SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 07-04-2025 21:58:01 ]![]()
TT
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zie nu een grote archiefkast voor me met 100 schriftjes op alfabet of op kleur.quote:Op maandag 7 april 2025 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms alleen ff zoeken in welk schriftje wat staat..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of op user namenquote:Op maandag 7 april 2025 19:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zie nu een grote archiefkast voor me met 100 schriftjes op alfabet of op kleur.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Soms vliegen we elkaar figuurlijk in de haren, maar op momenten van slecht nieuws zijn er voor elkaar
Onwerkelijk ook wel omdat hij hier vorige week nog was en over heel veel dingen sprak, maar dit had ik niet zien aankomenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 19:30 schreef Lovely het volgende:
Soms vliegen we elkaar figuurlijk in de haren, maar op momenten van slecht nieuws zijn er voor elkaar![]()
![]()
#U2quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eens. Uiteindelijk zijn we allemaal lid van de FOK!-Familiequote:Op maandag 7 april 2025 19:30 schreef Lovely het volgende:
Soms vliegen we elkaar figuurlijk in de haren, maar op momenten van slecht nieuws zijn er voor elkaar
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij moonquote:
Jij bent geweldig
En laat je nooit door iemand iets anders wijsmakenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wow dankje greys.. ff een traantjequote:Op maandag 7 april 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij moon
Jij bent geweldig
En laat je nooit door iemand iets anders wijsmaken![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. Uiteindelijk zijn we allemaal lid van de FOK!-Familie![]()
Even in de herhaling :
Ik ben bezig om een rouwboeket voor sinterklaaskapoentje te bestellen. Zijn er nog meer mensen die hun naam op de kaart willen hebben en / of willen bijdragen aan het boeket?
https://tikkie.me/pay/kb6hb5s5hokskr15p0er
Deze link is geldig t/m 21 aprilIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
DJMO stuur mij een dm, zou wel willen bijdragen aan het boeket, naam hoeft niet.quote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef DJMO het volgende:
Even in de herhaling :
Ik ben bezig om een rouwboeket voor sinterklaaskapoentje te bestellen. Zijn er nog meer mensen die hun naam op de kaart willen hebben en / of willen bijdragen aan het boeket?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
DJMO stuur mij een dm, zou wel willen bijdragen aan het boeket, naam hoeft niet.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had net m'n bericht aangepast. Het tikkie staat er nu in!quote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
DJMO stuur mij een dm, zou wel willen bijdragen aan het boeket, naam hoeft niet.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Helemaal goed, zag het.quote:Op maandag 7 april 2025 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had net m'n bericht aangepast. Het tikkie staat er nu in!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hee, dimmen he, kan je geen fluisterout doenquote:
Maaruh, hoi
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dit is wel het bewijs waarom DTS nooit meer op slot mag. Het is vrijwel de meest hechte groep op FOK! Die als een front voor elkaar staat, ook al vliegen we elkaar wel eens in de haren.quote:
@SwJIk heb er één en ik ben er trots op
Heyquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mooi hoe je dit regeltquote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef DJMO het volgende:
Even in de herhaling :
Ik ben bezig om een rouwboeket voor sinterklaaskapoentje te bestellen. Zijn er nog meer mensen die hun naam op de kaart willen hebben en / of willen bijdragen aan het boeket?
Deze link is geldig t/m 21 april
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik doe het morgen, heb de link gebookmarked.quote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef DJMO het volgende:
Even in de herhaling :
Deze link is geldig t/m 21 april![]()
Ik ga je even DM-en. Groots dat je dit doetquote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef DJMO het volgende:
Even in de herhaling :
Deze link is geldig t/m 21 aprilBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Op de een of andere manier weet iedereen mij te vinden als het om dit soort acties gaat. En dat vind ik geen probleem, ik doe het met liefde.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mijn naam mag er ook op en ik doe je tikkie zo.Ik heb het over gemaaktquote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef DJMO het volgende:
Even in de herhaling :
Deze link is geldig t/m 21 aprilWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop dat ouders en vrienden nog een klein beetje troost kunnen halen uit de gedachte dat er mensen hier waren die hem geprobeerd hebben te ondersteunenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoop ik ook.quote:Op maandag 7 april 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat ouders en vrienden nog een klein beetje troost kunnen halen uit de gedachte dat er mensen hier waren die hem geprobeerd hebben te ondersteunenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het zal al verdrietig genoeg zijn voor hen om te weten dat hij dit al zo lang wildequote:
Dat je daar tegen moet vechten
En die machteloosheid… verschrikkelijkquote:Op maandag 7 april 2025 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zal al verdrietig genoeg zijn voor hen om te weten dat hij dit al zo lang wilde
Dat je daar tegen moet vechtenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dacht eerst zonder username te doen, maar denk dat hoe meer usernames hoe krachtiger de boodschap voor zijn ouders en andere naasten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 7 april 2025 19:54 schreef StevenHyde het volgende:
Dacht eerst zonder username te doen, maar denk dat hoe meer usernames hoe krachtiger de boodschap voor zijn ouders en andere naasten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toen in de tijd met Mark hadden zijn ouders geen idee hoe geliefd hij op Fok! was zijn vader heeft zich toen nog speciaal geregistreerd op Fok! om iedereen te bedanken voor de steun.quote:Op maandag 7 april 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat ouders en vrienden nog een klein beetje troost kunnen halen uit de gedachte dat er mensen hier waren die hem geprobeerd hebben te ondersteunenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Och.quote:Op maandag 7 april 2025 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen in de tijd met Mark hadden zijn ouders geen idee hoe geliefd hij op Fok! was zijn vader heeft zich toen nog speciaal geregistreerd op Fok! om iedereen te bedanken voor de steun.ik krijg er kippenvel van.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is zo mooi klein geschenk voor zijn ouders geweest en zo’n zware tijdquote:Op maandag 7 april 2025 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen in de tijd met Mark hadden zijn ouders geen idee hoe geliefd hij op Fok! was zijn vader heeft zich toen nog speciaal geregistreerd op Fok! om iedereen te bedanken voor de steun.
Ik heb op een ander forum 2x meegemaakt dat iemand overleed. Beiden toen ronde de 20. Daar hadden de ouders ook enorme troost aan de wetenschap, dat hun zonen zo geliefd waren op een online platform.
Daarnaast moet ik bij dit soort momenten wel aan deze docu denken: Bekijk deze YouTube-video
En denk dat het altijd positief is welke steun dan ook wat vanuit een hoek komt dat de familie vh slachtoffer niet direct verwacht.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik merk dat ik het lastig vind om nu over alledaagse dingen te postenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 20:00 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje stil en geschrokken.![]()
![]()
![]()
Jah ik ookquote:Op maandag 7 april 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik merk dat ik het lastig vind om nu over alledaagse dingen te postenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja!!!quote:Op maandag 7 april 2025 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb op een ander forum 2x meegemaakt dat iemand overleed. Beiden toen ronde de 20. Daar hadden de ouders ook enorme troost aan de wetenschap, dat hun zonen zo geliefd waren op een online platform.
Daarnaast moet ik bij dit soort momenten wel aan deze docu denken: Bekijk deze YouTube-video
En denk dat het altijd positief is welke steun dan ook wat vanuit een hoek komt dat de familie vh slachtoffer niet direct verwacht.![]()
![]()
Komt vanzelf weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het wijkteam zou toch bij hem langs komen vorige week? Is er daarna nog iets over gezegd of is hij niet meer terug geweest sinds woensdag/donderdag?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja is het ook.quote:Op maandag 7 april 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik merk dat ik het lastig vind om nu over alledaagse dingen te posten![]()
Is toch anders via text dan fysiekquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Woensdag is het waarschijnlijk gebeurd. Vrijdag is hij gevonden.quote:Op maandag 7 april 2025 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
Het wijkteam zou toch bij hem langs komen vorige week? Is er daarna nog iets over gezegd of is hij niet meer terug geweest sinds woensdag/donderdag?![]()
Oh zie nu dat hij 3 dagen geleden nog op FOK! Wasquote:Op maandag 7 april 2025 20:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Woensdag is het waarschijnlijk gebeurd. Vrijdag is hij gevonden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook een tikkie gegeven.quote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef DJMO het volgende:
Even in de herhaling :
Dat het maar een mooi groot boeket mag worden!
Ik wil ook graag met Amy op de rouwkaart, denk inderdaad hoe meer namen erop hoe beter (fijn dat ook de mensen die het financieel minder breed hebben kunnen aangeven dat ze wel met hun naam op de rouwkaart willen)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Misschien vrienden of familie.quote:Op maandag 7 april 2025 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh zie nu dat hij 3 dagen geleden nog op FOK! Was![]()
Hij heeft donderdag nog gepostquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In RLS /COSquote:Op maandag 7 april 2025 20:01 schreef StevenHyde het volgende:
En denk dat het altijd positief is welke steun dan ook wat vanuit een hoek komt dat de familie vh slachtoffer niet direct verwacht.
Al meerdere users ‘verloren’
Waarbij ook vanuit familie een dank ging naar FOK!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maakt ook niet veel uit verderquote:Op maandag 7 april 2025 20:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, ja ik weet er ook niet meer vanaf. Dit is wat ik hoorde.![]()
Maar ik lees nu idd dat donderdag het wijkteam langs zou komenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op maandag 7 april 2025 20:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Voelt raar om terug te lezen. Wijkteam zou op bezoek zijn geweest die middag.![]()
Voelt extra bitter of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien kon het wijkteam ook niks voor hem doen?quote:
In R en P heeft Sint ook een eigen topic gehad
Verdrietig om dat nu terug te lezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vrees ervoor dat dat zo is ja.quote:Op maandag 7 april 2025 20:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien kon het wijkteam ook niks voor hem doen?
Heb je een linkje?quote:Op maandag 7 april 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
In R en P heeft Sint ook een eigen topic gehad
Verdrietig om dat nu terug te lezenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja zag het ook al, en vrijdag zou hij naar de kringloop gaan.quote:Op maandag 7 april 2025 20:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Voelt raar om terug te lezen. Wijkteam zou op bezoek zijn geweest die middag.![]()
Hebben jullie nu ook een beetje het gevoel of je misschien ander had moeten reageren op zijn berichtjes, of meer had moeten doorvragen?
Ik zag dat zijn laatste berichtje een reactie op een vraag van mij was en nu bekruipt mij dat gevoel namelijk wel een beetje.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Lieverd, we hadden hem niet kunnen redden, echt niet.quote:Op maandag 7 april 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja zag het ook al, en vrijdag zou hij naar de kringloop gaan.
Hebben jullie nu ook een beetje het gevoel of je misschien ander had moeten reageren op zijn berichtjes, of meer had moeten doorvragen?
Ik zag dat zijn laatste berichtje een reactie op een vraag van mij was en nu bekruipt mij dat gevoel namelijk wel een beetje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet doen hoor Amyquote:Op maandag 7 april 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag dat zijn laatste berichtje een reactie op een vraag van mij was en nu bekruipt mij dat gevoel namelijk wel een beetje.
Niet jezelf gaan afvragen
Wat als
Sint was al een hele tijd zwaar depressief
De keuze die hij heeft gemaakt zal niet afhangen van 1 berichtjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat heb ik ook. Ik moet er steeds aan denken.quote:Op maandag 7 april 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ik merk dat ik het lastig vind om nu over alledaagse dingen te postenHow can I make this topic about me?![]()
Misschien wel, al probeerde iedereen hem te steunenquote:Op maandag 7 april 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag dat zijn laatste berichtje een reactie op een vraag van mij was en nu bekruipt mij dat gevoel namelijk wel een beetje.
Sowieso moeten mensen zich niet schuldig voelen
Ja daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. Ik hoop dat hij hier vooral steun heeft gevonden, geloof dat hij hier best graag kwam en er meestal ook aardig op hem gereageerd werd.quote:Op maandag 7 april 2025 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lieverd, we hadden hem niet kunnen redden, echt niet.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik moet er steeds aan denken.
Ik geloof dat Sint het hier meerdere malen een warm bad heeft genoemdquote:Op maandag 7 april 2025 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. Ik hoop dat hij hier vooral steun heeft gevonden, geloof dat hij hier best graag kwam en er meestal ook aardig op hem gereageerd werd.
Ik weet het zekerquote:Op maandag 7 april 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof dat Sint het hier meerdere malen een warm bad heeft genoemd![]()
![]()
![]()
Het is hier ook wel een warm bad
Soms een beetje lauwwarm misschien
Ja hij vond het hier heel fijnquote:Op maandag 7 april 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof dat Sint het hier meerdere malen een warm bad heeft genoemden ook soms om gewoon even te klagen, ook al wist hij dat wij z'n problemen niet gingen oplossen
![]()
Ik zie dat ik ongeveer 1,5 week terug aan hem heb gevraagd hoe het met hem ging, daar geen antwoord op gekregen, maar tegen Grotetijd reageerde hij vorige week wel dat het crappy ging. Maar dan nog, je kunt vragen en interesse tonen, maar je weet op dat moment niet precies hoe ernstig het dan is.quote:Op maandag 7 april 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag dat zijn laatste berichtje een reactie op een vraag van mij was en nu bekruipt mij dat gevoel namelijk wel een beetje.![]()
IJsbaden zijn ook nuttigquote:Op maandag 7 april 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is hier ook wel een warm bad
Soms een beetje lauwwarm misschien
Ik denk dat hij daar alleen al blij mee was. Gewoon kletsen en dat mensen de moeite namen om in gesprek te gaan.quote:Op maandag 7 april 2025 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. Ik hoop dat hij hier vooral steun heeft gevonden, geloof dat hij hier best graag kwam en er meestal ook aardig op hem gereageerd werd.
Ik snap echt je gevoel wel, maar ‘we’ hadden hem echt niet kunnen redden. Zelfs niet met alle liefde van de wereld. Daar had hij echt professionele hulp voor nodig en ik heb gelezen dat hij al zoveel geprobeerd heeft, maar het niet werkte.
Misschien dat iemand die op het juiste moment op de juiste plaats was opgedoken, hem had kunnen weerhouden van nu, maar dan had hij mogelijk op een andere dag gekozen om dit te doen.
Ik zeg het misschien wat hard, maar dat komt omdat het platte tekst is.
Zo'n keuze wordt gemaakt en ik denk niet dat het een keuze was die hij lichtelijk heeft genomen met alle moeite die hij er nog in stak betreft hulpverlening.
Op een gegeven moment is het leven dan gewoon te zwaar en ben je te moe.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja het is heftigquote:
Maar ik ben heel blij dat een R en P plek heeft om dit soort zaken te bespreken
Met goede mods
Om dit in banen te lijden
Het heeft hem misschien niet gebracht wat hij zocht maar misschien een ander welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jammer wel dat er ook soms trollen posten daar..quote:Op maandag 7 april 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja het is heftig
Met goede mods
Het heeft hem misschien niet gebracht wat hij zocht maar misschien een ander wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja helaas is dat overal wel...quote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer wel dat er ook soms trollen posten daar..![]()
Ja is het ookquote:Op maandag 7 april 2025 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer wel dat er ook soms trollen posten daar..
Het is zo’n mooi onderdeel van FOK!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jah je hebt ook gewoon gelijk. (vind het trouwens niet zo hard gezegd hoorquote:Op maandag 7 april 2025 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar alleen al blij mee was. Gewoon kletsen en dat mensen de moeite namen om in gesprek te gaan.
Ik snap echt je gevoel wel, maar ‘we’ hadden hem echt niet kunnen redden. Zelfs niet met alle liefde van de wereld. Daar had hij echt professionele hulp voor nodig en ik heb gelezen dat hij al zoveel geprobeerd heeft, maar het niet werkte.
Misschien dat iemand die op het juiste moment op de juiste plaats was opgedoken, hem had kunnen weerhouden van nu, maar dan had hij mogelijk op een andere dag gekozen om dit te doen.
Ik zeg het misschien wat hard, maar dat komt omdat het platte tekst is.
).
Heftig topicquote:Op maandag 7 april 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja het is heftig
Met goede mods
Het heeft hem misschien niet gebracht wat hij zocht maar misschien een ander welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah je hebt ook gewoon gelijk. (vind het trouwens niet zo hard gezegd hoor).
![]()
je bent een lieverd
Kouwe douchenieuws. Ik huiver er nog van.
Update bril gevonden. In the front of the car.
KnuffelWerewolf![]()
Geen warm water daar?quote:Op maandag 7 april 2025 20:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kouwe douchenieuws. Ik huiver er nog van.
Update bril gevonden. In the front of the car.
Knuffel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Freudiaanse verspreking / vertyping?quote:Op maandag 7 april 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja het is heftig
Met goede mods
Het heeft hem misschien niet gebracht wat hij zocht maar misschien een ander welIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
WTF?? Lees net pas... Die komt er wel in, hele fijne user.
Ja heel heftigquote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
WTF?? Lees net pas... Die komt er wel in, hele fijne user.![]()
![]()
Hakte er bij mij ook in, omdat we deels dezelfde klachten hadden / hebben, met het verschil dat ik een fijne partner heb die er onvoorwaardelijk voor me is en meedenkende psychiaters / behandelaars heb die me wel helpen in plaats van het me zelf uit te laten zoeken.quote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
WTF?? Lees net pas... Die komt er wel in, hele fijne user.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik herken mezelf van de tijd voor m’n add medicatie. Ik vind dit zo heftig.![]()
Hij mocht opgenomen worden las ik in z’n topic. Maar dat is er dus niet van gekomen?![]()
Na 27 dec was er geen update meer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ditquote:Op maandag 7 april 2025 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hakte er bij mij ook in, omdat we deels dezelfde klachten hadden / hebben, met het verschil dat ik een fijne partner heb die er onvoorwaardelijk voor me is en meedenkende psychiaters / behandelaars heb die me wel helpen in plaats van het me zelf uit te laten zoeken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb hem paar keer gesproken, en kwam echt over als betrokken jonge kerel. Van wat ik in zijn gesprekken op forum las was ie voor iedereen gewoon tof. Zonde.Lach met een schone bips![]()
jawel; hij heeft er in dts nog over gepost.quote:Op maandag 7 april 2025 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik herken mezelf van de tijd voor m’n add medicatie. Ik vind dit zo heftig.![]()
Hij mocht opgenomen worden las ik in z’n topic. Maar dat is er dus niet van gekomen?![]()
Na 27 dec was er geen update meer.![]()
Jawelquote:Op maandag 7 april 2025 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Na 27 dec was er geen update meer.
Hij heeft een week of weken op een ggz afdeling gespendeerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die updates over de opname kwamen wel in DTS. Was volgens mij niet wat hij ervan gehoopt had. Maar anderen die hem meer spraken, weten dat waarschijnlijk beter.quote:Op maandag 7 april 2025 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
Na 27 dec was er geen update meer.![]()
Wel opgenomen ?quote:Op maandag 7 april 2025 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
jawel; hij heeft er in dts nog over gepost.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij klaagde wel toen ie er zat, maar later zei hij wel dat het wel goed voelde daar. Daarna werd ie aan z'n lot over gelaten en ging het minder met 'm.quote:Op maandag 7 april 2025 21:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Die updates over de opname kwamen wel in DTS. Was volgens mij niet wat hij ervan gehoopt had. Maar anderen die hem meer spraken, weten dat waarschijnlijk beter.![]()
Ah okéquote:Op maandag 7 april 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Hij heeft een week of weken op een ggz afdeling gespendeerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Paar wekenquote:Op maandag 7 april 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hij is opgenomen geweest, maar niet heel lang.![]()
Hij kwam er daar achter wat ECT precies inhieldquote:
Iets waar hij voor die opname nog wel als laatste optie wilde proberen
Maar tijdens heeft hij zich daarin bedachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
I know, maar medische misser van jewelste van zijn psych daar. Als hij er zo diep in zat... Maar achteraf gelul. Het is gewoon een triest verhaal.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik denk dat dit moeilijk oordelen isquote:Op maandag 7 april 2025 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I know, maar medische misser van jewelste van zijn psych daar. Als hij er zo diep in zat... Maar achteraf gelul. Het is gewoon een triest verhaal.
We weten simpelweg enkel wat hij hier postteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja is ook wel, is gewoon kut dit.quote:Op maandag 7 april 2025 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat dit moeilijk oordelen is
We weten simpelweg enkel wat hij hier postteLach met een schone bips![]()
Klopt is het ookquote:Op maandag 7 april 2025 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja is ook wel, is gewoon kut dit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hakte er hier ook wel ff stevig in hoor toen ik het las. Is heel normaal.quote:Lach met een schone bips![]()
Och lieverd toch. Het is ook zo ontzettend klote.quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1706 / +296 / +180 / 3653 / 3970
2. KillemWieft / 326 / +25 / +21 / 159 / 255
3. Dr.Mikey / 223 / +18 / +14 / 190 / 286
4. Moeraskat / 215 / +34 / +48 / 336 / 436
5. _UserName_ / 173 / +29 / +0 / 163 / 223
6. Lovely / 168 / +15 / +50 / 1158 / 1343
7. Fogel / 164 / +10 / +96 / 247 / 359
8. hemarookworst / 149 / +13 / +19 / 305 / 397
9. gebrokenglas / 139 / +60 / +4 / 638 / 784
10. Bally-b / 127 / +43 / +0 / 88 / 127
11. HappyCharly / 120 / +40 / +2 / 336 / 418
12. loveyoulongtime / 118 / +39 / +1 / 296 / 366
13. greysbones / 106 / +13 / +25 / 589 / 650
14. StevenHyde / 100 / +14 / +16 / 439 / 567
15. sp3c / 93 / +1 / +12 / 41 / 71
16. Soury / 77 / +5 / +26 / 86 / 132
17. Sally / 74 / +6 / +3 / 71 / 96
18. ieniminimuis / 70 / +5 / +16 / 191 / 241
19. devzero / 69 / +0 / +31 / 90 / 120
20. Grotetijd / 66 / +2 / +9 / 84 / 111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heftigquote:Op maandag 7 april 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij kwam er daar achter wat ECT precies inhield
Iets waar hij voor die opname nog wel als laatste optie wilde proberen
Maar tijdens heeft hij zich daarin bedacht
Mooie TT Justinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey doos. Check je WhatsApp effequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ga ik doen, ben net klaar met de vergadering dus had alles uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owja sorry maat. GOEIE TT!!!quote:Op maandag 7 april 2025 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat verdient ie![]()
Net als jouw mooie OPLach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1706 / +296 / +180 / 3653 / 3970
2. KillemWieft / 326 / +25 / +21 / 159 / 255
3. Dr.Mikey / 223 / +18 / +14 / 190 / 286
4. Moeraskat / 215 / +34 / +48 / 336 / 436
5. _UserName_ / 173 / +29 / +0 / 163 / 223
6. Lovely / 168 / +15 / +50 / 1158 / 1343
7. Fogel / 164 / +10 / +96 / 247 / 359
8. hemarookworst / 149 / +13 / +19 / 305 / 397
9. gebrokenglas / 139 / +60 / +4 / 638 / 784
10. Bally-b / 127 / +43 / +0 / 88 / 127
11. HappyCharly / 120 / +40 / +2 / 336 / 418
12. loveyoulongtime / 118 / +39 / +1 / 296 / 366
13. greysbones / 106 / +13 / +25 / 589 / 650
14. StevenHyde / 100 / +14 / +16 / 439 / 567
15. sp3c / 93 / +1 / +12 / 41 / 71
16. Soury / 77 / +5 / +26 / 86 / 132
17. Sally / 74 / +6 / +3 / 71 / 96
18. ieniminimuis / 70 / +5 / +16 / 191 / 241
19. devzero / 69 / +0 / +31 / 90 / 120
20. Grotetijd / 66 / +2 / +9 / 84 / 111Kapoen staat nog in de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank jequote:Op maandag 7 april 2025 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat verdient ie![]()
Net als jouw mooie OP![]()
Ik was vanavond zo niet met mijn gedachten bij de vergadering dat ik vergeten ben te notuleren
Je mag hem ook wel in de "In Memoriam" spoiler zetten.quote:Op maandag 7 april 2025 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat verdient ie![]()
Net als jouw mooie OP![]()
Dat neemt niemand je kwalijkquote:Op maandag 7 april 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik was vanavond zo niet met mijn gedachten bij de vergadering dat ik vergeten ben te notuleren![]()
![]()
dat gaat goedkomenquote:Op maandag 7 april 2025 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag hem ook wel in de "In Memoriam" spoiler zetten.![]()
![]()
Ja daar gaat ie uiteindelijk heenquote:Op maandag 7 april 2025 21:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag hem ook wel in de "In Memoriam" spoiler zetten.![]()
Heb je wel gevraagd voor je raam?quote:Op maandag 7 april 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik was vanavond zo niet met mijn gedachten bij de vergadering dat ik vergeten ben te notuleren
Ik moest glimlachenquote:Op maandag 7 april 2025 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
En waarschijnlijk zonder note voor aanpassen van de OPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat had ik vanmorgen op de vergadering al gedaan, bij de directeur bestuurder van de woningbouwquote:
Er komt woensdag iemand kijken.
Ze vroege of ik folie op de ramen had, nou dat heb ik niet.
Hij zei misschien stond er te veel druk op. Komt wel iemand kijken.
En voor ik thuis was had er al glasbedrijf gebeld die woensdag komt kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 7 april 2025 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Och lieverd toch. Het is ook zo ontzettend klote.![]()
Ja echt enorm kutnieuws
Dat niemand kon helpen bij zoveel pijnTrust nobody![]()
Ben benieuwd ......quote:Op maandag 7 april 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen op de vergadering al gedaan, bij de directeur bestuurder van de woningbouw
En voor ik thuis was had er al glasbedrijf gebeld die woensdag komt kijken![]()
Wat ik dus al zei gisteren, teveel druk want glas kan ook maar een beetje hebben. Hoop dat het snel gefixt is voor je Dotquote:Op maandag 7 april 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen op de vergadering al gedaan, bij de directeur bestuurder van de woningbouw
En voor ik thuis was had er al glasbedrijf gebeld die woensdag komt kijken
Lach met een schone bips![]()
Zie je, komt gewoon goed moppedotquote:Op maandag 7 april 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En voor ik thuis was had er al glasbedrijf gebeld die woensdag komt kijkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze komen eerst kijken dus ik juig nog niet te vroegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FrisjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZIjn laatste post op FOK!![]()
sinterklaaskapoentje in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18241] W61.92XAWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okéquote:Op maandag 7 april 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze komen eerst kijken dus ik juig nog niet te vroeg
quote:Op maandag 7 april 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn laatste post op FOK!![]()
sinterklaaskapoentje in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18241] W61.92XA
Juich ook nietquote:![]()
Ik ga mijn pc uitzetten het wel een drukke en emotionele dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien even een warme douche/bad? Even ontspannen.quote:Op maandag 7 april 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juich ook niet![]()
Ik ga mijn pc uitzetten het wel een drukke en emotionele dag
Morgen weer een dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien even een warme douche/bad? Even ontspannen.
Morgen weer een dag.Nou morgen weer een drukke dag weer twee vergaderingen, of nee ik lieg een vergadering en een bijeenkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou tot morgen
9 van de 10 keer als ze zeggen "we komen wel even kijken" weten ze dat er al stront aan de knikker is maar willen ze dat uitsluitenquote:Op maandag 7 april 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze komen eerst kijken dus ik juig nog niet te vroegIk heb zo'n vermoeden dat het niet alleen bij jou gebeurt is in zo'n geval. Maar je hebt ook geluk, geen storm voorspeld want als dat op in van die ramen gaat beuken kon je glas gaan ruimen en heb je glasvrij uitzicht.
Trustehquote:Op maandag 7 april 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou morgen weer een drukke dag weer twee vergaderingen, of nee ik lieg een vergadering en een bijeenkomst
Nou tot morgen
Tot morgen Dot, slaap lekkerquote:Op maandag 7 april 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou morgen weer een drukke dag weer twee vergaderingen, of nee ik lieg een vergadering en een bijeenkomst
Nou tot morgen![]()
![]()
Nog even sinterklaasje in de memorie gezet, was mij vanmiddag ook al gevraagd maar nog geen tijd voor gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is gewoon ruk! Maar het is gewoon gebeurt. Zag deze ook niet aankomen hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Jaquote:Op maandag 7 april 2025 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks![]()
Vind het gewoon zo kut voor hem
Hebben jullie je echte naam of je username op de kaart laten zetten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
slaap lekker JustinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik mijn usernaam, vind die wel toepasselijk op zo'n kaart.quote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie je echte naam of je username op de kaart laten zetten?Lach met een schone bips![]()
Eens.quote:Op maandag 7 april 2025 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik mijn usernaam, vind die wel toepasselijk op zo'n kaart.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
usernamequote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie je echte naam of je username op de kaart laten zetten?
eigen naam kent bijna niemand![]()
Jaquote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie je echte naam of je username op de kaart laten zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thxquote:![]()
Mijn username. Want mijn echte voornaam komt te veel overheen met een baggeruser die hier wel eens langs komtquote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie je echte naam of je username op de kaart laten zetten?![]()
Hoi P......quote:Op maandag 7 april 2025 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn username. Want mijn echte voornaam komt te veel overheen met een baggeruser die hier wel eens langs komt
Vrijwel iedereen heeft voor de UserName gekozen, waarschijnlijk omdat niemand een match kan maken van de echte naam tov die van sinterklaaskapoentje. En op deze manier wel zeg maar.quote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie je echte naam of je username op de kaart laten zetten?Ik heb er één en ik ben er trots op
Usernamequote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie je echte naam of je username op de kaart laten zetten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, stukje username (Amy)quote:Op maandag 7 april 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie je echte naam of je username op de kaart laten zetten?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Fijn dat je het regelt.quote:Op maandag 7 april 2025 22:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft voor de UserName gekozen, waarschijnlijk omdat niemand een match kan maken van de echte naam tov die van sinterklaaskapoentje. En op deze manier wel zeg maar.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat zou ik idd ook doen dan jaquote:Op maandag 7 april 2025 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn username. Want mijn echte voornaam komt te veel overheen met een baggeruser die hier wel eens langs komtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, ik ook. Maar ik vroeg het omdat ik met iemand in DM hierover sprak. Ik had al verwacht dat de meeste dat zouden doenquote:Op maandag 7 april 2025 22:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft voor de UserName gekozen, waarschijnlijk omdat niemand een match kan maken van de echte naam tov die van sinterklaaskapoentje. En op deze manier wel zeg maar.
Nou ja, ook al is dit natuurlijk een kutsituatie. Ik denk dat we als community ook wel eens wat voor DJMO mogen doen. Die doet dit alles al tijden lang. Gewoon zomaar. Ik vind dat echt superlief.quote:Lach met een schone bips![]()
Dat ik ooit nog eens ee compliment van jou zou krijgen. Triest wat de aanleiding er voor is, maar dank je wel. Ik doe het met liefde.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja ik zat te twijfelen, echte naam of username. Wat doe je DJMO, wordt dit een boeket voor op de crematie, Maw: komen daar onze usernames op een kaart bij het boeket? Weten zijn ouders dat hij op FOK zat?quote:Op maandag 7 april 2025 22:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft voor de UserName gekozen, waarschijnlijk omdat niemand een match kan maken van de echte naam tov die van sinterklaaskapoentje. En op deze manier wel zeg maar.How can I make this topic about me?![]()
In de tikkie beschrijving kan je wat erbij zetten.quote:Op maandag 7 april 2025 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik vroeg het omdat ik met iemand in DM hierover sprak. Ik had al verwacht dat de meeste dat zouden doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En ik had het net nog over ‘iemand’quote:Op maandag 7 april 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zat te twijfelen. Wat doe je DJMO, wordt dit een boeket voor op de crematie, Maw: komen daar onze usernames op een kaart bij het boeket? Weten zijn ouders dat hij op FOK zat?
Ik denk dat DJMO dat zelf ook wel weet en heeft in het verleden ook veel steun gehad van Fok!quote:Op maandag 7 april 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ook al is dit natuurlijk een kutsituatie. Ik denk dat we als community ook wel eens wat voor DJMO mogen doen. Die doet dit alles al tijden lang. Gewoon zomaar. Ik vind dat echt superlief.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh ik zag het niet, ik was al een post aan het typenquote:Op maandag 7 april 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En ik had het net nog over ‘iemand’
How can I make this topic about me?![]()
Nog suggesties?quote:Op maandag 7 april 2025 22:15 schreef HappyCharly het volgende:
Poe, ik ga maar even een suf serietje kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hai schatquote:Op maandag 7 april 2025 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zie ik zo een vliegenmepper uit dat tasje trekken om onze weblog bagger user mee te oren te slaan met zijn hallo fans
[ afbeelding ]
Er is inmiddels zoveel gedoneerd dat het een krans met een lint gaat worden, samen met een kaart met alle UserNames.quote:Op maandag 7 april 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik zat te twijfelen, echte naam of username. Wat doe je DJMO, wordt dit een boeket voor op de crematie, Maw: komen daar onze usernames op een kaart bij het boeket? Weten zijn ouders dat hij op FOK zat?
Verder was ik van plan om, afhankelijk van het tijdstip van de cremrrie, erheen te gaan en namens fok / DTS een paar woorden te zeggen om zijn nabestaanden een hart onder de riem te steken. Ook al heb ik een bloedhekel aan spreken in het openbaar, zijn situatie komt teveel overeen met de mijne om het weg te leggen.Ik heb er één en ik ben er trots op
1 op 1 is ie vrij normaal wel, let wel "vrij normaal"quote:Op maandag 7 april 2025 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zie ik zo een vliegenmepper uit dat tasje trekken om onze weblog bagger user mee te oren te slaan met zijn hallo fans
[ afbeelding ]
Lief, mooi.quote:Op maandag 7 april 2025 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is inmiddels zoveel gedoneerd dat het een krans met een lint gaat worden, samen met een kaart met alle UserNames.
Verder was ik van plan om, afhankelijk van het tijdstip van de cremrrie, erheen te gaan en namens fok / DTS een paar woorden te zeggen om zijn nabestaanden een hart onder de riem te steken. Ook al heb ik een bloedhekel aan spreken in het openbaar, zijn situatie komt teveel overeen met de mijne om het weg te leggen.
Weet je al of je die kans krijgt om te spreken?quote:Op maandag 7 april 2025 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er is inmiddels zoveel gedoneerd dat het een krans met een lint gaat worden, samen met een kaart met alle UserNames.
Verder was ik van plan om, afhankelijk van het tijdstip van de cremrrie, erheen te gaan en namens fok / DTS een paar woorden te zeggen om zijn nabestaanden een hart onder de riem te steken. Ook al heb ik een bloedhekel aan spreken in het openbaar, zijn situatie komt teveel overeen met de mijne om het weg te leggen.![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verder was ik van plan om, afhankelijk van het tijdstip van de cremrrie, erheen te gaan en namens fok / DTS een paar woorden te zeggen om zijn nabestaanden een hart onder de riem te steken. Ook al heb ik een bloedhekel aan spreken in het openbaar, zijn situatie komt teveel overeen met de mijne om het weg te leggen.
How can I make this topic about me?![]()
Nee, dat hoor ik morgen via @Dottekequote:Op maandag 7 april 2025 22:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet je al of je die kans krijgt om te spreken?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zou willen weten of het online te volgen is. Ik moet die dag werken.
Jij hebt hem ook persoonlijk ontmoet. Zou mooi zijn om iets namens Fokkers te zeggen. Maar als je dat niet wilt of kan is het ook goed. Kweet niet of er meerdere heen gaan die dat iets makkelijker kunnen.quote:Op maandag 7 april 2025 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verder was ik van plan om, afhankelijk van het tijdstip van de cremrrie, erheen te gaan en namens fok / DTS een paar woorden te zeggen om zijn nabestaanden een hart onder de riem te steken. Ook al heb ik een bloedhekel aan spreken in het openbaar, zijn situatie komt teveel overeen met de mijne om het weg te leggen.Iedereen is een kutlultrut
Je kan dat voor de ceremonie nog aangeven dacht ik.quote:Op maandag 7 april 2025 22:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet je al of je die kans krijgt om te spreken?Iedereen is een kutlultrut
Ik weet alleen dat toen @DJMO ooit eens met een oud DTSer (jacqueline?) koffie ging drinken, hij toevallig stond te gluren achter een boomquote:Op maandag 7 april 2025 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
1 op 1 is ie vrij normaal wel, let wel "vrij normaal"![]()
![]()
Nee volgens mij niet, maar als ze het op tijd weten dan is dat wel in te plannen.quote:Op maandag 7 april 2025 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan dat voor de ceremonie nog aangeven dacht ik.![]()
Dat is waarquote:Op maandag 7 april 2025 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Die tante pollewop heeft wel een erg stout lachjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ok,ja logisch wel. Het is allemaal inplan werk.quote:Op maandag 7 april 2025 22:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar als ze het op tijd weten dan is dat wel in te plannen.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 7 april 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok,ja logisch wel. Het is allemaal inplan werk.
Ik heb er inmiddels wel wat ervaring mee en het kan niet zomaar uitlopen.quote:Op maandag 7 april 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok,ja logisch wel. Het is allemaal inplan werk.![]()
Ja blijft altijd een beetje onwerkelijk aanvoelen als je zo iets hoort of van dichtbij meemaakt.quote:Op maandag 7 april 2025 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah gewoon iets wat ff afleidt
Nog buikpijn vanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slechts één keer. En willen? Jaar,. Kunnen?? Ja, ook dat lukt me wel als ik mezelf er toe dwing.quote:Op maandag 7 april 2025 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook persoonlijk ontmoet. Zou mooi zijn om iets namens Fokkers te zeggen. Maar als je dat niet wilt of kan is het ook goed. Kweet niet of er meerdere heen gaan die dat iets makkelijker kunnen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb hem nooit irl ontmoet en toch spookt het door mijn hoofd. Hij was ook zo open in alles wat er speelde en hoe belangrijk kan een online forum zijn. Loop hier (op fok) ook al een tijdje rond en heb vele users zie gaan (overlijden) en het raakt soms hard.quote:Op maandag 7 april 2025 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja blijft altijd een beetje onwerkelijk aanvoelen als je zo iets hoort of van dichtbij meemaakt.Iedereen is een kutlultrut
Heel dapper.quote:Op maandag 7 april 2025 22:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Slechts één keer. En willen? Jaar,. Kunnen?? Ja, ook dat lukt me wel als ik mezelf er toe dwing.Iedereen is een kutlultrut
Heb zo te doen met z’n ouders
Jah dat bedacht ik mij ook al, dat zn ouders hem juist zo steunden.quote:
Maar misschien zagen ze hem ook wel heel erg lijden en geeft dit ze op een of andere manier ook wel weer rust.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kan, maar een kind verliezen is het ergste wat er is.quote:Op maandag 7 april 2025 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah dat bedacht ik mij ook al, dat zn ouders hem juist zo steunden.
Maar misschien zagen ze hem ook wel heel erg lijden en geeft dit ze op een of andere manier ook wel weer rust.
Waarschijnlijk is dit een strijd tussen hart en hoofd.
Als het online te volgen is zou dat wel fijn zijnquote:Op maandag 7 april 2025 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zou willen weten of het online te volgen is. Ik moet die dag werken.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jahquote:Op maandag 7 april 2025 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja blijft altijd een beetje onwerkelijk aanvoelen als je zo iets hoort of van dichtbij meemaakt.
Trust nobody![]()
Kniktquote:Op maandag 7 april 2025 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan, maar een kind verliezen is het ergste wat er is.
Waarschijnlijk is dit een strijd tussen hart en hoofd.
Trust nobody![]()
Gebeurt dat nog? Dat was vooral vanwege corona.quote:Op maandag 7 april 2025 22:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als het online te volgen is zou dat wel fijn zijnIedereen is een kutlultrut
ja dat gebeurt nog weleensquote:Op maandag 7 april 2025 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebeurt dat nog? Dat was vooral vanwege corona.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 22:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als het online te volgen is zou dat wel fijn zijn
Jaquote:Op maandag 7 april 2025 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebeurt dat nog? Dat was vooral vanwege corona.vaak. Zeker als ze een grote opkomst verwachten en dat niet past. Voornamelijk bij jonge mensen.
Tegenwoordig is dat vrij normaal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat gebeurt nog steeds en is een optie waar de familie voor kan kiezen.quote:Op maandag 7 april 2025 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebeurt dat nog? Dat was vooral vanwege corona.![]()
Ja ook wanneer je user al een hele poos niet meer hebt zien posten en opeens ergens leest dat hij of zij overleden is altijd toch een soort koude rillingen van.quote:Op maandag 7 april 2025 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb hem nooit irl ontmoet en toch spookt het door mijn hoofd. Hij was ook zo open in alles wat er speelde en hoe belangrijk kan een online forum zijn. Loop hier (op fok) ook al een tijdje rond en heb vele users zie gaan (overlijden) en het raakt soms hard.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ok ok.quote:Op maandag 7 april 2025 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Javaak. Zeker als ze een grote opkomst verwachten en dat niet past. Voornamelijk bij jonge mensen.
Tegenwoordig is dat vrij normaal.Iedereen is een kutlultrut
Ook moe hopelijk meer slapen vannacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is ongelofelijk triestig jaHet was "maar" een user maar het voelt gewoon zo onwerkelijk. De gedachten dat hij niet meer even binnenkomt met "Hey *insert username*
" en vrijwel DIRECT een gesprekje aanknoopt.
Verdomme, ga 'm zo onwijs missen he. Vind het zó gek en zó kut en en.....
AAAAAAAAAAH
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jezus wat ergquote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef DJMO het volgende:
Even in de herhaling :
Ik heb hem irl ontmoet zo'n goeie gast. Jaren niet op Fok geweest, ik vond het zo tof dat ie weer op Fok was.
Uiteraard doe ik meeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja het is weer afwachten tot iemand zijn begeleidster te pakken krijgt. Vannacht was het vijf uur begon die om tien uur weer lawaai te maken wakker geworden en uiteindelijk geslapen tot 15:00 vandaag.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat snap ik, jullie hadden een leuke klik zo online zag ik.quote:Op maandag 7 april 2025 23:07 schreef Grotetijd het volgende:
Het is ongelofelijk triestig jaHet was "maar" een user maar het voelt gewoon zo onwerkelijk. De gedachten dat hij niet meer even binnenkomt met "Hey *insert username*
" en vrijwel DIRECT een gesprekje aanknoopt.
Verdomme, ga 'm zo onwijs missen he. Vind het zó gek en zó kut en en.....
AAAAAAAAAAH![]()
Ik heb een donatie gedaan, mijn username mag ook erbij (als dat nog kan).quote:Op maandag 7 april 2025 19:38 schreef DJMO het volgende:
Even in de herhaling :
Dank je wel voor het regelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: