Wat en dan al dat aanstormend talent missen?!quote:Op donderdag 10 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1e training kunnen we skippen
Aanstormend de baan afquote:Op donderdag 10 april 2025 10:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat en dan al dat aanstormend talent missen?!![]()
Het zou leuk zijn als ze ook echt gloryruns mogen rijden. Maar over het algemeen rijden ze een mega conservatief programma en zijn ze als de dood om te crashen (behalve Antonelli dan).quote:Op donderdag 10 april 2025 10:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat en dan al dat aanstormend talent missen?!![]()
Juist super interessant in de vergelijking met Tsunoda.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1e training kunnen we skippen
En Ferrari en Mercedes die tijdens de pre season testen ook flink last van bandendegradatie hadden.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Juist super interessant in de vergelijking met Tsunoda.
En dit circuit schijnt een echte bandenvreter te zijn, dus weer een heel nieuwe uitdaging voor RB
Dus na afgelopen weekend, waarna er geklaagd werd dat het saai was omdat de banden te weinig sleten, krijgen we nu weer een weekend waarna er geklaagd gaat worden dat het saai is omdat iedereen alleen maar bezig is z'n banden te managen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Ferrari en Mercedes die tijdens de pre season testen ook flink last van bandendegradatie hadden.
Nu worden de verschillen juist groter, meer racing door 3x drs. Kan aan het eind van de rit wel saai zijn omdat ze uit elkaar liggen maar tijdens de race zeker meer actie met stops en inhaalacties.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Dus na afgelopen weekend, waarna er geklaagd werd dat het saai was omdat de banden te weinig sleten, krijgen we nu weer een weekend waarna er geklaagd gaat worden dat het saai is omdat iedereen alleen maar bezig is z'n banden te managen.
Toch wel fijn, een beetje afwisseling.
Ik las ergens dat Ferrari een probleem heeft met hun voorwielophanging, auto schijnt iets te makkelijk te duiken bij het aanremmen en daardoor verliest het downforce.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Ferrari en Mercedes die tijdens de pre season testen ook flink last van bandendegradatie hadden.
quote:No fewer than six junior, test and reserve drivers will be in action up and down the F1 field during Friday’s first practice session for the Bahrain Grand Prix, with Red Bull, Ferrari, Mercedes, Aston Martin, Haas and Williams all making FP1 line-up changes.
quote:Ayumu Iwasa – Red Bull
Dino Beganovic – Ferrari
Fred Vesti – Mercedes
Felipe Drugovich – Aston Martin
Ryo Hirakawa – Haas
Luke Browning – Williams
Ik vond dat juist wel spannend. Foutje kan het einde zijn. Inhalen was moeilijk maar mij zul je niet horen als men zegt: was gewoon flat out tot het einde. Mooi toch, beter dan dat je 5 ronden voor het einde een boordradio hoort: "You are ok to push, Max".quote:Op donderdag 10 april 2025 16:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Dus na afgelopen weekend, waarna er geklaagd werd dat het saai was omdat de banden te weinig sleten, krijgen we nu weer een weekend waarna er geklaagd gaat worden dat het saai is omdat iedereen alleen maar bezig is z'n banden te managen.
Toch wel fijn, een beetje afwisseling.
Hirakawa weer hè vorige week ook al in Japan. Tsjonge wat een bofkont.quote:
Nou Yuki, nog 1 race mag je het uitvogelen en dan is het de beurt aan Hadjarquote:Yuki Tsunoda has likened the Red Bull RB21 to “a science room with lots of chemicals” that sometimes “goes good” and other times “goes bad” – as the Japanese racer looks to tame the car at this weekend’s Bahrain Grand Prix.
“I just need to do more laps, but the main learning in terms of car the set-up, I would say maybe I have to take a little bit of a different approach how I used to take in the Racing Bulls – the set-up I used to like, the car balance.
“I think the car is able to achieve the same balance that I used to have at Racing Bulls, but it not always helps the performance. I just have to dig in further, I just don’t know what set-up will make the car faster.
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hirakawa weer hè vorige week ook al in Japan. Tsjonge wat een bofkont.
quote:Ryo Hirakawa has left Alpine to become a Formula 1 reserve driver at Haas
Ja klopt. En dat omdat HAAS nu gelieerd is aan Toyota.quote:
Vorig jaar was hij al reserve bij McLaren (en deed FP1 in Abu Dhabi) en reed hij ook al voor Haas in de post season test.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat omdat HAAS nu gelieerd is aan Toyota.
Hij kan niet altijd de beste auto hebbenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:43 schreef DeeBee het volgende:
Dit jaar afwezig, vorig jaar nog live MaxGod de hele boel zien slopen.
Dit wordt helaas wel een McLaren 1-2.
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij kan niet altijd de beste auto hebben
Hallo!quote:
Begin dan alvast maar een regendans te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het zou wat zijn als Verstappen wint op mijn verjaardag
Hee jij hier!?quote:
Je zou VT1 overslaanquote:
Ik ben hier altijdquote:
Kon jou niet missenquote:
Waar zijn de tijden gebleven uit 2023 dat hij gewoon zes races had kunnen overslaan en alsnog kampioen worden.quote:
*Gaat over een halfuur iets anders doen*quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd
[..]
Kon jou niet missen
* TheStigsDutchCousin vloekt in helmquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Gaat over een halfuur iets anders doen*
Dit is 100x leuker, en als troost voor zijn fans: nooit was de erkenning van de rijkunsten zo hoog als dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven uit 2023 dat hij gewoon zes races had kunnen overslaan en alsnog kampioen worden.
Merk ik nog weinig van bij de DOTD stemmingen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is 100x leuker, en als troost voor zijn fans: nooit was de erkenning van de rijkunsten zo hoog als dit seizoen.
Eens.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is 100x leuker, en als troost voor zijn fans: nooit was de erkenning van de rijkunsten zo hoog als dit seizoen.
Dat is dan ook niet echt een goede graadmeter. Das meer een populariteitsstrijd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Merk ik nog weinig van bij de DOTD stemmingen.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadden ze die kut italiaan bij F1TV thuis kunnen laten.
Tikkeltje racistisch dit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadden ze die kut italiaan bij F1TV thuis kunnen laten.
Mijn eerste reactie was: Huh? Kimi?quote:
Sinds wanneer zijn Italianen een ras?quote:
Net kwam artikel tegen dat Ferrari's upgrades had meegenomen en dat het dan beter zou worden.quote:
Die moeten eerst ingereden worden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net kwam artikel tegen dat Ferrari's upgrades had meegenomen en dat het dan beter zou worden.
Volgens het gerechtshof Den Haag is dat gewoon een ras.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Italianen een ras?
Ik had het gelezenquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net kwam artikel tegen dat Ferrari's upgrades had meegenomen en dat het dan beter zou worden.
Leclekker.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Ik kijk wel wat Charles er straks mee kan
Ik zag het FIA-document, nieuwe vloer dus dat zal wel dubbele DSQ worden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rip Ferrari fansquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag het FIA-document, nieuwe vloer dus dat zal wel dubbele DSQ worden.
RIP #TeamLHquote:
Nietesquote:
Gelukkig voor hem is het maar 11 secondenquote:
Staat er al meer dan 10 minuten 1 op roodquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop dat ze een rookie ook op rood zetten
Dat is bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Versnellingsbak van Kimi zit vaster dan het wiel van Bottas in Monaco.
In elk geval tijdens zijn eerste huwelijk met een vrouw.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Ralf Schumacher het fout gehad?
Vaker dan hij het goed heeftquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Ralf Schumacher het fout gehad?
Colapintoquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie zou Doohan moeten vervangen?
Franco Colapinto, Paul Aron of Kush Mainiquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat gebeurt wel vaker, en soms ook op deze manier.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nota bene teamgenoten die elkaar in de weg zitten. Man man man
Latifi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Ja dus?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker, en soms ook op deze manier.
Je doet alsof het de eerste keer is.quote:
quote:
Dat zeg ik helemaal nergens. Enige wat suggereer is dat het niet kan, en al helemaal niet in hetzelfde team.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je doet alsof het de eerste keer is.
Hoe is het mogelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mercedes motoren hebben geen power meer.
10 jaar terug was het ondenkbaar.quote:
Nogal.quote:
Staat no.1 in de training.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mercedes motoren hebben geen power meer.
Browning deed niets verkeerd, behalve dat hij iets te laat was, waardoor Albon alsnog moest uitwijken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal nergens. Enige wat suggereer is dat het niet kan, en al helemaal niet in hetzelfde team.
Allard zei het wel goed: nooit zo laat nog van je lijn afgaan want daar komen juist ongelukken van. Zeker in de formule 1 levensgevaarlijk. Maar goed het gaat gewoon zo snel en zeker voor een rookie is dat ook wel een nieuwe situatie.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Browning deed niets verkeerd, behalve dat hij iets te laat was, waardoor Albon alsnog moest uitwijken.
De vraag is of hij zelf te laat reageerde of te laat gewaarschuwd werd door Williams.
Niet echt. Goed voor hem dat die buiten de grijze massa durft te lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet ook tegen zichzelf in bescherming genomen gaan worden.
Schoenen van Lewis geleend?quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Is ie anders te klein?quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
slopers breken alles afquote:
Niet vaak met je eens maar hier wel. Lekker aantrekken wat je leuk vindt!quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet echt. Goed voor hem dat die buiten de grijze massa durft te lopen.
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:06 schreef pmponer het volgende:
hmm viaplay doet het hier niet, dan maar naar dat sky kijken
Please confirm.quote:
"Only he can do it"quote:
#casualquote:
Heel dun plakjequote:
DSQ incoming in 1 2 3....quote:
Dat zou wel heel kut zijn.quote:
Mwehhhquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou wel heel kut zijn.
Hamquote:
Gekocht via TEMU.quote:
Of Belgische kwaliteit gezien de wegen daarquote:
Wist je dat Hulkenberg goed Nederlands kan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Of Belgische kwaliteit gezien de wegen daar
Norris moeder is belgisch
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wist je dat Hulkenberg goed Nederlands kan?
Hun probleemquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:14 schreef Perox het volgende:
Is Haas trouwens het haasje met al die import heffingen in de US? Kan niet goed voor het budget zijn...
Ricciardoquote:
Yep die hadden al een persbericht.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:14 schreef Perox het volgende:
Is Haas trouwens het haasje met al die import heffingen in de US? Kan niet goed voor het budget zijn...
Flitsend.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
‘Als Max in de McLaren zou stappen zou hij er niet vrolijk uitkomen’
~L. Norris, WDC 2025
nog niet leegquote:
Precies.quote:
Wat is dit voor onzin?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
~L. Norris, WDC 2025
Vanaf Spanje is dat af en over. Maar voor die tijd moeten ze nog even lekker kunnen profiteren anders is het saai.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Er zit best wat flex in die voorvleugel van McLaren
Norris moet zich eerst bewijzen dat hij ook met lastige auto kampioen kan worden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
~L. Norris, WDC 2025
PIA heeft er blijkbaar minder moeite mee...quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Norris moet zich eerst bewijzen dat hij ook met lastige auto kampioen kan worden.
Nou... ben benieuwd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Vanaf Spanje is dat af en over. Maar voor die tijd moeten ze nog even lekker kunnen profiteren anders is het saai.
Hij moet sowieso nog bewijzen dat hij kampioen kan wordenquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Norris moet zich eerst bewijzen dat hij ook met lastige auto kampioen kan worden.
quote:
Vorig jaar was Norris een verslagen puppie na de Brazilië GP.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij moet sowieso nog bewijzen dat hij kampioen kan worden
Iets minder torso foto's maken, zal ook veel helpen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:31 schreef Jane het volgende:
Antonelli zit Russell alweer dicht op de hielen. Blijkbaar ligt het ook bij George aan z'n helm.
Hij wil niet echt.quote:
Vorige keer was ie goed in de trainingen en kwam het er in de kwali niet uit.quote:
Staat wel vóór Verstappen nuquote:
Ja ik had zelf ook al voorspeld dat het op huilen zou uitdraaien maar hoop op iets anders, een wonder of zo.quote:
een typische Italiaan, zelfs als ze pizza bestellen hebben ze al emotie er inquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:38 schreef Perox het volgende:
Die Davide Valsecchi, ik versta der weinig van maar zit wel emotie in.
Ferrari kan ook nog wel wat doen.quote:
Bizar om een of andere ACT die geen Engels spreekt in te zetten als reporter, extreem onprofessioneel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:38 schreef Perox het volgende:
Pizza is dan ook iets om serieus mee om te gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
een typische Italiaan, zelfs als ze pizza bestellen hebben ze al emotie er in
Ik vind 'm vreselijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:38 schreef Perox het volgende:
Hij spreekt wel Engelsquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bizar om een of andere ACT die geen Engels spreekt in te zetten als reporter, extreem onprofessioneel.
klopt met lekker veel ananas er opquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pizza is dan ook iets om serieus mee om te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wist je dat...quote:
Max ook Engels spreektquote:
Ja maar alleen maar Britjes vindt men ook niet leuk dus er moeten ook anderen in. Die Hinchcliffe uit Canada vind ik wel leuk maar Davide kan ik ook niet zoveel mee behalve dat ik zijn stemgeluid an sich grappig vind.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bizar om een of andere ACT die geen Engels spreekt in te zetten als reporter, extreem onprofessioneel.
Dat is niet zo gek, dat doet circa 52% van de Belgen.quote:
Shots fired!quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, dat doet circa 52% van de Belgen.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt met lekker veel ananas er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Warme appeltaart kan best hoor.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
mwa.... liever gewoon koudquote:
*noteertquote:
Wel liever ja.quote:
Schrijf je het voor mij ook even op?quote:
Met slagroom!quote:
American?quote:
Vowles zal er niet blij mee zijn.quote:
Die laatste ronde van Verstappen bedoel je? Die ging al mis in bocht 1.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef ZaZoe het volgende:
Max op rood liet het op het eind gaan na een foutje in bocht 10
Niet echt, aangezien de simulator zo ver vd werkelijkheid af zit dat niemand er iets aan heeft..quote:
Vorige week werkte het toch wel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien de simulator zo ver vd werkelijkheid af zit dat niemand er iets aan heeft..
Het is maar een VT.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 0,7s achter Verstappen. Niet beter dan Lawson dus
Volgens mij kwam dat door Verstappen samen met Lambiase en Bird en niet zozeer door de simulator.quote:
Vandaar dequote:
Kans is groot dat Yuki weer in Q2 blijft steken wat mij betreft. Zou wederom wel beter zijn dan Lawson.quote:
Yuki had al toegegeven dat de RB21 toch niet zo makkelijk te besturen isquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vandaar de
Maar in de long runs is het verschil nog groter, ca 0.9s
Was toch ook een vreemde wissel, niet dat ik het Tsunoda misgun, maar het blijft wel een gok.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 0,7s achter Verstappen. Niet beter dan Lawson dus
Met warme vanillesaus.quote:
Voor Yuki maakt het niet uit als zijn carrière wordt verwoest, Lawson wel. Dat is de Red Bull mindset.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch ook een vreemde wissel, niet dat ik het Tsunoda misgun, maar het blijft wel een gok.
Ik vraag me af of ze uberhaupt nog een mindset hebben bij Red Bull, het rijdersbeleid van de afgelopen jaren is niet zo indrukwekkend om het maar zachtjes uit te drukken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor Yuki maakt het niet uit als zijn carrière wordt verwoest, Lawson wel. Dat is de Red Bull mindset.
Ik heb Max vandaag enkel over de remmen gehoord en niet over de balans, dus ik vrees dat het een zwaar weekend gaat worden.quote:
Oeh eens proberen.quote:
Hij heeft ook maar 1 training gedaan, beetje vreemd ook wel van Red Bull dat ze z'n stoeltje weggeven terwijl ze weten dat je eigenlijk alle tijd nodig hebt om de auto een beetje in balans te krijgen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb Max vandaag enkel over de remmen gehoord en niet over de balans, dus ik vrees dat het een zwaar weekend gaat worden.
Alleen maar oog gehad voor de Golden Boy Max.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze uberhaupt nog een mindset hebben bij Red Bull, het rijdersbeleid van de afgelopen jaren is niet zo indrukwekkend om het maar zachtjes uit te drukken.
Maar ondertussen rijden er wel 7 door Red Bull opgeleide coureurs in F1, dus de anderen doen het allemaal nog minder.
Moeten ze nu eenmaal. Althans, tweemaal in een jaar. Dan maar hier, rondjes op Bahrein genoeg gedraaid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 1 training gedaan, beetje vreemd ook wel van Red Bull dat ze z'n stoeltje weggeven terwijl ze weten dat je eigenlijk alle tijd nodig hebt om de auto een beetje in balans te krijgen.
Dat eerste is natuurlijk wel logisch.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen maar oog gehad voor de Golden Boy Max.
Alles wat naast hem rijdt is verwaarloosd tenzij het geld meebracht (Perez). Op zich heeft die tactiek ze geen windeieren gelegd.
Ik weet dat het moet, maar dat kan je ook later in het seizoen doen en qua upgrades is het alweer een stukje anders dan pre-season dus des te belangrijker om veel rondjes te maken om te zien of het de goede kant opgaat.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moeten ze nu eenmaal. Althans, tweemaal in een jaar. Dan maar hier, rondjes op Bahrein genoeg gedraaid.
Max staat er gewoon zondag hoor. Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:43 schreef DeeBee het volgende:
Dit jaar afwezig, vorig jaar nog live MaxGod de hele boel zien slopen.
Dit wordt helaas wel een McLaren 1-2.
James Vowles zei bij de Engelsen dat de eerste sessie wegens de temperatuur überhaupt weinig nut had voor data (en dat ze altijd al heel veel data hebben voor Bahrein) en dat het daarom één van de betere sessies was van het seizoen om de rookie erin te zetten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het moet, maar dat kan je ook later in het seizoen doen en qua upgrades is het alweer een stukje anders dan pre-season dus des te belangrijker om veel rondjes te maken om te zien of het de goede kant opgaat.
Ja, maar dat was met balansproblemen. Daar heb ik Max niet over gehoord vandaag en dat betekent in principe dat ze gewoon te langzaam zijn. Zou ook niet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max staat er gewoon zondag hoor. Zou niet de eerste keer zijn.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk geen safety cars ofzo, wil de echte pace van de McLaren weleens zien. Kijken of George gelijk heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vrees dat we zondag gewoon weer een snoozefest krijgen, maar ik krijg graag ongelijk.
Kan je bij elke race wel zeggen als het zo doorgaat met RBR’s performancequote:Op vrijdag 11 april 2025 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het moet, maar dat kan je ook later in het seizoen doen en qua upgrades is het alweer een stukje anders dan pre-season dus des te belangrijker om veel rondjes te maken om te zien of het de goede kant opgaat.
Ik ben ervan overtuigd dat ze met de wissel eigenlijk Lawson aan het beschermen zijn. Het was wel even lullig, maar nu heeft hij een heel jaar om zich in de F1 te vestigen en kan hij rustig aan zijn carriere bouwen. Als hij een jaar lang iedere race voor lul zou staan was hij na een jaar klaar geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch ook een vreemde wissel, niet dat ik het Tsunoda misgun, maar het blijft wel een gok.
Maar dat zegt toch vooral dat de keuze voor Lawson al de foute was?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ze met de wissel eigenlijk Lawson aan het beschermen zijn. Het was wel even lullig, maar nu heeft hij een heel jaar om zich in de F1 te vestigen en kan hij rustig aan zijn carriere bouwen. Als hij een jaar lang iedere race voor lul zou staan was hij na een jaar klaar geweest.
Was het ook. Met de kennis van nu. Nu hebben ze kunnen kijken: is die snel op snelheid? Nee? Oké dan Yuki erin.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch vooral dat de keuze voor Lawson al de foute was?
Klopt, dat was het ook en dat hadden ze vooraf ook al wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
GP2 champion 2012, ik vind het wel lachen dat heerlijke acccent.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald, heet dat toch?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald, heet dat toch?
Dat roep ik al heel lang: laat hem zijn opleiding rustig afmaken bij Racing Bulls. Zelfs Max kreeg eerst ruim een seizoen bij STR..quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker. Heerlijk expressief.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
GP2 champion 2012, ik vind het wel lachen dat heerlijke acccent.
Dat is aan de ene kant wel zo, maar als je wegens gebrek aan rijders de kans krijgt moet je die wel pakken, zo competitief is F1 ook nog wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat roep ik al heel lang: laat hem zijn opleiding rustig afmaken bij Racing Bulls. Zelfs Max kreeg eerst ruim een seizoen bij STR..
Tsunoda ook niet. Het ligt niet ad coureur, het ligt ad wagen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is aan de ene kant wel zo, maar als je wegens gebrek aan rijders de kans krijgt moet je die wel pakken, zo competitief is F1 ook nog wel.
Het was wel (te) kort maar dan nog heeft hij geen indruk gemaakt.
Wat ik ook las en wat ze niet hadden verwacht is dat het koppie bij Lawson al vrij snel ging hangen en al bij de tests met de dag stiller en onzekerder werd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klopt en dat Verstappen de allerbeste is wisten we al, maar je hoopt dan toch dat die jongens er dichterbij zitten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsunoda ook niet. Het ligt niet ad coureur, het ligt ad wagen.
Hij deed het bij invalbeurten prima. En bij alle testen en simulaties was hij ook sneller dan Tsunoda. Daarom kozen ze in eerste instantie hem.
Gaat niet gebeuren. Verstappen is de Marquez van F1. Welke wagen hij ook rijd, hij gaat er altijd minstens 2 tienden sneller in zijn dan zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt en dat Verstappen de allerbeste is wisten we al, maar je hoopt dan toch dat die jongens er dichterbij zitten.
Zat er maar 2 tienden tussen. Dan zou niemand klagen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Verstappen is de Marquez van F1. Welke wagen hij ook rijd, hij gaat er altijd minstens 2 tienden sneller in zijn dan zijn teamgenoot.
Als hij een wagen heeft die geen onbestuurbaar hok is ja..quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verstappen had ooit aangegeven dat drie vrije trainingen voor hem niet nodig zijn.
Klopt. Hij heeft het liefst twee dagen raceweekend.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verstappen had ooit aangegeven dat drie vrije trainingen voor hem niet nodig zijn.
Met een onbestuurbaar hok kan je geen pole pakken. Beetje overdreven benaming dus.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij een wagen heeft die geen onbestuurbaar hok is ja..
Kostte hem vorige week ook drie trainingen om de auto enigszins in het juiste window te krijgen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met een onbestuurbaar hok kan je geen pole pakken. Beetje overdreven benaming dus.
Daar zijn de trainingen ook voorquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kostte hem vorige week ook drie trainingen om de auto enigszins in het juiste window te krijgen.
Joh..quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zijn de trainingen ook voor
Piastri het zelfs laatst zelfs nog Q1 en Q2 nodig om pole te pakken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh..
Het punt is dat hij alle 3 de trainingen nodig had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |