SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pfff dat is ook niksquote:Op maandag 7 april 2025 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het is weer afwachten tot iemand zijn begeleidster te pakken krijgt. Vannacht was het vijf uur begon die om tien uur weer lawaai te maken wakker geworden en uiteindelijk geslapen tot 15:00 vandaag.Trust nobody![]()
Iedereen is verslagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij doet het er ook om ik kwam gisteren halftien thuis was het redelijk zachtjes denk mooi rond een uur naar bed stond het van halfeen tot ergens in de ochtend opeens allemaal veel harder.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga ook alvast in bed liggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gecondoleerdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit hoort gewoon niet, dan beter zo'n ouwe bok als ondergetekendequote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sterkte allemaal, dan is punten scoren opeens niet meer belangrijkSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat moet je ook niet zeggen, jou willen we ook echt niet kwijt Koen. Maar ik snap wat je ermee wil zeggen…quote:Op maandag 7 april 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon niet, dan beter zo'n ouwe bok als ondergetekende
Het is ook echt kolere kut dit ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wel een beetje belangrijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Idd, het is ook heel rustig.quote:Op maandag 7 april 2025 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Sterkte allemaal, dan is punten scoren opeens niet meer belangrijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat spel voor punten is ook niet meer gespeeld sinds het bekend was.quote:Op maandag 7 april 2025 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Sterkte allemaal, dan is punten scoren opeens niet meer belangrijk![]()
Nee, ook gewoon nee.quote:Op maandag 7 april 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon niet, dan beter zo'n ouwe bok als ondergetekendeLach met een schone bips![]()
Je bent helemaal niet oud Koen.quote:Op maandag 7 april 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon niet, dan beter zo'n ouwe bok als ondergetekende![]()
![]()
Maar wel een bokquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat wel, snap wat je bedoelt, maar het is nooit eerlijk. Welke leeftijd je ook hebt.quote:Op maandag 7 april 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aanmerkelijk meer belegen dan Sint![]()
Het was zijn keus en worsteling. Dat is niet leeftijd gebonden.quote:Op maandag 7 april 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aanmerkelijk meer belegen dan SintIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maakt je niet minder waard dan een ander.quote:Op maandag 7 april 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aanmerkelijk meer belegen dan SintLach met een schone bips![]()
Punten is totaal niet belangrijk.
Ik was de hele dag druk, je kent het, bezig met dit en dat, helemaal in the flow met 'belangrijke dingen', totdat ik dat bericht hier las.
Nou, toen dat bericht indaalde, dan besef je: die dagelijkse dingen? totaal niet belangrijk.How can I make this topic about me?![]()
Bedankt alvast. Jij ookquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 7 april 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was zijn keus en worsteling. Dat is niet leeftijd gebonden.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hopelijkquote:
R.I.P DTS.![]()
Toen mijn opa overleed, 82. Dachten wij hier ook "waarom nou!?" terwijl dat wél gewoon een mooie leeftijd is om op te gaan... Maar het is voor anders natuurlijk. Maar Koen, we willen jou echt nog wel langer bij ons hebben hoor
Heck, ik wil iedereen hier (of ze mij nou mogen of niet) hier graag nog wel willen hebben minimaal tot FOK! er mee ophoudtWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ga maar een poging wagen ook al heb ik meer zin een fles rum te scoren..
Morgen roept de plicht weer.
Truste en sterkte allemaal![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar FOK! Mag niet stoppenquote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Grotetijd het volgende:
Toen mijn opa overleed, 82. Dachten wij hier ook "waarom nou!?" terwijl dat wél gewoon een mooie leeftijd is om op te gaan... Maar het is voor anders natuurlijk. Maar Koen, we willen jou echt nog wel langer bij ons hebben hoor
Heck, ik wil iedereen hier (of ze mij nou mogen of niet) hier graag nog wel willen hebben minimaal tot FOK! er mee ophoudt
Trusten Koen!quote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
![]()
![]()
Morgen die dikke neut rum pakken en nu lekker snurken. Slaap lekkerquote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Lach met een schone bips![]()
Trusten koenquote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
R.I.P DTS.![]()
82 is geen mooie leeftijd om te gaan,...... Maar snap dat je dat denkt als je nog jong bent.quote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Grotetijd het volgende:
Heck, ik wil iedereen hier (of ze mij nou mogen of niet) hier graag nog wel willen hebben minimaal tot FOK! er mee ophoudt![]()
Mee eensquote:
Well, life can be a riot
Kom er uiteindelijk nu pas toe om deze te lezen (had al wel snel over het rouwboeket gezien), maar hele mooie woordenquote:Op maandag 7 april 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik hij was een graag geziene user hier. Was altijd vriendelijk tegen iedereen.
Ondanks zijn gemoedstoestand kon hij hier af en toe ook lol hebben.
En was ons dankbaar voor de afleiding en de antwoorden en tips die wij hem gaven![]()
![]()
goedenavond op deze roerige dag....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als je die leeftijd hebt en je hebt wat gebreken dan denk ik dat je op den duur toch wel denkt, als het nu mooi geweest is heb ik er vrede mee?quote:Op maandag 7 april 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
82 is geen mooie leeftijd om te gaan,...... Maar snap dat je dat denkt als je nog jong bent.
82 Is voor mijn gevoel een behoorlijk respectabele leeftijd.Well, life can be a riot
Goedenavond lieve Sallyquote:Op maandag 7 april 2025 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom er uiteindelijk nu pas toe om deze te lezen (had al wel snel over het rouwboeket gezien), maar hele mooie woorden![]()
![]()
Well, life can be a riot
Goedenavond Sallyquote:Op maandag 7 april 2025 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom er uiteindelijk nu pas toe om deze te lezen (had al wel snel over het rouwboeket gezien), maar hele mooie woorden![]()
![]()
Meestal hebben de mensen dan wel een mooi lang rijk leven gehad.quote:Op maandag 7 april 2025 23:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je die leeftijd hebt en je hebt wat gebreken dan denk ik dat je op den duur toch wel denkt, als het nu mooi geweest is heb ik er vrede mee?
82 Is voor mijn gevoel een behoorlijk respectabele leeftijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geloof me, en ik kan het weten uit persoonlijke ervaring, op 82-jarige leeftijd denk je niet dat het wel mooi is geweest en dat je er vrede mee hebt.quote:Op maandag 7 april 2025 23:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je die leeftijd hebt en je hebt wat gebreken dan denk ik dat je op den duur toch wel denkt, als het nu mooi geweest is heb ik er vrede mee?
82 Is voor mijn gevoel een behoorlijk respectabele leeftijd.![]()
Precies. Kan mij voorstellen dat als je die leeftijd bereikt hebt, en je hebt er alles uitgehaald wat je had willen doen je kan terugkijken en op een gegeven moment kan zeggen "het is mooi geweest"quote:Op maandag 7 april 2025 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meestal hebben de mensen dan wel een mooi lang rijk leven gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Ik prefereer in de 90
Is per persoon verschillend toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daarom is het tof dat er iets geregeld wordt door DJMO en fokkers die mee doen. Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei dat ik naar een borrel ging om te meeten. "Wat raar" zei ze, je kent die mensen helemaal niet.quote:
Maar ik kende die lui wel, welleswaar online maar toch. Buitenstaanders snappen dat niet, soms heb je een leven online.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
een gesprek hiero, voelt voor mij ook bijna hetzelfde als een gesprek als je iemand ziet in real life.quote:Op maandag 7 april 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom is het tof dat er iets geregeld wordt door DJMO en fokkers die mee doen. Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei dat ik naar een borrel ging om te meeten. "Wat raar" zei ze, je kent die mensen helemaal niet.
Maar ik kende die lui wel, welleswaar online maar toch. Buitenstaanders snappen dat niet, soms heb je een leven online.![]()
Eens. Mensen die dit nooit hebben meegemaakt kunnen zich dat gewoon echt niet voorstellen.quote:Op maandag 7 april 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom is het tof dat er iets geregeld wordt door DJMO en fokkers die mee doen. Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei dat ik naar een borrel ging om te meeten. "Wat raar" zei ze, je kent die mensen helemaal niet.
Maar ik kende die lui wel, welleswaar online maar toch. Buitenstaanders snappen dat niet, soms heb je een leven online.
Ik heb al zo lang ik me kan herinneren een leven op internet naast m’n sociale leven irl. Ik heb zelfs vrienden online die ik al 18 jaar ken en nog nooit heb ontmoet. Soms weten die mensen meer van mij als persoon, dan de mensen irl om me heen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vroeger hadden veel meer mensen een leven online. Via forums chatboxen online games zoals habbo etc Fok! Is wel een mooi overblijfsel uit die tijd de sociale media van nu is toch meer gericht op de mensen die je al kent jammer wel eigenlijk dat veel verdwenen is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt. Dat is voor sommige mensen een bijzonder begrip. Had met Sint een betere connectie op FOK! en voelde mij (met m'n oeverloze gezeik soms) beter begrepen dan ik met sommige mensen in mijn offline leven heb
Daarom dat het ook binnenkomt.
Had dat bij Tailfox/Tailless ook. Heel veel contact mee gehad in 2017-2018, in 2018 een keer gemeet, las ik vorig jaar dat 'ie was overleden bij een ongeluk, nouuuu heb tranen met tuiten gehuild johEn de mensen in mijn omgeving begrepen het niet "want het zijn maar woorden" eh...
Well, life can be a riot
Nou ja niet met iedereen, maar soms heb je wel degelijk een klik met online personen. Sommige hoef ik ook niet echt te ontmoetenquote:Op maandag 7 april 2025 23:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
een gesprek hiero, voelt voor mij ook bijna hetzelfde als een gesprek als je iemand ziet in real life.
Iedereen is een kutlultrut
Hoi.quote:Op maandag 7 april 2025 23:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
een gesprek hiero, voelt voor mij ook bijna hetzelfde als een gesprek als je iemand ziet in real life.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger hadden veel meer mensen een leven online. Via forums chatboxen online games zoals habbo etc Fok! Is wel een mooi overblijfsel uit die tijd de sociale media van nu is toch meer gericht op de mensen die je al kent jammer wel eigenlijk dat veel verdwenen is.maar het is ook wel anders. Ik bedoel, er zijn ook groepen mensen op internet te vinden die pas sinds corona actief zijn op internet. En ik merk dat die mindset echt anders is dan ik ben gewend. Weet niet hoe ik dat moet uitleggen
Net als Goldfingerquote:Op maandag 7 april 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
Klopt. Dat is voor sommige mensen een bijzonder begrip. Had met Sint een betere connectie op FOK! en voelde mij (met m'n oeverloze gezeik soms) beter begrepen dan ik met sommige mensen in mijn offline leven heb
Had dat bij Tailfox/Tailless ook. Heel veel contact mee gehad in 2017-2018, in 2018 een keer gemeet, las ik vorig jaar dat 'ie was overleden bij een ongeluk, nouuuu heb tranen met tuiten gehuild johEn de mensen in mijn omgeving begrepen het niet "want het zijn maar woorden" eh...
Ja dat klopt en met een aantal ook vriendschappen aan over gehouden. Zelfs een relatiequote:Op maandag 7 april 2025 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. Mensen die dit nooit hebben meegemaakt kunnen zich dat gewoon echt niet voorstellen.
Ik heb al zo lang ik me kan herinneren een leven op internet naast m’n sociale leven irl. Ik heb zelfs vrienden online die ik al 18 jaar ken en nog nooit heb ontmoet. Soms weten die mensen meer van mij als persoon, dan de mensen irl om me heen.
Dat is wel het meest ultieme wat je kan bereiken als je er voor open staat iig.quote:Op maandag 7 april 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt en met een aantal ook vriendschappen aan over gehouden. Zelfs een relatie![]()
Ik ookquote:Op maandag 7 april 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt en met een aantal ook vriendschappen aan over gehouden. Zelfs een relatieen m’n kind
En dat is toch écht anders dan tindermaar ook dat krijg je niet uitgelegd
Ja klopt, maar soms is het echt lastig om online en irl te onderscheiden ook al heb ik het vaak wel goed qua gevoel hoe iemand is online versus irl.quote:Op maandag 7 april 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja niet met iedereen, maar soms heb je wel degelijk een klik met online personen. Sommige hoef ik ook niet echt te ontmoeten![]()
tinder is ook maar een beetje swipen. Hoe vaak ik al niet gehoord heb dat mensen dat zat zijnquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ooken m’n kind
En dat is toch écht anders dan tindermaar ook dat krijg je niet uitgelegd
![]()
![]()
Tailfox vond ik ook altijd een toffe gast hier op Fok!quote:Op maandag 7 april 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
Was daar toen ook erg van geschrokken toen ik dat had gelezen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tailfox vond ik ook vreselijk, had ik ook diverse keren gemeet zo'n aardige gast. Ik zat op Cyprus toen ik dat las, behoorlijk van slag een hele vakantiedagquote:Op maandag 7 april 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tinder is ook maar een beetje swipen. Hoe vaak ik al niet gehoord heb dat mensen dat zat zijn![]()
Hoe heet die chatbox ook alweer vroeger. Waar je wel een avatar had, maar 2DWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En daar heb ik me ook wel eens in vergist.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja klopt, maar soms is het echt lastig om online en irl te onderscheiden ook al heb ik het vaak wel goed qua gevoel hoe iemand is online versus irl.Iedereen is een kutlultrut
Heb mijn ex (sorry.....) ook online ontmoet jaren terug via YouTube. En haar hele leven buiten d'r werk om bestond uit Discord/Twitch/Steam. En ondanks dat ik geen idee had hoe ze d'r uitzag voordat we overstapte op Skype, werd er toch een band opgebouwd in de paar maanden dat we intensief contact hadden voor dat we elkaar "uit het oog verloren". (ergens denk ik daarom ook dat er moeite was met de break-up, omdat het voelde als vééééééééééééééél langer dan wat het daadwerkelijk alles bij elkaar was)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Als ik niet al erg lang getrouwd was dan was ik geheid ook voor de bijl gegaanquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is wel het meest ultieme wat je kan bereiken als je er voor open staat iig.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ook, weleens positief en weleens negatief vergist.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar heb ik me ook wel eens in vergist.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik niet al erg lang getrouwd was dan was ik geheid ook voor de bijl gegaan
Het internet kan daar ook op onverwachte momenten zorgen voor mooie momenten ja, heb je geen apps voor nodig.quote:Op maandag 7 april 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt en met een aantal ook vriendschappen aan over gehouden. Zelfs een relatie
Beetje raar om uit te leggen aan je kind hoe je ouders elkaar hebben ontmoet. Want forums zijn niet meer van deze tijd
Well, life can be a riot
Voor wie?quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik niet al erg lang getrouwd was dan was ik geheid ook voor de bijl gegaan![]()
![]()
Cu2night ofzo?quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Hoe heet die chatbox ook alweer vroeger. Waar je wel een avatar had, maar 2DLach met een schone bips![]()
Kan vaak ook wel een re-de-lijk beeld vormen op basis van tekst.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja klopt, maar soms is het echt lastig om online en irl te onderscheiden ook al heb ik het vaak wel goed qua gevoel hoe iemand is online versus irl.
Beetje net als met daten. Merk vaak al op basis van hoe we chatten en wat we uitwisselen hoe we gaan klikken IRL.Well, life can be a riot
Heeft tegenwoordig toch best wel wat weg van een forum op discord serversquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het internet kan daar ook op onverwachte momenten zorgen voor mooie momenten ja, heb je geen apps voor nodig.
Beetje raar om uit te leggen aan je kind hoe je ouders elkaar hebben ontmoet. Want forums zijn niet meer van deze tijdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee the palacequote:
Cu2 was ook wat ja. Voorloper van HyvesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tailfox vond ik ook vreselijk, had ik ook diverse keren gemeet zo'n aardige gast. Ik zat op Cyprus toen ik dat las, behoorlijk van slag een hele vakantiedagTailfox was een bijzondere als je 'm zo af en toe weer wat zag neerplempen in topics, maar IRL was het echt een leuke sympathieke jonge gast. Echt een blije spring in 't veld. Dat was echt zo ongelofelijk triest ook...quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tailfox vond ik ook altijd een toffe gast hier op Fok!
Was daar toen ook erg van geschrokken toen ik dat had gelezen.Well, life can be a riot
Het was ook raar, we hadden online op fok en via pm contact al lang. En toen we elkaar voor het eerst ontmoete was het goed en klopte (maar daar ging best wel een lange tijd aan vooraf) Heeft 4 jaar geduurd, was leukquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is wel het meest ultieme wat je kan bereiken als je er voor open staat iig.
Ajax had een 2d chatbox met een avatar. Kon je klikken waar je wilde staan. Soort southpark poppetjes. Die chatboxen had je op meerdere sitesquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Hoe heet die chatbox ook alweer vroeger. Waar je wel een avatar had, maar 2DBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Awwwquote:Op maandag 7 april 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
Trust nobody![]()
Oja, die profielpagina.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee the palace
Cu2 was ook wat ja. Voorloper van HyvesHow can I make this topic about me?![]()
Ben jij ook al zo oud?quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee the palace
Cu2 was ook wat ja. Voorloper van Hyves
Mjaaa.... Het is toch anders.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft tegenwoordig toch best wel wat weg van een forum op discord servers
Zijn ook zeker wel wat overeenkomsten, maar als je 't vergelijkt met iets als FOK!? Discord is veel geslotenenenenenerWell, life can be a riot
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 08-04-2025 06:40:32 ]How can I make this topic about me?![]()
Verdommequote:
En glitterplaatjes…quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:07 schreef StevenHyde het volgende:
Cu2 was toch met die vragenlijst van 500 vragen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:07 schreef StevenHyde het volgende:
Cu2 was toch met die vragenlijst van 500 vragen.
How can I make this topic about me?![]()
Klopt. Maar de behoefte blijft wel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mjaaa.... Het is toch anders.
Zijn ook zeker wel wat overeenkomsten, maar als je 't vergelijkt met iets als FOK!? Discord is veel geslotenenenenenerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb zelfs ooit nog iemand leren kennen via (geheugen is een beetje vaag na 16 jaar) óf de Lycos chat of TMF chat.
Echt een korte periode heel leuk contact mee gehad, tot ze in 2012 elkaar uit het oog verloren (want leven) maar hebben elkaar i.i.g weer op "de socials" dus dat is geinig.Well, life can be a riot
Hoi opaquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goffer, ik had je opa kunnen zijn met mijn bijna 44 nu.
Klopt, de behoefte blijft er zeker. En is ergens ook alleen maar mooi.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt. Maar de behoefte blijft wel.Well, life can be a riot
De meest memorabele dingen meegemaakt. Meet in Zwolle, hij kwam met het OV. Maar was kennelijk zo verdwaald geraakt dat ie er uren later nog niet was. Iemand haalde hem op van het station, hij was er nog geen uur en toen moest ie alweer terugquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Tailfox was een bijzondere als je 'm zo af en toe weer wat zag neerplempen in topics, maar IRL was het echt een leuke sympathieke jonge gast. Echt een blije spring in 't veld. Dat was echt zo ongelofelijk triest ook....
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zelfs nog járen op second life gezeten.zou dat nog bestaan ?
Geeft nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi kleindochter![]()
Sorry je staat niet in mijn testamentmag ik op schoot ?
Als ik erop google lijkt dat er wel op, dat het nog bestaat.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
Krijg nog mail er van op het Gmail account van mijn avatar
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neen jonge dame, daar ben je nu te groot voor en opa niet meer capabel genoeg. Had je 10 jaar eerder moeten vragen...quote:
Godver kut wat een kut opmerking. Ik ga slapen
Dat weet ik nog met die vragenlijsten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee the palace
Cu2 was ook wat ja. Voorloper van Hyves
Cu2 night was daar de gay erotische versie van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De meest memorabele dingen meegemaakt. Meet in Zwolle, hij kwam met het OV. Maar was kennelijk zo verdwaald geraakt dat ie er uren later nog niet was. Iemand haalde hem op van het station, hij was er nog geen uur en toen moest ie alweer terug.
Dat is ongelofelijk zuur welquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De meest memorabele dingen meegemaakt. Meet in Zwolle, hij kwam met het OV. Maar was kennelijk zo verdwaald geraakt dat ie er uren later nog niet was. Iemand haalde hem op van het station, hij was er nog geen uur en toen moest ie alweer terug.
Hoe raak je zó verdwaald?!Well, life can be a riot
Hahaquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook
Krijg nog mail er van op het Gmail account van mijn avatarnou misschien kennen we elkaar daar ook
ik zou na een paar minuten al bellenquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is ongelofelijk zuur wel
Hoe raak je zó verdwaald?!![]()
Habbo hotel en Gaia online was meer mijn tijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar heb ik ook een hekel aanquote:
Ook gehadquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Habbo hotel en Gaia online was meer mijn tijd.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen jonge dame, daar ben je nu te groot voor en opa niet meer capabel genoeg. Had je 10 jaar eerder moeten vragen...
Godver kut wat een kut opmerking. Ik ga slapen
Ik zou echt na 10 Minuten al een kroeg binnen gelopen zijn om te vragen naar locatie x.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik zou na een paar minuten al bellenWell, life can be a riot
Geen idéé wanneer het was maar er was ooit een tijd dat je geen navigatie of mobiel hadquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is ongelofelijk zuur wel
Hoe raak je zó verdwaald?!Iedereen is een kutlultrut
BOBBA.Well, life can be a riot
Mijn vriendin is al 36 dus moet wel upgraden, zelfde leeftijd schiet dan ook niet meer op voor opa.quote:Lach met een schone bips![]()
Elke telefoon na 2010 had toch wel gewoon fatsoenlijk internet + navigatie aanboord?!quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé wanneer het was maar er was ooit een tijd dat je geen navigatie of mobiel hadWell, life can be a riot
En de tmf/foxkids chat.quote:
R.I.P DTS.![]()
Niet overalquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Elke telefoon na 2010 had toch wel gewoon fatsoenlijk internet + navigatie aanboord?!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2015 oid is dat geweest dus dat was er al ruimschootsquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé wanneer het was maar er was ooit een tijd dat je geen navigatie of mobiel hadSame shit, different day
SC hopper present![]()
Die van mij nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Elke telefoon na 2010 had toch wel gewoon fatsoenlijk internet + navigatie aanboord?!
Was heel de avond relatief rustig klokslag 12:00 hoor ik opeens een luide vrouwenstem van de tv van beneden afkomen inclusief echo.
R.I.P DTS.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Geeft glas water en een paracetamolletje
Doe wel ff zonder paracetamol
Is van t huilen denkkTrust nobody![]()
Trillianquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:16 schreef StevenHyde het volgende:
Irc en icq waren mijn eerste leuke internet communicatie ervaringenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pocketline Swing was mijn eerstequote:Op dinsdag 8 april 2025 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mensen die nooit een Philips Diga mobiel of Pocketline foon gehad hebben
Well, life can be a riot
Pff zo kutquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was heel de avond relatief rustig klokslag 12:00 hoor ik opeens een luide vrouwenstem van de tv van beneden afkomen inclusief echo.
Trust nobody![]()
Het pleinquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks
Doe wel ff zonder paracetamol
Is van t huilen denkk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Well, life can be a riot
Ik zat fors late nachten via MSN in 1e instantie te chatten met een Fok dame destijdsquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
En ik ken al die dingen niet
Wel msn? Daar kon je ook praten... Toen Whatsapp op kwam zetten was dat al ietwat 'uit'
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja normaal mens zet de tv rond dat tijdstip wat zachter hij harder.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijne dus de Philips Diga, daarna een pocketline. Oude tijden. SMS aflezen als een autocue!quote:Lach met een schone bips![]()
M’n eerste was een swing. Met antenne.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat fors late nachten via MSN in 1e instantie te chatten met een Fok dame destijds. Toen Whatsapp op kwam zetten was dat al ietwat 'uit'
Trust nobody![]()
Nokia 2110, heb nog ergens in de la liggenquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijne dus de Philips Diga, daarna een pocketline. Oude tijden. SMS aflezen als een autocue!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja normaal mens zet de tv rond dat tijdstip wat zachter hij harder.Trust nobody![]()
Nee dat was de Nokiaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Met dat T9 waarmee je (zonder te kijken overigens) met een bliksemvaart hele teksten kon intikken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijne dus de Philips Diga, daarna een pocketline. Oude tijden. SMS aflezen als een autocue!
Gast ik type op mijn iPhone nu ook nog 1 vingerig. Ben niet zo van dat vernieuwende allemaal.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met dat T9 waarmee je (zonder te kijken overigens) met een bliksemvaart hele teksten kon intikken.
Maar nu echt
Ja echt slapen helaas anders ben ik morgen helemaal niks waard. Wekker om 5 uurSame shit, different day
SC hopper present![]()
Toen het nog niet allemaal “apps” werden genoemdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had een mobiel van mijn werk, de rest ging via mijn huistelefoon. Mijn eigen mobiel ooit heb ik zo lang gehouden dat ik aan een nieuwe moest omdat dat kreng bepaalde apps niet accepteerde. Ik moest wel maar ik belde er in principe alleen maar meequote:Op dinsdag 8 april 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had pas in 2013 een smartphone met een 200MB databundel.
Ja, al die apps. Ik ben niet zo van de app, als het ook via de website kan.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:24 schreef Moeraskat het volgende:
Toen het nog niet allemaal “apps” werden genoemdHow can I make this topic about me?![]()
Eensquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, al die apps. Ik ben niet zo van de app, als het ook via de website kan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb onlangs een nieuwe huistelefoon gekocht en weer een abonnement genomen. Ik miste het.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een mobiel van mijn werk, de rest ging via mijn huistelefoon. Mijn eigen mobiel ooit heb ik zo lang gehouden dat ik aan een nieuwe moest omdat dat kreng bepaalde apps niet accepteerde. Ik moest wel maar ik belde er in principe alleen maar meeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, heb de vaste lijn eruit gegooid, heb nu alleen nog maar mobiel.How can I make this topic about me?![]()
Ik vind vooral de vele whatsapps soms dodelijk vermoeiend. Dat gekut op je telefoon, een email tikken gaat me beter af.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, al die apps. Ik ben niet zo van de app, als het ook via de website kan.Iedereen is een kutlultrut
Dat ervoer ik juist als onrustig. Elke keer maar bereikbaar zijn. Heb m’n privé nummer ook uit de telefoonlijst gehaald op t werk en vervangen door de vaste lijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, heb de vaste lijn eruit gegooid, heb nu alleen nog maar mobiel.
Inderdaad. Liever een gewone computer met fatsoenlijk toetsenbord, dat werkt een heel stuk prettiger.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind vooral de vele whatsapps soms dodelijk vermoeiend. Dat gekut op je telefoon, een email tikken gaat me beter af.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb ook geen vaste lijn meer, en soms mis ik het wel vooral als ik mijn mobiel kwijt ben en niet even kan naar mezelf kan bellenquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, heb de vaste lijn eruit gegooid, heb nu alleen nog maar mobiel.
Wat handig is, is dat kitten mij kan bellen als ze even alleen thuis is. Of ik haar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vaste lijn meer, en soms mis ik het wel vooral als ik mijn mobiel kwijt ben en niet even kan bellen
Ja, dat is wel een nadeel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat ervoer ik juist als onrustig. Elke keer maar bereikbaar zijn. Heb m’n privé nummer ook uit de telefoonlijst gehaald op t werk en vervangen door de vaste lijn.
Nu gebruik ik mijn werkmobiel alleen maar voor werk (die kan dus na werktijd uit).How can I make this topic about me?![]()
Ik bedoel dat ik mijn 06 kon bellen zodat ie overgingquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat handig is, is dat kitten mij kan bellen als ze even alleen thuis is. Of ik haar.
Ik ga weer niet fatsoenlijk kunnen slapen door die idioot.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is toch geen leven gast. Ik zou hier compleet stuk aan gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga weer niet fatsoenlijk kunnen slapen door die idioot.Iedereen is een kutlultrut
Ja maar weet niet meer zo goed wat te doen.
Zelfs buurtbemiddeling heeft ie gewoon weggestuurd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is meestal maar één oplossing en dat is verhuizen. En dat is niet zo makkelijk maar die gast kunnen ze niet aanpakken blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja maar weet niet meer zo goed wat te doen.
Zelfs buurtbemiddeling heeft ie gewoon weggestuurd.Iedereen is een kutlultrut
Ze kwamen met moet je met een koptelefoon gaan zitten en in de nacht met dure oordoppen hij is ook niet echt aan te pakken of ze moet er 24 uur per dag een begeleider naast gaan zetten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is meestal maar één oplossing en dat is verhuizen. En dat is niet zo makkelijk maar die gast kunnen ze niet aanpakken blijkbaar.
Snap ook niet zo goed dat hij daar zelfstandig woont stinkt enorm bij hem in huis en zijn wmo begeleiding doet voor hem het huis opruimen.
Stinkt zelfs zo erg dat je in de galerij het kan ruiken als hij zijn deur heeft open gehad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zijn dan toch ook meerdere bewoners met klachten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze kwamen met moet je met een koptelefoon gaan zitten en in de nacht met dure oordoppen hij is ook niet echt aan te pakken of ze moet er 24 uur per dag een begeleider naast gaan zetten.
Snap ook niet zo goed dat hij daar zelfstandig woont stinkt enorm bij hem in huis en zijn wmo begeleiding doet voor hem het huis opruimen.
Stinkt zelfs zo erg dat je in de galerij het kan ruiken als hij zijn deur heeft open gehad.Iedereen is een kutlultrut
Ik ben de enige die boven hem woont.
Andere twee appartementen zitten aan de rechterkant.Beide jonge gasten horen zijn geluid niet veel aan het werk ook geen last van elkaar zover ik weet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah ja wat een kutzooi. Ik zou echt moord neigingen krijgen, maar ja daar heb je jezelf mee.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Andere twee appartementen zitten aan de rechterkant.Beide jonge gasten horen zijn geluid niet veel aan het werk ook geen last van elkaar zover ik weet.Iedereen is een kutlultrut
Mijn kapper zei het ook al die had ik na twee weken op zijn muil gestompt. Maar schijnbaar vinden woningbouw en humanitas het wel prima want hij heeft harde geluiden om hem heen nodig om zijn demonen te temmen dat iemand die erboven woont vervolgens ook alle nachten wakker is interesseert ze niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer een staaltje van mensen die hulp nodig hebben en het niet krijgen, maar wel iemand anders het leven zuur maken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn kapper zei het ook al die had ik na twee weken op zijn muil gestompt. Maar schijnbaar vinden woningbouw en humanitas het wel prima want hij heeft harde geluiden om hem heen nodig om zijn demonen te temmen dat iemand die erboven woont vervolgens ook alle nachten wakker is interesseert ze niet.Iedereen is een kutlultrut
Ja ondertussen heb ik al gedacht om hiervoor naar een psycholoog te gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die kan je niet van het overlast afhelpenquote:Op dinsdag 8 april 2025 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ondertussen heb ik al gedacht om hiervoor naar een psycholoog te gaan.Iedereen is een kutlultrut
Nee klopt weet het ook gewoon niet meer sta vaak op met hoofdpijn laatste tijd ook steken rondom het hart. Was zelf van het laat naar bed altijd al maar dan was het eigen keus. Nu ook weer hele conversaties van beneden je hoort hem zelf nooit alleen hoesten af en toe maar het is elke nacht die televisie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:16 schreef StevenHyde het volgende:
Irc en icq waren mijn eerste leuke internet communicatie ervaringenDDS hiero - op de uni!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hm.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je al gev4aafd aan de begeleiding / wijkteam of die man n koptelefoon kan opdoen ipv jij?quote:Op dinsdag 8 april 2025 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee klopt weet het ook gewoon niet meer sta vaak op met hoofdpijn laatste tijd ook steken rondom het hart. Was zelf van het laat naar bed altijd al maar dan was het eigen keus. Nu ook weer hele conversaties van beneden je hoort hem zelf nooit alleen hoesten af en toe maar het is elke nacht die televisie.Trust nobody![]()
Ach.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja geopperd wil hij niet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je al gev4aafd aan de begeleiding / wijkteam of die man n koptelefoon kan opdoen ipv jij?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind t dacht absurdquote:
Kan er niemand iets doem?
Woningbouw? Huurcommissie? Politie?Trust nobody![]()
Het was een droeve dag.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Woningbouw zegt zijn leefgeluiden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 01:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind t dacht absurd
Kan er niemand iets doem?
Woningbouw? Huurcommissie? Politie?
Politie wijst naar woningbouw en woningbouw zegt kunnen pas meer doen als de politie is geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hi.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
TjaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja heel triestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bahbahquote:Op dinsdag 8 april 2025 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Woningbouw zegt zijn leefgeluiden.
Politie wijst naar woningbouw en woningbouw zegt kunnen pas meer doen als de politie is geweest.Trust nobody![]()
Elke keer als ze hem erop aanspreken is het een tijdje stil max een weekje ofzo maar toch elke keer een week.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kunnen ze datvnuet elke qewj sien?quote:Op dinsdag 8 april 2025 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer als ze hem erop aanspreken is het een tijdje stil max een weekje ofzo maar toch elke keer een week.Trust nobody![]()
Zijn vorige is uit de running en we weten nog niet wie zijn huidige is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja hoogstens ga nu toch een poging doen voor ík morgen weer pas rond 15:00 wakker ben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-04-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1711 / +185 / +0 / 3660 / 3981
2. KillemWieft / 326 / +21 / +0 / 159 / 255
3. Dr.Mikey / 279 / +24 / +46 / 213 / 324
4. Moeraskat / 244 / +77 / +0 / 398 / 510
5. _UserName_ / 173 / +0 / +0 / 163 / 223
6. Lovely / 168 / +50 / +0 / 1158 / 1343
7. Fogel / 164 / +96 / +0 / 247 / 359
8. hemarookworst / 149 / +19 / +0 / 305 / 398
9. gebrokenglas / 140 / +4 / +1 / 653 / 801
10. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
11. HappyCharly / 127 / +7 / +2 / 357 / 445
12. loveyoulongtime / 120 / +3 / +0 / 319 / 391
13. Soury / 116 / +38 / +27 / 110 / 161
14. greysbones / 106 / +25 / +0 / 589 / 650
15. StevenHyde / 100 / +16 / +0 / 446 / 575
16. sp3c / 94 / +13 / +0 / 42 / 72
17. Sally / 89 / +3 / +15 / 74 / 102
18. ieniminimuis / 70 / +16 / +0 / 191 / 241
19. devzero / 70 / +32 / +0 / 96 / 127
20. Grotetijd / 67 / +10 / +0 / 104 / 132SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hallo MonitorOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oorstoppers in en goThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat heb ik ook. Maar toch staat die van privé ook geregistreerdquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een nadeel.
Nu gebruik ik mijn werkmobiel alleen maar voor werk (die kan dus na werktijd uit).Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 06:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar toch staat die van privé ook geregistreerd![]()
![]()
Misschien kan hij een gedragsaanwijzing krijgenquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Andere twee appartementen zitten aan de rechterkant.Beide jonge gasten horen zijn geluid niet veel aan het werk ook geen last van elkaar zover ik weet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oja goedemorgenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nadeel aan twee/drie weken vroege dienst is dat je dan ook vroeg wakker wordt wanneer het niet nodig is
"Dan heb je nog wat aan je dag"quote:Op dinsdag 8 april 2025 06:48 schreef Moeraskat het volgende:
Nadeel aan twee/drie weken vroege dienst is dat je dan ook vroeg wakker wordt wanneer het niet nodig is
Klopt, want ga zo thuis werkenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In Spanje?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mpumalanga provincequote:Op dinsdag 8 april 2025 07:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waar zijn jullie nu in Zuid Afrika Pinnen?Werewolf![]()
Ben je daar ook geweest?quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooi![]()
En leuk om daar op vakantie jarig te zijn.![]()
Mooi reisjequote:
Twee worstenbroodjes soldaat gemaakt en nog steeds hongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mickquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Twee worstenbroodjes soldaat gemaakt en nog steeds honger![]()
![]()
Oja ik ging uit bedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja 3 weken door ZA rond getrokken. Daarna weekje Botswane / Zambia.quote:
Prachtige natuur
Smile, it's free therapy.![]()
Iddquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja 3 weken door ZA rond getrokken. Daarna weekje Botswane / Zambia.
Prachtige natuurWerewolf![]()
Oh nicequote:Op dinsdag 8 april 2025 07:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja 3 weken door ZA rond getrokken. Daarna weekje Botswane / Zambia.
Prachtige natuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat Nicequote:Op dinsdag 8 april 2025 07:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://tinkerslakesidelodge.co.za/
Volgende verblijf.
Hou jullie op de hoogte want 💜
quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nice
Soms welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Leuk om te zien waar jullie heen gaan!quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
https://tinkerslakesidelodge.co.za/
Volgende verblijf.
Hou jullie op de hoogte want 💜Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Soms wel
Kom hier maar een trekken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kom wel lekker aan je trekken![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Super mooi daarquote:![]()
En je bent al eens in ZA geweest pinnen!mooi dat jullie daar weer zijn nu.
Smile, it's free therapy.![]()
Heerlijk geslapen, Jyske de fles gegeven, en dan mijn vrijwel dagelijkse DTS moment, zin in de dag en dan lezen dat @sinterklaaskapoentje niet meer is...
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
Heerlijk geslapen, Jyske de fles gegeven, en dan mijn vrijwel dagelijkse DTS moment, zin in de dag en dan lezen dat @:Sinterklaaskapoentje niet meer is...![]()
![]()
![]()
![]()
Ah je leest het nu pas. Dat is wel schrikken dan username.quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
Heerlijk geslapen, Jyske de fles gegeven, en dan mijn vrijwel dagelijkse DTS moment, zin in de dag en dan lezen dat @:Sinterklaaskapoentje niet meer is...Smile, it's free therapy.![]()
Ja.. overdag ben ik veel met de kleine bezig dus lees in de ochtend vaak pas wat er zoal gespeeld heeft.. schrik hier echt vanquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah je leest het nu pas. Dat is wel schrikken dan username.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het was voor ons allemaal schrikkenquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja.. overdag ben ik veel met de kleine bezig dus lees in de ochtend vaak pas wat er zoal gespeeld heeft.. schrik hier echt van![]()
![]()
Ja het is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja.. overdag ben ik veel met de kleine bezig dus lees in de ochtend vaak pas wat er zoal gespeeld heeft.. schrik hier echt vanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En nog verwacht ik hem ergens ‘ineens’ onlinequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En nog verwacht ik hem ergens ‘ineens’ online![]()
![]()
Begrijpelijk dat je schrikt. Denk dat bijna iedereen die hier regelmatig post wist hoe ziek hij was, moment is dan toch onverwacht als iemand het doet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja.. overdag ben ik veel met de kleine bezig dus lees in de ochtend vaak pas wat er zoal gespeeld heeft.. schrik hier echt vanSmile, it's free therapy.![]()
Al 6 keer. Een tante van mij woont in Roodepoort.quote:Op dinsdag 8 april 2025 07:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Super mooi daar![]()
En je bent al eens in ZA geweest pinnen!mooi dat jullie daar weer zijn nu.
Werewolf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: