Kans is groot dat Yuki weer in Q2 blijft steken wat mij betreft. Zou wederom wel beter zijn dan Lawson.quote:
Yuki had al toegegeven dat de RB21 toch niet zo makkelijk te besturen isquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vandaar de
Maar in de long runs is het verschil nog groter, ca 0.9s
Was toch ook een vreemde wissel, niet dat ik het Tsunoda misgun, maar het blijft wel een gok.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:05 schreef Starflyer het volgende:
Tsunoda 0,7s achter Verstappen. Niet beter dan Lawson dus
Met warme vanillesaus.quote:
Voor Yuki maakt het niet uit als zijn carrière wordt verwoest, Lawson wel. Dat is de Red Bull mindset.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch ook een vreemde wissel, niet dat ik het Tsunoda misgun, maar het blijft wel een gok.
Ik vraag me af of ze uberhaupt nog een mindset hebben bij Red Bull, het rijdersbeleid van de afgelopen jaren is niet zo indrukwekkend om het maar zachtjes uit te drukken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor Yuki maakt het niet uit als zijn carrière wordt verwoest, Lawson wel. Dat is de Red Bull mindset.
Ik heb Max vandaag enkel over de remmen gehoord en niet over de balans, dus ik vrees dat het een zwaar weekend gaat worden.quote:
Oeh eens proberen.quote:
Hij heeft ook maar 1 training gedaan, beetje vreemd ook wel van Red Bull dat ze z'n stoeltje weggeven terwijl ze weten dat je eigenlijk alle tijd nodig hebt om de auto een beetje in balans te krijgen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb Max vandaag enkel over de remmen gehoord en niet over de balans, dus ik vrees dat het een zwaar weekend gaat worden.
Alleen maar oog gehad voor de Golden Boy Max.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze uberhaupt nog een mindset hebben bij Red Bull, het rijdersbeleid van de afgelopen jaren is niet zo indrukwekkend om het maar zachtjes uit te drukken.
Maar ondertussen rijden er wel 7 door Red Bull opgeleide coureurs in F1, dus de anderen doen het allemaal nog minder.
Moeten ze nu eenmaal. Althans, tweemaal in een jaar. Dan maar hier, rondjes op Bahrein genoeg gedraaid.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 1 training gedaan, beetje vreemd ook wel van Red Bull dat ze z'n stoeltje weggeven terwijl ze weten dat je eigenlijk alle tijd nodig hebt om de auto een beetje in balans te krijgen.
Dat eerste is natuurlijk wel logisch.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen maar oog gehad voor de Golden Boy Max.
Alles wat naast hem rijdt is verwaarloosd tenzij het geld meebracht (Perez). Op zich heeft die tactiek ze geen windeieren gelegd.
Ik weet dat het moet, maar dat kan je ook later in het seizoen doen en qua upgrades is het alweer een stukje anders dan pre-season dus des te belangrijker om veel rondjes te maken om te zien of het de goede kant opgaat.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moeten ze nu eenmaal. Althans, tweemaal in een jaar. Dan maar hier, rondjes op Bahrein genoeg gedraaid.
Max staat er gewoon zondag hoor. Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:43 schreef DeeBee het volgende:
Dit jaar afwezig, vorig jaar nog live MaxGod de hele boel zien slopen.
Dit wordt helaas wel een McLaren 1-2.
James Vowles zei bij de Engelsen dat de eerste sessie wegens de temperatuur überhaupt weinig nut had voor data (en dat ze altijd al heel veel data hebben voor Bahrein) en dat het daarom één van de betere sessies was van het seizoen om de rookie erin te zetten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het moet, maar dat kan je ook later in het seizoen doen en qua upgrades is het alweer een stukje anders dan pre-season dus des te belangrijker om veel rondjes te maken om te zien of het de goede kant opgaat.
Ja, maar dat was met balansproblemen. Daar heb ik Max niet over gehoord vandaag en dat betekent in principe dat ze gewoon te langzaam zijn. Zou ook niet de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max staat er gewoon zondag hoor. Zou niet de eerste keer zijn.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet ook tegen zichzelf in bescherming genomen gaan worden.
Hopelijk geen safety cars ofzo, wil de echte pace van de McLaren weleens zien. Kijken of George gelijk heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vrees dat we zondag gewoon weer een snoozefest krijgen, maar ik krijg graag ongelijk.
Kan je bij elke race wel zeggen als het zo doorgaat met RBR’s performancequote:Op vrijdag 11 april 2025 19:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het moet, maar dat kan je ook later in het seizoen doen en qua upgrades is het alweer een stukje anders dan pre-season dus des te belangrijker om veel rondjes te maken om te zien of het de goede kant opgaat.
Ik ben ervan overtuigd dat ze met de wissel eigenlijk Lawson aan het beschermen zijn. Het was wel even lullig, maar nu heeft hij een heel jaar om zich in de F1 te vestigen en kan hij rustig aan zijn carriere bouwen. Als hij een jaar lang iedere race voor lul zou staan was hij na een jaar klaar geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was toch ook een vreemde wissel, niet dat ik het Tsunoda misgun, maar het blijft wel een gok.
Maar dat zegt toch vooral dat de keuze voor Lawson al de foute was?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat ze met de wissel eigenlijk Lawson aan het beschermen zijn. Het was wel even lullig, maar nu heeft hij een heel jaar om zich in de F1 te vestigen en kan hij rustig aan zijn carriere bouwen. Als hij een jaar lang iedere race voor lul zou staan was hij na een jaar klaar geweest.
Was het ook. Met de kennis van nu. Nu hebben ze kunnen kijken: is die snel op snelheid? Nee? Oké dan Yuki erin.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch vooral dat de keuze voor Lawson al de foute was?
Klopt, dat was het ook en dat hadden ze vooraf ook al wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
GP2 champion 2012, ik vind het wel lachen dat heerlijke acccent.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bizar om een of andere ACT die geen Engels spreekt in te zetten als reporter, extreem onprofessioneel.
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald, heet dat toch?quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op vrijdag 11 april 2025 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald, heet dat toch?
Dat roep ik al heel lang: laat hem zijn opleiding rustig afmaken bij Racing Bulls. Zelfs Max kreeg eerst ruim een seizoen bij STR..quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zeker. Heerlijk expressief.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
GP2 champion 2012, ik vind het wel lachen dat heerlijke acccent.
Dat is aan de ene kant wel zo, maar als je wegens gebrek aan rijders de kans krijgt moet je die wel pakken, zo competitief is F1 ook nog wel.quote:Op vrijdag 11 april 2025 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat roep ik al heel lang: laat hem zijn opleiding rustig afmaken bij Racing Bulls. Zelfs Max kreeg eerst ruim een seizoen bij STR..
Tsunoda ook niet. Het ligt niet ad coureur, het ligt ad wagen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is aan de ene kant wel zo, maar als je wegens gebrek aan rijders de kans krijgt moet je die wel pakken, zo competitief is F1 ook nog wel.
Het was wel (te) kort maar dan nog heeft hij geen indruk gemaakt.
Wat ik ook las en wat ze niet hadden verwacht is dat het koppie bij Lawson al vrij snel ging hangen en al bij de tests met de dag stiller en onzekerder werd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klopt en dat Verstappen de allerbeste is wisten we al, maar je hoopt dan toch dat die jongens er dichterbij zitten.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsunoda ook niet. Het ligt niet ad coureur, het ligt ad wagen.
Hij deed het bij invalbeurten prima. En bij alle testen en simulaties was hij ook sneller dan Tsunoda. Daarom kozen ze in eerste instantie hem.
Gaat niet gebeuren. Verstappen is de Marquez van F1. Welke wagen hij ook rijd, hij gaat er altijd minstens 2 tienden sneller in zijn dan zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt en dat Verstappen de allerbeste is wisten we al, maar je hoopt dan toch dat die jongens er dichterbij zitten.
Zat er maar 2 tienden tussen. Dan zou niemand klagen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:45 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Verstappen is de Marquez van F1. Welke wagen hij ook rijd, hij gaat er altijd minstens 2 tienden sneller in zijn dan zijn teamgenoot.
Als hij een wagen heeft die geen onbestuurbaar hok is ja..quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verstappen had ooit aangegeven dat drie vrije trainingen voor hem niet nodig zijn.
Klopt. Hij heeft het liefst twee dagen raceweekend.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verstappen had ooit aangegeven dat drie vrije trainingen voor hem niet nodig zijn.
Met een onbestuurbaar hok kan je geen pole pakken. Beetje overdreven benaming dus.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij een wagen heeft die geen onbestuurbaar hok is ja..
Kostte hem vorige week ook drie trainingen om de auto enigszins in het juiste window te krijgen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met een onbestuurbaar hok kan je geen pole pakken. Beetje overdreven benaming dus.
Daar zijn de trainingen ook voorquote:Op zaterdag 12 april 2025 14:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kostte hem vorige week ook drie trainingen om de auto enigszins in het juiste window te krijgen.
Joh..quote:Op zaterdag 12 april 2025 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar zijn de trainingen ook voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |