SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Groetjes terug aan rk.quote:Op maandag 7 april 2025 10:16 schreef Fred_B het volgende:
TT heeft geen banale intenties.
Even de groeten uit Europapa rk aan iedereen
Ja ik zit al een week iedereen hier te waarschuwen maar demense luisteren niet hèquote:Op maandag 7 april 2025 07:35 schreef Fred_B het volgende:
@:strani gaat weer cashen op zijn short positie vandaag, aan de Aziatische markten te zien
Als dat niet te dichtbij is gaat het of wel weer een keer omhoog in de tussentijd of het wordt zo'n enorme chaos op de hele wereld dat het toch niet meer uitmaaktquote:
Veel plezier daarquote:Op maandag 7 april 2025 10:16 schreef Fred_B het volgende:
TT heeft geen banale intenties.
Even de groeten uit Europapa rk aan iedereen
quote:
De Trumpjuichlaven zijn er al hoor. Die kun je vinden in NWS en POL.quote:
Nu je het zegt. Kun je de TT aanpassen voor ons. Of moeten we daarvoor niet bij jou zijn?quote:Op maandag 7 april 2025 13:59 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet wat het is vandaag maar ik heb nu al 3 keer gehad dat mensen mij voor iets vragen waar ik niet (meer) van benDus ik ben iedereen de hele tijd aan het doorsturen...
Ik zal je even doorverwijzen aan @H_Tquote:Op maandag 7 april 2025 14:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Kun je de TT aanpassen voor ons. Of moeten we daarvoor niet bij jou zijn?
Ja natuurlijk! Geregeldquote:Op maandag 7 april 2025 14:28 schreef Strani het volgende:
@:Yesse zou jij de stickers voor het evenement van aanstaande donderdag zo snel mogelijk kunnen regelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Kán wel jaquote:Op maandag 7 april 2025 14:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zal je even doorverwijzen aan @:H_TDie was net nog hier dus die kan het vast wel.
Pro tip: niet zelf dan doorsturen maar terug naar die mensen en zeggen 'daar ben ik niet meer van, je moet pietje hebben'. Anders is het probleem nog steeds opgelost als ze jou benaderen.quote:Op maandag 7 april 2025 13:59 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet wat het is vandaag maar ik heb nu al 3 keer gehad dat mensen mij voor iets vragen waar ik niet (meer) van benDus ik ben iedereen de hele tijd aan het doorsturen...
Ja heb je wel een punt. Ik heb dat in een paar gevallen ook wel gedaan maar sommige heb ik maar zelf doorgestuurd met het bericht: volgens mij ben jij nodigquote:Op maandag 7 april 2025 15:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pro tip: niet zelf dan doorsturen maar terug naar die mensen en zeggen 'daar ben ik niet meer van, je moet pietje hebben'. Anders is het probleem nog steeds opgelost als ze jou benaderen.
quote:Op maandag 7 april 2025 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Geregeld
Ze zijn binnen, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een mysteriequote:Op maandag 7 april 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je je dit nu al 5 uur af te vragen?
Ik zat helaas wat andere dingen af te vragen want het was even moeilijk op het werkquote:Op maandag 7 april 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je je dit nu al 5 uur af te vragen?
Is het nu wel opgelost?quote:Op maandag 7 april 2025 19:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat helaas wat andere dingen af te vragen want het was even moeilijk op het werk
quote:Op maandag 7 april 2025 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het nu wel opgelost?![]()
Mijn werk is momenteel een strijd. Letterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2025 19:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik weet eigenlijk niet precies wat het is, ik had iets gezocht van 'lekkere taarten' ofzoquote:Op maandag 7 april 2025 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een mooie taart! Het lijkt een beetje op een medovnik, maar dat is het niet.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 7 april 2025 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door NailQueen op 07-04-2025 22:26:51 ]
Ga ik niet kijkenquote:
Ik ga Dune niet kijken en ik ga ook niet naar dat etentjequote:Op maandag 7 april 2025 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga ik niet kijken. In plaats daarvan ga ik naar een etentje waar ik weinig zin in heb
Omdat jij niet gaatquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
Tevens, @:H_T waarom heb je er eigenlijk geen zin in?
quote:Op maandag 7 april 2025 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Heb jij het even goed voor elkaarquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga Dune niet kijken en ik ga ook niet naar dat etentje
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
Tevens, @:H_T waarom heb je er eigenlijk geen zin in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij het even goed voor elkaar
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bijna iedereen heeft zelfs de 0-0 gemist.quote:
@GeorgeM en @Luctor.et.Emergo kijken naar Oostenrijk - Nederland bij het vrouwen Nations League-voetbal.quote:
Ah top, dank je. Soms is context toch wel fijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:GeorgeM en @:Luctor.et.Emergo kijken naar Oostenrijk - Nederland bij het vrouwen Nations League-voetbal.
Ik was naar wat YouTube dingen aan het kijken.
Als het niet op nos.nl had gestaan had ik het ook niet geweten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah top, dank je. Soms is context toch wel fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:37 schreef H_T het volgende:
Etentje overleefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Een groot genotquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier daarIk lees graag hoe het is bevallen
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:37 schreef H_T het volgende:
Etentje overleefd
Like voor het overleven, niet voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ongetwijfeld, en er zijn ook een paar grote projecten geweest natuurlijk. Maar het is ook wel lekker om in een park te zijn dat gewoon is zoals het in de folder bedoeld wasquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:03 schreef sportfreak het volgende:
Leuk om te lezen @:Fred_B ! Maar mijn ervaring 2 jaar geleden was dat 2 dagen nooit genoeg kan zijn. Wij hadden na 3,5 dag nog niet alles gehad.(al was in het zomer hoogseizoen, dus wel drukker)
Dat je geen bouwhekken e.d zag zal ermee te maken hebben dat Europapark een wintersluiting heeft van een paar maanden waar de Efteling het hele jaar open is.
6 uur rijden voor mij met de auto (volgens Maps). Dichterbij dan Heide Park of Europa-Parkquote:Op woensdag 9 april 2025 10:29 schreef Hamlapjes het volgende:
En in ander gigantisch brekend pretparknieuws: Universal komt terug naar Europa, voor het eerst met een geheel eigen gebouwd park! Opvallend: geen Harry Potter (hebben ze in de UK ook de rechten niet voor), geen Nintendo. Heel benieuwd of dit de concurrentie kan gaan vormen die Disneyland Parijs knetterhard nodig heeft.
[ afbeelding ]
Een van de weinig bestemmingen waar in Zeeland wonen een voordeel is!quote:Op woensdag 9 april 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur rijden voor mij met de auto (volgens Maps). Dichterbij dan Heide Park of Europa-Park
Ik woon wel ongeveer in het midden van die drie parken.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een van de weinig bestemmingen waar in Zeeland wonen een voordeel is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2025 11:17 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen allen!
En voor @:H_T :Ik laat het er verder bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
It's now or never!quote:Op woensdag 9 april 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Iedere keer als ik deze titel zie, speel ik hem af in m'n hoofd![]()
Hmm, ik merk niks geks. Waar heb je last van?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:28 schreef NailQueen het volgende:
Fok op de laptop/desktop doet al een paar dagen raar
Ik zie geen meldingen, geen filmpjes en gifs en de UI's zijn wit. En FOK refresht niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmm, ik merk niks geks. Waar heb je last van?
In het kader van ander klein leed: ik heb net gedoucht en shampoo in mijn oog gekregen. En dat deed me een portie zeer. Mijn oog doet nog steeds pijn.
Dat niet verversen heb ik ook een hele tijd gehad op de laptop! Volgens mij gaat dat bij mij nu eindelijk wel weer goed.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie geen meldingen, geen filmpjes en gifs en de UI's zijn wit. En FOK refresht niet.
Heeee Sjorsie! Hoe is het?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:45 schreef GeorgeM het volgende:
Anouk was net bij Eva. Ze zong als laatste ‘set this thing on fire’. Heerlijk nummer en ze zong het geweldig
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Leuk verslag @:Fred_B! Krijg meteen weer zin om die kant op te trekken, vind EP zo'n heerlijk park, he. Objectief allemaal niet per se het beste van het beste, maar ik heb nog geen enkel ander park bezocht waar ik telkens zo'n vakantiegevoel krijg
Tijd voor een ESF-meet in mei, waarbij we gelijk nog een stukje doorrijden naar Baselquote:
We zijn er dan toch al bijna.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor een ESF-meet in mei, waarbij we gelijk nog een stukje doorrijden naar Basel
Precies, dat gaat in één moeite door. Een beetje ondersteboven hangen, een beetje cocktails kantelen, een beetje Claude zien winnen, een beetje meer cocktails naar binnen fietsenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn er dan toch al bijna.
Ach, als die jongen dat nou fijn vindt...quote:Op woensdag 9 april 2025 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik lees dat @:strani uit zijn short gesqueezed wordt momenteel.
Aaahhh, de stad van dé catechismus!quote:Op woensdag 9 april 2025 20:23 schreef Fred_B het volgende:
Tevens zijn wij ondertussen in Heidelberg.
Booaaahhh, cocktailtje op het terras bij hotel Colosseo of Bell Rockquote:Op woensdag 9 april 2025 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dat gaat in één moeite door. Een beetje ondersteboven hangen, een beetje cocktails kantelen, een beetje Claude zien winnen, een beetje meer cocktails naar binnen fietsen
Met Trump aan het roer is het één groot Rad van Avontuur.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, als die jongen dat nou fijn vindt...
Het zijn wel rare dagen zo. Vanochtend was ik blij dat ik 'maar' 1000 euro extra op een tracker had gezet gistermorgen, nu lijkt dat alweer jammer en had het best wat meer mogen zijn. Maar misschien ben ik er vrijdag wel weer heel blij meeEn dan kan het over drie maanden weer een heel ander verhaal zijn
Druk! We zijn bezig met overhuizen, ons nieuwe huis opknappen en zulksquote:
Nieuw huis?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Druk! We zijn bezig met overhuizen, ons nieuwe huis opknappen en zulks![]()
Met jou Ari? Hoe is het met je oog?
Ik durf eigenlijk niet meer te zeggen of ik het hier gemeld hebquote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nieuw huis?Heb ik dat gemist of ben ik het vergeten
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hoe dan ook, gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 april 2025 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet meer te zeggen of ik het hier gemeld heb
2 oktober is ons bod geaccepteerd, misschien heb ik dat hier geroepen. Kan het niet meer terugvinden![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:26 schreef Redefine het volgende:
Het zat er helaas al aan te komen, maar gisteravond is mijn moeder overleden
Gecondoleerd Redefine, en heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ach nee. Heel veel sterkte. Weet dat je hier altijd terecht kan als het even niet gaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Het is een mix van verdriet en opluchting. Dat laatste vooral omdat het uitzichtsloos was, heel weinig leven voor haar nog in zat, en dat je weet dat het niet lang meer kan duren. Maar daardoor is het een beetje wachten totdat je gebeld wordt (of dat ze gaat als je erbij bent), wat het slopend maakt. Het liefste had ik naar nog lang in leven gehad, maar dan wel met nog een greintje van een echt leven. Het echte besef dat er niet is zal ook later pas echt komen.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
Gecondoleerd Redefine. Beetje domme vraag misschien, maar misschien ook niet. Hoe voel je je er nu onder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die mix kan ik goed begrijpen. Hopelijk vind je troost in dat ze nu in je herinneringen voortleeft en dat die herinneringen mooier zijn dan hoe ze op het laatst echt was.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dank je. Het is een mix van verdriet en opluchting. Dat laatste vooral omdat het uitzichtsloos was, heel weinig leven voor haar nog in zat, en dat je weet dat het niet lang meer kan duren. Maar daardoor is het een beetje wachten totdat je gebeld wordt (of dat ze gaat als je erbij bent), wat het slopend maakt. Het liefste had ik naar nog lang in leven gehad, maar dan wel met nog een greintje van een echt leven. Het echte besef dat er niet is zal ook later pas echt komen.
Denk dat er voor jou wel herkenning in zit, gezien jouw moeder.
quote:Op donderdag 10 april 2025 07:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Voor de mensen onder ons die Spaans spreken, geïnteresseerd zijn in een stukje over de lokale markt van Alicante en mijn 5 seconds of fame willen zien:Wat was je rol? Marktbezoeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Voor de mensen onder ons die Spaans spreken, geïnteresseerd zijn in een stukje over de lokale markt van Alicante en mijn 5 seconds of fame willen zien:Mogen we je handtekening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de mensen onder ons die Spaans spreken, geïnteresseerd zijn in een stukje over de lokale markt van Alicante en mijn 5 seconds of fame willen zien:Leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweetalig filmpje. De presentatrice spreekt Valenciaans (in principe een zustertaal van het Catalaans - sommigen zeggen dat het dezelfde taal is, anders vinden van niet), en de rest spreekt Spaans. De geschreven teksten zijn ook in het Valenciaans.
Wel toepasselijk als het bedrijf van wanten weetquote:Op donderdag 10 april 2025 09:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik krijg een mail met als afsluiting 'Warme groet'
Dat klinkt toch viezer dan dat het de bedoeling is
DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!!quote:
Zeggen ze niet dingen als 'en hier zie je goedgelovige toeristen die te veel geld betaald hebben om hun eigen lunch te koken'?quote:Op donderdag 10 april 2025 10:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk!!!
Tweetalig filmpje. De presentatrice spreekt Valenciaans (in principe een zustertaal van het Catalaans - sommigen zeggen dat het dezelfde taal is, anders vinden van niet), en de rest spreekt Spaans. De geschreven teksten zijn ook in het Valenciaans.
ZE WORDEN PERSOONLIJK BEZORGD DOOR MAX VERSTAPPENquote:
"En hier zie je een man die de spotlights steelt van zijn vrouw"quote:Op donderdag 10 april 2025 12:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeggen ze niet dingen als 'en hier zie je goedgelovige toeristen die te veel geld betaald hebben om hun eigen lunch te koken'?
Het is binnenquote:Op donderdag 10 april 2025 11:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zou pas juichen als ze er ook daadwerkelijk zijn.
Och sterkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik wacht ook nog op een bestelling die vandaag bij de Kruidvat geleverd zou moeten worden (de 21 diner menukaarten van dochter) maar daar staat al twee dagen bij dat ze naar het sorteercentrum zijn gebracht en sindsdien radiostiltequote:Op donderdag 10 april 2025 11:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zou pas juichen als ze er ook daadwerkelijk zijn.
Yes dat is precies wat ze zeggenquote:Op donderdag 10 april 2025 12:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeggen ze niet dingen als 'en hier zie je goedgelovige toeristen die te veel geld betaald hebben om hun eigen lunch te koken'?
Is dat tegenwoordig zo’n groot ding dan?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op een bestelling die vandaag bij de Kruidvat geleverd zou moeten worden (de 21 diner menukaarten van dochter) maar daar staat al twee dagen bij dat ze naar het sorteercentrum zijn gebracht en sindsdien radiostilte![]()
Ik heb al genoeg stress van dat 21 diner, hou op met dit soort ongein Kruidvat.
Als ouder word je geacht de gehele avond te verzorgenquote:Op donderdag 10 april 2025 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig zo’n groot ding dan?
Ik dacht dat dat meer iets voor studenten onderling was.
Wacht wat is dit? Als men 21 wordt dus? Inderdaad ook nog nooit van gehoord dat het zo'n ding is. En door wie word je als ouder geacht dat allemaal te doen?quote:Op donderdag 10 april 2025 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ouder word je geacht de gehele avond te verzorgen![]()
Dus het vindt plaats in het ouderlijk huis en als ouder mag je koken, uitserveren, opruimen etc.
Het scheelt misschien dat je een dochter hebt.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus het vindt plaats in het ouderlijk huis en als ouder mag je koken, uitserveren, opruimen etc.
Ik geloof dat ik hier zowel aan de ontvangende als bereidende kant niet echt blij van zou worden.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Door de (bijna) 21 jarigequote:Op donderdag 10 april 2025 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht wat is dit? Als men 21 wordt dus? Inderdaad ook nog nooit van gehoord dat het zo'n ding is. En door wie word je als ouder geacht dat allemaal te doen?
Dat had ik eerder moeten wetenquote:Op donderdag 10 april 2025 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook jongens geven wel 21 diners, tenminste, ik ken wel een jongen die een 21 diner hield.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het scheelt misschien dat je een dochter hebt.
Ik heb mijn zus hier niet over gehoord toen haar zoon 21 werd.
Het is misschien maar goed dat ik geen ouder ben en ook niet plan te worden, want ik had gewoon nee gezegdquote:Op donderdag 10 april 2025 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Door de (bijna) 21 jarige![]()
Het is weer zo'n overgewaaid iets uit Amerika. Volgens mij is het ook nog niet zo heel lang in opkomst hier. Onder de vriendinnen en studiegenoten van mijn dochter is het wel echt een ding, ze heeft ook al meerdere 21 diners bijgewoond.
Aan de ene kant vind ik het ook maar een beetje overdreven, aan de andere kant denk ik, er is al genoeg sh*t in de wereld, vier lekker het leven. En het is niet alleen maar kommer en kwel, het is ook wel heel leuk hoor om samen na te denken over en bezig te zijn met de aankleding, het menu, de planning etc.
Misschien kunnen we een verlaat 21 diner geven? Ik word 46, in mijn geval 25 jaar te laat dus, dat lijkt me een mooi jubileumjaar ná mijn 21e verjaardagquote:
Ik ken het ook wel van een bekende van een jaar of 10 terug. Toen die ging studeren werd het van de ene op de andere dag zo’n irritante Leidse cliché-student, en daar hoorde later zo’n 21 diner ook bij. Maar daarna heb ik er weinig meer van gehoord, dus ik wist niet dat het een wijdverbreid fenomeen was.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Door de (bijna) 21 jarige![]()
Het is weer zo'n overgewaaid iets uit Amerika. Volgens mij is het ook nog niet zo heel lang in opkomst hier. Onder de vriendinnen en studiegenoten van mijn dochter is het wel echt een ding, ze heeft ook al meerdere 21 diners bijgewoond.
Aan de ene kant vind ik het ook maar een beetje overdreven, aan de andere kant denk ik, er is al genoeg sh*t in de wereld, vier lekker het leven. En het is niet alleen maar kommer en kwel, het is ook wel heel leuk hoor om samen na te denken over en bezig te zijn met de aankleding, het menu, de planning etc.
Ik heb dit nog nooit gehadquote:Op donderdag 10 april 2025 18:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig zo’n groot ding dan?
Ik dacht dat dat meer iets voor studenten onderling was.
Daarover gesproken: ik heb maar aan heel weinig mensen een diepe, hartgrondige hekel. Maar ik kwam er onlangs achter, dat één van die personen een bestuursjaar heeft gedaan bij één van de meest beruchte studentenvereniging van ons land. Dat past dan weer zó precies in het plaatje dat ik heb van die persoonquote:Op donderdag 10 april 2025 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel van een bekende van een jaar of 10 terug. Toen die ging studeren werd het van de ene op de andere dag zo’n irritante Leidse cliché-student, en daar hoorde later zo’n 21 diner ook bij. Maar daarna heb ik er weinig meer van gehoord, dus ik wist niet dat het een wijdverbreid fenomeen was.
Ikzelf ook nietquote:
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarover gesproken: ik heb maar aan heel weinig mensen een diepe, hartgrondige hekel. Maar ik kwam er onlangs achter, dat één van die personen een bestuursjaar heeft gedaan bij één van de meest beruchte studentenvereniging van ons land. Dat past dan weer zó precies in het plaatje dat ik heb van die persoon
Ik wilde al stoer doen met m'n 18 jaar maar @Fred_B tikt dit jaar de 21 aan en misschien zijn er hier wel die er nog langer zitten.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het bijna gemist maar het is vandaag een hele speciale dag! En nee, het is geen Ed Sheeran vrije dag (helaas). Het is nog beter: Ik zit vandaag alweer 4 jaar op het FOK Forum!![]()
Een icoon van een voetbaltrainer voor de patatgeneratiequote:
Ja, toch een iconische coach, die voor mijn gevoel altijd wat onderschat werd in Nederland, omdat hij geen boezemvriend van Cruijff wasquote:
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe de Spaanse media gaan reageren want hier is hij wel een grootheid.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, toch een iconische coach, die voor mijn gevoel altijd wat onderschat werd in Nederland, omdat hij geen boezemvriend van Cruijff was
Ik zit hier toch nog niet sinds dat WK in Italië?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde al stoer doen met m'n 18 jaar maar @:FRed_B tikt dit jaar de 21 aan en misschien zijn er hier wel die er nog langer zitten.
Leuk, dan ontmoet ik Marizona en Parizonaquote:Op donderdag 10 april 2025 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een verlaat 21 diner geven? Ik word 46, in mijn geval 25 jaar te laat dus, dat lijkt me een mooi jubileumjaar ná mijn 21e verjaardag
Jawel maar FOK! stelde pas veel later de registraties open dus van vóór die tijd hebben we van jou en Leo helaas niks op papierquote:Op donderdag 10 april 2025 19:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zit hier toch nog niet sinds dat WK in Italië?
Nou ja, op zich goed dat mijn analyse over het Nederlands Elftal na die nederlaag tegen de Sovjetunie op het EK ‘88 niet bewaard is gebleven.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar FOK! stelde pas veel later de registraties open dus van vóór die tijd hebben we van jou en Leo helaas niks op papier
Toen was FOK er al?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef Strani het volgende:
Ja bijvoorbeeld @:H_T die dit jaar 23 FOK!jaar wordt.
Ha die heb ik toevallig opgeslagen! Een klein stukje:quote:Op donderdag 10 april 2025 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, op zich goed dat mijn analyse over het Nederlands Elftal na die nederlaag tegen de Sovjetunie op het EK ‘88 niet bewaard is gebleven.
quote:Aan de fenomenale Bosman lag het in elk geval niet. De 23-jarige aanvaller speelde een sterke wedstrijd en zijn wissel, kort na het Russische doelpunt, bleek de nagel in de kist voor een verder onthutsend zwak Oranje.
Tegen Engeland zal het coach Michels niet aan lef moeten ontbreken als hij Nederland alsnog door de groepsfase wil leiden. Spelers als Gullit, Rijkaard en Koeman konden in de eerste wedstrijd het verschil niet maken en 'De Generaal' zou er verstandig aan doen hen in het vervolg op de bank te laten. Zelfs Van Breukelen liet bij het onfortuinlijke doelpunt zien dat een heldenrol voor hem op dit EK niet in de lijn der verwachting ligt.
Big brother in 1999 was het begin geloof ik. @H_T was nog erg jong.quote:
Verdraaid, daar val ik door de mand als kennerquote:Op donderdag 10 april 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha die heb ik toevallig opgeslagen! Een klein stukje:
[..]
Oeh ik al 20, bijna.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde al stoer doen met m'n 18 jaar maar @:FRed_B tikt dit jaar de 21 aan en misschien zijn er hier wel die er nog langer zitten.
Gelukkig heb je meer verstand van verzekeren!quote:Op donderdag 10 april 2025 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verdraaid, daar val ik door de mand als kenner
Hier wordt mijn kennis over de verschillende spelletjes in Prijzenslag met Hans Kazan onderschat.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van verzekeren!
Of iets anders, geen idee eigenlijk.
Ik al ruim 20 jaarquote:
Hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, toch een iconische coach, die voor mijn gevoel altijd wat onderschat werd in Nederland, omdat hij geen boezemvriend van Cruijff was
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef Strani het volgende:
Ja bijvoorbeeld @:H_T die dit jaar 23 FOK!jaar wordt.
quote:
quote:
Oh, er komt dus een 21 diner van @Fred_B?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon mijn naam noemen hoor!quote:Op donderdag 10 april 2025 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken het ook wel van een bekende van een jaar of 10 terug. Toen die ging studeren werd het van de ene op de andere dag zo’n irritante Leidse cliché-student, en daar hoorde later zo’n 21 diner ook bij. Maar daarna heb ik er weinig meer van gehoord, dus ik wist niet dat het een wijdverbreid fenomeen was.
Een van de heel weinige personen waarvan ik het jammer vind dat ik hem geen enorme lik an de bek heb gegeven was als twintiger politiek actief voor D66quote:Op donderdag 10 april 2025 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarover gesproken: ik heb maar aan heel weinig mensen een diepe, hartgrondige hekel. Maar ik kwam er onlangs achter, dat één van die personen een bestuursjaar heeft gedaan bij één van de meest beruchte studentenvereniging van ons land. Dat past dan weer zó precies in het plaatje dat ik heb van die persoon
Je mag best toegeven dat je jaloers bentquote:Op donderdag 10 april 2025 19:32 schreef Strani het volgende:
Of dat positief is laat ik overigens even in het midden.
Ik mocht speciaal hiervoor het planet.nl-adres van mijn ouders gebruikenquote:Op donderdag 10 april 2025 21:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zat ook wel eerder op fok trouwens, maar dan alleen op de weblog zonder account. Want ik had alleen een hotmail emailadres en daar kon je toen geen account mee maken. Dus pas toen ik ging studeren en daar een emailadres kreeg kon ik een account maken.
Oei, nu kan je niet meer terug.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:59 schreef H_T het volgende:
Ik heb een ticket gekocht voor Baby Lasagna
Het kostte me een whopping 11 euro 85, dus dan moet je wel! Ik ben ook nog eens zo koppig geweest om niet extra te betalen voor een annuleringsverzekeringquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, nu kan je niet meer terug.
Voor vrijdagavond? Mooi ticketswapje?
Deel 1 was geweldig en geweldig slechtquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:40 schreef H_T het volgende:
Voor de liefhebbers van troep: er js een Iron Sky-film op RTL 7Margaret Thatcher is uit een strijdwagen gegooid die werd voortgetrokken door een dino en werd daarna verpletterd door een bal lava, waarna de film meteen overschakelde naar een strijdwagen met de paus en Osama bin Laden erin
2 heb ik ook gezien en op de een of andere manier herinner ik me deze scene nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deel 1 was geweldig en geweldig slecht
Ik spring uit elkaar van jaloeziequote:Op donderdag 10 april 2025 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je jaloers bent
Wat is er met je liefde voor TLC gebeurd?quote:Op vrijdag 11 april 2025 00:40 schreef H_T het volgende:
Voor de liefhebbers van troep: er js een Iron Sky-film op RTL 7Margaret Thatcher is uit een strijdwagen gegooid die werd voortgetrokken door een dino en werd daarna verpletterd door een bal lava, waarna de film meteen overschakelde naar een strijdwagen met de paus en Osama bin Laden erin
Je mag er wel op vertrouwen dat het beter wordt dan Windows95manquote:Op donderdag 10 april 2025 23:59 schreef H_T het volgende:
Ik heb een ticket gekocht voor Baby Lasagna
Och hemelquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:12 schreef Meke het volgende:
Andy van der Meijden en Gordon gaan op 538 alternatief commentaar op het Songfestival verzorgen
Die is er nog steedsquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat is er met je liefde voor TLC gebeurd?
Is Cake Boss er ook nog steeds op? Dat was best een tof programmaquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Die is er nog steedsMaar niet elk TLC-programma vind ik geweldig. 90 Day Fiance trekt me totaal niet, en een serie over een gezin met 20 kinderen evenmin
Al een tijdje niet gezien. Laatst wel een stukje van Stuck gezien, waarin mensen dingen in hun lichaam hadden zitten die daar niet hoorden. Inclusief endoscopiebeelden van een vrouw waarbij een seksspeeltje in haar darmen was gefloept waardoor ze die er niet zelf uit kon halen. En daarvoor Extreme Sisters, met een tweeling die in alles op elkaar wilde lijken. Een van de twee had een ontstoken tand die eigenlijk getrokken moest worden, maar dat ging niet door omdat de tandarts weigerde een gezonde tand op dezelfde plek weg te halen bij de andere zusquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is Cake Boss er ook nog steeds op? Dat was best een tof programma![]()
Er was ook ooit eens een programma over 4 vrouwen die tegelijkertijd gingen trouwen en elkaars bruiloften gingen beoordelen. Aan het eind gingen ze bekvechten over wie de mooiste bruiloft had. Prachtige tv was dat
Zelfde hier! Erg behoefte aan.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:18 schreef NailQueen het volgende:
Zo. Eindelijk weer een rustige weekendje voor de boeg zonder plannen
Wat als het een super ongezellige drukte wordt?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:55 schreef Arizona het volgende:
Ik verwacht een gezellige drukte dit weekend, mijn nichtje komt morgen logeren
Kom jij ook dan?quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als het een super ongezellige drukte wordt?
Nul procent! Ik heb mijn lokale stamkroeg opgegevenquote:Op vrijdag 11 april 2025 18:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe groot is de kans dat je morgen of vanavond weer in de stamkroeg te vinden bent?
Je mag niet meer naar binnen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nul procent! Ik heb mijn lokale stamkroeg opgegeven
Hahahaha dat is een goeie!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je weer ruzie gehad met een Hell's Angel?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Harry Vermeegen ineens aan je tafel komt zitten zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat nog net wel maar ik was het oneens met hoe bepaalde dingen gedaan werden door de manager waardoor ik al minder kwam. Maar de laatste paar keer dat ik er was voelde ik me er eigenlijk helemaal niet thuis meer. Dat komt ook omdat ik in Alicante stad inmiddels veel vrienden heb gemaakt die veel meer bij mij passen, waardoor ik heb besloten flink te snijden in de vriendschappen die eigenlijk niet echt bij me pasten.quote:
Abe Lenstrani doet het weer!quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:52 schreef Strani het volgende:
Net in FIFA online een 1-5 achterstand bij rust weggepoetst en met 6-5 gewonnen. Winnende doelpunt in de 93e minuut. Tegenstander was een Duitser. Dus ik dacht ik win als een Duitser
Het was elke dag weer hopen dat jij eindelijk een keer ergens mee bij de rust met 1-5 achter zou staan en uiteindelijk met 6-5 zou winnen!quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lang had je deze al op de plank liggen?
Maar waar ga je nu darten?quote:Op vrijdag 11 april 2025 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat nog net wel maar ik was het oneens met hoe bepaalde dingen gedaan werden door de manager waardoor ik al minder kwam. Maar de laatste paar keer dat ik er was voelde ik me er eigenlijk helemaal niet thuis meer. Dat komt ook omdat ik in Alicante stad inmiddels veel vrienden heb gemaakt die veel meer bij mij passen, waardoor ik heb besloten flink te snijden in de vriendschappen die eigenlijk niet echt bij me pasten.
quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet meerMaar da's al langer het geval.
Dat kan ik me niet voorstellen, ben met alleen maar leuk gezelschap!quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als het een super ongezellige drukte wordt?
Je hangt nu met je overhemd net een knoopje te ver open rond in hippe bars en je neemt salsalessen met jonge schonen in mooie jurken in plaats van dat je dart met mannen in een net te strak synthetisch voetbalshirt?quote:Op vrijdag 11 april 2025 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet meerMaar da's al langer het geval.
Dat nog net nietquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hangt nu met je overhemd net een knoopje te ver open rond in hippe bars en je neemt salsalessen met jonge schonen in mooie jurken in plaats van dat je dart met mannen in een net te strak synthetisch voetbalshirt?
Gelukkig, nog net geen midlife crisis dusquote:Op vrijdag 11 april 2025 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat nog net nietMaar dat in mijn huidige sociale entourage veel meer vrouwen zijn dan in m'n vorige is absoluut waar
Nee die heb ik denk ik al gehad!quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig, nog net geen midlife crisis dus
Ik ben nog superjong, een eventuele midlife crisis ligt nog tientallen jaren ver weg van mij!quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die heb ik denk ik al gehad!
En jij? Vrouwen kunnen tegenwoordig ook een midlife crisis krijgen hè
Wat vindt je serveerster er eigenlijk van?quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat nog net nietMaar dat in mijn huidige sociale entourage veel meer vrouwen zijn dan in m'n vorige is absoluut waar
Haha die is ook weg uit de stamkroeg. De manier waarop zij behandeld werd was één van mijn redenen om me er niet meer thuis te voelen. Gisteren nog met haar gelunchtquote:Op vrijdag 11 april 2025 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat vindt je serveerster er eigenlijk van?
Dit is wel zo’n beetje hoe Céline de puntentelling op het ESF won, maar dan de voetbalversiequote:Op vrijdag 11 april 2025 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit ?
De dag dat Abe Lenstra het grote Ajax versloeg
Ben je aan het minderen?quote:
Ik trok de conclusie dat je een klein wijntje neemtquote:
Oh. Nou, zoenen dan maar.quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt hier vuurwerk afgestoken. Blijkbaar is het ergens oud & nieuw.
Ik heb wel rauwe ui gegeten eerder vanavondquote:
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 12 april 2025 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel rauwe ui gegeten eerder vanavond
Nee dat vind ik eigenlijk ook niet kunnenquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:33 schreef BillDauterive het volgende:
Wakker worden jongens! Het kan toch niet zo zijn dat ik de eerste ben?
Als een schaapquote:Op zaterdag 12 april 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive je bent zelf zeker ook weer gaan slapen!
jij dan?quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:38 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive je bent zelf zeker ook weer gaan slapen!
Tijd voor een feestje? Of voor ontbijt?quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben nog steeds wakker! We zijn nog altijd de enigen geloof ik.
Ontbijt! Ik heb nog eten over van Burger King van gisteren. Wil je ook?quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijd voor een feestje? Of voor ontbijt?
gatverquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ontbijt! Ik heb nog eten over van Burger King van gisteren. Wil je ook?
Ik denk het wel, maar dan wel in de air fryerquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
gatverNee, ik heb net kaas op de markt gehaald en ga lekker een broodje met ei (en kaas en ham) maken. Heerlijk.
Is eten van Burger King goed op te warmen?
Ik ben niet negatief over BK. Ik ben negatief over het idee dat je restjes van BK de dag erna op gaat warmen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar dan wel in de air fryer
Dat je zo negatief bent over BK maakt me wel een beetje verdrietig
Er was een goede deal met korting dus ik had nog een hoop over. Ik beloof je dat het met de air fryer goed gaat komen!quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief over BK. Ik ben negatief over het idee dat je restjes van BK de dag erna op gaat warmen.
Ik geloof jequote:Op zaterdag 12 april 2025 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Er was een goede deal met korting dus ik had nog een hoop over. Ik beloof je dat het met de air fryer goed gaat komen!
Dat klinkt ook absoluut lekkerquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik geloof jeMaar het klinkt nog steeds niet zo lekker als een broodje ei + kaas en ham.
Oe, ik denk dat ik voor het laatst in 2007 koekkruimels gekocht hebquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt ook absoluut lekkerHeb je nog koekkruimels gehaald ook? Die heb ik gegeten toen ik in 2007 op bezoek was bij m'n broer en z'n toenmalige vrouw in Harderwijk en we naar de markt zijn geweest
Oh wat jammerquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, ik denk dat ik voor het laatst in 2007 koekkruimels gekocht hebWel lekker, maar op een gegeven moment waren ze bijna net zo duur als stroopwafels.
Ja, zeker. Het is op 1 minuut lopen van waar ik woonquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat jammerHet is wel een leuke markt hoor, ook de lokatie vooral.
Ik kan me maar één plein herinneren maar er zijn in de tussentijd mensen geboren en volwassen geworden dus het is al even geledenquote:Op zaterdag 12 april 2025 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker. Het is op 1 minuut lopen van waar ik woonWas het toen al op 1 plein, of nog op twee pleinen?
Hier lopen ze soms met 15 graden al zo rond, de toeristen. Want ja 'we zijn in Spanje'. Zitten wij ernaast in onze winterjas.quote:Op zaterdag 12 april 2025 15:59 schreef NailQueen het volgende:
Het hoeft maar even boven de 20 graden zijn en mensen lopen weer in een korte broek en de terrasjes zitten vol
Op dat moment was ik al scheikunde aan het voorlezenquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ben nog steeds wakker! We zijn nog altijd de enigen geloof ik.
Ondertussen zit ik gewoon lekker thuis met wat nootjes een filmpje te kijken. Heeft er ook mee te maken dat ik een beetje last heb van hoofdpijn en keelpijn en geen zin heb in druktequote:Op zaterdag 12 april 2025 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier lopen ze soms met 15 graden al zo rond, de toeristen. Want ja 'we zijn in Spanje'. Zitten wij ernaast in onze winterjas.
Waarom zou je scheikunde voorlezen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Op dat moment was ik al scheikunde aan het voorlezen
Zodat blinde of slechtziende kinderen die prachtige wereld óók kunnen belevenquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom zou je scheikunde voorlezen?
Beterschapquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ondertussen zit ik gewoon lekker thuis met wat nootjes een filmpje te kijken. Heeft er ook mee te maken dat ik een beetje last heb van hoofdpijn en keelpijn en geen zin heb in drukte
Wij waren in de dierentuin vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2025 15:59 schreef NailQueen het volgende:
Het hoeft maar even boven de 20 graden zijn en mensen lopen weer in een korte broek en de terrasjes zitten vol
Welke dierentuin was het?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij waren in de dierentuin vandaag![]()
Lange linnen broek en bloesje met korte mouwen, maar ik had het echt heet![]()
Zaaaalig dus!
Nordhorn, een kleine maar erg leuke dierentuin hier in de buurt. Weinig echt spectaculaire dieren, maar bij veel dieren kun je erg dichtbij komen en je mag er veel dieren voeren. Dus daarom wel een aanrader met jongere kinderen (zoals mijn nichtjequote:
Ik ken het niet, maar ik ken wel de dierentuin in Aken, die ook zo kleinschalig is opgezet. Leuk uitje voor met dit weer inderdaad.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nordhorn, een kleine maar erg leuke dierentuin hier in de buurt. Weinig echt spectaculaire dieren, maar bij veel dieren kun je erg dichtbij komen en je mag er veel dieren voeren. Dus daarom wel een aanrader met jongere kinderen (zoals mijn nichtje) als je in de buurt bent.
Die ken ik ook! Daar kun je het inderdaad wel aardig mee vergelijkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar ik ken wel de dierentuin in Aken, die ook zo kleinschalig is opgezet. Leuk uitje voor met dit weer inderdaad.
Echt vlakbij Dinant of meer 'het is ook in België'? Leuk hoor daarquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:16 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn ondertussen weer terug van een geslaagde week Duitsland.![]()
Ik vond Heidelberg iets minder indrukwekkend dan hoe het wordt aangeprezen. Wellicht omdat wij vlakbij Dinant wonen, dat er nauwelijks voor onderdoet. Maar het heeft een in Duitsland wat zeldzamer verschijnsel, dat het een erg gezellige stad is. Met terrassen, pleintjes, een oude binnenstad en mooie uitzichtspunten. En geen overmaat aan van die panden met een jaren ‘70-uitstraling, graffiti en verwarde figuren op straat. Dus met onze Schwarzwalder taartjes, schnitzels en drankjes erbij kwamen we er wel uit.
Vlakbij is vanuit de regio Leuven relatief, want het is hier nog wel een uur vandaan. Maar we komen er weleens, en het is een mooie plaats.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt vlakbij Dinant of meer 'het is ook in België'? Leuk hoor daarIk had tot een paar jaar geleden familie daar in de buurt wonen, maar dan net aan de Franse kant van de grens. Ook aan de Maas.
Ja nee oké dan woon ik ook vlakbij Madrid namelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vlakbij is vanuit de regio Leuven relatief, want het is hier nog wel een uur vandaan. Maar we komen er weleens, en het is een mooie plaats.
Maar Heidelberg is daar dus een uitvergrote versie van.
Jij bent heul niet binnen een uur in Madridquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee oké dan woon ik ook vlakbij Madrid namelijk.
Moet jij eens opletten waar ik over een uur benquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent heul niet binnen een uur in Madrid
Ja, uiteraard geloven we dat allemaal.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten waar ik over een uur benM'n live lokatie doet het even niet maar geloof me maar!
Nee dat dan weer niet natuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, uiteraard geloven we dat allemaal.
Maar Madrid is nog geen Dinant.
[ Bericht 13% gewijzigd door NailQueen op 12-04-2025 20:45:49 ]
Die Boris weet ook wel waar 'ie moet staan hèquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Een opmerkelijke gast (Jamala) op het D66-congres vandaag.
Hee Bibi!quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:28 schreef Strani het volgende:
Even tot hier. Even hier Even tot hier kijken.
Weet je hoe het afloopt met het volk?quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Héél goed dat de mods af en toe herinnerd worden aan de macht van het volk.
Oh ja. Morgen maar terugkijken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:28 schreef Strani het volgende:
Even tot hier. Even hier Even tot hier kijken.
De boeven en een voormalig Mean Girl overleven het overigens welquote:Op zaterdag 12 april 2025 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja déze keer niet zo goed maar ze leren ervan H_T, ze leren ervan.
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]Ik haalde 1 minuut en 21 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel juist wel. Zuurstof is de gevaarlijke variant. Net als zure regen. Dat moet je niet willen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is gewoon zuurstof, dus ik hoef mijn adem niet in de houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |