SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Groetjes terug aan rk.quote:Op maandag 7 april 2025 10:16 schreef Fred_B het volgende:
TT heeft geen banale intenties.
Even de groeten uit Europapa rk aan iedereen
Ja ik zit al een week iedereen hier te waarschuwen maar demense luisteren niet hèquote:Op maandag 7 april 2025 07:35 schreef Fred_B het volgende:
@:strani gaat weer cashen op zijn short positie vandaag, aan de Aziatische markten te zien
Als dat niet te dichtbij is gaat het of wel weer een keer omhoog in de tussentijd of het wordt zo'n enorme chaos op de hele wereld dat het toch niet meer uitmaaktquote:
Veel plezier daarquote:Op maandag 7 april 2025 10:16 schreef Fred_B het volgende:
TT heeft geen banale intenties.
Even de groeten uit Europapa rk aan iedereen
quote:
De Trumpjuichlaven zijn er al hoor. Die kun je vinden in NWS en POL.quote:
Nu je het zegt. Kun je de TT aanpassen voor ons. Of moeten we daarvoor niet bij jou zijn?quote:Op maandag 7 april 2025 13:59 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet wat het is vandaag maar ik heb nu al 3 keer gehad dat mensen mij voor iets vragen waar ik niet (meer) van benDus ik ben iedereen de hele tijd aan het doorsturen...
Ik zal je even doorverwijzen aan @H_Tquote:Op maandag 7 april 2025 14:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Kun je de TT aanpassen voor ons. Of moeten we daarvoor niet bij jou zijn?
Ja natuurlijk! Geregeldquote:Op maandag 7 april 2025 14:28 schreef Strani het volgende:
@:Yesse zou jij de stickers voor het evenement van aanstaande donderdag zo snel mogelijk kunnen regelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Kán wel jaquote:Op maandag 7 april 2025 14:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zal je even doorverwijzen aan @:H_TDie was net nog hier dus die kan het vast wel.
Pro tip: niet zelf dan doorsturen maar terug naar die mensen en zeggen 'daar ben ik niet meer van, je moet pietje hebben'. Anders is het probleem nog steeds opgelost als ze jou benaderen.quote:Op maandag 7 april 2025 13:59 schreef Yesse het volgende:
Ik weet niet wat het is vandaag maar ik heb nu al 3 keer gehad dat mensen mij voor iets vragen waar ik niet (meer) van benDus ik ben iedereen de hele tijd aan het doorsturen...
Ja heb je wel een punt. Ik heb dat in een paar gevallen ook wel gedaan maar sommige heb ik maar zelf doorgestuurd met het bericht: volgens mij ben jij nodigquote:Op maandag 7 april 2025 15:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pro tip: niet zelf dan doorsturen maar terug naar die mensen en zeggen 'daar ben ik niet meer van, je moet pietje hebben'. Anders is het probleem nog steeds opgelost als ze jou benaderen.
quote:Op maandag 7 april 2025 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Geregeld
Ze zijn binnen, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een mysteriequote:Op maandag 7 april 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je je dit nu al 5 uur af te vragen?
Ik zat helaas wat andere dingen af te vragen want het was even moeilijk op het werkquote:Op maandag 7 april 2025 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je je dit nu al 5 uur af te vragen?
Is het nu wel opgelost?quote:Op maandag 7 april 2025 19:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zat helaas wat andere dingen af te vragen want het was even moeilijk op het werk
quote:Op maandag 7 april 2025 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het nu wel opgelost?![]()
Mijn werk is momenteel een strijd. Letterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2025 19:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik weet eigenlijk niet precies wat het is, ik had iets gezocht van 'lekkere taarten' ofzoquote:Op maandag 7 april 2025 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat een mooie taart! Het lijkt een beetje op een medovnik, maar dat is het niet.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 7 april 2025 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door NailQueen op 07-04-2025 22:26:51 ]
Ga ik niet kijkenquote:
Ik ga Dune niet kijken en ik ga ook niet naar dat etentjequote:Op maandag 7 april 2025 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ga ik niet kijken. In plaats daarvan ga ik naar een etentje waar ik weinig zin in heb
Omdat jij niet gaatquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
Tevens, @:H_T waarom heb je er eigenlijk geen zin in?
quote:Op maandag 7 april 2025 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Heb jij het even goed voor elkaarquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga Dune niet kijken en ik ga ook niet naar dat etentje
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:42 schreef Strani het volgende:
Tevens, @:H_T waarom heb je er eigenlijk geen zin in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij het even goed voor elkaar
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bijna iedereen heeft zelfs de 0-0 gemist.quote:
@GeorgeM en @Luctor.et.Emergo kijken naar Oostenrijk - Nederland bij het vrouwen Nations League-voetbal.quote:
Ah top, dank je. Soms is context toch wel fijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:GeorgeM en @:Luctor.et.Emergo kijken naar Oostenrijk - Nederland bij het vrouwen Nations League-voetbal.
Ik was naar wat YouTube dingen aan het kijken.
Als het niet op nos.nl had gestaan had ik het ook niet geweten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah top, dank je. Soms is context toch wel fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:37 schreef H_T het volgende:
Etentje overleefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Een groot genotquote:Op maandag 7 april 2025 11:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier daarIk lees graag hoe het is bevallen
quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:37 schreef H_T het volgende:
Etentje overleefd
Like voor het overleven, niet voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ongetwijfeld, en er zijn ook een paar grote projecten geweest natuurlijk. Maar het is ook wel lekker om in een park te zijn dat gewoon is zoals het in de folder bedoeld wasquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:03 schreef sportfreak het volgende:
Leuk om te lezen @:Fred_B ! Maar mijn ervaring 2 jaar geleden was dat 2 dagen nooit genoeg kan zijn. Wij hadden na 3,5 dag nog niet alles gehad.(al was in het zomer hoogseizoen, dus wel drukker)
Dat je geen bouwhekken e.d zag zal ermee te maken hebben dat Europapark een wintersluiting heeft van een paar maanden waar de Efteling het hele jaar open is.
6 uur rijden voor mij met de auto (volgens Maps). Dichterbij dan Heide Park of Europa-Parkquote:Op woensdag 9 april 2025 10:29 schreef Hamlapjes het volgende:
En in ander gigantisch brekend pretparknieuws: Universal komt terug naar Europa, voor het eerst met een geheel eigen gebouwd park! Opvallend: geen Harry Potter (hebben ze in de UK ook de rechten niet voor), geen Nintendo. Heel benieuwd of dit de concurrentie kan gaan vormen die Disneyland Parijs knetterhard nodig heeft.
[ afbeelding ]
Een van de weinig bestemmingen waar in Zeeland wonen een voordeel is!quote:Op woensdag 9 april 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
6 uur rijden voor mij met de auto (volgens Maps). Dichterbij dan Heide Park of Europa-Park
Ik woon wel ongeveer in het midden van die drie parken.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een van de weinig bestemmingen waar in Zeeland wonen een voordeel is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2025 11:17 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen allen!
En voor @:H_T :Ik laat het er verder bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
It's now or never!quote:Op woensdag 9 april 2025 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Iedere keer als ik deze titel zie, speel ik hem af in m'n hoofd![]()
Hmm, ik merk niks geks. Waar heb je last van?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:28 schreef NailQueen het volgende:
Fok op de laptop/desktop doet al een paar dagen raar
Ik zie geen meldingen, geen filmpjes en gifs en de UI's zijn wit. En FOK refresht niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hmm, ik merk niks geks. Waar heb je last van?
In het kader van ander klein leed: ik heb net gedoucht en shampoo in mijn oog gekregen. En dat deed me een portie zeer. Mijn oog doet nog steeds pijn.
Dat niet verversen heb ik ook een hele tijd gehad op de laptop! Volgens mij gaat dat bij mij nu eindelijk wel weer goed.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie geen meldingen, geen filmpjes en gifs en de UI's zijn wit. En FOK refresht niet.
Heeee Sjorsie! Hoe is het?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:45 schreef GeorgeM het volgende:
Anouk was net bij Eva. Ze zong als laatste ‘set this thing on fire’. Heerlijk nummer en ze zong het geweldig
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:24 schreef Hamlapjes het volgende:
Leuk verslag @:Fred_B! Krijg meteen weer zin om die kant op te trekken, vind EP zo'n heerlijk park, he. Objectief allemaal niet per se het beste van het beste, maar ik heb nog geen enkel ander park bezocht waar ik telkens zo'n vakantiegevoel krijg
Tijd voor een ESF-meet in mei, waarbij we gelijk nog een stukje doorrijden naar Baselquote:
We zijn er dan toch al bijna.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor een ESF-meet in mei, waarbij we gelijk nog een stukje doorrijden naar Basel
Precies, dat gaat in één moeite door. Een beetje ondersteboven hangen, een beetje cocktails kantelen, een beetje Claude zien winnen, een beetje meer cocktails naar binnen fietsenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn er dan toch al bijna.
Ach, als die jongen dat nou fijn vindt...quote:Op woensdag 9 april 2025 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik lees dat @:strani uit zijn short gesqueezed wordt momenteel.
Aaahhh, de stad van dé catechismus!quote:Op woensdag 9 april 2025 20:23 schreef Fred_B het volgende:
Tevens zijn wij ondertussen in Heidelberg.
Booaaahhh, cocktailtje op het terras bij hotel Colosseo of Bell Rockquote:Op woensdag 9 april 2025 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Precies, dat gaat in één moeite door. Een beetje ondersteboven hangen, een beetje cocktails kantelen, een beetje Claude zien winnen, een beetje meer cocktails naar binnen fietsen
Met Trump aan het roer is het één groot Rad van Avontuur.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, als die jongen dat nou fijn vindt...
Het zijn wel rare dagen zo. Vanochtend was ik blij dat ik 'maar' 1000 euro extra op een tracker had gezet gistermorgen, nu lijkt dat alweer jammer en had het best wat meer mogen zijn. Maar misschien ben ik er vrijdag wel weer heel blij meeEn dan kan het over drie maanden weer een heel ander verhaal zijn
Druk! We zijn bezig met overhuizen, ons nieuwe huis opknappen en zulksquote:
Nieuw huis?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Druk! We zijn bezig met overhuizen, ons nieuwe huis opknappen en zulks![]()
Met jou Ari? Hoe is het met je oog?
Ik durf eigenlijk niet meer te zeggen of ik het hier gemeld hebquote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Nieuw huis?Heb ik dat gemist of ben ik het vergeten
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hoe dan ook, gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 april 2025 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet meer te zeggen of ik het hier gemeld heb
2 oktober is ons bod geaccepteerd, misschien heb ik dat hier geroepen. Kan het niet meer terugvinden![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:26 schreef Redefine het volgende:
Het zat er helaas al aan te komen, maar gisteravond is mijn moeder overleden
Gecondoleerd Redefine, en heel veel sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |