Wat en dan al dat aanstormend talent missen?!quote:Op donderdag 10 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1e training kunnen we skippen
Aanstormend de baan afquote:Op donderdag 10 april 2025 10:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat en dan al dat aanstormend talent missen?!![]()
Het zou leuk zijn als ze ook echt gloryruns mogen rijden. Maar over het algemeen rijden ze een mega conservatief programma en zijn ze als de dood om te crashen (behalve Antonelli dan).quote:Op donderdag 10 april 2025 10:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat en dan al dat aanstormend talent missen?!![]()
Juist super interessant in de vergelijking met Tsunoda.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
1e training kunnen we skippen
En Ferrari en Mercedes die tijdens de pre season testen ook flink last van bandendegradatie hadden.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Juist super interessant in de vergelijking met Tsunoda.
En dit circuit schijnt een echte bandenvreter te zijn, dus weer een heel nieuwe uitdaging voor RB
Dus na afgelopen weekend, waarna er geklaagd werd dat het saai was omdat de banden te weinig sleten, krijgen we nu weer een weekend waarna er geklaagd gaat worden dat het saai is omdat iedereen alleen maar bezig is z'n banden te managen.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Ferrari en Mercedes die tijdens de pre season testen ook flink last van bandendegradatie hadden.
Nu worden de verschillen juist groter, meer racing door 3x drs. Kan aan het eind van de rit wel saai zijn omdat ze uit elkaar liggen maar tijdens de race zeker meer actie met stops en inhaalacties.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Dus na afgelopen weekend, waarna er geklaagd werd dat het saai was omdat de banden te weinig sleten, krijgen we nu weer een weekend waarna er geklaagd gaat worden dat het saai is omdat iedereen alleen maar bezig is z'n banden te managen.
Toch wel fijn, een beetje afwisseling.
Ik las ergens dat Ferrari een probleem heeft met hun voorwielophanging, auto schijnt iets te makkelijk te duiken bij het aanremmen en daardoor verliest het downforce.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Ferrari en Mercedes die tijdens de pre season testen ook flink last van bandendegradatie hadden.
quote:No fewer than six junior, test and reserve drivers will be in action up and down the F1 field during Friday’s first practice session for the Bahrain Grand Prix, with Red Bull, Ferrari, Mercedes, Aston Martin, Haas and Williams all making FP1 line-up changes.
quote:Ayumu Iwasa – Red Bull
Dino Beganovic – Ferrari
Fred Vesti – Mercedes
Felipe Drugovich – Aston Martin
Ryo Hirakawa – Haas
Luke Browning – Williams
Ik vond dat juist wel spannend. Foutje kan het einde zijn. Inhalen was moeilijk maar mij zul je niet horen als men zegt: was gewoon flat out tot het einde. Mooi toch, beter dan dat je 5 ronden voor het einde een boordradio hoort: "You are ok to push, Max".quote:Op donderdag 10 april 2025 16:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Dus na afgelopen weekend, waarna er geklaagd werd dat het saai was omdat de banden te weinig sleten, krijgen we nu weer een weekend waarna er geklaagd gaat worden dat het saai is omdat iedereen alleen maar bezig is z'n banden te managen.
Toch wel fijn, een beetje afwisseling.
Hirakawa weer hè vorige week ook al in Japan. Tsjonge wat een bofkont.quote:
Nou Yuki, nog 1 race mag je het uitvogelen en dan is het de beurt aan Hadjarquote:Yuki Tsunoda has likened the Red Bull RB21 to “a science room with lots of chemicals” that sometimes “goes good” and other times “goes bad” – as the Japanese racer looks to tame the car at this weekend’s Bahrain Grand Prix.
“I just need to do more laps, but the main learning in terms of car the set-up, I would say maybe I have to take a little bit of a different approach how I used to take in the Racing Bulls – the set-up I used to like, the car balance.
“I think the car is able to achieve the same balance that I used to have at Racing Bulls, but it not always helps the performance. I just have to dig in further, I just don’t know what set-up will make the car faster.
quote:Op donderdag 10 april 2025 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hirakawa weer hè vorige week ook al in Japan. Tsjonge wat een bofkont.
quote:Ryo Hirakawa has left Alpine to become a Formula 1 reserve driver at Haas
Ja klopt. En dat omdat HAAS nu gelieerd is aan Toyota.quote:
Vorig jaar was hij al reserve bij McLaren (en deed FP1 in Abu Dhabi) en reed hij ook al voor Haas in de post season test.quote:Op donderdag 10 april 2025 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat omdat HAAS nu gelieerd is aan Toyota.
Hij kan niet altijd de beste auto hebbenquote:Op donderdag 10 april 2025 23:43 schreef DeeBee het volgende:
Dit jaar afwezig, vorig jaar nog live MaxGod de hele boel zien slopen.
Dit wordt helaas wel een McLaren 1-2.
quote:Op donderdag 10 april 2025 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij kan niet altijd de beste auto hebben
Hallo!quote:
Begin dan alvast maar een regendans te doen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het zou wat zijn als Verstappen wint op mijn verjaardag
Hee jij hier!?quote:
Je zou VT1 overslaanquote:
Ik ben hier altijdquote:
Kon jou niet missenquote:
Waar zijn de tijden gebleven uit 2023 dat hij gewoon zes races had kunnen overslaan en alsnog kampioen worden.quote:
*Gaat over een halfuur iets anders doen*quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd
[..]
Kon jou niet missen
* TheStigsDutchCousin vloekt in helmquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Gaat over een halfuur iets anders doen*
Dit is 100x leuker, en als troost voor zijn fans: nooit was de erkenning van de rijkunsten zo hoog als dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven uit 2023 dat hij gewoon zes races had kunnen overslaan en alsnog kampioen worden.
Merk ik nog weinig van bij de DOTD stemmingen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is 100x leuker, en als troost voor zijn fans: nooit was de erkenning van de rijkunsten zo hoog als dit seizoen.
Eens.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dit is 100x leuker, en als troost voor zijn fans: nooit was de erkenning van de rijkunsten zo hoog als dit seizoen.
Dat is dan ook niet echt een goede graadmeter. Das meer een populariteitsstrijd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Merk ik nog weinig van bij de DOTD stemmingen.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadden ze die kut italiaan bij F1TV thuis kunnen laten.
Tikkeltje racistisch dit.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadden ze die kut italiaan bij F1TV thuis kunnen laten.
Mijn eerste reactie was: Huh? Kimi?quote:
Sinds wanneer zijn Italianen een ras?quote:
Net kwam artikel tegen dat Ferrari's upgrades had meegenomen en dat het dan beter zou worden.quote:
Die moeten eerst ingereden worden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net kwam artikel tegen dat Ferrari's upgrades had meegenomen en dat het dan beter zou worden.
Volgens het gerechtshof Den Haag is dat gewoon een ras.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Italianen een ras?
Ik had het gelezenquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net kwam artikel tegen dat Ferrari's upgrades had meegenomen en dat het dan beter zou worden.
Leclekker.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had het gelezen
Ik kijk wel wat Charles er straks mee kan
Ik zag het FIA-document, nieuwe vloer dus dat zal wel dubbele DSQ worden.quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rip Ferrari fansquote:Op vrijdag 11 april 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag het FIA-document, nieuwe vloer dus dat zal wel dubbele DSQ worden.
RIP #TeamLHquote:
Nietesquote:
Gelukkig voor hem is het maar 11 secondenquote:
Staat er al meer dan 10 minuten 1 op roodquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop dat ze een rookie ook op rood zetten
Dat is bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Versnellingsbak van Kimi zit vaster dan het wiel van Bottas in Monaco.
In elk geval tijdens zijn eerste huwelijk met een vrouw.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Ralf Schumacher het fout gehad?
Vaker dan hij het goed heeftquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Ralf Schumacher het fout gehad?
Colapintoquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wie zou Doohan moeten vervangen?
Franco Colapinto, Paul Aron of Kush Mainiquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat gebeurt wel vaker, en soms ook op deze manier.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nota bene teamgenoten die elkaar in de weg zitten. Man man man
Latifi.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Ja dus?quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker, en soms ook op deze manier.
Je doet alsof het de eerste keer is.quote:
quote:
Dat zeg ik helemaal nergens. Enige wat suggereer is dat het niet kan, en al helemaal niet in hetzelfde team.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je doet alsof het de eerste keer is.
Hoe is het mogelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mercedes motoren hebben geen power meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |