Ben je nu een kwertje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Ohhh heb echt zo'n lelijke foto in m'n paspoort nu.. kijk als een verschrikt hert met grote ogen
Ja ik kon nog 1 laatste plekje bedenken. Tussen het hoofdbord van mijn bed en het matras.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zien, zien!quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Ohhh heb echt zo'n lelijke foto in m'n paspoort nu.. kijk als een verschrikt hert met grote ogen
Wel zonder uitgepikt oog door een agressief roodborstje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Zodra ze zich hier meldt met een 'ahoy matey' weten we genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel zonder uitgepikt oog door een agressief roodborstje?
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag in mijn eentje de boekenwinkel van de ondergang gered, kan alleen nu niet meer eten de rest van de maand.
Lekker een lokale ondernemer gesteund zo. Goed bezig.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
7 boeken. Kassabon zei 125 euro
ik heb nog wel droog brood in de vriezerquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag in mijn eentje de boekenwinkel van de ondergang gered, kan alleen nu niet meer eten de rest van de maand.
Dankquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog wel droog brood in de vriezer
en dan wil ik er ook wel broodbeleg naar keuze bij doen voor jequote:
Mijn wereld kan niet meer stukquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan wil ik er ook wel broodbeleg naar keuze bij doen voor je
gedragen ondergoed schijnt ook veel op te brengenquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders verkoop ik wel een paar voetfoto's enzo
Mmm, niet mijn fetisj.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En anders verkoop ik wel een paar voetfoto's enzo
quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
Krijg morgenavond een FOK!ker op bezoek.Brr eng.
Lijkt me heel gek dat je met iemand praat en dat je er later achter komt dat jullie beide FOK!kers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me sowieso raar, stel je hebt met iemand op FOK! geen klik, en jullie vliegen elkaar constant in de haren. Blijk je diegene al jaren lang IRL te kennen en zijn jullie goed bevriend
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hoe duur is 't nu dan? Ik zie geen prijs staan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Jezus hoe duur was dit normaal dan voor 15 waspods.
[ link | afbeelding ]
Ik vond dat juist wel grappig haha.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me heel gek dat je met iemand praat en dat je er later achter komt dat jullie beide FOK!kers zijn.
Lijkt me sowieso raar, stel je hebt met iemand op FOK! geen klik, en jullie vliegen elkaar constant in de haren. Blijk je diegene al jaren lang IRL te kennen en zijn jullie goed bevriend
Misschien even tijd om een nieuwe bril op te halen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe duur is 't nu dan? Ik zie geen prijs staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |