En wat moeten die BRICS landen tegen Rusland doen als ze wel wat flikken?quote:Op woensdag 9 april 2025 15:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als er braziliaanse en/of colombiaanse, indiaase, Saudi-Arabische, Zuid-afrikaanse soldaten daar gelegerd zouden worden. Die schiet Rus echt niet zomaar dood. Of soldaten uit dat type landen die enigszins neutraal zijn.
De kosten daarvoor (zijn tenslotte toch ontwikkelingslanden) zouden wij moeten betalen. Kan hooguit paar miljard zijn.

Een massale inval in Rusland gaat niet gebeuren als je daar op doelt.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
En wat moeten die BRICS landen tegen Rusland doen als ze wel wat flikken?

Fijn dat jij Rusland knap vindt.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:19 schreef Discombobulate het volgende:
Toch wel knap dat Rusland het nog steeds volhoudt.

Bewonderenswaardig is het wel. 30 landen met de allernieuwste wapens, econoniemen die 20x zijn, alle westerse kennis hebben gestort op een massaal gemobiliseerd Oekraiene. En toch weten die oude t-72 tanks bestuurd door oude dikke mannen stand te houden.quote:

Ik bewonder je fantasie, alhoewel die een zwart randje van frustratie laat zien.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig is het wel. 30 landen met de allernieuwste wapens, econoniemen die 20x zijn, alle westerse kennis hebben gestort op een massaal gemobiliseerd Oekraiene. En toch weten die oude t-72 tanks bestuurd door oude dikke mannen stand te houden.
En de logistiek wordt verzorgd door ezels.

Ze houden stand? Ze vallen aan. Ukraine is degene die stand houd.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig is het wel. 30 landen met de allernieuwste wapens, econoniemen die 20x zijn, alle westerse kennis hebben gestort op een massaal gemobiliseerd Oekraiene. En toch weten die oude t-72 tanks bestuurd door oude dikke mannen stand te houden.

Nope.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft het boekje “wenn Rusland gewinnt” van Carlo Masala al gelezen?

Het is een beetje de Duitse Rib de Wijk. En het is een “denkscenario”quote:
quote:In zijn boek "Wenn Russland gewinnt. Ein Szenario" schetst Carlo Masala een hypothetisch toekomstbeeld waarin Rusland de oorlog in Oekraïne wint en de geopolitieke gevolgen daarvan onderzoekt. Na een overwinning in Oekraïne trekt Rusland zich tijdelijk terug, wat leidt tot een periode van schijnbare ontspanning. Echter, in maart 2028 vallen Russische troepen de Estse stad Narva en het eiland Hiiumaa binnen, waarmee ze de NAVO uitdagen en de effectiviteit van Artikel 5 testen. De NAVO-lidstaten reageren verdeeld en besluiten uiteindelijk geen collectieve militaire actie te ondernemen, wat de geloofwaardigheid van het bondgenootschap ondermijnt. Masala benadrukt met dit scenario het belang voor Europese landen om hun defensiecapaciteiten te versterken en waakzaam te blijven tegen mogelijke Russische expansie.

Hmm, ik vind het niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een beetje de Duitse Rib de Wijk. En het is een “denkscenario”
Hij schrijft;
[..]

Maar wat als ze wèl worden beschoten? Wat is je plan B?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een massale inval in Rusland gaat niet gebeuren als je daar op doelt.
Maar Poetin gaat niet schieten op soldaten van de door mij eerder opgenoemde landen. En dat is alsnog een gok. Maar je moet iets. En dit lijkt mij acceptabel.

1 op 1 is wel effectief.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker. Ze ruimen per persoon toch wel 1 mijn(en) op.

Plan B? Hoezo? Plan A is diep bukken en z'n billen spreiden.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar wat als ze wèl worden beschoten? Wat is je plan B?

Echt gek geworden.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Door met hen -zonder Oekraine- in gesprek te gaan over hun zorgen, hen aanbieden om (economische)relaties weer opnieuw op te bouwen. Aanbieden dat Krim en Don Bas regio's Russisch worden. Maar een duidelijke afspraak maken dat het grootste deel van Oekraïne écht Oekraïens blijft. En dat wij wij daar ook veiligheidsgaranties voor willen.
Wij zijn mét Rusland veel welvarender en in staat om sneller tot ontwikkeling te komen dan als vazalstaat van van USA. Dit hele gedonder komt deels door de Amerikanen. En zij laten ons nu met de brokken zitten.
En nee dat is niet Trump, dat is beleid. Zijn voorgangers deden het ook.

Trol of Poetin kontkusser van het jaar award past beter denk ik.quote:Op woensdag 9 april 2025 15:40 schreef phpmystyle het volgende:
Scjvb lijkt mij een kanshebber voor user van het jaar 2025
Hoewel er voor mij ook wel een prijs in zit, de multatuli prijs ofzo. Of de Henry Kissinger prijs gezien mijn voorspellingen op geopolitiek gebied.

quote:Op woensdag 9 april 2025 16:19 schreef Discombobulate het volgende:
Toch wel knap dat Rusland het nog steeds volhoudt.
Wat is er knap aan dat Rusland nog volhoudt?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]

Mooi. Dat zijn flink wat nieuwe wapens.quote:🇪🇺🇺🇦 EU to deliver ¤2.1 billion in revenue from immobilised assets to be used for support to Ukraine
❗️This week the Commission will receive ¤2.1 billion due in windfall profits generated from immobilised assets of the Russian Central Bank.

Nouja voor hetzelfde geld waren het POW of deserteurs.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hun commandant niet genoeg roebels toegeschoven.

Dat troepen uit andere landen worden beschoten? Dan krijg je een enorme rel en wordt Rusland een paria tov landen die zich eerst neutraal hebben opgesteld!quote:Op woensdag 9 april 2025 18:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar wat als ze wèl worden beschoten? Wat is je plan B?

Wat Oekraine wil is terug naar de situatie van voor 02-2022 of misschien wel 2014. Dat is natuurlijk wensdenken.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt gek geworden.
Jouw owh zo wijze beleid zou alleen maar voor ellende zorgdn.
Je kunt niet zo maar even wat provincies weg gaan geven.
En wat Rusland wil is niet van belang, je moet Oekraine vragen wat Oekraine wil.
EU kan beter praten met Oekraine alleen, dan EU alleen met Rusland.

En voor hetzelfde geld hebben ze dus hun commandant niet genoeg geschoven.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja voor hetzelfde geld waren het POW of deserteurs.

Voor iets meer geld dusquote:Op woensdag 9 april 2025 18:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
En voor hetzelfde geld hebben ze dus hun commandant niet genoeg geschoven.

https://www.ewmagazine.nl(...)orjaarsnota-1471900/quote:De VVD neemt in de onderhandelingen voor de Voorjaarsnota genoegen met fors minder extra defensie-uitgaven dan gewenst. Dat zei buitenlandwoordvoerder Eric van der Burg tijdens een politiek café in Amsterdam. ‘In de Voorjaarsnota zal hooguit 200 tot 300 miljoen euro extra naar defensie gaan.’

Europa moet natuurlijk niet militair sterker worden dan Rusland...quote:Op woensdag 9 april 2025 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
Kijk eens aan, de VVD komt op haar schreden terug tav hogere defensie uitgaven. Vlakt al weer wat af gelukkig.
De boekhouding moet immers ook rond.
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)orjaarsnota-1471900/

Klopt. Is dat nodig dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Europa moet natuurlijk niet militair sterker worden dan Rusland...

Het is Rusland (met oorlogseconomie weliswaar) tegen Oekraïne aan het Europese infuus. Dat is knap, omdat er echt heel veel steun vanuit Europa naar Oekraïne gaat.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Wat is er knap aan dat Rusland nog volhoudt?

Nogmaals:quote:Op woensdag 9 april 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat Oekraine wil is terug naar de situatie van voor 02-2022 of misschien wel 2014. Dat is natuurlijk wensdenken.
Europa en USA heeft Oekraiene verteld dat zij zich op termijn mochten aansluiten bij Westerse organisaties en bondgenootschappen, iedereen wist dat Rusland dat niet apprecieerde. Rusland begint oorlog. Westen geeft Oekraine te kennen alles te willen doen om Oekraiene te beschermen. Het lijkt erop dat dit niet geheel gelukt is.

Nee, dat is niet knap.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is Rusland (met oorlogseconomie weliswaar) tegen Oekraïne aan het Europese infuus. Dat is knap, omdat er echt heel veel steun vanuit Europa naar Oekraïne gaat.
Europa is heel veel landen, die zouden samen veel sterker moeten zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Is dat nodig dan?
Wat mij betreft geven we voldoende uit voor eigen verdediging, dat hoeft ook niet zoveel te kosten. Maar ik hoef niet toe te werken naar een invasiemacht.

Tjah. Wat Rusland vindt is enorm belangrijk om te kunnen samenleven met elkaar. We hoeven niet naar hun pijpen te dansen, en dat hebben we ook niet gedaan gezien de opname van de vele sovietstaten. Oekraïne was er niet een teveel met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nogmaals:
Wat Rusland wil en denkt is niet relevant en totaal onbelangrijk.
Alle agressie en aanleiding komt bij Rusland weg. Die hebben niets te willen.
Mss is het wensdenken om terug te gaan naar <2014. Klopt.
Maar daarom hoeft de rest van de wereld nog niet te gaan onderhandelen over delen die bij Oekraine horen.
Oekraine heeft de vrije wil deel te mogen zijn van handels en verdedigingsorganisaties.
Bleek ook wel hoe hard dat nodig geweest was.
Rusland heeft ook daar niets over te willen.
Het Westen heeft bijna niets gedaan om Oekraine te helpen.

Nou dan nog, ik wil onze steun niet bagatelliseren.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:13 schreef bianconeri het volgende:
Nee, dat is niet knap.
Alles heeft Rusland meer dan Oekraine.

Waarom hebben we van beide partijen goedkeuring nodig? Rusland vroeg ook geen goedkeuring voor hun invasie.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is jouw (serieuze) oplossing dat op goedkeuring kan rekenen van beide partijen?

Zonder de Amerikaanse paraplu loopt het oosten van de EU te worden overlopen door Rusland.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Is dat nodig dan?
Wat mij betreft geven we voldoende uit voor eigen verdediging, dat hoeft ook niet zoveel te kosten. Maar ik hoef niet toe te werken naar een invasiemacht.

Oekraïne is niet opgenomen.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah. Wat Rusland vindt is enorm belangrijk om te kunnen samenleven met elkaar. We hoeven niet naar hun pijpen te dansen, en dat hebben we ook niet gedaan gezien de opname van de vele sovietstaten. Oekraïne was er niet een teveel met alle gevolgen van dien.

als Poetin dood isquote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef Discombobulate het volgende:
Overigens zie ik de oorlog echt niet meer eindigen.

Poetin blijft van de heartland europe af.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het enige wat Rusland weerhoudt om dat in de toekomst opnieuw te proberen is dat er een sterke militaire macht tegenover staat.

Baltische staten zijn ook europa en ons grondgebied.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin blijft van de heartland europe af.
Maar goede verdediging is belangrijk.

Waar begint Heartland?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin blijft van de heartland europe af.
Maar goede verdediging is belangrijk.

1984quote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef Discombobulate het volgende:
Overigens zie ik de oorlog echt niet meer eindigen.

Halverwege de Russische grens en het midden van Europa. Dus naarmate Rusland oprukt verplaatst het begin van Heartland en word het steeds kleiner. Zo kan Putin pakken wat ie wil en blijft PHPuk gelijk hebben.quote:

Ik denk van wel ja, als het er tussen nu en 2 jaar op aankomt.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Baltische staten zijn ook europa en ons grondgebied.
Lid van de navo, lid van de eu, onderdeel van de eurozone. jij denkt dat men dit gewoon ff laat schieten?

gaat niet gebeuren. je weet dat er al navo troepen op basis van artikel 4 zitten?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk van wel ja, als het er tussen nu en 2 jaar op aankomt.

Er zijn om te beginnen twee dingen:quote:

Ja. Maar die gaan het niet winnen tegen tov de Russische artillerie is mijn aanname. Zeker weten doen wij het niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:37 schreef Korenfok het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren. je weet dat er al navo troepen op basis van artikel 4 zitten?

Dat laat best een groot stuk EU over dat Rusland wat jou betreft mag afpakken.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn om te beginnen twee dingen:
The heartland theory: de theorie dat EU + Rus superieur zijn. Iets wat Amerika moet bestrijden
The heartland van Europa vind ik onderstaande kaartje wel aardig, maar daar mag Polen wel bij. En de Zwitsers zijn méér dan welkom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nee dat zeg ik niet. Rusland blijft met haar poten van soevereine landen af.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat laat best een groot stuk EU over dat Rusland wat jou betreft mag afpakken.

Dus volgens jouw aanname moet de EU flink investeren in defensie.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja. Maar die gaan het niet winnen tegen tov de Russische artillerie is mijn aanname. Zeker weten doen wij het niet.
Maar als USA niet wil helpen, dan ligt daar voor Poetin -indien hij wil- een opportuniteit die het overwegen waard is.

Ja, meer investeren in bescherming van de EU.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Rusland blijft met haar poten van soevereine landen af.
Maar ik geef alleen aan wat onze prioriteit zou moeten zijn.

Nee, nee en nee.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus volgens jouw aanname moet de EU flink investeren in defensie.
Terwijl je eerder de aanname deed dat dat nergens voor nodig is.

Was dit ook vanwege NAVO uitbreiding?quote:Op woensdag 9 april 2025 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
Vandaag 30 jaar geleden, in Tsjetsjenië :
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
https://en.wikipedia.org/wiki/Samashki_massacre

Voor de EU is afschrikking het belangrijkste, om te voorkomen dat Poetin überhaupt iets in zijn hoofd haalt.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
Ik sla het helemaal plat
1. EU is op korte termijn 0-4 jaar niet in staat binnen normale omstandigheden wezenlijke invloed uit te oefenen in de oorlog in Oekraine t.o.v. de huidige situatie. Bij een wegvallend/treinerend Amerika zijn de problemen nog groter.
2. EU (Polen Duitsland) is voldoende in staat om een aanval van Rusland die buitengewoon onwaarschijnlijk is op deze landen af te wenden
3. Suwalki gap is een diffuse situatie. Maar het lijkt erop dat 800k aan Russische manschappen (huidige stand van zaken) die vrijgespeeld worden bij een "deal" of "bestand" In Oekraiene tot een moeilijke militaire situatie in de Baltische staten leidt.

Ik ben het eens dat we de Russen nooit helemaal op hun blauwe ogen kunnen geloven. Dus voldoende defensief vermogen. Maar dat is heel iets anders als toewerken naar 3,5% of die belachelijke 5% die Trump noemde en Rutte min of meer onderschreef.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor de EU is afschrikking het belangrijkste, om te voorkomen dat Poetin überhaupt iets in zijn hoofd haalt.
Dus meer investeren in defensie.

Ahh, dus onze prioriteit is niet de baltisch staten, omdat wanneer we dit verliezen komt er echt vrede?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Rusland blijft met haar poten van soevereine landen af.
Maar ik geef alleen aan wat onze prioriteit zou moeten zijn.

Voldoende bronnen die 800k aan troepen noemen a 220 brigades.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:59 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ahh, dus onze prioriteit is niet de baltisch staten, omdat wanneer we dit verliezen komt er echt vrede?
Gast echt, en rusland gaat 800k even uitpoepen?

Dus de vredesmacht in Oekraine is er om Oekraine te bezetten / rusland te beschermen, zodat rusland massaal de baltische staten kan aanvallen, zonder consequenties...quote:Op woensdag 9 april 2025 22:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voldoende bronnen die 800k aan troepen noemen a 220 brigades.
Laatst nog in de Wijk podcast.

quote:At least 155 Chinese citizens are fighting on the side of Russia, — Zelensky
The President noted that they are being recruited through social networks, including such as TikTok.

Sinds wanneer?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
Rusland blijft met haar poten van soevereine landen af.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang

quote:Op donderdag 10 april 2025 07:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Trumps beleid is zo funest voor Poetin dat die mogelijk gedwongen wordt te onderhandelen over staakt-het-vurenDat trekt ook we weer bij; en anders verkopen ze wat meer voor minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat Poetin hoopt dat zijn lente-offensief nog tot een doorbraak gaat leiden.

Heb je dat artikel wel gelezen? Daar staat dat ze niet meer kunnen producerenquote:Op donderdag 10 april 2025 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat trekt ook we weer bij; en anders verkopen ze wat meer voor minder.
Denk dat Poetin hoopt dat zijn lente-offensief nog tot een doorbraak gaat leiden.

Ja. Die Russen vinden wel een manier om er meer uit te trekken; en anders kiepen ze gewoon wat managers van een flat af.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat artikel wel gelezen? Daar staat dat ze niet meer kunnen produceren

Not sure if seriousquote:Op donderdag 10 april 2025 07:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Die Russen vinden wel een manier om er meer uit te trekken; en anders kiepen ze gewoon wat managers van een flat af.

quote:Op woensdag 9 april 2025 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het eens dat we de Russen nooit helemaal op hun blauwe ogen kunnen geloven. Dus voldoende defensief vermogen. Maar dat is heel iets anders als toewerken naar 3,5% of die belachelijke 5% die Trump noemde en Rutte min of meer onderschreef.

quote:Op donderdag 10 april 2025 07:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Trumps beleid is zo funest voor Poetin dat die mogelijk gedwongen wordt te onderhandelen over staakt-het-vurenDan weten we ook gelijk voor wie Trump d die 180 graden draai maakt omtrent tarieven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

https://nos.nl/artikel/25(...)-oekraiense-generaalquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoezo? Had men moeten mobiliseren?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:31 schreef byah het volgende:
Het is vooral bijzonder dat ze blijkbaar niet inzetgereed zijn.

Er is altijd een groep (paar duizend man?) die direct inzetbaar zijn, zie MH17. Maar de hele krijgsmacht inzetgereed houden lijkt me niet praktisch. Dat doe je alleen als er bepaalde ontwikkelingen zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:31 schreef byah het volgende:

Jij wil ze allemaal ten alle tijden 24/7, 365 dagen per jaar paraat hebben?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:31 schreef byah het volgende:

Is dit niet gewoon de 50 miljard Ruslandtegoeden?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:32 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Klinkt als een deal waar Trump geen nee tegen kan zeggen.

Nee, jij overdrijft onze steun liever.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou dan nog, ik wil onze steun niet bagatelliseren.
Sure, in vriendschappelijke tijden wil je elkaars belang zoeken.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah. Wat Rusland vindt is enorm belangrijk om te kunnen samenleven met elkaar. We hoeven niet naar hun pijpen te dansen, en dat hebben we ook niet gedaan gezien de opname van de vele sovietstaten. Oekraïne was er niet een teveel met alle gevolgen van dien.

Het is aangekondigd door Zelensky zelf. Hij zal er wel niet bij vermelden of het gaat om de russische tegoeden, anders begint Trump weer huilie huilie te doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon de 50 miljard Ruslandtegoeden?
Ik zie het trouwens nergens anders.

Maar we hebben Oekraïne niet opgenomenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]

Vooruit..quote:Op donderdag 10 april 2025 17:21 schreef sp3c het volgende:
Das een beste wirecutter![]()
Waar komt die foto vandaan, lijkt me logischer dat dit Oekraïense ballonnen zijn

Ik denk dat een en ander wel voldoende duidelijk is.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:25 schreef sp3c het volgende:
Ow het Nederlandse leger, dat klinkt al logischer
Beetje offtopic dan

Rlyquote:Op donderdag 10 april 2025 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat een en ander wel voldoende duidelijk is.
Het enige effect wat hiervan uitgaat is dat de Russen zo hard lachen en flauwvallen door zuurstofgebrek.

Alles aan het Russische leger is negatief.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:23 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand hier hoeft de komende 50 jaar ook nog maar iets negatiefs te zeggen over het Russische leger.
Zwijgen als het graf is het enige juiste.

Gaaf.quote:

Nu is het ineens gaafquote:Op donderdag 10 april 2025 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaaf.
Zou best zo'n ding willen hebben voor in de achtertuin als ik kinderen zou hebben

Zo'n BUK is best mooi voor de kinderen om mee te spelen bij een opening of feestweek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |