Als dat zou voorkomen dat er veel scheidingen plaatsvinden....quote:Op woensdag 9 april 2025 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
De KSC heeft besloten dat @:crack_ gaat trouwen en kindjes maken met date
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Flesje rijmt wel weer op Esje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
18 augustus 2026quote:Op woensdag 9 april 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hebben we ook al een datum die ik kan noteren?
Boven een bepaalde leeftijd word het hele rondneuken ook gewoon wel sneu, en wil je toch opzoek naar vastigheid.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:05 schreef Karzai het volgende:
klaar met een beetje rondneuken, tijd voor commitment
Dan kan jij niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hebben we ook al een datum die ik kan noteren?
ik dacht 21 juni 2025quote:
Nee dan is de officiële verlovingquote:
Er zit vanalles in de lucht, denk vanwege de grote oefening op Leeuwarden. Ik kan de straaljagers niet op de tracking sites zien.quote:
die gaan te snelquote:Op woensdag 9 april 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zit vanalles in de lucht, denk vanwege de grote oefening op Leeuwarden. Ik kan de straaljagers niet op de tracking sites zien.
Ah dan zal get daarvan zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 17:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zit vanalles in de lucht, denk vanwege de grote oefening op Leeuwarden. Ik kan de straaljagers niet op de tracking sites zien.
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Er vloog net ook een Canadees tankvliegtuig hoog over je heen.
even op je dak schilderen,quote:Op woensdag 9 april 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb hem niet gezien, want ik lig binnen op de bank
Maar het maakte een hoop herrie
Mijn vader was vanmiddag wel op mijn dakquote:
zong je toen ook:quote:Op woensdag 9 april 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader was vanmiddag wel op mijn dak
Komt wel dichtbij zo
Gremdaat uit de dood herrezenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:24 schreef Karzai het volgende:
uit je dak gaan kent u die uitspraak mensen?
Nee ik ging op een gegeven moment gewoon koffie zetten. Dan komt ie vanzelf wel naar binnenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
zong je toen ook:
KOM VAN DAT DAK AF!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |