Cultural appropriationquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik had worstenbroodjes van bakker (met open kontjes @:Budapestenaar @:4EverBlackEyed )
Helemaal nietquote:
in beppu is het ook tijd om te etenquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is in Bangkok nu half 6, dus gewoon bijna avond
Wraps kan prima als altijd etenquote:
Natuurlijk wel, Noord Brabant heeft een onzichtbare grens, links van Heusden tot aan Reusel, links daarvan de knieperts en halve Calvinisten (open kontjes), rechts daarvan den gezellige joviale Bourgondiėr (dichte kontjes).quote:
Ben jij democraat?quote:
Precies. No big deal, lekker eten!quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in beppu is het ook tijd om te eten
Ja, ik denk dat het officieel dan lunch heetquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
avondeten met lunch, heeft dat een naam
Hoeveel aankledingen zijn er al?quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aanmelding van jou ontvangen
Ik kreeg zelfs wrap hapje als avond snack in het ziekenhuis.quote:
Loonse en Drunense duinen zijn inderdaad een goede carričre.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Noord Brabant heeft een onzichtbare grens, links van Heusden tot aan Reusel, links daarvan de knieperts en halve Calvinisten (open kontjes), rechts daarvan den gezellige joviale Bourgondiėr (dichte kontjes).
Ik ben gewoon in gedachten met @bitterbal en @Budapestenaar mee op reisquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in beppu is het ook tijd om te eten
Zie je welquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs wrap hapje als avond snack in het ziekenhuis.
Dat hij daarna 4 mensen doodschoot konden we ook al aan zien komen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het succes van de multiculturele samenleving.
Ook bedankt namens Roosje van 19.
Was ooit een mooie documentaire over, de twee Brabanders of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loonse en Drunense duinen zijn inderdaad een goede carričre.
Ik kreeg in het ziekenhuis bitterballen en loempia's als middagsnack, maar ja dat was natuurlijk wel in Tilburgquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou ja, in dit geval wel ja, hoefde je niet eens zoveel mensenkennis voor te hebben.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hij daarna 4 mensen doodschoot konden we ook al aan zien komen.
Tja, als je daar dan toch bentquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg in het ziekenhuis bitterballen en loempia's als middagsnack, maar ja dat was natuurlijk wel in Tilburg
Ik heb de laatste keer toen ik daar drie dagen lag alleen maar brood gegeten want ik vind dat ziekenhuis vreten hier echt niet te eten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die oosterlingen zijn gewoon een mengelmoes tussen reserve-Belgen en Limbo'squote:Op vrijdag 11 april 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Noord Brabant heeft een onzichtbare grens, links van Heusden tot aan Reusel, links daarvan de knieperts en halve Calvinisten (open kontjes), rechts daarvan den gezellige joviale Bourgondiėr (dichte kontjes).
Ook wel eens gehad in het ziekenhuis, maar de laatste tijd is het wel wat gezonder geworden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg in het ziekenhuis bitterballen en loempia's als middagsnack, maar ja dat was natuurlijk wel in Tilburg
Nou ja links zit niet zo heel veel leuks, gezelligs en vlots in, beschouw dat ook gewoon als Zeeuwen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die oosterlingen zijn gewoon een mengelmoes tussen reserve-Belgen en Limbo's
Ik heb 1x een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht. Toen had ik 2 broodjes hagelslag als avondeten, meer was er niet beschikbaarquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer toen ik daar drie dagen lag alleen maar brood gegeten want ik vind dat ziekenhuis vreten hier echt niet te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |