Dat de gemiddelde moslim erg slecht kan omgaan met homoseksualiteit en vrouwen die hun haren laten zien.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen en snap 'm nog steeds niet
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen en snap 'm nog steeds niet
Bedankt voor de vertaling, wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde moslim erg slecht kan omgaan met homoseksualiteit en vrouwen die hun haren laten zien.
Tot uw dienst Zwitserse hoogheid, "maakt sierlijke buiging"quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling, wordt gewaardeerd.
Hoe was de woning? Of moet ik even terugscrollen naar een bepaalde tijd om de posts te lezen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Morgen even babbelen met een van mijn persoonlijk begeleiders...
Gaat wel de eerste woning worden met een huisnummer met drie cijfers
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk had @:OA het lang geleden al begrepen:
GC / [K&TSC #609] Koffie én thee dus!
Theequote:
Oei.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Morgen even babbelen met een van mijn persoonlijk begeleiders...
Spannend bosje!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
911 lijkt me wel wat, living the Porsche life.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang het niet 666 is zou ik ermee kunnen leven
Het was op zich best een mooie woning. Op de negende verdiepingquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe was de woning? Of moet ik even terugscrollen naar een bepaalde tijd om de posts te lezen?
Still alivequote:
De woning is in principe nu al beschikbaar. Maar ze willen van hier uit 1 keer per maand mensen gaan verhuizen. Dus zet ik in op ergens halverwege meiquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend bosje!
Per wanneer zou je er dan in kunnen?
Dat klinkt wel goed toch? Voor het duivenprobleem is vast wel een oplossing te vinden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was op zich best een mooie woning. Op de negende verdieping![]()
![]()
Niet heel groot, maar groot genoeg voor een persoon. Het is eigenlijk een grote kamer met aparte keuken en een douche en toilet (apart). Er zit een kleine doorgang van woonkamer naar slaapkamer, maar geen deur..
Balkon is wel een walhallah voor duiven(stront) zei de begeleidster, dat is wel een nadeel..
Canvasschilderij van een enorme roofvogel maken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was op zich best een mooie woning. Op de negende verdieping![]()
![]()
Niet heel groot, maar groot genoeg voor een persoon. Het is eigenlijk een grote kamer met aparte keuken en een douche en toilet (apart). Er zit een kleine doorgang van woonkamer naar slaapkamer, maar geen deur..
Balkon is wel een walhallah voor duiven(stront) zei de begeleidster, dat is wel een nadeel..
quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Canvasschilderij van een enorme roofvogel maken.
Dat is al best snel ookquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De woning is in principe nu al beschikbaar. Maar ze willen van hier uit 1 keer per maand mensen gaan verhuizen. Dus zet ik in op ergens halverwege mei
En ik wil er ook rustig naar toe werken, dus zal juni ook wel prima zijn voor mij, maar ja de huur wordt wel doorbetaald door de GGz (en volgens de begeleidster stond dit appartement al een paar maanden leeg) , dus denk ik dat het mei gaat worden..
Netje spannen ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed toch? Voor het duivenprobleem is vast wel een oplossing te vinden.
Heel af en toe komt ie wel eens langs tochquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje dat is lang geleden15 jaar ofzo? Hoe is het?
Heb je het roodborstje om tips gevraagd?quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Of een duif grillen op de bbq en laten liggen, als een boodschap voor de rest.
En een blauwe Pino met een rood Elmo petje?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet 'ie dus niet lijken op Elmo met een blauw petje op.
Oh weet ik niet, heb OA al 15 jaar niet meer gesproken volgens mij. Of meer zelfs. Net als MPG. Voor het laatst toen we allemaal op de FP zaten volgens mij.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heel af en toe komt ie wel eens langs toch
Bordje ophangen, "we do not brake for fucking pigeons"quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Of een duif grillen op de bbq en laten liggen, als een boodschap voor de rest.
Nee, heb de voordeur niet meer open durven doenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je het roodborstje om tips gevraagd?
Toch wel een paar jaar geleden ja!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jeetje dat is lang geleden15 jaar ofzo? Hoe is het?
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:02 schreef OA het volgende:
[..]
Toch wel een paar jaar geleden ja!Gaat goed hoor. Met jou ook?
Mooi dat KSC nog steeds doorgaat.
MPG inderdaad al iets van 10 jaar weg. OA komt 1x per jaar nog wel eens buurtenquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, heb OA al 15 jaar niet meer gesproken volgens mij. Of meer zelfs. Net als MPG. Voor het laatst toen we allemaal op de FP zaten volgens mij.
3x per jaar ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heel af en toe komt ie wel eens langs toch
quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:02 schreef OA het volgende:
[..]
Toch wel een paar jaar geleden ja!Gaat goed hoor. Met jou ook?
Mooi dat KSC nog steeds doorgaat.
En je valt binnen op andere topicsquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]leef nog steeds, en zit nog steeds op FOK! (of weer eigenlijk, sinds corona en toen blijven hangen).
Filters voor een katquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
Oke het is goedkoper om een nieuwe drinkfontein (+ zakje filters) te kopen voor de kat dan nieuwe filters voor haar huidige.!
stapjes tellen win je de oorlog niet meequote:Op vrijdag 11 april 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Koen, ondergetekende en Fles zijn echte die hard KSC-soldiers
Met alcohol ook nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
stapjes tellen win je de oorlog niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |