Die laatste ronde van Verstappen bedoel je? Die ging al mis in bocht 1.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef ZaZoe het volgende:
Max op rood liet het op het eind gaan na een foutje in bocht 10
Niet echt, aangezien de simulator zo ver vd werkelijkheid af zit dat niemand er iets aan heeft..quote:
Vorige week werkte het toch wel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien de simulator zo ver vd werkelijkheid af zit dat niemand er iets aan heeft..
Het is maar een VT.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 0,7s achter Verstappen. Niet beter dan Lawson dus
Volgens mij kwam dat door Verstappen samen met Lambiase en Bird en niet zozeer door de simulator.quote:
Vandaar dequote:
Kans is groot dat Yuki weer in Q2 blijft steken wat mij betreft. Zou wederom wel beter zijn dan Lawson.quote:
Yuki had al toegegeven dat de RB21 toch niet zo makkelijk te besturen isquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vandaar de
Maar in de long runs is het verschil nog groter, ca 0.9s
Was toch ook een vreemde wissel, niet dat ik het Tsunoda misgun, maar het blijft wel een gok.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 0,7s achter Verstappen. Niet beter dan Lawson dus
Met warme vanillesaus.quote:
Voor Yuki maakt het niet uit als zijn carrière wordt verwoest, Lawson wel. Dat is de Red Bull mindset.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch ook een vreemde wissel, niet dat ik het Tsunoda misgun, maar het blijft wel een gok.
Ik vraag me af of ze uberhaupt nog een mindset hebben bij Red Bull, het rijdersbeleid van de afgelopen jaren is niet zo indrukwekkend om het maar zachtjes uit te drukken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor Yuki maakt het niet uit als zijn carrière wordt verwoest, Lawson wel. Dat is de Red Bull mindset.
Ik heb Max vandaag enkel over de remmen gehoord en niet over de balans, dus ik vrees dat het een zwaar weekend gaat worden.quote:
Oeh eens proberen.quote:
Hij heeft ook maar 1 training gedaan, beetje vreemd ook wel van Red Bull dat ze z'n stoeltje weggeven terwijl ze weten dat je eigenlijk alle tijd nodig hebt om de auto een beetje in balans te krijgen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb Max vandaag enkel over de remmen gehoord en niet over de balans, dus ik vrees dat het een zwaar weekend gaat worden.
Alleen maar oog gehad voor de Golden Boy Max.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze uberhaupt nog een mindset hebben bij Red Bull, het rijdersbeleid van de afgelopen jaren is niet zo indrukwekkend om het maar zachtjes uit te drukken.
Maar ondertussen rijden er wel 7 door Red Bull opgeleide coureurs in F1, dus de anderen doen het allemaal nog minder.
Moeten ze nu eenmaal. Althans, tweemaal in een jaar. Dan maar hier, rondjes op Bahrein genoeg gedraaid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 1 training gedaan, beetje vreemd ook wel van Red Bull dat ze z'n stoeltje weggeven terwijl ze weten dat je eigenlijk alle tijd nodig hebt om de auto een beetje in balans te krijgen.
Dat eerste is natuurlijk wel logisch.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen maar oog gehad voor de Golden Boy Max.
Alles wat naast hem rijdt is verwaarloosd tenzij het geld meebracht (Perez). Op zich heeft die tactiek ze geen windeieren gelegd.
Ik weet dat het moet, maar dat kan je ook later in het seizoen doen en qua upgrades is het alweer een stukje anders dan pre-season dus des te belangrijker om veel rondjes te maken om te zien of het de goede kant opgaat.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moeten ze nu eenmaal. Althans, tweemaal in een jaar. Dan maar hier, rondjes op Bahrein genoeg gedraaid.
Max staat er gewoon zondag hoor. Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:43 schreef DeeBee het volgende:
Dit jaar afwezig, vorig jaar nog live MaxGod de hele boel zien slopen.
Dit wordt helaas wel een McLaren 1-2.
James Vowles zei bij de Engelsen dat de eerste sessie wegens de temperatuur überhaupt weinig nut had voor data (en dat ze altijd al heel veel data hebben voor Bahrein) en dat het daarom één van de betere sessies was van het seizoen om de rookie erin te zetten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het moet, maar dat kan je ook later in het seizoen doen en qua upgrades is het alweer een stukje anders dan pre-season dus des te belangrijker om veel rondjes te maken om te zien of het de goede kant opgaat.
Ja, maar dat was met balansproblemen. Daar heb ik Max niet over gehoord vandaag en dat betekent in principe dat ze gewoon te langzaam zijn. Zou ook niet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max staat er gewoon zondag hoor. Zou niet de eerste keer zijn.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet ook tegen zichzelf in bescherming genomen gaan worden.
Hopelijk geen safety cars ofzo, wil de echte pace van de McLaren weleens zien. Kijken of George gelijk heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vrees dat we zondag gewoon weer een snoozefest krijgen, maar ik krijg graag ongelijk.
Kan je bij elke race wel zeggen als het zo doorgaat met RBR’s performancequote:Op vrijdag 11 april 2025 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het moet, maar dat kan je ook later in het seizoen doen en qua upgrades is het alweer een stukje anders dan pre-season dus des te belangrijker om veel rondjes te maken om te zien of het de goede kant opgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |