SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik ga nu die versie luisterenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Jazeker, geweldig nummer.Er is ook een versie met een Poolse zanger.
het zal ook vast nodig zijn, maar duuuuurt langquote:
ik ook, maar omdat ik het lekker vindquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 9 april 2025 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zal ook vast nodig zijn, maar duuuuurt lang
[..]
ik ook, maar omdat ik het lekker vind
ik ben viesquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Oehquote:
Triest eigenlijk dat men niet normaal kan doen als het om vuurwerk gaatquote:
Jij kan gewoon je gehoorapparaat uitzettenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond ga ik een ijsje halen, een mango ijsje denk ik
Ben benieuwd hier bij de Duitse grens.. Was ook beetje bang voor hoe de kat zou reageren op vuurwerk maar vorige week werd er best hard wat dingen achter elkaar afgestoken en ze ging juist voor het raam kijken.quote:
Wat is jouw favoriete Blink-182 nummer?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Voor 2 seconden kreeg ik een hartstilstand.
[ afbeelding ]
Tot ik zag dat ze alleen in Amerika gaan touren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zo zonde dat veel grote acts Europa overslaanquote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Voor 2 seconden kreeg ik een hartstilstand.
[ afbeelding ]
Tot ik zag dat ze alleen in Amerika gaan touren.![]()
Balquote:
mja niet zo'n succes. Zag niet zoveel lekkers op de kaart dus had zo'n varkenschnitzel en kip stukjes.quote:
nog leuke dingen gezien, lijkt mij toch wel een drukke stad?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
En bij de family mart die driekhoekjes met zeewier, rijst en zalm. En ze hebben warme thee in flesjes. wat een uitvinding is dat
ja in het aquarium geweest. dat was leuk. Reuzenrad ookquote:Op woensdag 9 april 2025 15:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog leuke dingen gezien, lijkt mij toch wel een drukke stad?
Anders moeten ze importheffingen betalen om de VS weer in te komen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo zonde dat veel grote acts Europa overslaan
De automatenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
En bij de family mart die driekhoekjes met zeewier, rijst en zalm. En ze hebben warme thee in flesjes. wat een uitvinding is dat
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Blink-182 nummer?Wou bijna liedje posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja naja ben in oktober 2023 bij hun wereldtour geweest in Amsterdam maar toch.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo zonde dat veel grote acts Europa overslaan
Your beauty never ever scared me.
Als je daar nu kaartjes voor koopt een jaar van te voren dan mag je hopen dat ze dat hele jaar nog redden.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Grotetijd het volgende:
Snap het wel.
Heb The Rolling Stones in 2014 en 2022 gezien, blijkt dat ze eigenlijk dit jaar weer naar Europa zouden komen maar die tour werd 2 dagen voor 'ie zou worden aangekondigd afgeblazen. Schijnt de drummer gezegd te hebben dat er vanuit de band last minute is besloten dat ze alleen nog one-off optredens gaan doen omdat het toeren ze opbreekt. Op zich niet gek (Mick/Keith zijn 81, Ronnie is 77) maar het is wel jammer
Preciesquote:Op woensdag 9 april 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je daar nu kaartjes voor koopt een jaar van te voren dan mag je hopen dat ze dat hele jaar nog redden.
Op een gegeven moment is het ook wel een keer mooi geweest. Ozzy gaat Engeland ook niet meer uit om te touren, geef die man groot gelijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
PreciesErgens een lugubere gedachte natuurlijk. Maar zo is het wel.
Heel veel mensen zijn teleurgesteld dat ze (in elk geval volgens die bron) besloten te stoppen met toeren. Maar zoiets zit er natuurlijk op een gegeven moment aan te komen.
UK is groot zat zou je zeggenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het ook wel een keer mooi geweest. Ozzy gaat Engeland ook niet meer uit om te touren, geef die man groot gelijk.
Die wil iets speciaals gaan doen?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Die rode kater loopt nog een keer hier in huis. Stond al voor het kattenluikje.
Zoekt mijn kat steeds op.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die wil iets speciaals gaan doen?
las een artikel dat diverse mijardairs die normaal het replublikeinse partij programma steunen zich al tegen het beleid van trump hebben gekeerd die zien al hun geld al verdampenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Vlees, cosmetica, kunststof: EU slaat terug met heffingen in handelsoorlog met VS - https://nos.nl/l/2562951
Hadden ze op langere termijn nooooiiiit kunnen denken natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
las een artikel dat diverse mijardairs die normaal het replublikeinse partij programma steunen zich al tegen het beleid van trump hebben gekeerd die zien al hun geld al verdampen
zelfs musk begint zijn twifels te krijgen![]()
Ze is gesteriliseerd. Heb zelfs haar vorige dierenarts gebeld om zeker te zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft ie al iets met r gedaan of is dat niet mogelijk?
Better safe than sorry natuurlijkquote:Op woensdag 9 april 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is gesteriliseerd. Heb zelfs haar vorige dierenarts gebeld om zeker te zijn.
wie zegt dat zij zegt dat het niet zo zou zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 16:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wie zei dat dat niet zo zou zijn
In haar paspoort staat dat ze het niet is maar haar vorige eigenaar zei van wel dus dacht bel gewoon even.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Better safe than sorry natuurlijk
Naar de auto bedoel je om een koffie te gaan halenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
amerikanen die in beweging zouden komennaar de koelkast bedoel je xD
vorige week waren er al demonstraties in 2000 steden in de vsquote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen als daar ook een donut bij zitquote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naar de auto bedoel je om een koffie te gaan halen
hotdog met bierquote:Op woensdag 9 april 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen als daar ook een donut bij zit
Precies dat. Een mailtje naar de werkgever en je wordt als communist bestempeld en het land worden uitgezetquote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien is t wel gebeurd maar zonder dat er iets daadwerkelijk gebeurd is.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
In haar paspoort staat dat ze het niet is maar haar vorige eigenaar zei van wel dus dacht bel gewoon even.
Daar zijn bagels toch heel populair?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alleen als daar ook een donut bij zit
dat bier is om in te dippen?quote:
ook jaquote:Op woensdag 9 april 2025 16:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar zijn bagels toch heel populair?
is idd een optie. nat brood kun je sneller wegslikken en dan kun je naar je volgende hotdogquote:
daar zit over een jaar niets meer in omdat de prijzen zo gestegen zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ozzy krijgt een tribute show waar 'ie zelf een paar liedjes gaat proberen mee te zingen, dan is 't klaar.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het ook wel een keer mooi geweest. Ozzy gaat Engeland ook niet meer uit om te touren, geef die man groot gelijk.
misschien nog live een vleermuis etenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ozzy krijgt een tribute show waar 'ie zelf een paar liedjes gaat proberen mee te zingen, dan is 't klaar.
Al valt daar ook wel wat voor te zeggen. Die show werd aangekondigd als Ozzy en Black Sabbath die een set van 30 Minuten zouden spelen en Ozzy solo ook.
2 Dagen nadat de show was uitverkocht kwam Sharon naar buiten met "nee.. Ozzy gaat hier en daar wel wat dingen proberen, maar hij gaat niet veel zingen"
Hmm, volgens mij is Slimpie altijd zonder dus dan beter overslaanquote:Op woensdag 9 april 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had slimpie zonder suiker en die is echt niet te drinken
Dit ja. Smerig gewoon.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:40 schreef Karzai het volgende:
slimpie heeft wel een beetje een bijsmaakje
Moest 2x lezen, dacht dat je de burgerrups om ging kerenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff werkjes gewerkt. Nu lang weekendzo eerst even een gele pretcilinder omkeren in de eveneens gele burgerrups
https://nu.cw/2025/04/05/(...)%20waren%20protesten.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:39 schreef Flory- het volgende:
Waarom krijg ik vandaag steeds overal reclame voor de shoarmafrikandel van Mora?
Is dat iets nieuws?
Nu ben je hier officieel ingeburgerd, alleen nog maar ads over etenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:39 schreef Flory- het volgende:
Waarom krijg ik vandaag steeds overal reclame voor de shoarmafrikandel van Mora?
Is dat iets nieuws?
Ehm?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://nu.cw/2025/04/05/(...)%20waren%20protesten.
Nou ja ik niet, maar dat is wel wat hier gebeurt jaquote:Op woensdag 9 april 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest 2x lezen, dacht dat je de burgerrups om ging keren
Oja ik lees weer in KSC, dat zal het zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu ben je hier officieel ingeburgerd, alleen nog maar ads over eten
Thanksquote:Op woensdag 9 april 2025 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier een review
https://favorflav.com/nl/(...)del-supermarkt-mora/
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oja ik lees weer in KSC, dat zal het zijn
Oh geen foto's?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Hmm de lammetjes en hun moeder zijn al uit de wei gehaaldDenk dat ze naar de boerderij zijn. Hopelijk worden er nog een paar geboren
ja waarschijnlijk in de stal gezet om rustig te kunnen zeugenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Hmm de lammetjes en hun moeder zijn al uit de wei gehaaldDenk dat ze naar de boerderij zijn. Hopelijk worden er nog een paar geboren
Ik ben nog steeds fanquote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee, lijkt mij best smerig, ik eet sowieso geen frikandellen meer![]()
Floryquote:
Bossie!quote:
Bossiequote:
met jou?quote:
De KSC heeft besloten dat @Crack_ gaat trouwen en kindjes maken met datequote:
Flesje rijmt wel weer op Esje..quote:Op woensdag 9 april 2025 17:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou je t willen? Qua intellect zou het wel matchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Oh hebben we ook al een datum die ik kan noteren?quote:Op woensdag 9 april 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
De KSC heeft besloten dat @:crack_ gaat trouwen en kindjes maken met date
Als dat zou voorkomen dat er veel scheidingen plaatsvinden....quote:Op woensdag 9 april 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
De KSC heeft besloten dat @:crack_ gaat trouwen en kindjes maken met date
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flesje rijmt wel weer op Esje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
18 augustus 2026quote:Op woensdag 9 april 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hebben we ook al een datum die ik kan noteren?
Boven een bepaalde leeftijd word het hele rondneuken ook gewoon wel sneu, en wil je toch opzoek naar vastigheid.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:05 schreef Karzai het volgende:
klaar met een beetje rondneuken, tijd voor commitment
Dan kan jij niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hebben we ook al een datum die ik kan noteren?
ik dacht 21 juni 2025quote:
Nee dan is de officiële verlovingquote:
Er zit vanalles in de lucht, denk vanwege de grote oefening op Leeuwarden. Ik kan de straaljagers niet op de tracking sites zien.quote:
die gaan te snelquote:Op woensdag 9 april 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zit vanalles in de lucht, denk vanwege de grote oefening op Leeuwarden. Ik kan de straaljagers niet op de tracking sites zien.
Ah dan zal get daarvan zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zit vanalles in de lucht, denk vanwege de grote oefening op Leeuwarden. Ik kan de straaljagers niet op de tracking sites zien.
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Er vloog net ook een Canadees tankvliegtuig hoog over je heen.
even op je dak schilderen,quote:Op woensdag 9 april 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb hem niet gezien, want ik lig binnen op de bank
Maar het maakte een hoop herrie
Mijn vader was vanmiddag wel op mijn dakquote:
zong je toen ook:quote:Op woensdag 9 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader was vanmiddag wel op mijn dak
Komt wel dichtbij zo
Gremdaat uit de dood herrezenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:24 schreef Karzai het volgende:
uit je dak gaan kent u die uitspraak mensen?
Nee ik ging op een gegeven moment gewoon koffie zetten. Dan komt ie vanzelf wel naar binnenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
zong je toen ook:
KOM VAN DAT DAK AF!!!
Dat werkt bij die van mij ook altijdquote:Op woensdag 9 april 2025 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ging op een gegeven moment gewoon koffie zetten. Dan komt ie vanzelf wel naar binnen
Toch fijn zo'n trucjequote:
absoluutquote:
Nee. Het gaat niet over mijquote:Op woensdag 9 april 2025 17:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou je t willen? Qua intellect zou het wel matchen
toen ik hier kwam wonen had ik ook een koffiezetapparaat, kartonnen bekertjes, koffiefilters, melk en suiker staan.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
De eerste paar dagen klussen hier toen.. er was nog helemaal niets. En ik moest werken dus hij was ook nog alleen.
Maar ik had wel koffie, koek, drop, een waterkoker en bekers gehaaldanders kwam ie niet
Ja een paar dagen later had ik een deel van het keukenblokje flink schoongeschrobd, en we hadden een klein koelkastje neergezet. En zo'n 2 pits inductieplaatje. En nog wat keukengerei. Dus toen konden we gewoon soep opwarmen of eitje bakken ofzoquote:Op woensdag 9 april 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen ik hier kwam wonen had ik ook een koffiezetapparaat, kartonnen bekertjes, koffiefilters, melk en suiker staan.
Niet dat hij anders niet zou komen maar zo wist ik zeker dat hij vaker simpele klusjes wilde blijven doen
Paul niet, maar hij doet de dominee toch niet meer?quote:
kijk... das het betere werkquote:Op woensdag 9 april 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja een paar dagen later had ik een deel van het keukenblokje flink schoongeschrobd, en we hadden een klein koelkastje neergezet. En zo'n 2 pits inductieplaatje. En nog wat keukengerei. Dus toen konden we gewoon soep opwarmen of eitje bakken ofzo
Kom je hier ook even? Ik heb koekjesquote:Op woensdag 9 april 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja een paar dagen later had ik een deel van het keukenblokje flink schoongeschrobd, en we hadden een klein koelkastje neergezet. En zo'n 2 pits inductieplaatje. En nog wat keukengerei. Dus toen konden we gewoon soep opwarmen of eitje bakken ofzo
ELFSTEDENTOCHT!!!quote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef Koen66 het volgende:
De lente is ook echt acuut voorbij komende week
Het mag wel even regenenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Wat voor koekjesquote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je hier ook even? Ik heb koekjes
Lekkere koekjesquote:
quote:
Ik dacht begrepen te hebben dat ze daar geen behoefte aan had.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:03 schreef Karzai het volgende:
wel net boven de dertig dus kinderen krijgen is wel een dingetje op die leeftijd
Stroopwafels?quote:
Dat je zegt wintertemperaturen ook nietquote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat je zegt wintertemperaturen ook niet
quote:
lekker in bed liggen met een boekje onder de warme dekens en je vrouwtje een beetje knuffelenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Dat moeten sommigen hiero ook doenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
bed maar even opgemaakt laat dit niet op het laatste moment aankomen
quote:
Zis is Kwiwi, ours döners Schtalkerquote:Op woensdag 9 april 2025 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foto van vanochtend, maar wilde eigenlijk een betere van dichtbij maken.
[ afbeelding ]
Neeee, ze zijn te schattigquote:Op woensdag 9 april 2025 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zis is Kwiwi, ours döners Schtalker
Dat is ook een game.quote:
Ahwquote:Op woensdag 9 april 2025 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 9 april 2025 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kontje kaal!quote:
Je kan er over mijmeren.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, waarom houden ze dan niet direct op met die onzin?
Gaat je zeik zo van stinken.quote:
het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:
De dollarkoers blijft nog wel redelijk stabielquote:Op woensdag 9 april 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amerikaanse beurzen zijn ook een meme-coin geworden.
IK DOE ER ALLES AANquote:Op woensdag 9 april 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is te kort om nuchter te blijven
Oh ging het daarover? Naja de groeten ermee. Ik hoor het wel als er weer normaal gedaan kan worden. Als er dan nog wat van over is.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amerikaanse beurzen zijn ook een meme-coin geworden.
Ik heb ook maar even biljetjes gekocht.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ging het daarover? Naja de groeten ermee. Ik hoor het wel als er weer normaal gedaan kan worden. Als er dan nog wat van over is.
Welke allemaal?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even biljetjes gekocht.
even de Ama's opvouwen en omvormen tot origami-zwaanquote:
Wees blij dat ze dood zijn en niet vannacht in je oor komen zoemenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
WAAR KOMEN DIE DODE MUGGEN VANDAAN
Ik heb er nu absoluut twee op m'n vensterbank liggen, wtf
Het ding is... ze moeten toch levend naar binnen zijn gekomen. En er zullen er absoluut meer zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dood zijn en niet vannacht in je oor komen zoemen
Niemand de deur uitquote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
WAAR KOMEN DIE DODE MUGGEN VANDAAN
Ik heb er nu absoluut twee op m'n vensterbank liggen, wtf
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de Ama's opvouwen en omvormen tot origami-zwaan
i second thatquote:Op woensdag 9 april 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh nee 2 muggen. Bel de politie, brandweer en de krant! Bel ook Wilders op voor kamervragen!
50 wat?quote:
was een lange dag en Vlinder komt zo thuis en raaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik wil wat jij hebt gehad.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was een lange dag en Vlinder komt zo thuis en raaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
LOCO... INSANE IN THE MEMBRANE
INSANE IN DA BRAIN
Oh, daar heb ik helemaal geen biljetjes vanquote:
Die heeft over paar dagen alweer iets anders bedacht.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat we 90 dagen stoppen met berichtgeving over ANYTHING trump says. Want het slaat sowieso nergens op. Zo veel is wel duidelijk nu.
Ik ook niet echt. Meeste is toch digitaal.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik helemaal geen biljetjes van
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft over paar dagen alweer iets anders bedacht.
Gister was hij nog aan het raaskallen dat er best goed voor Joden werd gezorgd in Nazi-Duitsland.
Levende mug op een kozijn met duizend scherven in 3....2...1..quote:Op woensdag 9 april 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Hmm, levende mug op mijn raam
Niet lang meer.
Heb alleen wat muntgeld in euro's, qua biljetjes alleen een paar dollarsquote:Op woensdag 9 april 2025 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Meeste is toch digitaal.
Maar ben blij dat ik m’n speel-aandelen tijd geleden al ingeruild hebt.
We zullen je missenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Hmm, levende mug op mijn raam
Niet lang meer.
Heb je die hor al opgehangen?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:30 schreef Nattekat het volgende:
Jep, hij is weg nu ik een wapen heb
Volgens mij heb ik een nestje in de buurt.
Hij is druk bezig een strijd te leveren waar zelfs Trump geen antwoord op heeftquote:
Dus wat heb je hier nu van geleerd?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit mijn straf is voor dat niet doen.
Ik heb 2 dollarquote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik helemaal geen biljetjes van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 2 dollar![]()
[ afbeelding ]Ik heb nog wel iets van 35 dollar liggen, is dat ook genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hee hee hee ik zie het wel hoor hoe jij het geld van jantje zit te stelenquote:
Hmmmm bijna.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets van 35 dollar liggen, is dat ook genoeg?
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee hee ik zie het wel hoor hoe jij het geld van jantje zit te stelen
Heb ook nog wel wat muntjes liggenquote:
En waar laat je de britneypack danquote:Op woensdag 9 april 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem morgen gewoon mijn kleinste koffertje mee. En alles gaat er in. JAWEL
![]()
3 x schone kleren, zwembroek, slippers, toiletspullens, tech shit, macbook, boekjes en zo voor de rest, ebrythin
Gewoon zeggen dat zij normaal moet doenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder zegt dat ik normaal moet doen
ja dat is wel een beetje een dingetje, die gaat dus niet mee. Ik neem al ALLEEN MAAR zulk soort dingen mee. En alshet dan toch een dagje langer wordt, dan wordt het een handwasje of zo.quote:
Sinds wanneer luister je daarnaar dan? Niet dat het niet WAAR is trouwens.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister je daarnaar dan? Niet dat het niet WAAR is trouwens.
Wat?quote:
Nee, je moet hier blijven postenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, je moet hier blijven posten
Nou ja in alle eerlijkheid, welk probleem is DAAR precies mee opgelost dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, je moet hier blijven posten
Wie ben jij?quote:
Ja het voelt een beetje alsof ik nou een hele Britney bij elkaar aan het legoën ben van de snuit van Jenna Ortega en de tieten van die zweedse snol hoe heet ze ook weer. Just not quite it, but just good enough.quote:
Dit klinkt als een heel vreemd verhaalquote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het voelt een beetje alsof ik nou een hele Britney bij elkaar aan het legoën ben van de snuit van Jenna Ortega en de tieten van die zweedse snol hoe heet ze ook weer. Just not quite it, but just good enough.
Johansson werd geboren in New York. Haar vader is een in Denemarken geboren architect. Haar moeder is producent en actrice en komt uit een Joods-Amerikaanse familie uit de Bronquote:Op woensdag 9 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja Scarlett Johansson.
Geweldige tieten en dat was het dan wel weer.
Erg vrouwvriendelijk weer.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja Scarlett Johansson.
Geweldige tieten en dat was het dan wel weer.
Inb4 "gofferdoeme waar is m'n kolereklotekut britney pack als ik 'm nodig hebquote:Op woensdag 9 april 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel een beetje een dingetje, die gaat dus niet mee. Ik neem al ALLEEN MAAR zulk soort dingen mee. En alshet dan toch een dagje langer wordt, dan wordt het een handwasje of zo.
Sorry Brit![]()
Begin je psychische problemen te krijgen ?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het voelt een beetje alsof ik nou een hele Britney bij elkaar aan het legoën ben van de snuit van Jenna Ortega en de tieten van die zweedse snol hoe heet ze ook weer. Just not quite it, but just good enough.
Ik bedoel, had ik moeten letten op haar kwaliteiten in het verkopen van tweedehands auto's of zo?quote:
Jij denkt echt dat ik dom ben of zo he.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 "gofferdoeme waar is m'n kolereklotekut britney pack als ik 'm nodig heb![]()
!!"
Neequote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik dom ben of zo he.
Excelkwaliteiten Fles, altijd letten op de Excelkwaliteiten.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel, had ik moeten letten op haar kwaliteiten in het verkopen van tweedehands auto's of zo?
Ze hebben heel de dag je geklaag aangehoord en vervolgens harakiri gepleegd gok ikquote:Op woensdag 9 april 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wat die twee muggen fataal is geworden. Te lang in de zon gehangen ofzo?
Maar ik moet wel even heel goed nadenken voor dingen die ik nu apart mee moet nemen. Ja.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 "gofferdoeme waar is m'n kolereklotekut britney pack als ik 'm nodig heb![]()
!!"
Ik eigenlijk ook altijd wel, tenzij de wind heel kut staat in combinatie met regenquote:
Hoop dat het allemaal wat meevalt. Wel fijn dat je al zo snel kunt gaan kijken.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja wellicht vrijdag kijken op die vandaag aangeboden woonplek...
Ja, deze plek is dus wel meteen beschikbaar itt de eerste aanbieding...quote:Op woensdag 9 april 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal wat meevalt. Wel fijn dat je al zo snel kunt gaan kijken.
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 9 april 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik moet wel even heel goed nadenken voor dingen die ik nu apart mee moet nemen. Ja.
Heb ik dan niet de britneypack ingesteld voor dit soort situaties in the first place? Ja.
Maar nogmaals: het ergste wat er kan gebeuren is dat het allemaal een dagje langer duurt. Dat is totaal niet erg eigenlijk, alleen maar langer genotEn misschien een keer een handwasje op een hotelkamer.
Zal het er niet op aansturen, maar zou het totaal niet erg vinden
Waarom was die eigenlijk aangeboden als ie niet beschikbaar was?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, deze plek is dus wel meteen beschikbaar itt de eerste aanbieding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |