Ga je wat leuks doen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Weekendje na een lange week harde noeste arbeid
Online boeken shoppen.quote:
Ik moet er nog 2 om een boekje vol te krijgen, wil je de OP updaten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb sowieso een hekel aan die zegeltopics
niet zo zeer vanwege de verzoeken
maar wel van het feit dat iedereen graag wil dat mods de OP updaten... dan doen we ons best met alles bij e houden en komt de vraag in het topic...
wie heeft er nog nodig?
ja godfried bohmans waarom houden we de OP nog bij dan?
Dat hebben ze bij de Jumbo ook. bij een volle kaart krijg je stroopwafels.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:39 schreef Flory- het volgende:
Vriendlief komt terug van de Carrefour met de mededeling "ga zitten, dit geloof je niet".
Lang verhaal kort, ze hebben nu bij bij de zelfscan iets nieuws bedacht ivm alle mopperende klanten omdat ze zovaak controle kijgen![]()
Je krijgt een stempelkaart en na elke goede controle krijg je een stempel.
Bij 5 stempels krijg je bonuspunten ofzo, precies weet ik dat niet want hij had geen zin om dat lulpraatje af te luisteren en hij had gezegd dat hij die stempelkaart ook niet hoeft![]()
Serieus, wie verzint dit
ja hoor ik welquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet er nog 2 om een boekje vol te krijgen, wil je de OP updaten?
Hier bij de AH hebben we zulks fratsen allemaal niet nodigquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij de Jumbo ook. bij een volle kaart krijg je stroopwafels.
Gisteren had ik er eentje gepost van de lammetjes die gisteren geboren waren. Nu te lui om weer om de hele wei heen te lopen voor de nieuwequote:
Wanneer komen de koteletjesquote:
Oh, die heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren had ik er eentje gepost van de lammetjes die gisteren geboren waren. Nu te lui om weer om de hele wei heen te lopen voor de nieuwe
lees jij niet eens alle posts terug die geplaatst zijn toen jij er niet was?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
lees jij niet eens alle posts terug die geplaatst zijn toen jij er niet was?
foeiquote:
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit was de foto van gisteren, speciaal voor je opgezocht.
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:
Lammetje in de schaduw van mamaquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit was de foto van gisteren, speciaal voor je opgezocht.
[ afbeelding ]
Veeel te druk voorquote:
Nee, ook nog niet gezien. Leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze staan bij mij innde buurt, had je die al gezien?
Overal lammetjesquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal jonkiesquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schandequote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
toen ik vorig weekend ging fietsen, zag ik ook allemaal lammetjes in de wei, maar niet gestopt om foto's te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |