SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik ga nu die versie luisterenquote:Op woensdag 9 april 2025 13:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Jazeker, geweldig nummer.Er is ook een versie met een Poolse zanger.
het zal ook vast nodig zijn, maar duuuuurt langquote:
ik ook, maar omdat ik het lekker vindquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 9 april 2025 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het zal ook vast nodig zijn, maar duuuuurt lang
[..]
ik ook, maar omdat ik het lekker vind
ik ben viesquote:Op woensdag 9 april 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Oehquote:
Triest eigenlijk dat men niet normaal kan doen als het om vuurwerk gaatquote:
Jij kan gewoon je gehoorapparaat uitzettenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 14:46 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond ga ik een ijsje halen, een mango ijsje denk ik
Ben benieuwd hier bij de Duitse grens.. Was ook beetje bang voor hoe de kat zou reageren op vuurwerk maar vorige week werd er best hard wat dingen achter elkaar afgestoken en ze ging juist voor het raam kijken.quote:
Wat is jouw favoriete Blink-182 nummer?quote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Voor 2 seconden kreeg ik een hartstilstand.
[ afbeelding ]
Tot ik zag dat ze alleen in Amerika gaan touren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zo zonde dat veel grote acts Europa overslaanquote:Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Voor 2 seconden kreeg ik een hartstilstand.
[ afbeelding ]
Tot ik zag dat ze alleen in Amerika gaan touren.![]()
Balquote:
mja niet zo'n succes. Zag niet zoveel lekkers op de kaart dus had zo'n varkenschnitzel en kip stukjes.quote:
nog leuke dingen gezien, lijkt mij toch wel een drukke stad?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
En bij de family mart die driekhoekjes met zeewier, rijst en zalm. En ze hebben warme thee in flesjes. wat een uitvinding is dat
ja in het aquarium geweest. dat was leuk. Reuzenrad ookquote:Op woensdag 9 april 2025 15:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog leuke dingen gezien, lijkt mij toch wel een drukke stad?
Anders moeten ze importheffingen betalen om de VS weer in te komen.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo zonde dat veel grote acts Europa overslaan
De automatenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
En bij de family mart die driekhoekjes met zeewier, rijst en zalm. En ze hebben warme thee in flesjes. wat een uitvinding is dat
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Blink-182 nummer?Wou bijna liedje posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja naja ben in oktober 2023 bij hun wereldtour geweest in Amsterdam maar toch.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo zonde dat veel grote acts Europa overslaan
Your beauty never ever scared me.
Als je daar nu kaartjes voor koopt een jaar van te voren dan mag je hopen dat ze dat hele jaar nog redden.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef Grotetijd het volgende:
Snap het wel.
Heb The Rolling Stones in 2014 en 2022 gezien, blijkt dat ze eigenlijk dit jaar weer naar Europa zouden komen maar die tour werd 2 dagen voor 'ie zou worden aangekondigd afgeblazen. Schijnt de drummer gezegd te hebben dat er vanuit de band last minute is besloten dat ze alleen nog one-off optredens gaan doen omdat het toeren ze opbreekt. Op zich niet gek (Mick/Keith zijn 81, Ronnie is 77) maar het is wel jammer
Preciesquote:Op woensdag 9 april 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je daar nu kaartjes voor koopt een jaar van te voren dan mag je hopen dat ze dat hele jaar nog redden.
Op een gegeven moment is het ook wel een keer mooi geweest. Ozzy gaat Engeland ook niet meer uit om te touren, geef die man groot gelijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
PreciesErgens een lugubere gedachte natuurlijk. Maar zo is het wel.
Heel veel mensen zijn teleurgesteld dat ze (in elk geval volgens die bron) besloten te stoppen met toeren. Maar zoiets zit er natuurlijk op een gegeven moment aan te komen.
UK is groot zat zou je zeggenquote:Op woensdag 9 april 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het ook wel een keer mooi geweest. Ozzy gaat Engeland ook niet meer uit om te touren, geef die man groot gelijk.
Die wil iets speciaals gaan doen?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Die rode kater loopt nog een keer hier in huis. Stond al voor het kattenluikje.
Zoekt mijn kat steeds op.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die wil iets speciaals gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |