Gaat je zeik zo van stinken.quote:
het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:
De dollarkoers blijft nog wel redelijk stabielquote:Op woensdag 9 april 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amerikaanse beurzen zijn ook een meme-coin geworden.
IK DOE ER ALLES AANquote:Op woensdag 9 april 2025 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is te kort om nuchter te blijven
Oh ging het daarover? Naja de groeten ermee. Ik hoor het wel als er weer normaal gedaan kan worden. Als er dan nog wat van over is.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amerikaanse beurzen zijn ook een meme-coin geworden.
Ik heb ook maar even biljetjes gekocht.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ging het daarover? Naja de groeten ermee. Ik hoor het wel als er weer normaal gedaan kan worden. Als er dan nog wat van over is.
Welke allemaal?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even biljetjes gekocht.
even de Ama's opvouwen en omvormen tot origami-zwaanquote:
Wees blij dat ze dood zijn en niet vannacht in je oor komen zoemenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
WAAR KOMEN DIE DODE MUGGEN VANDAAN
Ik heb er nu absoluut twee op m'n vensterbank liggen, wtf
Het ding is... ze moeten toch levend naar binnen zijn gekomen. En er zullen er absoluut meer zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat ze dood zijn en niet vannacht in je oor komen zoemen
Niemand de deur uitquote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
WAAR KOMEN DIE DODE MUGGEN VANDAAN
Ik heb er nu absoluut twee op m'n vensterbank liggen, wtf
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de Ama's opvouwen en omvormen tot origami-zwaan
i second thatquote:Op woensdag 9 april 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh nee 2 muggen. Bel de politie, brandweer en de krant! Bel ook Wilders op voor kamervragen!
50 wat?quote:
was een lange dag en Vlinder komt zo thuis en raaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Ik wil wat jij hebt gehad.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was een lange dag en Vlinder komt zo thuis en raaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
LOCO... INSANE IN THE MEMBRANE
INSANE IN DA BRAIN
Oh, daar heb ik helemaal geen biljetjes vanquote:
Die heeft over paar dagen alweer iets anders bedacht.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik stel voor dat we 90 dagen stoppen met berichtgeving over ANYTHING trump says. Want het slaat sowieso nergens op. Zo veel is wel duidelijk nu.
Ik ook niet echt. Meeste is toch digitaal.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik helemaal geen biljetjes van
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft over paar dagen alweer iets anders bedacht.
Gister was hij nog aan het raaskallen dat er best goed voor Joden werd gezorgd in Nazi-Duitsland.
Levende mug op een kozijn met duizend scherven in 3....2...1..quote:Op woensdag 9 april 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Hmm, levende mug op mijn raam
Niet lang meer.
Heb alleen wat muntgeld in euro's, qua biljetjes alleen een paar dollarsquote:Op woensdag 9 april 2025 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Meeste is toch digitaal.
Maar ben blij dat ik m’n speel-aandelen tijd geleden al ingeruild hebt.
We zullen je missenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:29 schreef Nattekat het volgende:
Hmm, levende mug op mijn raam
Niet lang meer.
Heb je die hor al opgehangen?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:30 schreef Nattekat het volgende:
Jep, hij is weg nu ik een wapen heb
Volgens mij heb ik een nestje in de buurt.
Hij is druk bezig een strijd te leveren waar zelfs Trump geen antwoord op heeftquote:
Dus wat heb je hier nu van geleerd?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit mijn straf is voor dat niet doen.
Ik heb 2 dollarquote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik helemaal geen biljetjes van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 2 dollar![]()
[ afbeelding ]Ik heb nog wel iets van 35 dollar liggen, is dat ook genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hee hee hee ik zie het wel hoor hoe jij het geld van jantje zit te stelenquote:
Hmmmm bijna.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets van 35 dollar liggen, is dat ook genoeg?
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee hee ik zie het wel hoor hoe jij het geld van jantje zit te stelen
Heb ook nog wel wat muntjes liggenquote:
En waar laat je de britneypack danquote:Op woensdag 9 april 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem morgen gewoon mijn kleinste koffertje mee. En alles gaat er in. JAWEL
![]()
3 x schone kleren, zwembroek, slippers, toiletspullens, tech shit, macbook, boekjes en zo voor de rest, ebrythin
Gewoon zeggen dat zij normaal moet doenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder zegt dat ik normaal moet doen
ja dat is wel een beetje een dingetje, die gaat dus niet mee. Ik neem al ALLEEN MAAR zulk soort dingen mee. En alshet dan toch een dagje langer wordt, dan wordt het een handwasje of zo.quote:
Sinds wanneer luister je daarnaar dan? Niet dat het niet WAAR is trouwens.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister je daarnaar dan? Niet dat het niet WAAR is trouwens.
Wat?quote:
Nee, je moet hier blijven postenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, je moet hier blijven posten
Nou ja in alle eerlijkheid, welk probleem is DAAR precies mee opgelost dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, je moet hier blijven posten
Wie ben jij?quote:
Ja het voelt een beetje alsof ik nou een hele Britney bij elkaar aan het legoën ben van de snuit van Jenna Ortega en de tieten van die zweedse snol hoe heet ze ook weer. Just not quite it, but just good enough.quote:
Dit klinkt als een heel vreemd verhaalquote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het voelt een beetje alsof ik nou een hele Britney bij elkaar aan het legoën ben van de snuit van Jenna Ortega en de tieten van die zweedse snol hoe heet ze ook weer. Just not quite it, but just good enough.
Johansson werd geboren in New York. Haar vader is een in Denemarken geboren architect. Haar moeder is producent en actrice en komt uit een Joods-Amerikaanse familie uit de Bronquote:Op woensdag 9 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja Scarlett Johansson.
Geweldige tieten en dat was het dan wel weer.
Erg vrouwvriendelijk weer.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja Scarlett Johansson.
Geweldige tieten en dat was het dan wel weer.
Inb4 "gofferdoeme waar is m'n kolereklotekut britney pack als ik 'm nodig hebquote:Op woensdag 9 april 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel een beetje een dingetje, die gaat dus niet mee. Ik neem al ALLEEN MAAR zulk soort dingen mee. En alshet dan toch een dagje langer wordt, dan wordt het een handwasje of zo.
Sorry Brit![]()
Begin je psychische problemen te krijgen ?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het voelt een beetje alsof ik nou een hele Britney bij elkaar aan het legoën ben van de snuit van Jenna Ortega en de tieten van die zweedse snol hoe heet ze ook weer. Just not quite it, but just good enough.
Ik bedoel, had ik moeten letten op haar kwaliteiten in het verkopen van tweedehands auto's of zo?quote:
Jij denkt echt dat ik dom ben of zo he.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 "gofferdoeme waar is m'n kolereklotekut britney pack als ik 'm nodig heb![]()
!!"
Neequote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik dom ben of zo he.
Excelkwaliteiten Fles, altijd letten op de Excelkwaliteiten.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel, had ik moeten letten op haar kwaliteiten in het verkopen van tweedehands auto's of zo?
Ze hebben heel de dag je geklaag aangehoord en vervolgens harakiri gepleegd gok ikquote:Op woensdag 9 april 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wat die twee muggen fataal is geworden. Te lang in de zon gehangen ofzo?
Maar ik moet wel even heel goed nadenken voor dingen die ik nu apart mee moet nemen. Ja.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 "gofferdoeme waar is m'n kolereklotekut britney pack als ik 'm nodig heb![]()
!!"
Ik eigenlijk ook altijd wel, tenzij de wind heel kut staat in combinatie met regenquote:
Hoop dat het allemaal wat meevalt. Wel fijn dat je al zo snel kunt gaan kijken.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja wellicht vrijdag kijken op die vandaag aangeboden woonplek...
Ja, deze plek is dus wel meteen beschikbaar itt de eerste aanbieding...quote:Op woensdag 9 april 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal wat meevalt. Wel fijn dat je al zo snel kunt gaan kijken.
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 9 april 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik moet wel even heel goed nadenken voor dingen die ik nu apart mee moet nemen. Ja.
Heb ik dan niet de britneypack ingesteld voor dit soort situaties in the first place? Ja.
Maar nogmaals: het ergste wat er kan gebeuren is dat het allemaal een dagje langer duurt. Dat is totaal niet erg eigenlijk, alleen maar langer genotEn misschien een keer een handwasje op een hotelkamer.
Zal het er niet op aansturen, maar zou het totaal niet erg vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |