Iets minder torso foto's maken, zal ook veel helpen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:31 schreef Jane het volgende:
Antonelli zit Russell alweer dicht op de hielen. Blijkbaar ligt het ook bij George aan z'n helm.
Hij wil niet echt.quote:
Vorige keer was ie goed in de trainingen en kwam het er in de kwali niet uit.quote:
Staat wel vóór Verstappen nuquote:
Ja ik had zelf ook al voorspeld dat het op huilen zou uitdraaien maar hoop op iets anders, een wonder of zo.quote:
een typische Italiaan, zelfs als ze pizza bestellen hebben ze al emotie er inquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:38 schreef Perox het volgende:
Die Davide Valsecchi, ik versta der weinig van maar zit wel emotie in.
Ferrari kan ook nog wel wat doen.quote:
Bizar om een of andere ACT die geen Engels spreekt in te zetten als reporter, extreem onprofessioneel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:38 schreef Perox het volgende:
Pizza is dan ook iets om serieus mee om te gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
een typische Italiaan, zelfs als ze pizza bestellen hebben ze al emotie er in
Ik vind 'm vreselijkquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:38 schreef Perox het volgende:
Hij spreekt wel Engelsquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bizar om een of andere ACT die geen Engels spreekt in te zetten als reporter, extreem onprofessioneel.
klopt met lekker veel ananas er opquote:Op vrijdag 11 april 2025 17:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pizza is dan ook iets om serieus mee om te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wist je dat...quote:
Max ook Engels spreektquote:
Ja maar alleen maar Britjes vindt men ook niet leuk dus er moeten ook anderen in. Die Hinchcliffe uit Canada vind ik wel leuk maar Davide kan ik ook niet zoveel mee behalve dat ik zijn stemgeluid an sich grappig vind.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bizar om een of andere ACT die geen Engels spreekt in te zetten als reporter, extreem onprofessioneel.
Dat is niet zo gek, dat doet circa 52% van de Belgen.quote:
Shots fired!quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, dat doet circa 52% van de Belgen.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt met lekker veel ananas er opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Warme appeltaart kan best hoor.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
mwa.... liever gewoon koudquote:
*noteertquote:
Wel liever ja.quote:
Schrijf je het voor mij ook even op?quote:
Met slagroom!quote:
American?quote:
Vowles zal er niet blij mee zijn.quote:
Die laatste ronde van Verstappen bedoel je? Die ging al mis in bocht 1.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef ZaZoe het volgende:
Max op rood liet het op het eind gaan na een foutje in bocht 10
Niet echt, aangezien de simulator zo ver vd werkelijkheid af zit dat niemand er iets aan heeft..quote:
Vorige week werkte het toch wel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet echt, aangezien de simulator zo ver vd werkelijkheid af zit dat niemand er iets aan heeft..
Het is maar een VT.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 0,7s achter Verstappen. Niet beter dan Lawson dus
Volgens mij kwam dat door Verstappen samen met Lambiase en Bird en niet zozeer door de simulator.quote:
Vandaar dequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |