Allicht. Bodemprijzen!quote:
Is lekker!quote:
notedquote:
Maar heb je nu wel je nieuwe paspoort of moet je daar volgende week weer voor heen en weer rijden?quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook lekker weer, maar zit al lekker in pyjama op de bank, was een lange vermoeiende dag
Krijg ik volgende week met de post.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je nu wel je nieuwe paspoort of moet je daar volgende week weer voor heen en weer rijden?
Oh durven ze dat daar gewoon met de post te bezorgen?quote:
Moest een aan mezelf geadresseerde envelop meenemen, met een speciale postzegel voor aangetekende post. Tot nu toe is het altijd nog goed gegaan zoquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh durven ze dat daar gewoon met de post te bezorgen?
Jeetje wat is die man een ukkie.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
Ons dimmy is wel een reuzin zo naast die burgemeester van Madrid![]()
[ afbeelding ]
Ah wel aangetekend, dat scheelt al ietsquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest een aan mezelf geadresseerde envelop meenemen, met een speciale postzegel voor aangetekende post. Tot nu toe is het altijd nog goed gegaan zo
Hij staat er ook zo lekker ongemakkelijk bijquote:
Die lijkt wel op Adjequote:Op vrijdag 11 april 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
Ons dimmy is wel een reuzin zo naast die burgemeester van Madrid![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop