SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik ga nu die versie luisterenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Jazeker, geweldig nummer.Er is ook een versie met een Poolse zanger.
het zal ook vast nodig zijn, maar duuuuurt langquote:
ik ook, maar omdat ik het lekker vindquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 9 april 2025 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zal ook vast nodig zijn, maar duuuuurt lang
[..]
ik ook, maar omdat ik het lekker vind
ik ben viesquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Oehquote:
Triest eigenlijk dat men niet normaal kan doen als het om vuurwerk gaatquote:
Jij kan gewoon je gehoorapparaat uitzettenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond ga ik een ijsje halen, een mango ijsje denk ik
Ben benieuwd hier bij de Duitse grens.. Was ook beetje bang voor hoe de kat zou reageren op vuurwerk maar vorige week werd er best hard wat dingen achter elkaar afgestoken en ze ging juist voor het raam kijken.quote:
Wat is jouw favoriete Blink-182 nummer?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Voor 2 seconden kreeg ik een hartstilstand.
[ afbeelding ]
Tot ik zag dat ze alleen in Amerika gaan touren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zo zonde dat veel grote acts Europa overslaanquote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Voor 2 seconden kreeg ik een hartstilstand.
[ afbeelding ]
Tot ik zag dat ze alleen in Amerika gaan touren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |