Dit beestje heeft alles mee wat schattigheid betreft maar is giftig voor kinderen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er ook tienpotige lieveheersbeestjes.
Hoezo "maar"quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit beestje heeft alles mee wat schattigheid betreft maar is giftig voor kinderen.
Ik tel niet meer meequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Koen, ondergetekende en Fles zijn echte die hard KSC-soldiers
Antwoord volgt volgend jaarquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA![]()
.
Lang niet gezien.
Hoe is het nou?
Ja, die komt via een toeristische route langswaaien, om vervolgens de snelweg naar huis te nemen.quote:
Alles OK een paar kilometer verderop?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die komt via een toeristische route langswaaien, om vervolgens de snelweg naar huis te nemen.
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alles OK een paar kilometer verderop?
Mag niet klagen, en het is nog weekend ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor.
En aan die kant van de A12?
Ja, 3 dagen vrij, dan 2 dagen werken en daarna 5 dagen vrijquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag niet klagen, en het is nog weekend ook
Is dat wanneer ze de A4 gaan dichtgooien voor een snelle verbinding tussen Schiphol en Den Haag?quote:
Jij komt af en toe weer mee posten en bent er dan weer een paar weken nietquote:
Nee, A4 blijft open, minus een baan tussen Burgerveen en Schiphol. De A44 gaat wel helemaal dicht. En tig secundaire wegen eromheen dus het wordt 1 groot dramaquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat wanneer ze de A4 gaan dichtgooien voor een snelle verbinding tussen Schiphol en Den Haag?
Ik snap ook niet dat ze niet naar Zestienhoven vliegen, is dichter bij Den Haag.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, A4 blijft open, minus een baan tussen Burgerveen en Schiphol. De A44 gaat wel helemaal dicht. En tig secundaire wegen eromheen dus het wordt 1 groot drama
In gedachten ben ik hier elke dag hoor. Alleen tegenwoordig heb ik wat meer afleiding om dat uit mijn gedachten naar de realiteit te brengenquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij komt af en toe weer mee posten en bent er dan weer een paar weken niet![]()
Die drie genoemden zijn er vrijwel dagelijks..
Ik moet trouwens soms aan het werk aan jou denken in Veldhoven woont een gezin die dezelfde achternaam combinatie heeft bij jou (dus achternaam van man- achternaam partner).. En daar heb ik wel eens post voorquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
In gedachten ben ik hier elke dag hoor. Alleen tegenwoordig heb ik wat meer afleiding om dat uit mijn gedachten naar de realiteit te brengen.
Een belastingaanslag die met 500% is verhoogd?quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Het zou wat zijn als er in NL een geslaagde aanslag op Trump gaat komen
quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een belastingaanslag die met 500% is verhoogd?.
Links is er hysterisch en knettergek genoeg voor.quote:Op vrijdag 11 april 2025 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Nederland is ook geen oorlogsland, die willen in een oorlog gewoon de neutrale partij zijn zodat ze aan beide kanten handel kunnen drijven, die echte VOC-mentaliteitquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Terwijl Nederland lekker zit te polderen over de aanpak, neemt de vijand het hele land op z'n gemakje in. Nee, ik zie Nederland geen oorlog winnen.
Dit doet me ergens aan denkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een belastingaanslag die met 500% is verhoogd?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |