Mijn ID kaart werd ook thuisbezorgdquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh durven ze dat daar gewoon met de post te bezorgen?
Je ging gehaktballen maken maar was het gehakt vergeten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Sta ik toch maar eten te koken, blijkt halverwege dat ik een cruciaal ingrediënt ben vergeten te halen
Ja met koerier doen ze in Nederland wel, maar dan moet je of niet fysiek in staat zijn om er te kunnen komen of flink dokkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn ID kaart werd ook thuisbezorgd
Maar met een koerier, niet met se post
chocolade?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Sta ik toch maar eten te koken, blijkt halverwege dat ik een cruciaal ingrediënt ben vergeten te halen
Een pan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Oh hier niet hoor. Ik kon gewoon kiezen en dat was gratisquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met koerier doen ze in Nederland wel, maar dan moet je of niet fysiek in staat zijn om er te kunnen komen of flink dokken
Dit staat er bij mijn gemeente:quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh hier niet hoor. Ik kon gewoon kiezen en dat was gratis
quote:Let op: Bent u lichamelijk of geestelijk beperkt en kunt u uw identiteitskaart daarom niet persoonlijk aanvragen? Dan kan een medewerker van de gemeente naar u toe komen en uw aanvraag behandelen. De gemeente beoordeelt of u wel of niet persoonlijk moet langskomen.
Ohh ja ook met aanvragen. Ik ben wel zelf heengegaan voor het aanvragen.quote:
Maar da's aanvraag, niet bezorging.quote:
Buda was happy op een luxe veerboot en ballie viel uit elkaar van sushi en chocoladefontein geloof ikquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Hoe gaat het met de BoedaBalHoneymoon?
Hakken en zagen hard opzetten danquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god iemand is nu nog aan het zagen/schuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |