vieze ziektesquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lever kapot, maar hey, geen autisme
I guess?
Tegenwoordig kunnen we vrij aardig met autisme omgaan omdat die mensen de wereld iets anders benaderen; maar nu gaan we maar weer iedereen de eenheidsworst benadering geven.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lever kapot, maar hey, geen autisme
I guess?
De Nazi's waren vroeger blij met autisten, die konden ze mooi als bewakers gebruiken voor hun vernietigingskampen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Autisten als nieuwe lepralijers.![]()
Zal ik met zo'n belletje aan m'n enkel gaan rondlopen ook?
Andere vorm van enkelband.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Autisten als nieuwe lepralijers.![]()
Zal ik met zo'n belletje aan m'n enkel gaan rondlopen ook?
Sociopaat =/= autist he.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nazi's waren vroeger blij met autisten, die konden ze mooi als bewakers gebruiken voor hun vernietigingskampen.
je moet bepaalde hersencapaciteit hebben om dingen te kunnen begrijpen, fyiquote:
De drang om dingen uit te leggen schijnt een marker te wezen, ik kan het niet helpen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je moet bepaalde hersencapaciteit hebben om dingen te kunnen begrijpen, fyi
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De drang om dingen uit te leggen schijnt een marker te wezen, ik kan het niet helpen.
Jij zou een goede lerares/trainer zijnquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De drang om dingen uit te leggen schijnt een marker te wezen, ik kan het niet helpen.
Womansplainer.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zou een goede lerares/trainer zijn
Oeh, die adopteer ik.quote:
Dat heet mansplaining maar dat schijnt soms ook voor te komen bij de vrouwtjesquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Viel wel te verwachtenquote:
Alleen Madonna toch.quote:
Nah, dat zou het zijn als ik die drang alleen bij mannen had.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heet mansplaining maar dat schijnt soms ook voor te komen bij de vrouwtjes
Anders heb je last van Liesjeritus.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat zou het zijn als ik die drang alleen bij mannen had.
*whoosh*quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders heb je last van Liesjeritus.
Toch maar een carričre in jet onderwijs overwegen danquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Daarom zijn vrouwen in het onderwijs zo totaal onseksie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |