Bron: https://lb.ua/society/202(...)y_pidgotovleniy.htmlquote:A few days ago, our successful actions destroyed a long-range Tu-22M3 bomber, - Syrsky
✈️ It had just landed and our drone hit it. The cost is about $100 million
Is dat dezelfde als diegene die elektriciteitsmast geraakt zou hebben een week geleden?quote:Op woensdag 9 april 2025 10:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bron: https://lb.ua/society/202(...)y_pidgotovleniy.html
zeer waarschijlijk te maken met:
[ afbeelding ]
https://x.com/cyber_boroshno/status/1909293288021958771
neequote:Op woensdag 9 april 2025 10:54 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als diegene die elektriciteitsmast geraakt zou hebben een week geleden?
Daar hebben Europeanen net zo hard gevochten.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal vooral gaan over Europa want in Irak en Afghanistan is echt wel de nodige relevante ervaring opgedaan.
Ik vrees dat dat soort mensen nu nóg voorzichtiger gaat zijn, voordat ze Rusland überhaupt verlaten.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hiervan ga je toch dromen.... Solovyov en Simonyan die ooit een keer worden opgepakt ergens![]()
Oorlog = oorlog.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Afghanistan en Irak is natuurlijk niet te vergelijken.
Verder ging het niet over training of spullen maar om oorlogservaring.
Mijn neef is daar anderhalf jaar geweest die zei als het echt ingewikkeld of hard tegen hard ging kwamen de Amerikanen om de dag te redden. Amerikanen houden echt van vechten dat zit in hun bloed en ze werken met nagenoeg ongelimiteerde budgetten..quote:Op woensdag 9 april 2025 11:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar hebben Europeanen net zo hard gevochten.
Je bedoeld dat ze verwend en trigger-happy zijn. Er bestaat echt geen bijzondere genetische afwijking waardoor je een betere vechter bent.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn neef is daar anderhalf jaar geweest die zei als het echt ingewikkeld of hard tegen hard ging kwamen de Amerikanen om de dag te redden. Amerikanen houden echt van vechten dat zit in hun bloed en ze werken met nagenoeg ongelimiteerde budgetten..
Juist.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze verwend en trigger-happy zijn. Er bestaat echt geen bijzondere genetische afwijking waardoor je een betere vechter bent.
You fight as you train.
quote:Op woensdag 9 april 2025 11:21 schreef sp3c het volgende:
De Russen en Oekraïners hadden voor deze oorlog ook geen gevechtservaring
Belang daarvan is een beetje overrated imo
De ervaring in Afghanistan en Irak is nauwelijks van toepassing op de oorlog in Oekraine. De tegenstander, het terrein, de doelstellingen zijn compleet anders. Dat zeggen Afghanistan-veteranen die nu in Oekraine vechten ook.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal vooral gaan over Europa want in Irak en Afghanistan is echt wel de nodige relevante ervaring opgedaan. Daarnaast hebben Amerikanen de beste spullen en de beste training. Die training en die spullen zijn ook letterlijk wat Oekraïne op de been houden.
Het resultaat telt: de mijnen zijn onschadelijk gemaaktquote:
Zeker. Ze ruimen per persoon toch wel 1 mijn(en) op.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het resultaat telt: de mijnen zijn onschadelijk gemaakt
Misschien raakte het losgerukte torso van de eerste man ook nog een tweede mijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker. Ze ruimen per persoon toch wel 1 mijn(en) op.
Tuurlijk; niet lopen is 100% kans op een kogel, wel lopen is ~50% kans op een landmijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Holy shit zeg, ze lopen ook gewoon door als hun kameraden net voor hun ogen zijn opgeblazen.
Die zullen wel wat uitgevreten hebben.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:41 schreef BEFEM het volgende:
[..]Het is al sinds 2014 bezig. Oekraïne had honderdduizenden reservisten met ervaring met in loopgraven zitten en artillerie ontwijken.
Ja, ze hebben hun commandant niet genoeg roebels toegeschoven.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die zullen wel wat uitgevreten hebben.
quote:Commander-in-Chief of the Armed Forces of Ukraine Oleksandr Syrskyi:
"The Russian offensive in Sumy and Kharkiv regions, which President Zelenskyy previously mentioned, has actually started.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |