SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liever kook ik zelf mijn eten met de juiste kruiden enzo.
Ik ben door het ziekenhuis tegenwoordig wel meer gaan 'lusten', alleen al omdat het nooit zo slecht kan zijn als het voer daar. Zelfs vliegtuigvoer is nog lekkerderquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer toen ik daar drie dagen lag alleen maar brood gegeten want ik vind dat ziekenhuis vreten hier echt niet te eten.
Dus de rest van de dag alleen nog maar een avondsnackje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben alvast mijn avondeten aan het opeten![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Niet door het slotje gepost en nieuwe topic geopend
Maar ik woon technisch gezien in een verkeerd stuk ingepolderd Zuid-Holland, wat ben ik dan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja links zit niet zo heel veel leuks, gezelligs en vlots in, beschouw dat ook gewoon als Zeeuwen.
En dat smaakt al nergens naar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben door het ziekenhuis tegenwoordig wel meer gaan 'lusten', alleen al omdat het nooit zo slecht kan zijn als het voer daar. Zelfs vliegtuigvoer is nog lekkerder
Denk dat ik vanavond soep doe ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus de rest van de dag alleen nog maar een avondsnackje?
Ja, en dat maakt het een stuk beter dan vies voerquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat smaakt al nergens naar.
Koken zonder pakje en zakjes van Honig en Knorr is best wel makkelijk.quote:
Ik heb in allebei ze ziekenhuizen in Tilly gelegen, bij de ene kreeg je je avondmaaltijd gewoon in de 'avond'. Maar bij de andere kreeg je dat tijdens de lunch en was er 's avonds alleen maar brood beschikbaarquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht. Toen had ik 2 broodjes hagelslag als avondeten, meer was er niet beschikbaar
Maargoed, dat was op de observatie van de spoedafdeling
Enige keer dat ik wel avondeten nam trouwens was toen ik 24 uur helemaal plat moest liggen op de IC. Ja ook met eten dus na een paar hapjes zei ik laat maar zitten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben door het ziekenhuis tegenwoordig wel meer gaan 'lusten', alleen al omdat het nooit zo slecht kan zijn als het voer daar. Zelfs vliegtuigvoer is nog lekkerder
Zo ist !quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja links zit niet zo heel veel leuks, gezelligs en vlots in, beschouw dat ook gewoon als Zeeuwen.
Als ik plat liggend ga zitten eten, dan komt het eten niet eens in mijn maagquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Enige keer dat ik wel avondeten nam trouwens was toen ik 24 uur helemaal plat moest liggen op de IC. Ja ook met eten dus na een paar hapjes zei ik laat maar zitten.Was ook de eerste dag en nacht. En het eten was toch al niet lekker.
Join the clubquote:
Kun je nagaan, had 1 keer een kippenpoot die zo gortdroog was gekookt dat het was alsof je gips zat te vreten, de rijst die erbij lag was zelfs nog droger, dat had beter kunnen worden gebruikt als kattengrind dan als voedselquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat smaakt al nergens naar.
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Koken zonder pakje en zakjes van Honig en Knorr is best wel makkelijk.
Gewoon goed investeren in de juiste kruiden en de juiste recepten opzoeken.
Samequote:
Heb je een jetlag van die 2 uurtjes tijdsverschil of ben je te actief bezig geweestquote:
Ja mocht mn nek dan klein beetje bewegen maar alsnog niet te doen. Sowieso 24 uur helemaal plat liggen en niet mogen bewegen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik plat liggend ga zitten eten, dan komt het eten niet eens in mijn maag
quote:
Ahjaquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in allebei ze ziekenhuizen in Tilly gelegen, bij de ene kreeg je je avondmaaltijd gewoon in de 'avond'. Maar bij de andere kreeg je dat tijdens de lunch en was er 's avonds alleen maar brood beschikbaar
In mijn studenten at ik veel avg'tje. Dus gehaktballen braden en daar de bijna de hele week meedoen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Al hoef ik niet zo vaak meer recepten op te zoeken. Dat is meer voor als ik iets speciaals wil maken
Ik heb alleen met studententijd pakjes en zakjes gebruikt eigenlijk
Ik ben wel heel bedreven in iets er tusseninquote:
Klinkt appetijtelijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nagaan, had 1 keer een kippenpoot die zo gortdroog was gekookt dat het was alsof je gips zat te vreten, de rijst die erbij lag was zelfs nog droger, dat had beter kunnen worden gebruikt als kattengrind dan als voedsel
Je bent zellufquote:
Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar pakjes en zakjes bij verspakkettenquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Al hoef ik niet zo vaak meer recepten op te zoeken. Dat is meer voor als ik iets speciaals wil maken
Ik heb alleen met studententijd pakjes en zakjes gebruikt eigenlijk
quote:
Voor dat moment moest ik niks van pindasaus weten (ja ik weet ook niet waarom) en daarna ben ik er fan van geworden. Dus wat dat betreft was het wel een goede maaltijdquote:
nee vannacht slecht geslapen op de boot en vandaag te veel gelopen ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een jetlag van die 2 uurtjes tijdsverschil of ben je te actief bezig geweest
Dat blijft een verrassingquote:
Heb je tenminste wel genoeg stapjes gezet voor al die sushi en chocoladefonteinquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vannacht slecht geslapen op de boot en vandaag te veel gelopen ook
21000 vandaagquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel genoeg stapjes gezet voor al die sushi en chocoladefontein
Dat zijn aantallen om lekker te mogen snaaienquote:
quote:
Dat zijn veel stappenquote:
Calorie of 400 verbrand. Eet lekker een wrap, kan primaquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn aantallen om lekker te mogen snaaien
Kaneel colaquote:
Ken ik niet, is dat nieuw?quote:
Nee, oud.quote:
Cola van de supermarkt Plusquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden hier cola plus. Geen idee wat het is
Vanille Cola is echt samen met Orangina mijn guilty pleasure. Wat een gruwelijk lekker spul!quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, oud.
Jumbo verkocht het onder zijn eigen merk, maar helaas uit het assortiment gegaan..
Ga wel eens vanille cola eens keer proberen.
Over de datum Cola, yes!quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola_Fiber%2Bquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Ik ging vaak naar jumbo om boodschappen doen speciaal voor die colasmaak.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vanille Cola is echt samen met Orangina mijn guilty pleasure. Wat een gruwelijk lekker spul!
Jammer dat 't uit het assortiment is gegaan, wilde 't juist eens proberenben altijd wel in to dingen proberen
Jumbo huismerk vind ik sowieso lekkerste huismerk cola. (En Pepsi van de A merken)quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging vaak naar jumbo om boodschappen doen speciaal voor die colasmaak.
Klinkt chillquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
ah
Een nieuwe Japanse Coca-Cola variant zonder calorieën en suikers, maar wel met toegevoegde vezels! De cola bevat 5 gram dextrine, vezels die ervoor zorgen dat je een verzadigd gevoel krijgt en tevens helpt om afvalstoffen uit je lichaam te verwijderen.
Toegevoegde vezels!?quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
ah
Een nieuwe Japanse Coca-Cola variant zonder calorieën en suikers, maar wel met toegevoegde vezels! De cola bevat 5 gram dextrine, vezels die ervoor zorgen dat je een verzadigd gevoel krijgt en tevens helpt om afvalstoffen uit je lichaam te verwijderen.
Mijn limonade met yakultsmaak is sowieso coolerquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Wat.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn limonade met yakultsmaak is sowieso cooler
Bij de Jumbo hebben ze sowieso de laatste tijd wel gekke smaken. Maakte laatst deze foto en dacht echt "misschien binnenkort maar eens terug om te kijken of het wat is"quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ging vaak naar jumbo om boodschappen doen speciaal voor die colasmaak.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn limonade met yakultsmaak is sowieso cooler
Als je komt kan je het zienquote:
Vezels zijn geen marketing bullshit. Maar vind het als 't gaat om een blikje cola zo overdreven. Zit geen suiker in maar wél vezels. En waarschijnlijk ook nog iets anders wat een stuk ongezonder is (zoals i.p.v suiker in zero aspartaam)quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Zijn vezels marketingbullshitsinds wanneer
want?quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vezels zijn geen marketing bullshit. Maar vind het als 't gaat om een blikje cola zo overdreven. Zit geen suiker in maar wél vezels. En waarschijnlijk ook nog iets anders wat een stuk ongezonder is (zoals i.p.v suiker in zero aspartaam)
hoiquote:
hoi crackiepackiegekkielekkerbekkiequote:
ga je ook genieten van dit weer?quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoi
[..]
hoi crackiepackiegekkielekkerbekkie
van aspartaam heb je een verhoogd risico op kanker!!!quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:43 schreef Crack_ het volgende:
en je vindt aspartaam ongezonder dan suiker, op welk gebied
ik heb net met de lunch een rondje gelopenquote:
Als ik nu moet beslissen wordt het zeker neequote:
ah ok, je praat in je eentje weer eens voor 'iedereen'. Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:44 schreef Grotetijd het volgende:
Omdat iedereen die bezig is met vezels in mijn beleving dat haalt uit voeding. Niemand gaat een blikje drinken kopen en kijkt naar de vezels. Wel naar suiker/caffeine.
Er staat ook IN MIJN BELEVING. Ik zeg iedereen "in mijn beleving" en niet IEDEREEN "naar mijn onderzoek wat waarheidsgetrouw is"quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah ok, je praat in je eentje weer eens voor 'iedereen'. Dan snap ik het
Vezels zijn goed voor je darmen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel een top idee eigenlijk, wat extra vezels in drinken. Heb je meteen wat extra vocht om die vezels te verwerken in je lijf.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
van aspartaam heb je een verhoogd risico op kanker!!!met 15 liter cola op een dag voor meerdere jaren lang. Maar dat wordt nooit in de argument gemeld.
En nu ga ik weer m'n WOG stoppen
wat goed, ik ga zo een rondje doenquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb net met de lunch een rondje gelopen
jij?
Maar je BELEVING poneren als feit lokt het uit dat er resultaten gebaseerd op onderzoek tegengeworpen worden. Jouw probleem als je daardoor butthurt bent hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er staat ook IN MIJN BELEVING. Ik zeg iedereen "in mijn beleving" en niet IEDEREEN "naar mijn onderzoek wat waarheidsgetrouw is"Vind het leuk om hier te posten, maar jij bent niet te peilen holy shit.
Oke ik moet HARDOP lachen van deze PANIEK post waarin je TOTAAL niet weet wat je ZELF zegt en die RANDOM CAPSLOCK om je punt zogenaamd bij te zetten IS TERING GRAPPIGquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er staat ook IN MIJN BELEVING. Ik zeg iedereen "in mijn beleving" en niet IEDEREEN "naar mijn onderzoek wat waarheidsgetrouw is"Vind het leuk om hier te posten, maar jij bent niet te peilen holy shit.
ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel een top idee eigenlijk, wat extra vezels in drinken. Heb je meteen wat extra vocht om die vezels te verwerken in je lijf.
Lol, nU hEB ik VAn dIe ScHIjTIrriTAnTE mSN-sPeAK aSsoCIaTiESquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke ik moet HARDOP lachen van deze PANIEK post waarin je TOTAAL niet weet wat je ZELF zegt en die RANDOM CAPSLOCK om je punt zogenaamd bij te zetten IS TERING GRAPPIG
je kan een potje vezels bij het kruidvat halen, gewoon door je eten of drinken gooien.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ookben meteen opgaan zoeken hoe wat, lijkt me echt ideaal om aan je adh te komen
quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Is goedIk begrijp dat FOK! een Autistenforum is, maar dit is wel heel intens
had zo'n potje zemelen gehaald, mijn hemel wat intensquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan een potje vezels bij het kruidvat halen, gewoon door je eten of drinken gooien.
Lees je eigen posts eens objectief terug man.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Die ja. Doet lilak ook door dingen heen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gooi iedere dag psylliumvezels in mijn melk met se lunch
Melk met veren @:4everblackeyed
Daarna weekendquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:54 schreef dud0r het volgende:
En nu ga ik echt voor het eggie weer aan het werk want ik moet nog wat rapportages eruit knallen.
Komt door al die nepsuikers.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zou dit eigenlijk moeten doen. Denk wel dat ik er goed aan doe door het langzaaaaaam op te bouwen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan een potje vezels bij het kruidvat halen, gewoon door je eten of drinken gooien.
Ik dacht de pirkquote:
Je zit in DTS dus je moet wel wat gewend zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die ja. Doet lilak ook door dingen heen.
Iedereen met verstand eruit flikkeren, iemand met dezelfde achterlijke mening als jij de oorzaak laten 'onderzoeken'.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm. Denk dat RFK Jr. dat laatste inderdaad gaat vinden.
Oh jezus, nu lees ik het nieuws pas.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm. Denk dat RFK Jr. dat laatste inderdaad gaat vinden.
Woke mensen zijn extra vatbaarquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh jezus, nu lees ik het nieuws pas.
Ben benieuwd of er nog een besmettelijkheidsgraad aan gehangen gaat worden.
Als je het gewoon als andersom kennis ziet?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze roeptoeteren daar iedere dag zoveel onzin dat het niet bij te houden is.
Extra vitamientjes uit voeding of moeten we bij een specifieke supplementenboer aankloppen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woke mensen zijn extra vatbaar
Tegen mazelen moet je maar gewoon wat extra vitamientjes nemen.
Minpunten dit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zit in DTS dus je moet wel wat gewend zijn.
voor 10x extra duurquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Extra vitamientjes uit voeding of moeten we bij een specifieke supplementenboer aankloppen?
Goed puntquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
ZEGquote:
Ja, de fortuinen van z'n matties moeten natuurlijk gespekt worden.quote:
Wat een klucht ook.quote:And the department has hired as a senior data analyst David Geier, a self-proclaimed autism expert who published a since-retracted paper with his father, Mark Geier, purporting to show links between vaccines and autism.
Volgens mij was extra Vitamine A supplement; maar natuurlijk weer teveel zodat kinderen daar ziek van werden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Extra vitamientjes uit voeding of moeten we bij een specifieke supplementenboer aankloppen?
Als je het er niet mee eens bent dan gaan we kijken of we je ergens voor kunnen veroordelen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, serieus?
[..]
Wat een klucht ook.
Lever kapot, maar hey, geen autismequote:Op vrijdag 11 april 2025 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was extra Vitamine A supplement; maar natuurlijk weer teveel zodat kinderen daar ziek van werden.
Aapmerika.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, serieus?
[..]
Wat een klucht ook.
vieze ziektesquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lever kapot, maar hey, geen autisme
I guess?
Tegenwoordig kunnen we vrij aardig met autisme omgaan omdat die mensen de wereld iets anders benaderen; maar nu gaan we maar weer iedereen de eenheidsworst benadering geven.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lever kapot, maar hey, geen autisme
I guess?
De Nazi's waren vroeger blij met autisten, die konden ze mooi als bewakers gebruiken voor hun vernietigingskampen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Autisten als nieuwe lepralijers.![]()
Zal ik met zo'n belletje aan m'n enkel gaan rondlopen ook?
Andere vorm van enkelband.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Autisten als nieuwe lepralijers.![]()
Zal ik met zo'n belletje aan m'n enkel gaan rondlopen ook?
Sociopaat =/= autist he.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nazi's waren vroeger blij met autisten, die konden ze mooi als bewakers gebruiken voor hun vernietigingskampen.
je moet bepaalde hersencapaciteit hebben om dingen te kunnen begrijpen, fyiquote:
De drang om dingen uit te leggen schijnt een marker te wezen, ik kan het niet helpen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je moet bepaalde hersencapaciteit hebben om dingen te kunnen begrijpen, fyi
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De drang om dingen uit te leggen schijnt een marker te wezen, ik kan het niet helpen.
Jij zou een goede lerares/trainer zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De drang om dingen uit te leggen schijnt een marker te wezen, ik kan het niet helpen.
Womansplainer.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zou een goede lerares/trainer zijn
Oeh, die adopteer ik.quote:
Dat heet mansplaining maar dat schijnt soms ook voor te komen bij de vrouwtjesquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Viel wel te verwachtenquote:
Alleen Madonna toch.quote:
Nah, dat zou het zijn als ik die drang alleen bij mannen had.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heet mansplaining maar dat schijnt soms ook voor te komen bij de vrouwtjes
Anders heb je last van Liesjeritus.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat zou het zijn als ik die drang alleen bij mannen had.
*whoosh*quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders heb je last van Liesjeritus.
Toch maar een carrière in jet onderwijs overwegen danquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Daarom zijn vrouwen in het onderwijs zo totaal onseksie.
Hij wil gewoon dat je hem strafwerk geeft.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch maar een carrière in jet onderwijs overwegen dan
Ughquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat je hem strafwerk geeft.
Lolquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
Oke maar waar heb ik mijn telefoon gelaten. Natuurlijk staat bluetooth net uit dus zoeken via horloge kan niet. Heb zelfs al in de koelkast gekeken.
Geef je nummer even, dan bel ik.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
Oke maar waar heb ik mijn telefoon gelaten. Natuurlijk staat bluetooth net uit dus zoeken via horloge kan niet. Heb zelfs al in de koelkast gekeken.
oh, late reactiequote:Op vrijdag 11 april 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat je hem strafwerk geeft.
Dit is echt zooo irritantquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch maar een carrière in jet onderwijs overwegen dan
Ja slimmerd als hij niet op stil stond dan kon ik mijn pa ook wel appen, via laptop, om mij te bellen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geef je nummer even, dan bel ik.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
Spitter spetter spater
Koolmeesje in het vogelbadjewater
Ja dat zei je er niet bij!quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja slimmerd als hij niet op stil stond dan kon ik mijn pa ook wel appen, via laptop, om mij te bellen.
Heb je al in je hand gekeken?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja slimmerd als hij niet op stil stond dan kon ik mijn pa ook wel appen, via laptop, om mij te bellen.
Op je hoofd?quote:
maar alsnog, wel goed om te checkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op je hoofd?
Oh wacht, het ging niet om een bril.
Ik vind regelmatig mijn telefoon op mijn hoofd iddquote:
Ik dacht eerst aanquote:
maar neequote:Op vrijdag 11 april 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind regelmatig mijn telefoon op mijn hoofd idd
quote:Dat ze dan daarna in de boom gaan zitten om zich uit te schudden en verder schoon te poetsen
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan
[..]
maar nee
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
We hebben inmiddels iets teveel vogels in de tuin, moet elke dag de vogelpoep van de nieuwe tuintegels schrobben
Ben je nu een kwertje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Ohhh heb echt zo'n lelijke foto in m'n paspoort nu.. kijk als een verschrikt hert met grote ogen
Ja ik kon nog 1 laatste plekje bedenken. Tussen het hoofdbord van mijn bed en het matras.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zien, zien!quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Ohhh heb echt zo'n lelijke foto in m'n paspoort nu.. kijk als een verschrikt hert met grote ogen
Wel zonder uitgepikt oog door een agressief roodborstje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Zodra ze zich hier meldt met een 'ahoy matey' weten we genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel zonder uitgepikt oog door een agressief roodborstje?
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag in mijn eentje de boekenwinkel van de ondergang gered, kan alleen nu niet meer eten de rest van de maand.
Lekker een lokale ondernemer gesteund zo. Goed bezig.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
7 boeken. Kassabon zei 125 euro
ik heb nog wel droog brood in de vriezerquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag in mijn eentje de boekenwinkel van de ondergang gered, kan alleen nu niet meer eten de rest van de maand.
Dankquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog wel droog brood in de vriezer
en dan wil ik er ook wel broodbeleg naar keuze bij doen voor jequote:
Mijn wereld kan niet meer stukquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan wil ik er ook wel broodbeleg naar keuze bij doen voor je
gedragen ondergoed schijnt ook veel op te brengenquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders verkoop ik wel een paar voetfoto's enzo
Mmm, niet mijn fetisj.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders verkoop ik wel een paar voetfoto's enzo
quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
Krijg morgenavond een FOK!ker op bezoek.Brr eng.
Lijkt me heel gek dat je met iemand praat en dat je er later achter komt dat jullie beide FOK!kers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me sowieso raar, stel je hebt met iemand op FOK! geen klik, en jullie vliegen elkaar constant in de haren. Blijk je diegene al jaren lang IRL te kennen en zijn jullie goed bevriend
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hoe duur is 't nu dan? Ik zie geen prijs staan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Jezus hoe duur was dit normaal dan voor 15 waspods.
[ link | afbeelding ]
Ik vond dat juist wel grappig haha.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me heel gek dat je met iemand praat en dat je er later achter komt dat jullie beide FOK!kers zijn.
Lijkt me sowieso raar, stel je hebt met iemand op FOK! geen klik, en jullie vliegen elkaar constant in de haren. Blijk je diegene al jaren lang IRL te kennen en zijn jullie goed bevriend
Misschien even tijd om een nieuwe bril op te halen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe duur is 't nu dan? Ik zie geen prijs staan.
ik zag het eerst ook niet, maar die oranje sticker zegt. opruiming 8 euroquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe duur is 't nu dan? Ik zie geen prijs staan.
Oh wacht. Die grote omgedraaide sticker staat 8 Euroquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien even tijd om een nieuwe bril op te halen.
Moet er niet aan denken dat bekenden van mij mijn Pohi zienquote:
online zijn ze nog goedkoper te vinden dan 8 euro.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh wacht. Die grote omgedraaide sticker staat 8 EuroZijn normaal 11-12.
Ja moet haast wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
online zijn ze nog goedkoper te vinden dan 8 euro.
Ooit was dat een warm sociaal badquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jouw wasmachine doseert zelf? Cool. Heb je zo'n Ecoshizzle van Samsung?quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop gewoon huismerk een flesje van 3,5 euro ofzo?
En dan vul ik de bakjes in mijn wasmachine, want mijn wasmachine doseert zelf.
Ja precies die jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jouw wasmachine doseert zelf? Cool. Heb je zo'n Ecoshizzle van Samsung?
Hier gewoon een dopje van "gwoon" wasmiddel per keer, werkt prima
ik heb poeder, kan ik een stuk of 100 wasbeurten mee doenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik koop gewoon huismerk een flesje van 3,5 euro ofzo?
En dan vul ik de bakjes in mijn wasmachine, want mijn wasmachine doseert zelf.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ooit was dat een warm sociaal bad
Gelukkig weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb poeder, kan ik een stuk of 100 wasbeurten mee doen
een klein beetje wasverzachter er bij... behalve bij handdoeken
Die van m'n ex doseerde ook niet zelf. Sowieso is dat toch ook niet nodig? Gooi gewoon de dop vol tot de rand en giet dat in 't reservoir. Klaar.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:31 schreef mschol het volgende:
ik heb een ecobubble van samsung maar die doseert niet zelf
alleen piepjes zijn net zo irritant eigenlijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die van m'n ex doseerde ook niet zelf. Sowieso is dat toch ook niet nodig? Gooi gewoon de dop vol tot de rand en giet dat in 't reservoir. Klaar.
(en dat muziekje elke keer als je was klaar was werd ik ook gek van op den duur)
Die van mij piept niet eensquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen piepjes zijn net zo irritant eigenlijk
Je merk OK noemen is wel geniaalquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die van mij piept niet eens![]()
Die van mij doet *klik* om te laten weten dat de deur weer van 't slot is, dus kan de was er uit. Maar goed, was ook een "ok" van 219 euro of zo
die van mij piept een aantal keer.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die van mij piept niet eens![]()
Die van mij doet *klik* om te laten weten dat de deur weer van 't slot is, dus kan de was er uit. Maar goed, was ook een "ok" van 219 euro of zo
Ja hoe krijg je 't in je hoofd om dat te doenquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je merk OK noemen is wel geniaal
is je van harte gegund... van die prijs had je nu wel brood met beleg kunnen kopen ondanks je boekenaankoopquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik heb een fancy iets duurdere ecobubble gekocht afgelopen zomer. Mijn eerste eigen wasmachine.
Gelukkig heb ik nog een goed gevulde andere rekeningquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
is je van harte gegund... van die prijs had je nu wel brood met beleg kunnen kopen ondanks je boekenaankoop
hebben ze hier bij de lokale jumbo ook al een hele tijd. een sticker bij goed gedrag en dan een pakje stroopwafels bij 5 stickersquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:39 schreef Flory- het volgende:
Vriendlief komt terug van de Carrefour met de mededeling "ga zitten, dit geloof je niet".
Lang verhaal kort, ze hebben nu bij bij de zelfscan iets nieuws bedacht ivm alle mopperende klanten omdat ze zovaak controle kijgen![]()
Je krijgt een stempelkaart en na elke goede controle krijg je een stempel.
Bij 5 stempels krijg je bonuspunten ofzo, precies weet ik dat niet want hij had geen zin om dat lulpraatje af te luisteren en hij had gezegd dat hij die stempelkaart ook niet hoeft![]()
Serieus, wie verzint dit
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:41 schreef Flory- het volgende:
Oja en hoi natuurlijk![]()
Ik moest dit even kwijt
Wow serieus?quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze hier bij de lokale jumbo ook al een hele tijd. een sticker bij goed gedrag en dan een pakje stroopwafels bij 5 stickers
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:41 schreef Flory- het volgende:
Oja en hoi natuurlijk![]()
Ik moest dit even kwijt
Terecht. Of accepteer fouten, al dan niet bewust, als je zonodig wil besparen op caissières.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook beloond worden voor mijn goede gedrag.
Preciesquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pak stroopwafels lust ik ook wel.
Hier, een sticker voor je boekaankopen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook beloond worden voor mijn goede gedrag.
ik vind dat plastic altijd zo knisperen als ik een heel pak op eetquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pak stroopwafels lust ik ook wel.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind dat plastic altijd zo knisperen als ik een heel pak op eet
Controle snap ik, maar het is gewoon bijna altijd, zet dan een gewone kassa terug ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht. Of accepteer fouten, al dan niet bewust, als je zonodig wil besparen op caissières.
Ja, eens. En verzin er vooral geen nieuw systeem omheen met stempels en stickers.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Controle snap ik, maar het is gewoon bijna altijd, zet dan een gewone kassa terug ofzo.
Bizar vind ik hetquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, eens. En verzin er vooral geen nieuw systeem omheen met stempels en stickers.
Je moet ook het plastic niet eten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind dat plastic altijd zo knisperen als ik een heel pak op eet
dan is het geen heel pak meerquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet ook het plastic niet eten.
Hahahaha jezus ventquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet ook het plastic niet eten.
Oh ik word misschien 10-20% van de tijd gecontroleerd ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2025 16:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Controle snap ik, maar het is gewoon bijna altijd, zet dan een gewone kassa terug ofzo.
Zo hoort het ook, hier is het echt zowat elke keer en dan staan wachten tot er iemand komt, vooral leuk op een drukke dagquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ik word misschien 10-20% van de tijd gecontroleerd ofzo
Dan lijkt het me wel irritant jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, hier is het echt zowat elke keer en dan staan wachten tot er iemand komt, vooral leuk op een drukke dag
Netjesquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan lijkt het me wel irritant ja
Ik vind het zo ideaal. Kan alles al winkelend al scannen en in mijn trolley doen. En dan alleen dat scanding even bliepen en afrekenen.
En die enkele keer dat ze wel controleren scannen ze alleen een paar dingetjes bovenop.
Dat is heel lang geleden dan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ooit was dat een warm sociaal bad
ik zeg nixquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:10 schreef Flory- het volgende:
Dat topic over die SMEG zegels![]()
Had haar eerste post al gezien in K&W, speciaal account voor gemaakt, echt mensen
Ja dat zal vast wel meehelpenquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Netjes![]()
Je bent natuurlijk een voorbeeldige klant
hoe is zn hartslag?quote:
Stampend.quote:
quote:
Ik las hagelslagquote:
Jij hebt gewoon honger.quote:
dan waren het muisjes na stig zn gestampquote:
En dat.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan waren het muisjes na stig zn gestamp
Lol, zit het net te lezenquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:10 schreef Flory- het volgende:
Dat topic over die SMEG zegels![]()
Had haar eerste post al gezien in K&W, speciaal account voor gemaakt, echt mensen
Nee klopt en het is ook een iets dunner vloerkleed, is gemaakt om uit te kunnen wassen.quote:
Nee heb net druiven opquote:
ik heb sowieso een hekel aan die zegeltopicsquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, zit het net te lezen
Meteen 'gezellig'
Heb ze al voorbij zien komen ja, zo heel dun vind ik niks voor hier, maar uitwasbaar is erg handig natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee klopt en het is ook een iets dunner vloerkleed, is gemaakt om uit te kunnen wassen.
Ga je wat leuks doen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Weekendje na een lange week harde noeste arbeid
Online boeken shoppen.quote:
Ik moet er nog 2 om een boekje vol te krijgen, wil je de OP updaten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb sowieso een hekel aan die zegeltopics
niet zo zeer vanwege de verzoeken
maar wel van het feit dat iedereen graag wil dat mods de OP updaten... dan doen we ons best met alles bij e houden en komt de vraag in het topic...
wie heeft er nog nodig?
ja godfried bohmans waarom houden we de OP nog bij dan?
Dat hebben ze bij de Jumbo ook. bij een volle kaart krijg je stroopwafels.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:39 schreef Flory- het volgende:
Vriendlief komt terug van de Carrefour met de mededeling "ga zitten, dit geloof je niet".
Lang verhaal kort, ze hebben nu bij bij de zelfscan iets nieuws bedacht ivm alle mopperende klanten omdat ze zovaak controle kijgen![]()
Je krijgt een stempelkaart en na elke goede controle krijg je een stempel.
Bij 5 stempels krijg je bonuspunten ofzo, precies weet ik dat niet want hij had geen zin om dat lulpraatje af te luisteren en hij had gezegd dat hij die stempelkaart ook niet hoeft![]()
Serieus, wie verzint dit
ja hoor ik welquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet er nog 2 om een boekje vol te krijgen, wil je de OP updaten?
Hier bij de AH hebben we zulks fratsen allemaal niet nodigquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij de Jumbo ook. bij een volle kaart krijg je stroopwafels.
Gisteren had ik er eentje gepost van de lammetjes die gisteren geboren waren. Nu te lui om weer om de hele wei heen te lopen voor de nieuwequote:
Wanneer komen de koteletjesquote:
Oh, die heb ik gemist dan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren had ik er eentje gepost van de lammetjes die gisteren geboren waren. Nu te lui om weer om de hele wei heen te lopen voor de nieuwe
lees jij niet eens alle posts terug die geplaatst zijn toen jij er niet was?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
lees jij niet eens alle posts terug die geplaatst zijn toen jij er niet was?
foeiquote:
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit was de foto van gisteren, speciaal voor je opgezocht.
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:
Lammetje in de schaduw van mamaquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit was de foto van gisteren, speciaal voor je opgezocht.
[ afbeelding ]
Veeel te druk voorquote:
Nee, ook nog niet gezien. Leuk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze staan bij mij innde buurt, had je die al gezien?
Overal lammetjesquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal jonkiesquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schandequote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
toen ik vorig weekend ging fietsen, zag ik ook allemaal lammetjes in de wei, maar niet gestopt om foto's te maken.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
toen ik vorig weekend ging fietsen, zag ik ook allemaal lammetjes in de wei, maar niet gestopt om foto's te maken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |