Dit klinkt als een heel vreemd verhaalquote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het voelt een beetje alsof ik nou een hele Britney bij elkaar aan het legoën ben van de snuit van Jenna Ortega en de tieten van die zweedse snol hoe heet ze ook weer. Just not quite it, but just good enough.
Johansson werd geboren in New York. Haar vader is een in Denemarken geboren architect. Haar moeder is producent en actrice en komt uit een Joods-Amerikaanse familie uit de Bronquote:Op woensdag 9 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja Scarlett Johansson.
Geweldige tieten en dat was het dan wel weer.
Erg vrouwvriendelijk weer.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja Scarlett Johansson.
Geweldige tieten en dat was het dan wel weer.
Inb4 "gofferdoeme waar is m'n kolereklotekut britney pack als ik 'm nodig hebquote:Op woensdag 9 april 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is wel een beetje een dingetje, die gaat dus niet mee. Ik neem al ALLEEN MAAR zulk soort dingen mee. En alshet dan toch een dagje langer wordt, dan wordt het een handwasje of zo.
Sorry Brit![]()
Begin je psychische problemen te krijgen ?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het voelt een beetje alsof ik nou een hele Britney bij elkaar aan het legoën ben van de snuit van Jenna Ortega en de tieten van die zweedse snol hoe heet ze ook weer. Just not quite it, but just good enough.
Ik bedoel, had ik moeten letten op haar kwaliteiten in het verkopen van tweedehands auto's of zo?quote:
Jij denkt echt dat ik dom ben of zo he.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 "gofferdoeme waar is m'n kolereklotekut britney pack als ik 'm nodig heb![]()
!!"
Neequote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik dom ben of zo he.
Excelkwaliteiten Fles, altijd letten op de Excelkwaliteiten.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel, had ik moeten letten op haar kwaliteiten in het verkopen van tweedehands auto's of zo?
Ze hebben heel de dag je geklaag aangehoord en vervolgens harakiri gepleegd gok ikquote:Op woensdag 9 april 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Ben nog steeds benieuwd wat die twee muggen fataal is geworden. Te lang in de zon gehangen ofzo?
Maar ik moet wel even heel goed nadenken voor dingen die ik nu apart mee moet nemen. Ja.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 "gofferdoeme waar is m'n kolereklotekut britney pack als ik 'm nodig heb![]()
!!"
Ik eigenlijk ook altijd wel, tenzij de wind heel kut staat in combinatie met regenquote:
Hoop dat het allemaal wat meevalt. Wel fijn dat je al zo snel kunt gaan kijken.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja wellicht vrijdag kijken op die vandaag aangeboden woonplek...
Ja, deze plek is dus wel meteen beschikbaar itt de eerste aanbieding...quote:Op woensdag 9 april 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal wat meevalt. Wel fijn dat je al zo snel kunt gaan kijken.
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 9 april 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik moet wel even heel goed nadenken voor dingen die ik nu apart mee moet nemen. Ja.
Heb ik dan niet de britneypack ingesteld voor dit soort situaties in the first place? Ja.
Maar nogmaals: het ergste wat er kan gebeuren is dat het allemaal een dagje langer duurt. Dat is totaal niet erg eigenlijk, alleen maar langer genotEn misschien een keer een handwasje op een hotelkamer.
Zal het er niet op aansturen, maar zou het totaal niet erg vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |