abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2025 @ 18:06:43 #101
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217320627
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
Staat China toe dat burgers daar gaan vechten?
Geen idee.
Maar China kan burgers niet tegenhouden. Wij staan het in princiep wel toe- zie mijn eerdere - post, maar dat betekent niet dat Nederland deelneemt aan de oorlog.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217320633
Gewoon geen Chinezen in de vredesmacht.
  dinsdag 8 april 2025 @ 18:07:59 #103
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217320637
Overigens, als zou blijken dat Chinese overheid hier wel degelijk een hand in heeft zou ik geen idee hebben hoe wij daar dan op zouden moeten reageren. Wat kunnen wij nog meer doen? Welke sancties? Welke wapens.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217320639
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 18:06 schreef phpmystyle het volgende:

Maar China kan burgers niet tegenhouden.
Oh jawel hoor. Dat kunnen ze heel makkelijk.
pi_217320655
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 18:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geen idee.
Maar China kan burgers niet tegenhouden. Wij staan het in princiep wel toe- zie mijn eerdere - post, maar dat betekent niet dat Nederland deelneemt aan de oorlog.
Chinezen mogen niet vrij uit reizen, zoals in nederland. Sterker nog je moet toestemming vragen als je van het platteland naar een Stedelijk gebied wil verhuizen.
pi_217320674
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:52 schreef MaxMark het volgende:
Natuurlijk is allang bekend dat er Chinezen meevechten. Maar doordat Zelensky het nu zo aan de grote klok hangt (en ze daadwerkelijk Chinezen gevangen hebben) zorgt hij ervoor dat het ongemakkelijk wordt voor China.
het brengt Trump in een lastige positie. Wat gaat trump ervan vinden als China Poetin helpt?

Poetin is ook wat stiller rondom Vriendschappen met iran

quote:
Misschien gaan ze er iets meer tegen doen, misschien niet. Maar het zal er ongetwijfeld voor zorgen dat er onder de streep nu minder Chinezen gaan meevechten.
pi_217320710
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens, als zou blijken dat Chinese overheid hier wel degelijk een hand in heeft zou ik geen idee hebben hoe wij daar dan op zouden moeten reageren. Wat kunnen wij nog meer doen? Welke sancties? Welke wapens.
"We betreuren het ten zeerste"
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 8 april 2025 @ 18:23:48 #108
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217320736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 18:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
"We betreuren het ten zeerste"
"We will anounce a additional package military aid of xxxx usd"
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 april 2025 @ 19:14:48 #109
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217321113
Russisch olie nu ver beneden de 60 dollar
quote:
Russia in Trouble? Urals Crude Falls to $52 After Trump's Tariff Strike
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217321169
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zeg jij wel maar is het voor het Chinese leger ook niet tijd om oorlogservaring op te doen in een echte oorlog? De VS hebben dit decennia lang gedaan in allerlei conflicten en hun soldaten worden daardoor (mede) gezien als de beste ter wereld.
Amerika heeft dat ook niet. Alleen Oekraïne en Rusland hebben echt oorlogservaring. Alleen asymmetrische oorlogen voor Amerika.

Zag vorige week nog ergens een interview met een willekeurige oekrainse commandant en die zei dat als een Westers leger er zou vechten ze snel een pak op de broek krijgen, in het begin tenminste.
  dinsdag 8 april 2025 @ 19:33:27 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217321243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 18:10 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Chinezen mogen niet vrij uit reizen, zoals in nederland. Sterker nog je moet toestemming vragen als je van het platteland naar een Stedelijk gebied wil verhuizen.
Maar overal ter wereld strijken toch Chinezen neer? Ik denk dat het niet moeilijk is voor een Chinees om in h er Russische leger te komen.
En als ik ChatGPT vraag hoeveel Chinezen er in Rusland wonen krijg ik dit: Ongeveer 400.000 tot 500.000 Chinezen wonen in Rusland, afhankelijk van het seizoen en migratiebewegingen
Dus blijkbaar kunnen er gemakkelijk een paar honderd of zelfs wel duizend in het Russisch leger terwijl het onder de radar blijft
The End Times are wild
  dinsdag 8 april 2025 @ 19:34:50 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217321250
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 18:08 schreef Ulx het volgende:

[..]
Oh jawel hoor. Dat kunnen ze heel makkelijk.
Wij kunnen onze eigen grenzen niet eens dichthouden voor ongewenste massamigratie. Maar China kan die grens van duizenden kilometers wel hermetisch afsluiten?
The End Times are wild
pi_217321265
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:22 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Amerika heeft dat ook niet. Alleen Oekraïne en Rusland hebben echt oorlogservaring. Alleen asymmetrische oorlogen voor Amerika.

Zag vorige week nog ergens een interview met een willekeurige oekrainse commandant en die zei dat als een Westers leger er zou vechten ze snel een pak op de broek krijgen, in het begin tenminste.
Geloof je het zelf? Westerse legers zijn toch anders uitgerust, sowieso qua luchtmacht wat juist ook in het begin lijkt me veel verschil maakt.
  dinsdag 8 april 2025 @ 19:37:58 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217321281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:55 schreef Haags het volgende:
Escalatie van jewelste als blijkt dat China mee vecht.
Maar China vecht niet mee. Net zogoed dat Amerika of Frankrijk niet meevechten omdat er huurlingen van die nationaliteit meevechten. Aan beide kanten trouwens.
Het is pas een escalatie als ze net als moord-Korea gestuurd gaan worden. Maar dat gebeurt niet zomaar.
The End Times are wild
pi_217321342
quote:
First public demonstration of drone used to shoot down "Shaheds"

It is reported that it has already shot down more than 20 "Shaheds" and about 10 reconnaissance UAVs. It can fly up to an altitude of 5 km and reach speeds of up to 200 km/h.
  dinsdag 8 april 2025 @ 19:53:23 #116
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217321430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar China vecht niet mee. Net zogoed dat Amerika of Frankrijk niet meevechten omdat er huurlingen van die nationaliteit meevechten. Aan beide kanten trouwens.
Het is pas een escalatie als ze net als moord-Korea gestuurd gaan worden. Maar dat gebeurt niet zomaar.
Eens.

Maar stel nu eens dat toch na onderzoek blijkt dat China heimelijk 2000-3000 troepen daar inzet, maar dat wel in alle toonaarden ontkent. Wat dan? Wat gaat Vd Leyen of Kallas dan doen? Welke middelen hebben zij tot hun beschikking?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217321629
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:36 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Geloof je het zelf? Westerse legers zijn toch anders uitgerust, sowieso qua luchtmacht wat juist ook in het begin lijkt me veel verschil maakt.
Het is inderdaad niet een eerlijke vergelijking wat die gast zei, omdat het Westen inderdaad anders vexht, maar ik geloof wel dat hij een punt heeft. De drones en granaten vliegen je om de oren, dat is wat anders dan, met alle respect want daar vallen ook gewoon doden aan onze kant, vechten tegen de Taliban of Houthis.

Zouden we in Oekraïne in den gevecht met Rusland voldoende luchtdominantie kunnen krijgen?
pi_217321695
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waarom escaleert Zelensky dan zo, hij zegt dat ze gestuurd zijn.
Die man lijkt soms echt een derde wereldoorlog te willen.
Ook Putin wil wel een derde wereldoorlog. Rusland neemt geen genoegen met de toekomst zoals deze er nu uitziet voor Rusland.

Al snap ik het wel, voor hun is dat een kans om de wereld tegen Rusland te laten vechten.
Maar voor ons in de EU is het ronduit risicovol.
(Tenzij je graag ook uitgezonden wilt worden)
Vakman pur sang
  dinsdag 8 april 2025 @ 20:30:03 #119
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217321716
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Wij van wc-eend....
Noem het gerust hoe u het noemen wilt!

Het was 'slechts' een recensie over Medvedevs uitspraak inclusief bijbehorende tekst en uitleg.

En hoewel de Russische ex-president 'n paar keren dreigde met beangstigende scenario's, ook voor NL zelf, geef ik php ergens toch gelijk in zijn mening over het voorkomen kunnen worden van een derde wereldoorlog en het uitzien naar afscheid van Macron in dezen.

Inderdaad een slechte zaak en olie op het vuur wanneer meerdere landen kernwapens zullen gaan vervaardigen. ;)
Medvedev in hoogsteigen persoon noemde hem (Macron) overigens nog op schampere toon ''Micron''.

De heer Poetin lijkt echter veel kalmer en ziet reikhalzend uit naar eindelijk wat meer wederzijdse antwoorden en duiding, teneinde een besluit te nemen tot een wellicht eveneens door hem gewenste wapenstilstand.

Mij moet ook van het hart het voortbestaan van Rusland gaarne gewaarborgd te blijven zien. Het liefst bij het stichten van duurzame en langdurige vrede tussen Rusland en Oekraïne en op den duur hernieuwde handelsbetrekkingen.

Fijne avond.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_217321722
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom escaleert Zelensky dan zo
Aandacht vragen en de publieke opinie proberen te beïnvloeden, meer steun, etc.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 8 april 2025 @ 20:38:59 #121
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217321776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Aandacht vragen en de publieke opinie proberen te beïnvloeden, meer steun, etc.
Dat, een mondiaal conflict is de enige uitweg voor Oekraine helaas.
Europa moet een keuze maken tussen enerzijds het welzijn van haar bevolking en anderzijds een Judas kus aan Oekraine.
Gelukkig heb ik hier geen schuld aan en heb ik een schoon geweten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217321799
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:38 schreef phpmystyle het volgende:m
Gelukkig heb ik hier geen schuld aan en heb ik een schoon geweten.
Gratis tip: als je wil dat mensen blijven happen op je act zou ik het iets minder opzichtig doen
pi_217321845
Ga niet teruglezen wat er allemaal al is gezegd maar mijn 2 centjes:

Chinese huurlingen vechten al jaren mee met de Russen in Oekraine. Dit zijn volgens mij niet de eerste die gevangengenomen, laat staan gedood zijn.
Het is wel politiek heel interessant nu om dit uit te vergroten gezien de handelsoorlog tussen China en Amerika.

China gaat geen soldaten sturen zoals Noord Korea dat heeft gedaan en de meeste chinezen gaan echt uit hunzelf iets waar China helemaal niet per se blij mee is, maar dat neemt niet weg dat ik wel zeker weet dat enkele Chinezen wel zijn gestuurd onofficieel puur om kennis en lering te trekken uit deze oorlog.
  dinsdag 8 april 2025 @ 20:49:54 #124
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217321868
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat. Het staat een ieder vrij omdat te doen. Alleen mag je niet meer in actieve dienst zijn:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)oorlogsrecht-rusland

Ik neem aan dat die Chinezen geen soldaten zijn die loon of soldij ontvangen vanuit China.
I.t.t. tot Westerlingen is er echter geen Chinees aan Russische zijde die hier ideologisch in staat dus ofwel zijn het huurlingen, ofwel zijn het kwartiermakers van de Chinese overheid.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 8 april 2025 @ 20:52:52 #125
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217321894
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:30 schreef Scjvb het volgende:
De heer Poetin lijkt echter veel kalmer en ziet reikhalzend uit naar eindelijk wat meer wederzijdse antwoorden en duiding, teneinde een besluit te nemen tot een wellicht eveneens door hem gewenste wapenstilstand.
Bullshit. Hij loopt de boel te traineren en chanteert iedereen om hem overal zijn zin in te geven.

quote:
Mij moet ook van het hart het voortbestaan van Rusland gaarne gewaarborgd te blijven zien.
Waarom? Wat heeft Rusland ooit voor jou gedaan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 april 2025 @ 20:56:02 #126
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217321918
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Eens.

Maar stel nu eens dat toch na onderzoek blijkt dat China heimelijk 2000-3000 troepen daar inzet, maar dat wel in alle toonaarden ontkent. Wat dan? Wat gaat Vd Leyen of Kallas dan doen? Welke middelen hebben zij tot hun beschikking?
Dan zouden ze sancties tegen China kunnen afkondigen.
The End Times are wild
  dinsdag 8 april 2025 @ 20:57:30 #127
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217321925
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Waarom escaleert Zelensky dan zo, hij zegt dat ze gestuurd zijn.
Die man lijkt soms echt een derde wereldoorlog te willen.
Ook Putin wil wel een derde wereldoorlog. Rusland neemt geen genoegen met de toekomst zoals deze er nu uitziet voor Rusland.

Al snap ik het wel, voor hun is dat een kans om de wereld tegen Rusland te laten vechten.
Maar voor ons in de EU is het ronduit risicovol.
(Tenzij je graag ook uitgezonden wilt worden)
Nou, voor zelensky is het natuurlijk gunstig als de NAVO of de eu instapt. Dat staat buiten kijf
The End Times are wild
pi_217322026
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij zal wel centjes hebben verdiend aan dubieuze Russische vastgoeddealtjes ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:13:23 #129
345631 Scjvb
pi_217322039
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Bullshit. Hij loopt de boel te traineren en chanteert iedereen om hem overal zijn zin in te geven.
Het wordt gedacht, en begrijp dat best want sluit het ook niet geheel uit bij Poetin.
Maar in de regel kunnen zulke opvattingen misleidend zijn en doen dan geen recht aan de persoon. Niemand kan in andermans hoofd zien wat werkelijk in die persoon omgaat.

quote:
Niet persoonlijk uiteraard, maar wel om bepaalde andere redenen die mij dus wel aangaan. ;) Zou daar best op kunnen antwoorden, alleen dan wordt het een beetje offtopic/afdwalen van het onderwerp hè.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:16:24 #130
pi_217322064
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:13 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Het wordt gedacht, en begrijp dat best want sluit het ook niet geheel uit bij Poetin.
Maar in de regel kunnen zulke opvattingen misleidend zijn en doen dan geen recht aan de persoon. Niemand kan in andermans hoofd zien wat werkelijk in die persoon omgaat.
[..]
Ik kijk gewoon naar zijn gedrag. Als hij een andere indruk wil maken kan hij zich anders gedragen.
quote:
Niet persoonlijk uiteraard, maar wel om bepaalde andere redenen die mij dus wel aangaan. ;) Zou daar best op kunnen antwoorden, alleen dan wordt het een beetje offtopic/afdwalen van het onderwerp hè.
Is dat zo? Of kan je alleen maar Kremlin-onzin recyclen?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:25:33 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217322133
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dan zouden ze sancties tegen China kunnen afkondigen.
Ja man. Dan heeft de EU geen handels partners meer.

Ik denk dat er niks gebeurt. Hooguit wat tweets
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:34:28 #132
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217322218
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:11 schreef Monolith het volgende:

[..]
Hij zal wel centjes hebben verdiend aan dubieuze Russische vastgoeddealtjes ofzo.
Complotdenker gespot 🤩
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:35:18 #133
345631 Scjvb
pi_217322225
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik kijk gewoon naar zijn gedrag. Als hij een andere indruk wil maken kan hij zich anders gedragen.
Heb reeds aangegeven begrip op te kunnen brengen voor daaruit voortvloeiende indrukken/meningen.
Oordeel verder niet, dat is het verschil! ;)

quote:
Is dat zo? -knip-
Ja, dat is zo.
pi_217322232
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Wij van wc-eend....
:O :O die medvedev begint saai te worden, kom eens met wat andere materiaal dan steeds WO3, volgens mij heeft medvedevje een WO3 fetish, kinky hoor

[ Bericht 5% gewijzigd door TLC op 08-04-2025 21:43:51 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:40:17 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217322285
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:36 schreef TLC het volgende:

[..]
:O :O die medvedev begint saai te worden, kom eens met wat andere materiaa; dan steeds WO3, volgens mij heeft medvedevje een WO3 fetish, kinky hoor
Medvedev is echt de allergrootste mongool van het kremlin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:41:07 #136
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_217322291
Starter kit.

pi_217322368
Ze hebben gewacht tot de kinderen naar bed zijn, hoewel, wellicht is een appartementencomplex weer het doel
quote:
10 explosions heard in Kharkiv: city under attack by UAVs.

Dnipro also under threat: up to 16 UAVs from different directions heading towards the city.
pi_217322378
quote:
US State Department:

China is one of Russia's biggest supporters in the war, and their cooperation destabilizes the world.
quote:
The United States is aware of reports that Ukraine captured two Chinese citizens fighting on behalf of Russia. The reports are disturbing.
  dinsdag 8 april 2025 @ 21:50:14 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217322388
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:41 schreef ExTec het volgende:
Starter kit.

[ afbeelding ]
Vanwaar die geit?

#oprechte vraag
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217322733
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vanwaar die geit?

#oprechte vraag
Je vraagt het voor een vriend?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 8 april 2025 @ 22:37:52 #141
pi_217322847
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vanwaar die geit?

#oprechte vraag
Baphomet

quote:
During trials starting in 1307, the Knights Templar were accused of heresy for worshipping Baphomet as a demonic idol.
})
  dinsdag 8 april 2025 @ 23:06:31 #142
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217323043
quote:
Dat kan ik zo niet plaatsen:

ChatGPT geeft 2 antwoorden

quote:
De geit op de satirische foto van Medvedev is waarschijnlijk een woordspeling op het acroniem "GOAT," wat staat voor "Greatest of All Time" (de grootste aller tijden). In de sportwereld wordt deze term gebruikt om uitzonderlijke atleten aan te duiden. Door een geit (het dier) naast Medvedev te plaatsen, suggereert de afbeelding op humoristische wijze dat hij wordt beschouwd als een van de grootste tennissers aller tijden. Dit soort beeldspraak wordt vaak gebruikt in sportmedia en sociale netwerken om de status van een atleet op een luchtige manier te benadrukken.
quote:
De geit op de satirische foto van Dmitri Medvedev kan verschillende symbolische betekenissen hebben, afhankelijk van de context:​

Beledigende connotatie: In de Russische cultuur wordt het woord 'geit' ("козёл" of "kozyol") vaak als een belediging gebruikt, verwijzend naar een koppig of onaangenaam persoon. Het afbeelden van Medvedev met een geit kan bedoeld zijn om hem op een negatieve manier af te schilderen. ​

Satirische kritiek: Satirische kunst in Rusland gebruikt vaak dieren om politieke leiders te bekritiseren of belachelijk te maken. Bijvoorbeeld, in 2013 werd een kunstwerk in beslag genomen waarop president Vladimir Poetin en premier Medvedev in vrouwenondergoed waren afgebeeld. Het gebruik van een geit in de foto kan een vergelijkbare poging zijn om Medvedev te bespotten of te bekritiseren. ​
RTL.nl+3pzc.nl+3Het Parool+3

Zonder aanvullende context is het lastig om de exacte bedoeling achter de geit in de specifieke foto te bepalen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 april 2025 @ 23:11:31 #143
pi_217323071
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 23:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan ik zo niet plaatsen:

ChatGPT geeft 2 antwoorden
[..]
[..]

ChatGPT is gek. Medvedev is een duivelsaanbidder of een geitenneuker of allebei.
  dinsdag 8 april 2025 @ 23:30:58 #144
345631 Scjvb
pi_217323164
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
ChatGPT is gek. Medvedev is een duivelsaanbidder of een geitenneuker of allebei.
Vragen vragen vragen.
  woensdag 9 april 2025 @ 00:11:17 #145
pi_217323364
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 23:30 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Vragen vragen vragen.
Jij mag vragen wat je wilt, ik kom met antwoorden.
pi_217324160
Interessant stukje. Oekraïne heeft een Russische inlichtingenofficier, die een groot aandeel heeft in de propagandamachine, uit Rusland weten te lokken. Hij werd aangehouden in Polen en overgedragen aan Kyiv.

twitter
pi_217324639
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 19:22 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Dat zal vooral gaan over Europa want in Irak en Afghanistan is echt wel de nodige relevante ervaring opgedaan. Daarnaast hebben Amerikanen de beste spullen en de beste training. Die training en die spullen zijn ook letterlijk wat Oekraïne op de been houden.
blablablabla
pi_217324713
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zal vooral gaan over Europa want in Irak en Afghanistan is echt wel de nodige relevante ervaring opgedaan. Daarnaast hebben Amerikanen de beste spullen en de beste training. Die training en die spullen zijn ook letterlijk wat Oekraïne op de been houden.
Afghanistan en Irak is natuurlijk niet te vergelijken.

Verder ging het niet over training of spullen maar om oorlogservaring.
pi_217324762
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217324851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 08:44 schreef MaxMark het volgende:
Interessant stukje. Oekraïne heeft een Russische inlichtingenofficier, die een groot aandeel heeft in de propagandamachine, uit Rusland weten te lokken. Hij werd aangehouden in Polen en overgedragen aan Kyiv.

[ x ]
Hiervan ga je toch dromen.... Solovyov en Simonyan die ooit een keer worden opgepakt ergens :9~ _O_
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217324867
quote:
A few days ago, our successful actions destroyed a long-range Tu-22M3 bomber, - Syrsky

✈️ It had just landed and our drone hit it. The cost is about $100 million
Bron: https://lb.ua/society/202(...)y_pidgotovleniy.html

zeer waarschijlijk te maken met:

https://x.com/cyber_boroshno/status/1909293288021958771
pi_217324947
quote:
Is dat dezelfde als diegene die elektriciteitsmast geraakt zou hebben een week geleden?
pi_217324962
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:54 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Is dat dezelfde als diegene die elektriciteitsmast geraakt zou hebben een week geleden?
nee
pi_217324999
quote:

[..]
Dat zal vooral gaan over Europa want in Irak en Afghanistan is echt wel de nodige relevante ervaring opgedaan.
Daar hebben Europeanen net zo hard gevochten.
pi_217325060
quote:
17s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Hiervan ga je toch dromen.... Solovyov en Simonyan die ooit een keer worden opgepakt ergens :9~ _O_
Ik vrees dat dat soort mensen nu nóg voorzichtiger gaat zijn, voordat ze Rusland überhaupt verlaten.
pi_217325087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:09 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Afghanistan en Irak is natuurlijk niet te vergelijken.

Verder ging het niet over training of spullen maar om oorlogservaring.
Oorlog = oorlog.
Bekijk deze YouTube-video

Als jij iemand traint in wat dan ook, of dat nu borduren is of dan kun je dat alleen doen als je zelf relevante ervaring hebt. Amerikanen hebben dat. Al geloof ik wel dat Ukraine inmiddels excelleert in specifieke aspecten van oorlogsvoering zoals Drone warfare.
blablablabla
  Moderator woensdag 9 april 2025 @ 11:21:21 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217325092
De Russen en Oekraïners hadden voor deze oorlog ook geen gevechtservaring

Belang daarvan is een beetje overrated imo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217325110
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Daar hebben Europeanen net zo hard gevochten.
Mijn neef is daar anderhalf jaar geweest die zei als het echt ingewikkeld of hard tegen hard ging kwamen de Amerikanen om de dag te redden. Amerikanen houden echt van vechten dat zit in hun bloed en ze werken met nagenoeg ongelimiteerde budgetten..
blablablabla
pi_217325148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:24 schreef Elan het volgende:
Amerikanen houden echt van vechten
Welnee. En zeker niet tegen een tegenstander die echt sterk is.
  woensdag 9 april 2025 @ 11:35:47 #160
pi_217325179
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Mijn neef is daar anderhalf jaar geweest die zei als het echt ingewikkeld of hard tegen hard ging kwamen de Amerikanen om de dag te redden. Amerikanen houden echt van vechten dat zit in hun bloed en ze werken met nagenoeg ongelimiteerde budgetten..
Je bedoeld dat ze verwend en trigger-happy zijn. Er bestaat echt geen bijzondere genetische afwijking waardoor je een betere vechter bent.

You fight as you train. Onder stress moeten heel veel zaken vanzelf gaan want dan word denken ingewikkeld. Sommige mensen zijn daar beter in dan andere en dat merk je zodra je de eerste echte gevechten voor je kiezen krijgt.
pi_217325220
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Je bedoeld dat ze verwend en trigger-happy zijn. Er bestaat echt geen bijzondere genetische afwijking waardoor je een betere vechter bent.

You fight as you train.
Juist.
En er bestaat simpelweg geen beter getraind leger dan dat van de VS.

Bij het Russische leger zie je letterlijk het tegenovergestelde. Nog even voor ze de 1 miljoen doden aan zullen tikken, het gros heeft minder dan 3 weken gevechtstraining gehad.
blablablabla
pi_217325588
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:21 schreef sp3c het volgende:
De Russen en Oekraïners hadden voor deze oorlog ook geen gevechtservaring

Belang daarvan is een beetje overrated imo
:? Het is al sinds 2014 bezig. Oekraïne had honderdduizenden reservisten met ervaring met in loopgraven zitten en artillerie ontwijken.
  woensdag 9 april 2025 @ 13:00:01 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217325717
quote:

[..]
De ervaring in Afghanistan en Irak is nauwelijks van toepassing op de oorlog in Oekraine. De tegenstander, het terrein, de doelstellingen zijn compleet anders. Dat zeggen Afghanistan-veteranen die nu in Oekraine vechten ook.

In Afghanistan was er een compleet materieel overwicht van ISAF. De tegenstander was meestal gewoon niet te vinden. Gevechten waren kort en veelal met klein kaliber wapens. Er was voor ISAF altijd luchtondersteuning. De Taliban had praktisch geen artillerie. Als je op je kamp was dan was je praktisch gezien veilig, op een sporadische raketaanval na. Totaal onvergelijkbaar dus.

Echte gevechtservaring kan niet overschat worden, hoe goed en realistisch je in vredestijd ook trained. Het is nooit echt, want je weet dat je niet kunt sterven.

Wat dat betreft zijn Oekraine en Rusland de enige landen met echte relevante gevechtservaring in de moderne oorlogsvoering.
The End Times are wild
  woensdag 9 april 2025 @ 13:08:31 #164
6484 ExTec
pi_217325768
rus mijnen opruimers.

twitter
pi_217325779
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 13:08 schreef ExTec het volgende:
rus mijnen opruimers.

[ x ]
Holy shit zeg, ze lopen ook gewoon door als hun kameraden net voor hun ogen zijn opgeblazen.
  woensdag 9 april 2025 @ 13:11:33 #166
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217325790
quote:
rus mijnen opruimers.

[ x ]
Het resultaat telt: de mijnen zijn onschadelijk gemaakt *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 9 april 2025 @ 13:13:00 #167
6484 ExTec
pi_217325802
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 13:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het resultaat telt: de mijnen zijn onschadelijk gemaakt *O*
Zeker. Ze ruimen per persoon toch wel 1 mijn(en) op.
pi_217325817
quote:
rus mijnen opruimers.

[ x ]
Even proeflopen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 9 april 2025 @ 13:20:18 #169
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217325858
quote:
14s.gif Op woensdag 9 april 2025 13:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
Zeker. Ze ruimen per persoon toch wel 1 mijn(en) op.
Misschien raakte het losgerukte torso van de eerste man ook nog een tweede mijn.

Mag hopen dat dit geen Oekraïense krijgsgevangenen waren.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 9 april 2025 @ 13:21:21 #170
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217325871
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 13:09 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Holy shit zeg, ze lopen ook gewoon door als hun kameraden net voor hun ogen zijn opgeblazen.
Tuurlijk; niet lopen is 100% kans op een kogel, wel lopen is ~50% kans op een landmijn.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 9 april 2025 @ 13:24:38 #171
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217325892
quote:
rus mijnen opruimers.

[ x ]
Die zullen wel wat uitgevreten hebben.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 9 april 2025 @ 13:29:02 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217325917
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 12:41 schreef BEFEM het volgende:

[..]
:? Het is al sinds 2014 bezig. Oekraïne had honderdduizenden reservisten met ervaring met in loopgraven zitten en artillerie ontwijken.
:? Weet niet precies wat er niet duidelijk was aan voor de oorlog maar daarmee bedoel ik dus voordat ze op elkaar begonnen te schieten daar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 9 april 2025 @ 13:51:49 #173
6484 ExTec
pi_217326112
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die zullen wel wat uitgevreten hebben.
Ja, ze hebben hun commandant niet genoeg roebels toegeschoven.
pi_217326146
quote:
Commander-in-Chief of the Armed Forces of Ukraine Oleksandr Syrskyi:

"The Russian offensive in Sumy and Kharkiv regions, which President Zelenskyy previously mentioned, has actually started.
pi_217326155
En ondertussen voert Oekraïne een offensief op in Belgorod oid
pi_217326164
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 13:58 schreef LethalNinja het volgende:
En ondertussen voert Oekraïne een offensief op in Belgorod oid
niet overdrijven
pi_217326170
quote:
"Russia this year, according to expert calculations, will spend more on military needs than the entire European Union" (in terms of purchasing power parity). -European Commissioner for Defence and Space Andrius Kubilius.

If we move to nominal value, the European Union spends about ¤340 billion, the United States spends about ¤900 billion, and Russia spends ¤140 billion, I think. Somewhere around that.

Switching to purchasing power parity -because for the same amount of money,a greater number of,say,tanks can be produced in Russia,it turns out that Russia this year,according to expert calculations,will spend more on military needs than the entire EU.This is the purchasing power parity figure."
pi_217326240
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]
niet overdrijven
https://www.nu.nl/spannin(...)elgorod-te-zijn.html

En diverse andere websites bevestigen ook dat Oekraïne nu actief is in Belgorod.
pi_217326250
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:15 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/spannin(...)elgorod-te-zijn.html

En diverse andere websites bevestigen ook dat Oekraïne nu actief is in Belgorod.
Oekraine vecht om 2 dorpjes bij de grens, het is overdreven om dat een "offensief" te noemen.
pi_217326258
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Oekraine vecht om 2 dorpjes bij de grens, het is overdreven om dat een "offensief" te noemen.
Ok, fair point, ja die woordkeuze is dan inderdaad wat overdreven.
  woensdag 9 april 2025 @ 14:34:32 #181
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217326343
https://nos.nl/artikel/25(...)iten-coalitieakkoord

Spannend. Nieuwe coalitie.
Hopelijk valt het mee. Ik vond Scholz altijd wel redelijk optreden in de crisis met Rusland. Rustig, behoedzaam, afwachtend, niet teveel bravoure, timide.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 9 april 2025 @ 14:37:52 #182
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217326371
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:34 schreef phpmystyle het volgende:

Hopelijk valt het mee. Ik vond Scholz altijd wel redelijk optreden in de crisis met Rusland. Rustig, behoedzaam, afwachtend, niet teveel bravoure, timide.
Rusland kon zich geen betere Kanselier wensen nee.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 april 2025 @ 14:39:45 #183
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217326386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
Rusland kon zich geen betere Kanselier wensen nee.
Gerard Schroder, Sara Wagenknecht. Kan wel wat noemen hoor. Die zijn veel minder Rusland hatelijk dan Scholz.

Allemaal keurige sociaaldemocraten en socialisten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217326436
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:34 schreef phpmystyle het volgende:

Gelukkig heeft Merz een hekel aan de Russen en wil hij fors meer investeren in defensie voor zowel Duitsland als Oekraïne ^O^
  woensdag 9 april 2025 @ 14:59:42 #185
345631 Scjvb
pi_217326501
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:48 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Gelukkig heeft Merz een hekel aan de Russen en wil hij fors meer investeren in defensie voor zowel Duitsland als Oekraïne ^O^
Beste heer,

Garanties zijn er uiteraard niet ;), tenminste nu nog niet.

Maar denk ergens toch dat de meest diplomatieke weg, en ondanks alles op 'n wat meer vriendelijke toon :muziek:, de meeste kans maakt op betere resultaten bij de Russen en de heer Poetin dan 'spierballentaal' en zulks. :o
  woensdag 9 april 2025 @ 15:06:31 #186
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217326597
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:48 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Over 5 jaar zal dat inderdaad merkbaar zijn. De oorlog van gisteren win je er niet meer mee.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 9 april 2025 @ 15:19:59 #187
6484 ExTec
pi_217326684
Ja, je moet 'vriendelijk' zijn tegen de kindermoordenaars.
pi_217326720
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 14:59 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Maar denk ergens toch dat de meest diplomatieke weg, en ondanks alles op 'n wat meer vriendelijke toon :muziek:, de meeste kans maakt op betere resultaten bij de Russen en de heer Poetin dan 'spierballentaal' en zulks. :o
Wie nu nog zegt dat we diplomatiek moeten proberen, na 20 jaar van falen hierin, heeft duidelijk een wodka te veel op. Putin moet pijn gaan lijden. Hij moet merken dat zijn honger naar agressie consequenties heeft.

Putin heeft in de afgelopen 20 jaar laten merken dat hij praten en een "vriendelijke toon" alleen maar ziet als zwakte en bevestiging om nog meer landen binnen te vallen.
  woensdag 9 april 2025 @ 15:30:06 #189
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217326751
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:24 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Wie nu nog zegt dat we diplomatiek moeten proberen, na 20 jaar van falen hierin, heeft duidelijk een wodka te veel op. Putin moet pijn gaan lijden. Hij moet merken dat zijn honger naar agressie consequenties heeft.

Putin heeft in de afgelopen 20 jaar laten merken dat hij praten en een "vriendelijke toon" alleen maar ziet als zwakte en bevestiging om nog meer landen binnen te vallen.
Wij hebben het nog nooit op vriendelijke en rustige toon geprobeerd, ook nu weer. Er zitten alleen maar warmongers te bijten naar Moskou, maar bijna geen politici die een wat meer inschikkelijke toon aanslaan.

Ik denk dat er ook een andere manier is om om te gaan met de Russische agressie. De manier waarop we het nu doen werkt niet, zoveel is wel duidelijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217326763
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wij hebben het nog nooit op vriendelijke en rustige toon geprobeerd, ook nu weer. Er zitten alleen maar warmongers te bijten naar Moskou, maar bijna geen politici die een wat meer inschikkelijke toon aanslaan.

Ik denk dat er ook een andere manier is om om te gaan met de Russische agressie. De manier waarop we het nu doen werkt niet, zoveel is wel duidelijk.
Oh grote visionair, vertel ons eens hoe onze Europese leiders dit dan aan zouden moeten pakken
  woensdag 9 april 2025 @ 15:36:16 #191
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217326779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Oh grote visionair, vertel ons eens hoe onze Europese leiders dit dan aan zouden moeten pakken
Door met hen -zonder Oekraine- in gesprek te gaan over hun zorgen, hen aanbieden om (economische)relaties weer opnieuw op te bouwen. Aanbieden dat Krim en Don Bas regio's Russisch worden. Maar een duidelijke afspraak maken dat het grootste deel van Oekraïne écht Oekraïens blijft. En dat wij wij daar ook veiligheidsgaranties voor willen.

Wij zijn mét Rusland veel welvarender en in staat om sneller tot ontwikkeling te komen dan als vazalstaat van van USA. Dit hele gedonder komt deels door de Amerikanen. En zij laten ons nu met de brokken zitten.

En nee dat is niet Trump, dat is beleid. Zijn voorgangers deden het ook.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 9 april 2025 @ 15:36:23 #192
345631 Scjvb
pi_217326781
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:19 schreef ExTec het volgende:
Ja, je moet 'vriendelijk' zijn tegen de kindermoordenaars.
Hèhè, nee natuurlijk niet!

Dat zijn walgelijke sujetten die ertussen zitten. Die denken straffeloos hun gang te kunnen gaan. Keur dit uiteraard ook ten zeerste af, en hoop uiteraard dat deze zich ooit zullen moeten verantwoorden.

Het zit jammer genoeg 'inbegrepen' bij het hele gebeuren, zoals helaas vaak gebeurt óók in andere oorlogen, maar heeft wellicht verder weinig te maken met doelmatigheid van het Kremlin en de achterliggende (sub)redenen waarom deze oorlog tot stand gekomen is. Er zal vast geen opdracht zijn vanuit het Kremlin tot zulke mensonterende dan wel ronduit barbaarse handelingen.

Als 'vriendelijk' teveel gevraagd is, want daar heeft u best een punt, dan is diplomatiek blijven tegen ''hen'' met van wie ze het moeten hebben bij onderhandelingen teneinde een mogelijke weg te plaveien voor mogelijk duurzame en langdurige vrede toch het beste.
  woensdag 9 april 2025 @ 15:40:36 #193
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217326803
Scjvb lijkt mij een kanshebber voor user van het jaar 2025

Hoewel er voor mij ook wel een prijs in zit, de multatuli prijs ofzo. Of de Henry Kissinger prijs gezien mijn voorspellingen op geopolitiek gebied.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217326804
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Door met hen -zonder Oekraine- in gesprek te gaan over hun zorgen, hen aanbieden om (economische)relaties weer opnieuw op te bouwen. Aanbieden dat Krim en Don Bas regio's Russisch worden. Maar een duidelijke afspraak maken dat het grootste deel van Oekraïne écht Oekraïens blijft. En dat wij wij daar ook veiligheidsgaranties voor willen.

Wij zijn mét Rusland veel welvarender en in staat om sneller tot ontwikkeling te komen dan als vazalstaat van van USA. Dit hele gedonder komt deels door de Amerikanen. En zij laten ons nu met de brokken zitten.

En nee dat is niet Trump, dat is beleid. Zijn voorgangers deden het ook.
Ik lees niets anders dan bukken voor de agressor. Maar dan met een beetje vaseline tussen de billetjes.
  woensdag 9 april 2025 @ 15:45:51 #195
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217326829
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik lees niets anders dan bukken voor de agressor. Maar dan met een beetje vaseline tussen de billetjes.
Er is een guldenmiddenweg tussen bukken en Poetin zijn zin geven.

In het westen bestaat er het beeld dat oorlogen eindigen in een bunker met een boze man die zichzelf van het leven beroofd. Maar dat is niet zo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217326849
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er is een guldenmiddenweg tussen bukken en Poetin zijn zin geven.

In het westen bestaat er het beeld dat oorlogen eindigen in een bunker met een boze man die zichzelf van het leven beroofd. Maar dat is niet zo.
Poetin veegt in 2022 zijn reet af met internationale verdragen en afspraken. Wie zegt dat hij dat een volgende keer dan niet zou doen?
  woensdag 9 april 2025 @ 15:52:24 #197
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217326885
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Poetin veegt in 2022 zijn reet af met internationale verdragen en afspraken. Wie zegt dat hij dat een volgende keer dan niet zou doen?
Daarom moet er ook een bepaalde vorm van veiligheidsgaranties komen.
Vraaag is alleen of dat nog af te dwingen is gezien de vorderingen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217326914
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Daarom moet er ook een bepaalde vorm van veiligheidsgaranties komen.
Vraaag is alleen of dat nog af te dwingen is gezien de vorderingen.
En wie gaat iets doen als Rusland dan iets flikt? En wat precies?
  woensdag 9 april 2025 @ 15:58:51 #199
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217326929
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:56 schreef Ulx het volgende:

[..]
En wie gaat iets doen als Rusland dan iets flikt? En wat precies?
Mooiste zou zijn als er braziliaanse en/of colombiaanse, indiaase, Saudi-Arabische, Zuid-afrikaanse soldaten daar gelegerd zouden worden. Die schiet Rus echt niet zomaar dood. Of soldaten uit dat type landen die enigszins neutraal zijn.

De kosten daarvoor (zijn tenslotte toch ontwikkelingslanden) zouden wij moeten betalen. Kan hooguit paar miljard zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217326955
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2025 15:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

De enige warmonger is Putin, die aanvalt. DAT moet je benoemen. De rest verdedigt. Onze kant warmongers noemen zie ik gelijk aan "heulen met de vijand" op deze manier.

Ik ben het met je eens dat de manier waarop we het nu doen/deden niet werk. Dus harder ertegenaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')