abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217318466
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 08:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
:')
Hoeveel heb je hier voor gekregen?
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 10:36 schreef phpmystyle het volgende:
Punt is wel dat ik niet snel zal gaan overschakelen naar een andere telefoon en/of software. Ik heb al 10-12 iphone, het werk subliem.

Ik kan overwegen een andere auto ipv tesla, maar iphone is wel een dingetje.
Aangezien phpmystyle zegt IPhone te gebruiken en Tesla te rijden, moet het toch aardig verdienen.
pi_217318505
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2025 19:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Begrip dat ze geopolitiek van zich afbijten ja, de Russen worden al decennia lang gepasseerd. Ik verdedig niet dat er slachtoffers zijn onder de burgerbevolking.
Goede drugs heb jij.
  Moderator dinsdag 8 april 2025 @ 14:43:17 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217319200
Zelensky zegt dat Chinese soldaten zijn gevangen genomen op Oekraïens grondgebied

https://www.ad.nl/buitenl(...)rondgebied~aa7e3df5/
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217319230
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2025 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Zelensky zegt dat Chinese soldaten zijn gevangen genomen op Oekraïens grondgebied

Projectie was toch dat arme rusland tegen heel de navo en wereld vocht, wat blijkt: Oekraine vecht tegen heel eurazie
  dinsdag 8 april 2025 @ 14:51:49 #55
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217319248
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 april 2025 14:43 schreef onlogisch het volgende:

Sambalbij 🐝🐝🐝
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217319296
Nu zijn het afhaalchinezen :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 8 april 2025 @ 15:09:21 #57
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217319362
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:00 schreef TLC het volgende:
Nu zijn het afhaalchinezen :+
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217319393
Weer wat nieuws, maar lijkt me dat het evengoed Noord-Koreanen zouden kunnen zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217319408
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
Weer wat nieuws, maar lijkt me dat het evengoed Noord-Koreanen zouden kunnen zijn.
Lekker meteen beginnen met diffuus maken ^O^
Zonder de talen te spreken, kun je vaak wel horen wat voor taal het is. En het klinkt mij eerder Chinees dan Koreaans.
pi_217319438
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
quote:
Op X deelt de president beelden van een van de soldaten. 'Twee Chinese burgers die vochten in het Russische leger zijn gevangengenomen door ons leger. Dit gebeurde op het grondgebied van Oekraïne - regio Donetsk. Er zijn documenten van deze gevangenen; bankpasjes, persoonsgegevens', meldt hij.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 8 april 2025 @ 15:33:48 #61
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217319456
Ik kan mij niet voorstellen dat China dit goedkeurt.
Zijn het er enkele of is dit op een schaal dat dit overheidswerk is?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 8 april 2025 @ 15:43:00 #62
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217319546
Och, wat toevallig dat de randvoorwaarden voor WO3 zich aftekenen.

Chinezen :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_217319571
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Och, wat toevallig dat de randvoorwaarden voor WO3 zich aftekenen.

Chinezen :')
Uhu. Randvoorwaarden. Lekker weer aandacht verleggen.

We vergeten even de hoofdvoorwaarde - het beginnen van de oorlog door Rusland.
pi_217319584
Het was allang bekend dat Chinezen mee vochten. Er was nota bene zo'n gast die youtubefilmpjes uploadde van het vechten bij Vochansk. Die filmpjes zijn hier ook nog gepost.

Bekijk deze YouTube-video

Dit is filmpje erover, niet de originele.

Verder snap ik het issue niet, er vechten 100 nationaliteiten mee aan beide kanten.
  dinsdag 8 april 2025 @ 15:53:32 #65
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_217319597
Dmitry Medvedev:

"Het Westen brengt de wereld op de rand van een derde Wereldoorlog" (D. Medvedev)
© https://www.msn.com/nl-nl(...)0db9a895d3c107d&ei=8

Wederom harde woorden van russische zijde en wel uit de mond van oud-president Medvedev, waar Poetin nog steeds oren heeft voor een staakt-het -vuren en dit voorstel ondersteunt in afwachting van het een en ander (zie artikel).

En Medvedevs uitspraken mogen wmb ook best een tandje minder, aangezien vaker onderhandeld wordt over een staakt-het-vuren hopelijk op weg naar duurzame vrede in het gebied voor beide landen.

quote:
2u •

"Het Westen brengt de wereld op de rand van een derde Wereldoorlog" (D. Medvedev)
© Unsplash

De voormalige Russische president Dmitry Medvedev verklaarde dat meer landen kernwapens zouden verwerven.

Volgens hem brengt het Westen de wereld namelijk op de rand van de Derde Wereldoorlog door een proxy-oorlog tegen Rusland in Oekraïne te voeren. Medvedev staat trouwens bekend om dergelijke vurige en provocatieve uitspraken.

Een paar weken geleden had de voormalige Russische president op X verklaard dat Emmanuel Macron, die hij "Micron" noemde, "ten laatste tegen 14 mei 2027 voor altijd zou verdwijnen. En we zullen hem niet missen", in verwijzing naar het einde van de tweede ambtstermijn van de Franse president.

Terwijl Medvedev de gemoederen verhit, blijft de Russische president Vladimir Poetin het idee van een staakt-het-vuren in Oekraïne ondersteunen, "maar Rusland moet nog antwoorden ontvangen op de belangrijkste vragen die het heeft met betrekking tot een wapenstilstandsvoorstel van de Amerikaanse president Donald Trump", verklaarde het Kremlin maandag.

Vorige maand verklaarde Poetin nog dat Rusland in principe een Amerikaans voorstel voor een staakt-het-vuren in Oekraïne steunde, maar dat het gevecht niet kon stoppen zolang een aantal cruciale voorwaarden niet waren opgelost of verduidelijkt.

(SR, MH en AmBar - Bron: X - Foto: © Unsplash)
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_217319612
Escalatie van jewelste als blijkt dat China mee vecht.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 8 april 2025 @ 15:58:01 #67
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217319641
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:53 schreef Scjvb het volgende:

Niet helemaal mee eens. Een derde wereldoorlog kan ook Rusland voorkomen worden door zich minder agressief op te stellen.

Ik ben wel samen met dhr Medvedev eens dat we uitzien naar het afscheid van de Franse dictator Macron.

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 08-04-2025 19:08:59 ]
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator dinsdag 8 april 2025 @ 15:59:56 #68
8781 crew  Frutsel
pi_217319652
Ik kijk uit naar het afscheid van alles dat Rus of Noord-Koreaan is. En als China mee doet, dan kijk ik ook uit naar hun afscheid.
pi_217319655
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat China dit goedkeurt.
Zijn het er enkele of is dit op een schaal dat dit overheidswerk is?
Hoe vaak hebben we dat al niet uit jouw mond mogen horen _O-
  dinsdag 8 april 2025 @ 16:02:54 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217319690
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:47 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Uhu. Randvoorwaarden. Lekker weer aandacht verleggen.

We vergeten even de hoofdvoorwaarde - het beginnen van de oorlog door Rusland.
Er hoeft heus geen bijdehante opmerking te komen op iedere reactie. Het is geen stammenstrijd waar iedereen aan mee wil doen.

Ik kijk slechts naar de ontwikkelingen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 8 april 2025 @ 16:10:53 #71
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217319760
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe vaak hebben we dat al niet uit jouw mond mogen horen _O-
Laten we niet gelijk uitgaan dat China heimelijk Rusland helpt en dat hun eerdere verklaringen nonsens zijn.
Er vechten ook Europeanen en Europeanen mee in zogenoemde vreemdelingen legioenen, die worden -denk ik- ook niet gestuurd door onze overheid.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217319808
Ach er zijn ook Amerikanen die meevechten in het vreemdelingen legioen van Oekraine. En er zij (veel minder) Amerikanen die met de Russen meevechten. Weinig spannends aan de hand. Meeste soldaten zijn nog steeds Ruski of Oekrainski
pi_217319849
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[..]

Ja, die hadden ze eerder ook gefaked hé.
pi_217319869
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:13 schreef LethalNinja het volgende:
Ach er zijn ook Amerikanen die meevechten in het vreemdelingen legioen van Oekraine. En er zij (veel minder) Amerikanen die met de Russen meevechten. Weinig spannends aan de hand. Meeste soldaten zijn nog steeds Ruski of Oekrainski
Ja op zich helemaal niet bijzonder natuurlijk. Tenzij China ze daadwerkelijk ook gestuurd heeft, maar we hebben ze allemaal al wel langs zien komen; Amerikanen, Fransen, Engelsen, Cubanen, Noord-Koreanen en nu dus een paar Chinezen.
pi_217319889
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:51 schreef BEFEM het volgende:

Verder snap ik het issue niet, er vechten 100 nationaliteiten mee aan beide kanten.
Naja, als buitenlander een ander land helpen hun eigen land te verdedigen is toch net iets beter uit te leggen dan als buitenlander helpen een ander land te veroveren.
pi_217319915
En het mooie is ook dat hypocriete Russen standaard ZIEDEND BOOS worden van elke andere nationaliteit die aan Oekraïense zijde meevecht.
  dinsdag 8 april 2025 @ 16:36:11 #77
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217319970
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 15:53 schreef Scjvb het volgende:
Dmitry Medvedev:

© https://www.msn.com/nl-nl(...)0db9a895d3c107d&ei=8

Wederom harde woorden van russische zijde en wel uit de mond van oud-president Medvedev, waar Poetin nog steeds oren heeft voor een staakt-het -vuren en dit voorstel ondersteunt in afwachting van het een en ander (zie artikel).

En Medvedevs uitspraken mogen wmb ook best een tandje minder, aangezien vaker onderhandeld wordt over een staakt-het-vuren hopelijk op weg naar duurzame vrede in het gebied voor beide landen.
[..]

Wij van wc-eend....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 april 2025 @ 16:38:17 #78
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_217319984
Hé! Deja-vu:

quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2025 15:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Wij van WC-eend ...
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 april 2025 @ 16:48:20 #79
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217320067
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Laten we niet gelijk uitgaan dat China heimelijk Rusland helpt en dat hun eerdere verklaringen nonsens zijn.
Er vechten ook Europeanen en Europeanen mee in zogenoemde vreemdelingen legioenen, die worden -denk ik- ook niet gestuurd door onze overheid.
Waarom zouden we daar niet vanuit gaan? Het is immers reeds aangetoond dat China Rusland helpt. Alles wat er aan halfgeleiders Rusland binnenkomt is Chinees, om maar eens wat te noemen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_217320098
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:48 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Waarom zouden we daar niet vanuit gaan? Het is immers reeds aangetoond dat China Rusland helpt. Alles wat er aan halfgeleiders Rusland binnenkomt is Chinees, om maar eens wat te noemen.
Dat is wat anders dan militairen sturen.
pi_217320121
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
"Grijs gebied, geen oorlog maar ook geen vrede"

_O-
  dinsdag 8 april 2025 @ 17:01:58 #82
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217320159
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:28 schreef xpompompomx het volgende:
En het mooie is ook dat hypocriete Russen standaard ZIEDEND BOOS worden van elke andere nationaliteit die aan Oekraïense zijde meevecht.
Laat ze lekker kwaad zijn, Russen beklagen zich over van alles en nog wat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 april 2025 @ 17:04:11 #83
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217320170
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:48 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
3 Chinezen vinden die daar vechten is niet bijzonder, er zijn 1,4 mld Chinezen
Vraag is of ze daar zijn op verzoek van de overheid en ook als zodanig uitgerust zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_217320235
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:22 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Naja, als buitenlander een ander land helpen hun eigen land te verdedigen is toch net iets beter uit te leggen dan als buitenlander helpen een ander land te veroveren.
Maar dit is allang bekend. Ook aan de kant van de Russen zijn al 100 nationaliteiten bekend.
pi_217320245
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 16:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
China stuurt ook helemaal geen militairen.
pi_217320249
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vraag is of ze daar zijn op verzoek van de overheid en ook als zodanig uitgerust zijn.
Lijkt me stug eigenlijk.
Wij kunnen als Nederlanders in principe ook besluiten om als vrijwilliger deel te nemen aan het conflict.

Moet dan gelijk de ambassadeur op het matje komen?

Tenzij het om grote aantallen gaat lijkt me er geen probleem.
blablablabla
  dinsdag 8 april 2025 @ 17:20:21 #87
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217320290
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Lijkt me stug eigenlijk.
Wij kunnen als Nederlanders in principe ook besluiten om als vrijwilliger deel te nemen aan het conflict.

Dat. Het staat een ieder vrij omdat te doen. Alleen mag je niet meer in actieve dienst zijn:

quote:
In principe hebben Nederlanders het recht om mee te vechten als zij dat willen, vertelt advocaat Robert Malewicz. "Maar er zijn uitzonderingen. In het Wetboek van Militair Strafrecht staat dat Nederlandse militairen niet in vreemde krijgsdiensten mogen trainen zolang zij voor ons actief zijn."

'Gewone' Nederlanders mogen dat dus wel. "Je wordt dan onderdeel van het Oekraïense leger en moet je houden aan de regels van de krijgsmacht van dat land. Je valt daarnaast onder het oorlogsrecht, wat inhoudt dat je je mag verdedigen waar het land wordt binnengevallen. Je mag daar ook geweld voor uitoefenen", zegt Malewicz tegen EditieNL
https://www.rtl.nl/nieuws(...)oorlogsrecht-rusland

Ik neem aan dat die Chinezen geen soldaten zijn die loon of soldij ontvangen vanuit China.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 8 april 2025 @ 17:20:57 #88
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217320299
In dit topic zitten ook een hoop vrijwilligers als ik hun posts zo mag geloven. En ze hebben nog verstand van gevechtsvoering ook!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator dinsdag 8 april 2025 @ 17:35:13 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217320388
Ok?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217320394
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Lijkt me stug eigenlijk.

Het probleem zit hem in het grondgebied. Als Nederlander kan je idd mee gaan doen en zolang je op het grondgebied van Oekraïne meevecht ter verdediging is er niets aan de hand. Zodra je als Nederlander aan de kant van Oekraïne meevecht op Russisch grondgebied dan krijg je wel een probleem. Dan sleep je namelijk Nederland een mogelijk conflict in.

De inzet van Nederlanders, Europeanen en Amerikanen in Oekraïne is al lang bekend, ook de deelname van de Noord-Koreanen in Rusland.

Maar de inzet van buitenlandse militairen op het grondgebied van de ander is van een andere orde.
pi_217320422
quote:

[..]
Jij snapt er echt maar weinig van. Omdat er bijna 1,4 miljard Chinezen zijn, betekent niet dat je ze dan eenvoudig in oorlogsgebied in Oekraïne tegenkomt.

Aangezien Oekraïne nogal ver van China ligt, er geen warme band is tussen het Oekraïense en Chinese volk en omdat China een totalitaire staat is, is het hoogstwaarschijnlijk dat de Chinese en Russische overheid betrokken zijn bij (eventuele) Chinese militairen in Oekraïne.
pi_217320434
quote:
Zelensky revealed details of the capture of Chinese soldiers.

Ukrainian soldiers engaged in combat with 6 Chinese soldiers in Donetsk region, 2 were captured.

Important difference: if the North Koreans were in the Kursk region, then the Chinese are already directly on Ukrainian territory.
pi_217320447
quote:
Belgium to hand over two F-16 fighter jets for spare parts this year and two more next year, - Belgian PM

He noted that as soon as Belgium receives the F-35s, it can immediately hand over the F-16s to Ukraine.
quote:
Belgium will allocate ¤1 billion annually for Ukrainian defense industry,— Prime Minister
pi_217320450
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Het probleem zit hem in het grondgebied. Als Nederlander kan je idd mee gaan doen en zolang je op het grondgebied van Oekraïne meevecht ter verdediging is er niets aan de hand. Zodra je als Nederlander aan de kant van Oekraïne meevecht op Russisch grondgebied dan krijg je wel een probleem. Dan sleep je namelijk Nederland een mogelijk conflict in.

De inzet van Nederlanders, Europeanen en Amerikanen in Oekraïne is al lang bekend, ook de deelname van de Noord-Koreanen in Rusland.

Maar de inzet van buitenlandse militairen op het grondgebied van de ander is van een andere orde.
Maar er is wel een verschil tussen vrijwilliger en door een staat gestuurd. Dat lijkt mij het belangrijkste verschil.
pi_217320488
quote:

[..]
Staat China toe dat burgers daar gaan vechten?
pi_217320518
Natuurlijk is allang bekend dat er Chinezen meevechten. Maar doordat Zelensky het nu zo aan de grote klok hangt (en ze daadwerkelijk Chinezen gevangen hebben) zorgt hij ervoor dat het ongemakkelijk wordt voor China.

Misschien gaan ze er iets meer tegen doen, misschien niet. Maar het zal er ongetwijfeld voor zorgen dat er onder de streep nu minder Chinezen gaan meevechten.
pi_217320536
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Zolang dat vrijwilligers zijn lijkt me dat geen verschil.
Bovendien is dit fenomeen van Chinezen die vechten in Ukraine al veel langer aan de gang, dus vanwaar nu de commotie ineens?

https://nationalsecurityn(...)r-russia-in-ukraine/
blablablabla
pi_217320567
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:52 schreef MaxMark het volgende:
Natuurlijk is allang bekend dat er Chinezen meevechten. Maar doordat Zelensky het nu zo aan de grote klok hangt (en ze daadwerkelijk Chinezen gevangen hebben) zorgt hij ervoor dat het ongemakkelijk wordt voor China.

Misschien gaan ze er iets meer tegen doen, misschien niet. Maar het zal er ongetwijfeld voor zorgen dat er onder de streep nu minder Chinezen gaan meevechten.
Dat zeg jij wel maar is het voor het Chinese leger ook niet tijd om oorlogservaring op te doen in een echte oorlog? De VS hebben dit decennia lang gedaan in allerlei conflicten en hun soldaten worden daardoor (mede) gezien als de beste ter wereld.
blablablabla
  Moderator dinsdag 8 april 2025 @ 18:02:42 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217320601
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 17:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Zolang dat vrijwilligers zijn lijkt me dat geen verschil.
Bovendien is dit fenomeen van Chinezen die vechten in Ukraine al veel langer aan de gang, dus vanwaar nu de commotie ineens?

https://nationalsecurityn(...)r-russia-in-ukraine/
Omdat de Oekraïners er nu een paar gevangen hebben

En commotie zou ik het niet willen noemen, gewoon NWS
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217320614
Storm in een glas water, maar snap ook dat Oekraïne graag de aandacht hiermee wil trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')