Hallo!quote:
Begin dan alvast maar een regendans te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het zou wat zijn als Verstappen wint op mijn verjaardag
Je zou VT1 overslaanquote:
Ik ben hier altijdquote:
Kon jou niet missenquote:
Waar zijn de tijden gebleven uit 2023 dat hij gewoon zes races had kunnen overslaan en alsnog kampioen worden.quote:
*Gaat over een halfuur iets anders doen*quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd
[..]
Kon jou niet missen
* TheStigsDutchCousin vloekt in helmquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Gaat over een halfuur iets anders doen*
Dit is 100x leuker, en als troost voor zijn fans: nooit was de erkenning van de rijkunsten zo hoog als dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven uit 2023 dat hij gewoon zes races had kunnen overslaan en alsnog kampioen worden.
Merk ik nog weinig van bij de DOTD stemmingen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is 100x leuker, en als troost voor zijn fans: nooit was de erkenning van de rijkunsten zo hoog als dit seizoen.
Eens.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is 100x leuker, en als troost voor zijn fans: nooit was de erkenning van de rijkunsten zo hoog als dit seizoen.
Dat is dan ook niet echt een goede graadmeter. Das meer een populariteitsstrijd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Merk ik nog weinig van bij de DOTD stemmingen.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadden ze die kut italiaan bij F1TV thuis kunnen laten.
Tikkeltje racistisch dit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadden ze die kut italiaan bij F1TV thuis kunnen laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |