Komt door al die nepsuikers.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Is goedIk begrijp dat FOK! een Autistenforum is, maar dit is wel heel intens
Ik zou dit eigenlijk moeten doen. Denk wel dat ik er goed aan doe door het langzaaaaaam op te bouwen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan een potje vezels bij het kruidvat halen, gewoon door je eten of drinken gooien.
Ik dacht de pirkquote:
Je zit in DTS dus je moet wel wat gewend zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
Is goedIk begrijp dat FOK! een Autistenforum is, maar dit is wel heel intens
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die ja. Doet lilak ook door dingen heen.
Iedereen met verstand eruit flikkeren, iemand met dezelfde achterlijke mening als jij de oorzaak laten 'onderzoeken'.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm. Denk dat RFK Jr. dat laatste inderdaad gaat vinden.
Oh jezus, nu lees ik het nieuws pas.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm. Denk dat RFK Jr. dat laatste inderdaad gaat vinden.
Woke mensen zijn extra vatbaarquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh jezus, nu lees ik het nieuws pas.
Ben benieuwd of er nog een besmettelijkheidsgraad aan gehangen gaat worden.
Als je het gewoon als andersom kennis ziet?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze roeptoeteren daar iedere dag zoveel onzin dat het niet bij te houden is.
Extra vitamientjes uit voeding of moeten we bij een specifieke supplementenboer aankloppen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woke mensen zijn extra vatbaar
Tegen mazelen moet je maar gewoon wat extra vitamientjes nemen.
Minpunten dit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zit in DTS dus je moet wel wat gewend zijn.
voor 10x extra duurquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Extra vitamientjes uit voeding of moeten we bij een specifieke supplementenboer aankloppen?
Goed puntquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zit in DTS dus je moet wel wat gewend zijn.
ZEGquote:
Ja, de fortuinen van z'n matties moeten natuurlijk gespekt worden.quote:
Wat een klucht ook.quote:And the department has hired as a senior data analyst David Geier, a self-proclaimed autism expert who published a since-retracted paper with his father, Mark Geier, purporting to show links between vaccines and autism.
Volgens mij was extra Vitamine A supplement; maar natuurlijk weer teveel zodat kinderen daar ziek van werden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Extra vitamientjes uit voeding of moeten we bij een specifieke supplementenboer aankloppen?
Als je het er niet mee eens bent dan gaan we kijken of we je ergens voor kunnen veroordelen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, serieus?
[..]
Wat een klucht ook.
Lever kapot, maar hey, geen autismequote:Op vrijdag 11 april 2025 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was extra Vitamine A supplement; maar natuurlijk weer teveel zodat kinderen daar ziek van werden.
Aapmerika.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, serieus?
[..]
Wat een klucht ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |