SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Had men moeten mobiliseren?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:31 schreef byah het volgende:
Het is vooral bijzonder dat ze blijkbaar niet inzetgereed zijn.
Er is altijd een groep (paar duizend man?) die direct inzetbaar zijn, zie MH17. Maar de hele krijgsmacht inzetgereed houden lijkt me niet praktisch. Dat doe je alleen als er bepaalde ontwikkelingen zijn.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:31 schreef byah het volgende:
Jij wil ze allemaal ten alle tijden 24/7, 365 dagen per jaar paraat hebben?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:31 schreef byah het volgende:
Is dit niet gewoon de 50 miljard Ruslandtegoeden?quote:Op donderdag 10 april 2025 14:32 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Klinkt als een deal waar Trump geen nee tegen kan zeggen.
Nee, jij overdrijft onze steun liever.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou dan nog, ik wil onze steun niet bagatelliseren.
Sure, in vriendschappelijke tijden wil je elkaars belang zoeken.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah. Wat Rusland vindt is enorm belangrijk om te kunnen samenleven met elkaar. We hoeven niet naar hun pijpen te dansen, en dat hebben we ook niet gedaan gezien de opname van de vele sovietstaten. Oekraïne was er niet een teveel met alle gevolgen van dien.
Het is aangekondigd door Zelensky zelf. Hij zal er wel niet bij vermelden of het gaat om de russische tegoeden, anders begint Trump weer huilie huilie te doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 16:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon de 50 miljard Ruslandtegoeden?
Ik zie het trouwens nergens anders.
Maar we hebben Oekraïne niet opgenomenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah. Wat Rusland vindt is enorm belangrijk om te kunnen samenleven met elkaar. We hoeven niet naar hun pijpen te dansen, en dat hebben we ook niet gedaan gezien de opname van de vele sovietstaten. Oekraïne was er niet een teveel met alle gevolgen van dien.
Vooruit..quote:Op donderdag 10 april 2025 17:21 schreef sp3c het volgende:
Das een beste wirecutter![]()
Waar komt die foto vandaan, lijkt me logischer dat dit Oekraïense ballonnen zijn
Ik denk dat een en ander wel voldoende duidelijk is.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:25 schreef sp3c het volgende:
Ow het Nederlandse leger, dat klinkt al logischer
Beetje offtopic dan
Rlyquote:Op donderdag 10 april 2025 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk dat een en ander wel voldoende duidelijk is.
Het enige effect wat hiervan uitgaat is dat de Russen zo hard lachen en flauwvallen door zuurstofgebrek.
Alles aan het Russische leger is negatief.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:23 schreef phpmystyle het volgende:
Niemand hier hoeft de komende 50 jaar ook nog maar iets negatiefs te zeggen over het Russische leger.
Zwijgen als het graf is het enige juiste.
Gaaf.quote:
Nu is het ineens gaafquote:Op donderdag 10 april 2025 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaaf.
Zou best zo'n ding willen hebben voor in de achtertuin als ik kinderen zou hebben
Zo'n BUK is best mooi voor de kinderen om mee te spelen bij een opening of feestweek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |