Kan ze niet daar met lego gaan spelen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft wel mooi een huis vlakbij Legoland.
tja er is is wel een extreem rechtse beweging gaande omdat we die moslims nu echt wel spuugzat zijn met hun laffe aanvallenquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zij is compleet incapabel en wil/gaat niks oplossen.
In Duitsland werd dat uitstekend opgelost doordat de andere partijen die tegenstand overnamen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja er is is wel een extreem rechtse beweging gaande omdat we die moslims nu echt wel spuugzat zijn met hun laffe aanvallen
Hetero mannen gaat nog wel maar den muzelman kan gewoon erg slecht omgaan met vrouwen met hun kont open.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja er is is wel een extreem rechtse beweging gaande omdat we die moslims nu echt wel spuugzat zijn met hun laffe aanvallen
Ik heb deze zin 3x gelezen en snap 'm nog steeds nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hetero mannen gaat nog wel maar den muzelman kan gewoon erg slecht omgaan met vrouwen met hun kont open.
Dat de gemiddelde moslim erg slecht kan omgaan met homoseksualiteit en vrouwen die hun haren laten zien.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen en snap 'm nog steeds niet
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb deze zin 3x gelezen en snap 'm nog steeds niet
Bedankt voor de vertaling, wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde moslim erg slecht kan omgaan met homoseksualiteit en vrouwen die hun haren laten zien.
Tot uw dienst Zwitserse hoogheid, "maakt sierlijke buiging"quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt voor de vertaling, wordt gewaardeerd.
Hoe was de woning? Of moet ik even terugscrollen naar een bepaalde tijd om de posts te lezen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Morgen even babbelen met een van mijn persoonlijk begeleiders...
Gaat wel de eerste woning worden met een huisnummer met drie cijfers
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk had @:OA het lang geleden al begrepen:
GC / [K&TSC #609] Koffie én thee dus!
Theequote:
Oei.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk wel dat ik die woning ga accepteren. Morgen even babbelen met een van mijn persoonlijk begeleiders...
Spannend bosje!quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
911 lijkt me wel wat, living the Porsche life.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang het niet 666 is zou ik ermee kunnen leven
Het was op zich best een mooie woning. Op de negende verdiepingquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe was de woning? Of moet ik even terugscrollen naar een bepaalde tijd om de posts te lezen?
Still alivequote:
De woning is in principe nu al beschikbaar. Maar ze willen van hier uit 1 keer per maand mensen gaan verhuizen. Dus zet ik in op ergens halverwege meiquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend bosje!
Per wanneer zou je er dan in kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |