Sinds wanneer zijn Italianen een ras?quote:
Net kwam artikel tegen dat Ferrari's upgrades had meegenomen en dat het dan beter zou worden.quote:
Die moeten eerst ingereden worden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net kwam artikel tegen dat Ferrari's upgrades had meegenomen en dat het dan beter zou worden.
Volgens het gerechtshof Den Haag is dat gewoon een ras.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Italianen een ras?
Ik had het gelezenquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net kwam artikel tegen dat Ferrari's upgrades had meegenomen en dat het dan beter zou worden.
Leclekker.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Ik kijk wel wat Charles er straks mee kan
Ik zag het FIA-document, nieuwe vloer dus dat zal wel dubbele DSQ worden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rip Ferrari fansquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag het FIA-document, nieuwe vloer dus dat zal wel dubbele DSQ worden.
RIP #TeamLHquote:
Nietesquote:
Gelukkig voor hem is het maar 11 secondenquote:
Staat er al meer dan 10 minuten 1 op roodquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop dat ze een rookie ook op rood zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |