Hij wil gewoon dat je hem strafwerk geeft.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch maar een carričre in jet onderwijs overwegen dan
Ughquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat je hem strafwerk geeft.
Lolquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
Oke maar waar heb ik mijn telefoon gelaten. Natuurlijk staat bluetooth net uit dus zoeken via horloge kan niet. Heb zelfs al in de koelkast gekeken.
Geef je nummer even, dan bel ik.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
Oke maar waar heb ik mijn telefoon gelaten. Natuurlijk staat bluetooth net uit dus zoeken via horloge kan niet. Heb zelfs al in de koelkast gekeken.
oh, late reactiequote:Op vrijdag 11 april 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat je hem strafwerk geeft.
Dit is echt zooo irritantquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch maar een carričre in jet onderwijs overwegen dan
Ja slimmerd als hij niet op stil stond dan kon ik mijn pa ook wel appen, via laptop, om mij te bellen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geef je nummer even, dan bel ik.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
Spitter spetter spater
Koolmeesje in het vogelbadjewater
Ja dat zei je er niet bij!quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja slimmerd als hij niet op stil stond dan kon ik mijn pa ook wel appen, via laptop, om mij te bellen.
Heb je al in je hand gekeken?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja slimmerd als hij niet op stil stond dan kon ik mijn pa ook wel appen, via laptop, om mij te bellen.
Op je hoofd?quote:
maar alsnog, wel goed om te checkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op je hoofd?
Oh wacht, het ging niet om een bril.
Ik vind regelmatig mijn telefoon op mijn hoofd iddquote:
Ik dacht eerst aanquote:
maar neequote:Op vrijdag 11 april 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind regelmatig mijn telefoon op mijn hoofd idd
quote:Dat ze dan daarna in de boom gaan zitten om zich uit te schudden en verder schoon te poetsen
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan
[..]
maar nee
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
We hebben inmiddels iets teveel vogels in de tuin, moet elke dag de vogelpoep van de nieuwe tuintegels schrobben
Ben je nu een kwertje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Ohhh heb echt zo'n lelijke foto in m'n paspoort nu.. kijk als een verschrikt hert met grote ogen
Ja ik kon nog 1 laatste plekje bedenken. Tussen het hoofdbord van mijn bed en het matras.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zien, zien!quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
Ohhh heb echt zo'n lelijke foto in m'n paspoort nu.. kijk als een verschrikt hert met grote ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |