Truequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:10 schreef Karzai het volgende:
wij zijn een beetje een week landje geworden met veel welvaart
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja essie is ook nog van vroeger, maar die is er ook een paar jaar tussenuit geweest
Terwijl Nederland lekker zit te polderen over de aanpak, neemt de vijand het hele land op z'n gemakje in. Nee, ik zie Nederland geen oorlog winnen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:10 schreef Karzai het volgende:
wij zijn een beetje een week landje geworden met veel welvaart
Maar je weet toch wel dat ik het superleuk vind dat je er weer bentquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat ik het superleuk vind dat je er weer bent
beetje zoals printers en inktquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
Oke het is goedkoper om een nieuwe drinkfontein (+ zakje filters) te kopen voor de kat dan nieuwe filters voor haar huidige.!
Awwwquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:23 schreef Karzai het volgende:
ik vind essje ook een superlieve vrouw met veel humor
slaapzequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:27 schreef essnhills het volgende:
Mooi moment om op een positieve manier de dag af te sluiten
Ik ga slapen![]()
De beest uithangen, wat is dat eigenlijk? Met poep gooien, beetje rauw vlees eten en andermans kinderen doodbijten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:30 schreef Karzai het volgende:
ik sluit ook af , tot later mensen
wat mij betreft ga je nog even lekker de beest uithangen maar ik heb daar even de kracht niet meer voor
Nee dikke bleek drinkenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beest uithangen, wat is dat eigenlijk? Met poep gooien, beetje rauw vlees eten en andermans kinderen doodbijten?
Niet muziek anno nu.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog nieuwe muziek ontdekkingen opgedaan?
Dat is juist mooi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet muziek anno nu.
Ik duik wel graag dmv spotify in de jaren 80/90/vroege zeroes
Nu staat er een postgrunge lijst op en kom dan regelmatig voor mij onbekende artiesten tegen. en ligt het dus vooral aan mezelf dat ik ze nog niet kende
Dat is de dinsdagavond.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beest uithangen, wat is dat eigenlijk? Met poep gooien, beetje rauw vlees eten en andermans kinderen doodbijten?
Dit is wel iets voor jou,quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog nieuwe muziek ontdekkingen opgedaan?
Zijn er ook tienpotige lieveheersbeestjes.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Leuk boek besteld, Terra Ultima, over het flamingohert, de koraalpanter en het zespotige schattige lieveheersbeestje met zijn vreselijke geheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |