat ookquote:
Gaaf hoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn al vanaf osaka hierheen gekomen met de ferry. Vandaag gaan we naar hot water springs kijken en een kabelbaan nemen
Kun je geen andere vragen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vind bedden wat hard hier en de kussens zijn net bakstenen
Gaaf hoor. Heb gewoon de hele aankondiging vooraf gemistquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn al vanaf osaka hierheen gekomen met de ferry. Vandaag gaan we naar hot water springs kijken en een kabelbaan nemen
nee zo sjiek zitten we nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kun je geen andere vragen?
Kussen menu?
Die was er ook niet echtquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaaf hoor. Heb gewoon de hele aankondiging vooraf gemist
Misschien iets in de lucht ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:28 schreef bitterbal het volgende:
heb wel uitslag op mijn armen en benen sinds ik hier ben
gewoon omdat je dan weer zelf wat kan koken of wat anders?quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik weer eindelijk een eigen keuken heb..
Waarom heb ik in Japan zoveel last van allergieën?quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:28 schreef bitterbal het volgende:
heb wel uitslag op mijn armen en benen sinds ik hier ben
Ja dat. Al zou ik hier ook kunnen koken hoor, maar de keukens zijn voor iedereen toegankelijk en ik heb graag wat meer privacy, dus gebruik ik nu voornamelijk de oven op mijn kamer of de airfryerquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon omdat je dan weer zelf wat kan koken of wat anders?
hmmm zou dat het zijn denk je? Heb op mijn boven benen en armenquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Waarom heb ik in Japan zoveel last van allergieën?
Ja, de pollenconcentraties in Japan kunnen uitzonderlijk hoog zijn, vooral in het voorjaar. De belangrijkste boosdoener is de Japanse ceder, die grote hoeveelheden pollen in de lucht uitstoot . Dit fenomeen leidt vaak tot wijdverspreide seizoensgebonden allergieën, beter bekend als "hooikoorts".26 feb 2025
quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Helllllleeeeuw dames en meisjes, heren en beren...
dit is de Nacht Etto...
met diep duister donkere chocolademelkdeuntjes voor jullie feuntjes...
Melloooww....
quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:32 schreef bitterbal het volgende:
die wcs jongens die ze hier hebben![]()
Zelfs bij een openbaar toilet of de wc\s in supermarkten hebben ze al die functies op het toilet. Die hier in het hotel heeft een verwarmde bril
Geen idee natuurlijk, snel even en googeltje gedaan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm zou dat het zijn denk je? Heb op mijn boven benen en armen
vind je dat niets?quote:
Van een stromend beekje ga ik al gelijk plassenquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je dat niets?
en ze hebben bij de openbare privace mode. Dan gaat er een geluid van een stromend beekje afspelen zodat je in alle rust je gerrie kan laten vallen
het lijkt me niks, maar ligt er ook wel aan hoe het gemaakt is..quote:
quote:en ze hebben bij de openbare privace mode. Dan gaat er een geluid van een stromend beekje afspelen zodat je in alle rust je gerrie kan laten vallen
hmm nee zo voelt het niet. ik vind het zeer comfiquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:35 schreef mschol het volgende:
[..]
het lijkt me niks, maar ligt er ook wel aan hoe het gemaakt is..
bedoel: een niet ijskoude bril is fijn, maar een voorverwarmde alsof er iemand voor je is geweest is
[..]
Maak maar veel foto's voor de huismutsen alhierquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:38 schreef bitterbal het volgende:
En ze hebben hier bij de supermarkt voorverwarmde thee in flesjeskoffie trouwens ook.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maak maar veel foto's voor de huismutsen alhier![]()
Slapen hier Fijne dag Buda en Bal
trustequote:Op zaterdag 12 april 2025 00:52 schreef mschol het volgende:
ja ik ga ook maar proberen te slapen.. als ik niet ga lopen piekeren over een IT probleem
Japans ontbijt vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maak maar veel foto's voor de huismutsen alhier![]()
Slapen hier Fijne dag Buda en Bal
quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Helllllleeeeuw dames en meisjes, heren en beren...
dit is de Nacht Etto...
met diep duister donkere chocolademelkdeuntjes voor jullie feuntjes...
Melloooww....
Geniet ervanquote:Op zaterdag 12 april 2025 02:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Japans ontbijt vandaag
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi heb je een nieuwe website?
https://checkjekiwis.nl/
quote:Met deze pin zeg je
"I am besties with my testies"
quote:
Dotjequote:
Ga je nog lekker toeren vandaag?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi heb je een nieuwe website?
https://checkjekiwis.nl/
quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je die pin op je kiwi's speldt?
quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat je die pin op je kiwi's speldt?
Nee, ik ga lekker naar Zeeland zoquote:
O dat is ook mooi. Geniet er van.quote:Op zaterdag 12 april 2025 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ga lekker naar Zeeland zo
Gaan we doen!quote:
Blijven jullie een heel weekend, of alleen een dagje?quote:
Lol wat.quote:Op zaterdag 12 april 2025 06:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Lunch wordt gestoomd met geothermische warmte![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |