SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Morgen maar weer gaan fietsen dan en met foto's terug melden in het topicquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: toen ik vorig weekend ging fietsen, zag ik ook allemaal lammetjes in de wei, maar niet gestopt om foto's te maken.
![]()
Schande op schande hier. Niet teruglezen én geen foto's van lammetjes makenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
toen ik vorig weekend ging fietsen, zag ik ook allemaal lammetjes in de wei, maar niet gestopt om foto's te maken.
Ik had dan tenminste nog foto's als goedmakertjequote:Op vrijdag 11 april 2025 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Schande op schande hier. Niet teruglezen én geen foto's van lammetjes maken
Ik heb helaas al andere plannen. Maar misschien kom ik onderweg wel lammetjes tegen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Morgen maar weer gaan fietsen dan en met foto's terug melden in het topic
Dat is te hopen voor jou jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas al andere plannen. Maar misschien kom ik onderweg wel lammetjes tegen.
ligt ze niet op dr bedje?quote:
In een karaokebar.quote:
volgens F1users moet ijs op warme appeltaartquote:
Kanquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens F1users moet ijs op warme appeltaart
appeltaartquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind koude appeltaart lekkerderquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
same. ik heb niets met warm fruitquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik vind koude appeltaart lekkerderzonder ijs
handel?quote:
Warm fruit is inderdaad niet lekkerquote:Op vrijdag 11 april 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
same. ik heb niets met warm fruit
daar begon het dan ook mee...
Nee koekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |