Nog beterquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Of dat Extinction Rebellion zich vastlijmt op de snelweg als Trump over de weg wil met zijn "Beast".
Nee @koen66 die z'n belastingaangifte nog moet invullenquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boze pinguïns misschien?
Bekijk deze YouTube-video
Je hebt nog een paar wekenquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee @:koen66 die z'n belastingaangifte nog moet invullen
Serieus? Dat heb ik echt gemistquote:Op vrijdag 11 april 2025 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes met budapestenaar. die is hier ook
ja alweer 7 uurquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het daar alweer ochtend?
ja echt. Geen grapquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is Buda daar serieus echt? Dat heb ik gemist
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:18 schreef Flory- het volgende:
[..]2 burgers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:18 schreef Flory- het volgende:
[..]oh lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja zijn al vanaf osaka hierheen gekomen met de ferry. Vandaag gaan we naar hot water springs kijken en een kabelbaan nemenquote:
Dat ookquote:
Gaaf hoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn al vanaf osaka hierheen gekomen met de ferry. Vandaag gaan we naar hot water springs kijken en een kabelbaan nemen
Kun je geen andere vragen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vind bedden wat hard hier en de kussens zijn net bakstenen
Gaaf hoor. Heb gewoon de hele aankondiging vooraf gemistquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn al vanaf osaka hierheen gekomen met de ferry. Vandaag gaan we naar hot water springs kijken en een kabelbaan nemen
nee zo sjiek zitten we nietquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:26 schreef Flory- het volgende:
[..]
Kun je geen andere vragen?
Kussen menu?
Die was er ook niet echtquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaaf hoor. Heb gewoon de hele aankondiging vooraf gemist
Misschien iets in de lucht ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:28 schreef bitterbal het volgende:
heb wel uitslag op mijn armen en benen sinds ik hier ben
gewoon omdat je dan weer zelf wat kan koken of wat anders?quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik weer eindelijk een eigen keuken heb..
Waarom heb ik in Japan zoveel last van allergieën?quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:28 schreef bitterbal het volgende:
heb wel uitslag op mijn armen en benen sinds ik hier ben
Ja dat. Al zou ik hier ook kunnen koken hoor, maar de keukens zijn voor iedereen toegankelijk en ik heb graag wat meer privacy, dus gebruik ik nu voornamelijk de oven op mijn kamer of de airfryerquote:Op zaterdag 12 april 2025 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon omdat je dan weer zelf wat kan koken of wat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |