SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Pfff dat is ook niksquote:Op maandag 7 april 2025 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het is weer afwachten tot iemand zijn begeleidster te pakken krijgt. Vannacht was het vijf uur begon die om tien uur weer lawaai te maken wakker geworden en uiteindelijk geslapen tot 15:00 vandaag.Trust nobody![]()
Iedereen is verslagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij doet het er ook om ik kwam gisteren halftien thuis was het redelijk zachtjes denk mooi rond een uur naar bed stond het van halfeen tot ergens in de ochtend opeens allemaal veel harder.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga ook alvast in bed liggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gecondoleerdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit hoort gewoon niet, dan beter zo'n ouwe bok als ondergetekendequote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sterkte allemaal, dan is punten scoren opeens niet meer belangrijkSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat moet je ook niet zeggen, jou willen we ook echt niet kwijt Koen. Maar ik snap wat je ermee wil zeggen…quote:Op maandag 7 april 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon niet, dan beter zo'n ouwe bok als ondergetekende
Het is ook echt kolere kut dit ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wel een beetje belangrijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Idd, het is ook heel rustig.quote:Op maandag 7 april 2025 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Sterkte allemaal, dan is punten scoren opeens niet meer belangrijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat spel voor punten is ook niet meer gespeeld sinds het bekend was.quote:Op maandag 7 april 2025 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Sterkte allemaal, dan is punten scoren opeens niet meer belangrijk![]()
Nee, ook gewoon nee.quote:Op maandag 7 april 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon niet, dan beter zo'n ouwe bok als ondergetekendeLach met een schone bips![]()
Je bent helemaal niet oud Koen.quote:Op maandag 7 april 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon niet, dan beter zo'n ouwe bok als ondergetekende![]()
![]()
Maar wel een bokquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat wel, snap wat je bedoelt, maar het is nooit eerlijk. Welke leeftijd je ook hebt.quote:Op maandag 7 april 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aanmerkelijk meer belegen dan Sint![]()
Het was zijn keus en worsteling. Dat is niet leeftijd gebonden.quote:Op maandag 7 april 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aanmerkelijk meer belegen dan SintIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Trustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maakt je niet minder waard dan een ander.quote:Op maandag 7 april 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel aanmerkelijk meer belegen dan SintLach met een schone bips![]()
Punten is totaal niet belangrijk.
Ik was de hele dag druk, je kent het, bezig met dit en dat, helemaal in the flow met 'belangrijke dingen', totdat ik dat bericht hier las.
Nou, toen dat bericht indaalde, dan besef je: die dagelijkse dingen? totaal niet belangrijk.How can I make this topic about me?![]()
Bedankt alvast. Jij ookquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 7 april 2025 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was zijn keus en worsteling. Dat is niet leeftijd gebonden.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hopelijkquote:
R.I.P DTS.![]()
Toen mijn opa overleed, 82. Dachten wij hier ook "waarom nou!?" terwijl dat wél gewoon een mooie leeftijd is om op te gaan... Maar het is voor anders natuurlijk. Maar Koen, we willen jou echt nog wel langer bij ons hebben hoor
Heck, ik wil iedereen hier (of ze mij nou mogen of niet) hier graag nog wel willen hebben minimaal tot FOK! er mee ophoudtWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik ga maar een poging wagen ook al heb ik meer zin een fles rum te scoren..
Morgen roept de plicht weer.
Truste en sterkte allemaal![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar FOK! Mag niet stoppenquote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Grotetijd het volgende:
Toen mijn opa overleed, 82. Dachten wij hier ook "waarom nou!?" terwijl dat wél gewoon een mooie leeftijd is om op te gaan... Maar het is voor anders natuurlijk. Maar Koen, we willen jou echt nog wel langer bij ons hebben hoor
Heck, ik wil iedereen hier (of ze mij nou mogen of niet) hier graag nog wel willen hebben minimaal tot FOK! er mee ophoudt
Trusten Koen!quote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
![]()
![]()
Morgen die dikke neut rum pakken en nu lekker snurken. Slaap lekkerquote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Lach met een schone bips![]()
Trusten koenquote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
R.I.P DTS.![]()
82 is geen mooie leeftijd om te gaan,...... Maar snap dat je dat denkt als je nog jong bent.quote:Op maandag 7 april 2025 23:46 schreef Grotetijd het volgende:
Heck, ik wil iedereen hier (of ze mij nou mogen of niet) hier graag nog wel willen hebben minimaal tot FOK! er mee ophoudt![]()
Mee eensquote:
Well, life can be a riot
Kom er uiteindelijk nu pas toe om deze te lezen (had al wel snel over het rouwboeket gezien), maar hele mooie woordenquote:Op maandag 7 april 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik hij was een graag geziene user hier. Was altijd vriendelijk tegen iedereen.
Ondanks zijn gemoedstoestand kon hij hier af en toe ook lol hebben.
En was ons dankbaar voor de afleiding en de antwoorden en tips die wij hem gaven![]()
![]()
goedenavond op deze roerige dag....
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als je die leeftijd hebt en je hebt wat gebreken dan denk ik dat je op den duur toch wel denkt, als het nu mooi geweest is heb ik er vrede mee?quote:Op maandag 7 april 2025 23:48 schreef Shii het volgende:
[..]
82 is geen mooie leeftijd om te gaan,...... Maar snap dat je dat denkt als je nog jong bent.
82 Is voor mijn gevoel een behoorlijk respectabele leeftijd.Well, life can be a riot
Goedenavond lieve Sallyquote:Op maandag 7 april 2025 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom er uiteindelijk nu pas toe om deze te lezen (had al wel snel over het rouwboeket gezien), maar hele mooie woorden![]()
![]()
Well, life can be a riot
Goedenavond Sallyquote:Op maandag 7 april 2025 23:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom er uiteindelijk nu pas toe om deze te lezen (had al wel snel over het rouwboeket gezien), maar hele mooie woorden![]()
![]()
Lach met een schone bips![]()
Meestal hebben de mensen dan wel een mooi lang rijk leven gehad.quote:Op maandag 7 april 2025 23:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je die leeftijd hebt en je hebt wat gebreken dan denk ik dat je op den duur toch wel denkt, als het nu mooi geweest is heb ik er vrede mee?
82 Is voor mijn gevoel een behoorlijk respectabele leeftijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geloof me, en ik kan het weten uit persoonlijke ervaring, op 82-jarige leeftijd denk je niet dat het wel mooi is geweest en dat je er vrede mee hebt.quote:Op maandag 7 april 2025 23:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je die leeftijd hebt en je hebt wat gebreken dan denk ik dat je op den duur toch wel denkt, als het nu mooi geweest is heb ik er vrede mee?
82 Is voor mijn gevoel een behoorlijk respectabele leeftijd.![]()
Precies. Kan mij voorstellen dat als je die leeftijd bereikt hebt, en je hebt er alles uitgehaald wat je had willen doen je kan terugkijken en op een gegeven moment kan zeggen "het is mooi geweest"quote:Op maandag 7 april 2025 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meestal hebben de mensen dan wel een mooi lang rijk leven gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: