Ozzy krijgt een tribute show waar 'ie zelf een paar liedjes gaat proberen mee te zingen, dan is 't klaar.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het ook wel een keer mooi geweest. Ozzy gaat Engeland ook niet meer uit om te touren, geef die man groot gelijk.
misschien nog live een vleermuis etenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ozzy krijgt een tribute show waar 'ie zelf een paar liedjes gaat proberen mee te zingen, dan is 't klaar.
Al valt daar ook wel wat voor te zeggen. Die show werd aangekondigd als Ozzy en Black Sabbath die een set van 30 Minuten zouden spelen en Ozzy solo ook.
2 Dagen nadat de show was uitverkocht kwam Sharon naar buiten met "nee.. Ozzy gaat hier en daar wel wat dingen proberen, maar hij gaat niet veel zingen"
Hmm, volgens mij is Slimpie altijd zonder dus dan beter overslaanquote:Op woensdag 9 april 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had slimpie zonder suiker en die is echt niet te drinken
Dit ja. Smerig gewoon.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:40 schreef Karzai het volgende:
slimpie heeft wel een beetje een bijsmaakje
Moest 2x lezen, dacht dat je de burgerrups om ging kerenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfff werkjes gewerkt. Nu lang weekendzo eerst even een gele pretcilinder omkeren in de eveneens gele burgerrups
https://nu.cw/2025/04/05/(...)%20waren%20protesten.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:39 schreef Flory- het volgende:
Waarom krijg ik vandaag steeds overal reclame voor de shoarmafrikandel van Mora?
Is dat iets nieuws?
Nu ben je hier officieel ingeburgerd, alleen nog maar ads over etenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:39 schreef Flory- het volgende:
Waarom krijg ik vandaag steeds overal reclame voor de shoarmafrikandel van Mora?
Is dat iets nieuws?
Ehm?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://nu.cw/2025/04/05/(...)%20waren%20protesten.
Nou ja ik niet, maar dat is wel wat hier gebeurt jaquote:Op woensdag 9 april 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest 2x lezen, dacht dat je de burgerrups om ging keren
Oja ik lees weer in KSC, dat zal het zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu ben je hier officieel ingeburgerd, alleen nog maar ads over eten
Thanksquote:Op woensdag 9 april 2025 16:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier een review
https://favorflav.com/nl/(...)del-supermarkt-mora/
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oja ik lees weer in KSC, dat zal het zijn
Oh geen foto's?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Hmm de lammetjes en hun moeder zijn al uit de wei gehaaldDenk dat ze naar de boerderij zijn. Hopelijk worden er nog een paar geboren
ja waarschijnlijk in de stal gezet om rustig te kunnen zeugenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Hmm de lammetjes en hun moeder zijn al uit de wei gehaaldDenk dat ze naar de boerderij zijn. Hopelijk worden er nog een paar geboren
Ik ben nog steeds fanquote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee, lijkt mij best smerig, ik eet sowieso geen frikandellen meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |