Als je je lego in 't konijnenhok bouwt welquote:Op woensdag 9 april 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar konijnen maken niet zo snel je LEGO kapot (toch).
Die doen ook maar wat hun intuïtie aangeeftquote:Op woensdag 9 april 2025 13:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heel verstandig, teveel filmpjes gezien van katten die door iets kleins compleet in blinde paniek van alles op de grond gooien en kapot maken
LEGO niet nee. Maar ik heb gezien wat die kleine vandalen van mijn zus met hun oude hok hebben gedaanquote:Op woensdag 9 april 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar konijnen maken niet zo snel je LEGO kapot (toch).
Tja knaagdieren.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LEGO niet nee. Maar ik heb gezien wat die kleine vandalen van mijn zus met hun oude hok hebben gedaan
Dat jaquote:
Konijnen zijn voor mijn stress gehalte geen geschikte huisdieren.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ja
Wel lief hoor
Eentje nu nog
Hoe geven die konijnen stress?quote:Op woensdag 9 april 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Konijnen zijn voor mijn stress gehalte geen geschikte huisdieren.Als ratten niet zo snel dood gingen was ik daar nog wel mee door gegaan.
Maar ze KNAGEN wel.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er is een groot misverstand omtrent Konijnen.
Het zijn GEEN knaagdieren
Net als ons zoogdierenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Omdat ze echt 10.000 dingen kunnen krijgen. Als ze een dag niet eten is er meteen paniek etc. Durf nooit een weekendje dan weg te gaan.quote:
Knaagdieren zijn ook gewoon zoogdieren.quote:
Dit is correct. Enige toets samen met die over katten waar ik ooit een 10 voor had (hoofdstuk knaagdieren en konijnen dusquote:Op woensdag 9 april 2025 13:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Algemeen. Het konijn behoort tot de familie van de haasachtigen (Lagomorpha). Een konijn is dus, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, geen knaagdier. De haasachtigen hebben achter hun bovenste snijtanden nog twee kleine tandjes staan, de stifttanden.
Dus eigenlijk zijn het Jiskefetters?quote:
Ik lees dit nu ook voor het eerst.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom hoor ik nu pas de samenwerking tussen Within Temptation en de zanger van Soul Asylum???
Nummer komt uit 2014![]()
![]()
![]()
9.9 is ook een prima cijferquote:Op woensdag 9 april 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is correct. Enige toets samen met die over katten waar ik ooit een 10 voor had (hoofdstuk knaagdieren en konijnen dus).
Ik vind dat wel leuk zo om ze af en toe te spotten.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
Kippen enz ging het slechtste. Mijn interesse in vogels is ook echt nul.
Dit is wel 10 miljoen jaar geleden hoor. Weet inmiddels niet zo goed meer wat ik allemaal daar heb geleerd en wat later zelf door betere onderzoeken te lezen etc. Katten en knaagdieren (en konijnen) waren altijd al mijn soort dieren dus dat ik daar al veel van wist was niet zo gek.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Welke dingen Leer je die je niet had verwacht te leren?
Ze zijn wel heel lief en snoezigquote:Op woensdag 9 april 2025 13:49 schreef Ama het volgende:
Maar ik leerde daar wel dat konijnen geen knaagdieren zijn door hun gebit. Dat wist ik niet.
Jazeker, geweldig nummer.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom hoor ik nu pas de samenwerking tussen Within Temptation en de zanger van Soul Asylum???
Nummer komt uit 2014![]()
![]()
![]()
Eens maar niet geschikt voor mij.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel lief en snoezig
Within Temptation vorig jaar live gezien in de Ziggo Domequote:Op woensdag 9 april 2025 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik heb zowel Within als Soul Asylum live gezien...
De eerste voor 2014, de andere een paar jaar terug
Hoi jijquote:Op woensdag 9 april 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Within Temptation vorig jaar live gezien in de Ziggo Dome
zijn dit de jouwe? *ziet linkquote:Op woensdag 9 april 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kijk dan hoe lief
[ afbeelding ]
Nee, ik heb nog geen nijntjes.quote:Op woensdag 9 april 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn dit de jouwe? *ziet link
gok van niet
duuuuuuurt langquote:Op woensdag 9 april 2025 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen nijntjes.
neequote:
Ik in het Gelredome als voorprogramma van Rammsteinquote:Op woensdag 9 april 2025 13:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Within Temptation vorig jaar live gezien in de Ziggo Dome
Ik moest hier ook gelijk aan denken bij het lezen van stifttanden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |