SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Krijg je na zo'n offer dan een lekkere pizza?quote:Op zondag 6 april 2025 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Even zoete aardappel met bietjes en paprika in de oven gooien
Nee, niet echt.quote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook wel eens verdwijnen voor een paar maanden?
Mensen in groepjes bouwen wereldwonderen en zoeken geneesmiddelen tegen verschrikkelijke ziektes, mensen alleen krabben wat aan hun kont en kauwen op een banaan.quote:Op zondag 6 april 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst ook de vraag of je liever telepathie zou willen hebben of onzichtbaar zou willen zijn.
Uhm, wat dacht je van dat mensen gewoon eens even zouden verdwijnen voor even, gewoon omdat het kan.
Boeiend.quote:Op zondag 6 april 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen in groepjes bouwen wereldwonderen en zoeken geneesmiddelen tegen verschrikkelijke ziektes, mensen alleen krabben wat aan hun kont en kauwen op een banaan.
Ik lust geen banaan.quote:Op zondag 6 april 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen in groepjes bouwen wereldwonderen en zoeken geneesmiddelen tegen verschrikkelijke ziektes, mensen alleen krabben wat aan hun kont en kauwen op een banaan.
Euhmm nja hangt af hoe grote criticaster je bent qua foodquote:Op zondag 6 april 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
1 euro meer betalen voor de ovenkaassouflés en nog minder krijgen ook, terwijl die voor de frituur ook best in de oven kunnen
Wat is het verschil dan?quote:Op zondag 6 april 2025 18:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Euhmm nja hangt af hoe grote criticaster je bent qua food
Zelfs op een banaan kauwen is nog moeite somsquote:Op zondag 6 april 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
frituurbitterballen in de airfryer doen is geen succes, zoveel weet ik wel.quote:
Bitterballen horen gewoon uit t vet te komenquote:Op zondag 6 april 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
frituurbitterballen in de airfryer doen is geen succes, zoveel weet ik wel.
Grijze slappe toei wordt het
Gelukkig begint de vakantie morgenquote:Op zondag 6 april 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
Zo nog even een hapje eten en dan zit het weekend er weer op.
Ze gaan bij mij wel het vet in hahahaquote:Op zondag 6 april 2025 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bitterballen horen gewoon uit t vet te komen
Zompige smurriequote:Op zondag 6 april 2025 18:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfs op een banaan kauwen is nog moeite soms
De smaak vind ik wel lekker maar ik ga half over m'n nek van de structuur. Dan moet ik ze eten als ze nog een beetje hard zijn maar ja, dan heb je een tros van vijf stuks en twee zijn een beetje lekker en die andere drie zijn alweer vieszacht.quote:Op zondag 6 april 2025 18:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beste post van de dag, tis ook zoete smurriedrab
Ga je nog ergens naartoe of is dat een domme vraag van me?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig begint de vakantie morgen
Precies.quote:
Samequote:
Oeiquote:Op zondag 6 april 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ben twee keer uitgescholden geloof ik op reddit hahahaha
Jup, stukje vliegenquote:Op zondag 6 april 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je nog ergens naartoe of is dat een domme vraag van me?
Oh. Ze heeft weer in de troep liggen rollen.quote:
Nou niet rollen want de andere kant is helemaal schoon.quote:Op zondag 6 april 2025 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ze heeft weer in de troep liggen rollen.
Gelegen dan . Waarschijnlijk was daar zon dan zekerquote:Op zondag 6 april 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet rollen want de andere kant is helemaal schoon.
Nou dat mag ze in vervolg ook prima gewoon op een grasveldje doen hoor.quote:Op zondag 6 april 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelegen dan . Waarschijnlijk was daar zon dan zeker
Stel het aan haar voor. Kijken wat zij ervan vindtquote:Op zondag 6 april 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat mag ze in vervolg ook prima gewoon op een grasveldje doen hoor.
Ze is oost Indisch doof.quote:Op zondag 6 april 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stel het aan haar voor. Kijken wat zij ervan vindt
ONZ inmiddels. Naja.quote:Op zondag 6 april 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Bijzonder verzoek: ONZ / Overleden tijdens schilderen op nummer
Had ik niet verwacht van een katquote:
dat heeft een mod erg goed gedaanquote:
Was jij het?quote:
aangezien ik mod in FHF ben lijkt me dat idd erg aannemelijkquote:
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..quote:
als de moderatie van ONZ het wil sluiten gebruiken ze hun slotjes maar. Ik heb geen zin om steeds mijn sleutels te moeten zoekenquote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..
Ik zou het zelf gesloten hebben, maar ik ben niet meer op de hoogte van wat wel en niet door de beugel kan
Snap ik wel hoorquote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de moderatie van ONZ het wil sluiten gebruiken ze hun slotjes maar. Ik heb geen zin om steeds mijn sleutels te moeten zoeken
Ik heb pas over 3 weken vakantie.quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we niet juist dat forum VER voor dit soort topics?quote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..
Ik zou het zelf gesloten hebben, maar ik ben niet meer op de hoogte van wat wel en niet door de beugel kan
ik vond ONZ prima passendquote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we niet juist dat forum VER voor zit soort topics?
Als in VERschrikkelijk raar?quote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we niet juist dat forum VER voor dit soort topics?
dat kun je doen idd. is er ook een reden toe?quote:Op zondag 6 april 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan mijn beddengoed wel weer opnieuw wassen
rooklucht zie paar posts naar bovenquote:Op zondag 6 april 2025 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kun je doen idd. is er ook een reden toe?
quote:
2 Jaar terug met kerst gaf m'n moeder de tip "als je kleding stink na het gourmetten of dergelijke, ga er mee douchen"quote:Op zondag 6 april 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat het vannacht eerst wel verder luchten
Lekki. Voor hoe lang?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tripjes op het programma?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar eerst vakantiequote:
alweer een bosbrand?quote:Op zondag 6 april 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Het staat in Doorwerth in de fik en ik kan het hier nog ruiken, minimaal 10 km verderop
ik denk in nl zijn een grote trip isquote:Op zondag 6 april 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tripjes op het programma?
Ja, stukje vliegenquote:Op zondag 6 april 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tripjes op het programma?
quote:Op zondag 6 april 2025 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk in nl zijn een grote trip is![]()
hij gaat al zovaak weg
Zo zo'n rondje boven Nederland?quote:
Ben jij de piloot?quote:
in het beddengoed.... dan hing het buiten mag ik aannemenquote:Op zondag 6 april 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
rooklucht zie paar posts naar boven
Afvalhout in de uiterwaarden geloof ik, maar wel droogte gerelateerdquote:
Ik ben naar Doorwerth gefietst met mijn natte beddengoed zodat het extra goed kon drogen bij dit vuurquote:Op zondag 6 april 2025 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
in het beddengoed.... dan hing het buiten mag ik aannemen
beetje ambipur erbij om er nog een lekker luchtje aan te geven en klaar.quote:Op zondag 6 april 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben naar Doorwerth gefietst met mijn natte beddengoed zodat het extra goed kon drogen bij dit vuur
Dat je beddengoed lekker naar een verbrandde toilet ruiktquote:Op zondag 6 april 2025 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
beetje ambipur erbij om er nog een lekker luchtje aan te geven en klaar.
Het scheelt misschien dat ik brandend hout niet altijd vind stinkenquote:Op zondag 6 april 2025 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
beetje ambipur erbij om er nog een lekker luchtje aan te geven en klaar.
Zou dat best willen proberen. Ik heb ooit een stukje mogen sturen in een Cessna, dus dan moet een Boeing ook lukkenquote:
puur uit de korf niet, maar met zoiets...quote:Op zondag 6 april 2025 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het scheelt misschien dat ik brandend hout niet altijd vind stinken
ik begreep dat het ook veel auto-piloot, dus iig als 2e man zou t wel kunnenquote:Op zondag 6 april 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat best willen proberen. Ik heb ooit een stukje mogen sturen in een Cessna, dus dan moet een Boeing ook lukken
Rondje Benelux?quote:
Moet wel goedkomenquote:Op zondag 6 april 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat best willen proberen. Ik heb ooit een stukje mogen sturen in een Cessna, dus dan moet een Boeing ook lukken
Beerquote:
Misschien Willem ff bellen?quote:Op zondag 6 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wel goedkomenWel nog even een andere piloot regelen voor het opstijgen en landen
Tijdens mijn studie (boomknuffelkunde) moesten we 2 weken op kamp. Tussendoor het weekend naar huis (verplicht). En alles rook zo lekker naar kampvuur. Mijn moeder gooide alles zonder pardon zo de was in, want het stonkquote:Op zondag 6 april 2025 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
puur uit de korf niet, maar met zoiets...
Buda en Willy in de 767quote:
Essie is toch geen geneuzelquote:Op zondag 6 april 2025 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij denkt ook: ''Laat maar zitten, dit geneuzel
Hoezo weet jij dit?quote:Op zondag 6 april 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Willem heeft alleen een papiertje voor de 737
Hij kan ook gewoon zeggen waar ie heen gaat vliegenquote:Op zondag 6 april 2025 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij denkt ook: ''Laat maar zitten, dit geneuzel
quote:
Leuk, veel plezierquote:
Hij heeft hem al gebeld denk ikquote:
Ga je met het regeringstoestel een rondje Benelux doen met Willem?quote:Op zondag 6 april 2025 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat het regeringstoestel een 737 is
quote:Op zondag 6 april 2025 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat het regeringstoestel een 737 is
quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je met het regeringstoestel een rondje Benelux doen met Willem?
quote:Op zondag 6 april 2025 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je met het regeringstoestel een rondje Benelux doen met Willem?
nog plannen voor die 6 dagen?quote:Op zondag 6 april 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer twee weekenddagen voorbijNog even drie dagen hard werken en dan zes dagen vrij
quote:
quote:
Smulrollenquote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan bij mij wel het vet in hahaha
4 ervan ga ik naar Praag met wat Fok!kers.quote:
Treinrondjequote:Op zondag 6 april 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 ervan ga ik naar Praag met wat Fok!kers.
Net als het echte leven.quote:Op zondag 6 april 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn sims loopt steeds vastHet is een teken van het universum
quote:Op zondag 6 april 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ja??quote:Op zondag 6 april 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Echte huizen al geprobeerd?quote:Op zondag 6 april 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet iets anders doen met mijn leven dan inrichten van Sims huizen
quote:Op zondag 6 april 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
Oke snel verbandje om mijn vinger. Het begint zo los te zitten dat het verleidelijk is om eraf te trekken alleen ik zag wat bloed komen onder mijn nagel dus het is nog iets te vroeg.
Het gaat nu wel echt heel snel ineens. Is niet meteen een goed teken want als het heel lelijk geneest gaat het er nog steeds er af maar ok.quote:
Zoek je nog een huis om in te richten?quote:
Ben nog half bezig met mijn klusjes in mijn eigen huisquote:Op zondag 6 april 2025 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zoek je nog een huis om in te richten m
ja dan moet je opnieuw wassenquote:Op zondag 6 april 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben naar Doorwerth gefietst met mijn natte beddengoed zodat het extra goed kon drogen bij dit vuur
Smoothquote:Op zondag 6 april 2025 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zoek je nog een huis om in te richten?
Oke, een half jaar kan ik wel wachtenquote:Op zondag 6 april 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben nog half bezig met mijn klusjes in mijn eigen huis
Jaquote:
Ik vertrouw jou wel dat je er iets moois van maaktquote:Op zondag 6 april 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Al is alles wel groen met roze in huis. Dus @:gianni61 kan zijn dat je dat ook krijgt dan
U bent klaar voorquote:Op zondag 6 april 2025 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou wel dat je er iets moois van maakt
Niks mis met groenquote:
Mijn droomhuis heeft letterlijk groene muren, groen meubels en dan de eventuele accessoires in roze en groen. En iets met bloemetjes enzo.quote:
En de vloer?quote:Op zondag 6 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn droomhuis heeft letterlijk groene muren, groen meubels en dan de eventuele accessoires in roze en groen. En iets met bloemetjes enzo.
Die wil ik dan wel een beetje in een houtkleur hebbenquote:
Dat lijkt me wel beter, jaquote:Op zondag 6 april 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die wil ik dan wel een beetje in een houtkleur hebben
Ja. Uit de wind in de zon was het lekker, daarbuiten nietquote:
Tof hoorquote:Op zondag 6 april 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jade vijftiende keer alweer
Het is door de jaren heen steeds groter gegroeid, en pas sinds een jaar of drie hebben we het definitieve format nu staan. Denk ik
Beetje een mengeling tussen een treinhobbyrondje en een citytrip. Dag 1 en 2 rijden we via een soort toeristische route naar de eindbestemming, dag 3 hebben we dan de hele dag daar (soms een deel van dag 2 ook al) en dag 4 gaan we in 1 ruk weer naar huis. Met als het kan nog een keertje met z'n allen uit eten in meestal Köln of Hannover.
En aangezien ik dan het excursiegidsje maak ben ik eigenlijk al sinds de jaarwisseling aan het voorpretten. En nu heb ik er echt enorm veel zin in
quote:Op zondag 6 april 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is door de jaren heen steeds groter gegroeid, en pas sinds een jaar of drie hebben we het definitieve format nu staan. Denk ik
Beetje een mengeling tussen een treinhobbyrondje en een citytrip. Dag 1 en 2 rijden we via een soort toeristische route naar de eindbestemming, dag 3 hebben we dan de hele dag daar (soms een deel van dag 2 ook al) en dag 4 gaan we in 1 ruk weer naar huis. Met als het kan nog een keertje met z'n allen uit eten in meestal Köln of Hannover.
En aangezien ik dan het excursiegidsje maak ben ik eigenlijk al sinds de jaarwisseling aan het voorpretten. En nu heb ik er echt enorm veel zin in
Dit klinkt als het huis van mijn broer en schoonzusquote:Op zondag 6 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn droomhuis heeft letterlijk groene muren, groen meubels en dan de eventuele accessoires in roze en groen. En iets met bloemetjes enzo.
quote:Op zondag 6 april 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet buiten geweest
Hier was het vanmiddag 22+ in de woonkamer, was gewoon warm. Even een half uurtje een raampje open en het was gelijk weer 18,5 binnenquote:
Ik heb vanmiddag even in de zon gezeten (wel met dekentje) en dat was lekkerquote:Op zondag 6 april 2025 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Uit de wind in de zon was het lekker, daarbuiten niet
Ik heb bij mij nog getwijfeld over groene muren in de keuken of woonkamer, maar zou te donker worden.quote:Op zondag 6 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanmiddag op het terras gezeten. In de zon was het te doen zonder jas, maar de wind was wel jammerquote:Op zondag 6 april 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag even in de zon gezeten (wel met dekentje) en dat was lekker
En later vanmiddag rondje gewandeld en dat werd zelfs een beetje warm met vest en jas aan.
Maar nu? Brrrrr
Ik heb 1 groene muur in de woonkamer.quote:Op zondag 6 april 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij mij nog getwijfeld over groene muren in de keuken of woonkamer, maar zou te donker worden.
Zekersquote:Op zondag 6 april 2025 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof hoorEn Praag is zo’n leuke stad
Mijn gemiddelde wintertemperatuur met verwarming aan is kouderquote:Op zondag 6 april 2025 20:37 schreef Nattekat het volgende:
18,5 in m'n slaapkamer
Zal nog eens lekker doorwaaien als ik niet thuis ben.
In de woonkamer heb ik de raamkanten wit, de ene kant zandkleurig en de andere taupe, en dan nog de keuken geelquote:Op zondag 6 april 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1 groene muur in de woonkamer.
De rest is gebroken wit
Mijn keuken is blauwquote:Op zondag 6 april 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de woonkamer heb ik de raamkanten wit, de ene kant zandkleurig en de andere taupe, en dan nog de keuken geel
Ik ben wel mijn kamer uit geweest hoor, maar ik heb de afdeling/het pand niet verlaten vandaagquote:
Delfts Blauw?quote:
De muren of de kastjesquote:
De kastjesquote:
Maar je hebt je hor nu wel hangenquote:Op zondag 6 april 2025 20:37 schreef Nattekat het volgende:
18,5 in m'n slaapkamer
Zal nog eens lekker doorwaaien als ik niet thuis ben.
shots fired!quote:
Mijn kastjes zijn hoogglans zwart en grijs, de muren zijn geelquote:Op zondag 6 april 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
De kastjes
De muren zijn gebroken wit
quote:Op zondag 6 april 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Delfts Blauw?
Om zo aan je studententijd terug te denken?
maar stiekem.................quote:
Hoeft ook niet altijdquote:Op zondag 6 april 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben wel mijn kamer uit geweest hoor, maar ik heb de afdeling/het pand niet verlaten vandaag
quote:Op zondag 6 april 2025 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar je hebt je hor nu wel hangen
maar wel afvallenquote:Op zondag 6 april 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou Essie echt nooit aanvallen...
Jaquote:
Stigquote:
Klein maar fijnquote:
Funsizequote:
Ik ben gisteren nog een afvallige genoemdquote:
ga jij in Tsjechië ook zo vroeg naar bed?quote:Op zondag 6 april 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
EN toen werd het alweer langzaamaan bedtijd
Van welke sekte?quote:Op zondag 6 april 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog een afvallige genoemd
Jehova'squote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
Had vanochtend iets van een jehova aan de deur staan, toch wel kostelijk vermaak zo op de zaterdagochtend![]()
Hij kwam er snel achter dat het weinig nut had om over de mirakels en opofferingen van jezus te gaan praten. Op een gegeven moment begon die over de grootte van het universum en ging die uitleggen hoeveel zonnestelsels er wel niet waren om vervolgens DNA proberen uit te leggen en ook nog Darwin's theorie erbij te betrekken om de speciale samenstelling van het proteïne-eiwit in onze stamcellen uit te leggen. Toen ik begon over de oneindige circulariteit van moleculen en hoe het ontstaan van de mens en elk leven in het universum slechts ontstaat door toevalligheden begon die vast te lopen. Beginnen over de kans op aankomende technologische singulariteit was toch net een stapje teveel, want de techniek was te beperkt omdat zijn beenprothese niet helemaal goed functioneerde. Uiteindelijk deed die zijn best om het gesprek af te kappen en weg te gaan, hij moest nog wel even een paar keer benadrukken dat ik wel heel veel geloofde![]()
Helaas geen jezusflyer gehad
Leukquote:Op zondag 6 april 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dik kans van ja. Actieve dagen. En als het op is is het op.quote:Op zondag 6 april 2025 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ga jij in Tsjechië ook zo vroeg naar bed?
Wel ongeveer dezelfde mensen. Heel lang is het zo geweest dat er elk jaar wel 1 of 2 nieuwe mensen mee gingen. Soms gaan er ook mensen mee die bijvoorbeeld 5 of 10 jaar geleden al eens mee geweest zijn en toen een hele tijd niet meer. Maar de laatste tijd weinig nieuwelingen meer eigenlijk. In totaal zijn er nu 25 mensen minstens 1 keer deelgenoot geweest van het rondje. Meestal zijn we met 6-7 man.quote:Op zondag 6 april 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LeukZijn het altijd ongeveer dezelfde mensen of is er ook eigenlijk wel altijd een nieuweling mee?
Leuk wel, beetje stabiele maar toch ook af en toe wat wisselende groep.quote:Op zondag 6 april 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel ongeveer dezelfde mensen. Heel lang is het zo geweest dat er elk jaar wel 1 of 2 nieuwe mensen mee gingen. Soms gaan er ook mensen mee die bijvoorbeeld 5 of 10 jaar geleden al eens mee geweest zijn en toen een hele tijd niet meer. Maar de laatste tijd weinig nieuwelingen meer eigenlijk. In totaal zijn er nu 25 mensen minstens 1 keer deelgenoot geweest van het rondje. Meestal zijn we met 6-7 man.
Beter dat dan als een vogel proberen te vliegen.quote:Op zondag 6 april 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Pilletjes maken me wat suf dus ik ga lekker mn bedje in.
Dan heb ik de verkeerde meegekregen van de apotheek.quote:Op zondag 6 april 2025 21:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beter dat dan als een vogel proberen te vliegen.
foutje bedanktquote:Op zondag 6 april 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde meegekregen van de apotheek.
Ja er was een tijd dat er 5-6 man altijd mee ging maar ineens gingen die om allerlei redenen een andere kant op. Sommigen daarvan zijn later wel weer teruggekomen, anderen niet.quote:Op zondag 6 april 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk wel, beetje stabiele maar toch ook af en toe wat wisselende groep.
quote:Op zondag 6 april 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Oh wacht er is een pyromaan bezig want toen ik naar de winkel ging rook ik ook brand bij de bomen. Schijnbaar komen ze al voor de derde keer vandaag daar in de buurt.
Hebben we hier in de wijk vaker last van in droge periodes maar normaal doen ze het dan in het bos. Nu is het vlakbij de huizen. Niet dat het goed is om het in het bos te doen natuurlijk.quote:
Ik kan het me hier maar 1x herinneren.quote:Op zondag 6 april 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben we hier in de wijk vaker last van in droge periodes maar normaal doen ze het dan in het bos. Nu is het vlakbij de huizen. Niet dat het goed is om het in het bos te doen natuurlijk.
Jij woont in een polder, daar hebben ze geen echte bossen, net als hier bij mijquote:Op zondag 6 april 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het me hier maar 1x herinneren.
Dat was toen na die zomerstorm met windkracht 10 hier. Overal bomen gesneuveld en dikke takken eraf. Hier achter was een hele grote boom geknakt. De grote delen hadden ze opgeruimd. Maar de kleinere takken van die boom en allerlei andere geknakte takken lagen daar weken op een grote hoop.
Die is op een gegeven moment ook in de fik gestoken..
Maar verder is dat niet echt een ding hier?
Bos? Wat is dat?quote:Op zondag 6 april 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont in een polder, daar hebben ze geen echte bossen, net als hier bij mij
Een verzameling van bomen waar je langer dan 5 minuten door kan lopen zonder er weer uit te lopenquote:
opgegeten door de lieve wolf.quote:Op zondag 6 april 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een verzameling van bomen waar je langer dan 5 minuten door kan lopen zonder er weer uit te lopen
Ik heb vanavond nog snijbonen op, komt wel dichtbij zoquote:
blijkbaar had je hem uitgespuugd anders was ie niet meer hiero aan t postenquote:Op zondag 6 april 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog snijbonen op, komt wel dichtbij zo
Loop je nou Bosje op te etenquote:Op zondag 6 april 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog snijbonen op, komt wel dichtbij zo
Ik heb boompjes in de tuin?quote:Op zondag 6 april 2025 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
paar aangeplante bomen bij elkaar
Ik kan sel langer dan 5 minuten zitten in de tuin?quote:Op zondag 6 april 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een verzameling van bomen waar je langer dan 5 minuten door kan lopen zonder er weer uit te lopen
is er geen brandweer of politie in de buurt?quote:Op zondag 6 april 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga maar slapen maar ik begin me wel lichtelijk zorg te maken over de bomen en de bosjes achter mijn huis want niemand die het ziet als iemand dat in de fik steekt.
Ik ga toch niet lopend eten, ik heb gewoon een eettafelquote:
Maar heb je dan ook volledige stilte of hoor je nog straatgeluiden en andere mensen?quote:Op zondag 6 april 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
Ik kan sel langer dan 5 minuten zitten in de tuin?
Hoorde net allemaal sirenes. Maar we hebben hier al jaren pyromanen maar aangezien ze nu redelijk dicht bij mijn huis komen en ik veel groen achter mijn huis heb ben ik wel bang dat ze ooit dat ook in de hens steken .quote:Op zondag 6 april 2025 21:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is er geen brandweer of politie in de buurt?
quote:Op zondag 6 april 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet lopend eten, ik heb gewoon een eettafel
* Doet oordopjes inquote:Op zondag 6 april 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook volledige stilte of hoor je nog straatgeluiden en andere mensen?
Maar als ze nu bezig zijn dan zullen ze (brandweer en politie) verder ook wel alert zijn op nieuwe brandjes toch?quote:Op zondag 6 april 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoorde net allemaal sirenes. Maar we hebben hier al jaren pyromanen maar aangezien ze nu redelijk dicht bij mijn huis komen en ik veel groen achter mijn huis heb ben ik wel bang dat ze ooit dat ook in de hens steken .
quote:
quote:
ik zou (iig nu) geen oog dicht doen...sterktequote:Op zondag 6 april 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoorde net allemaal sirenes. Maar we hebben hier al jaren pyromanen maar aangezien ze nu redelijk dicht bij mijn huis komen en ik veel groen achter mijn huis heb ben ik wel bang dat ze ooit dat ook in de hens steken .
Ja hoor, Ik zit even naar Elize Ryd te luisteren (en te kijken )quote:Op zondag 6 april 2025 21:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Bomenverzameling ben je er nog? effe checken
* Haalt opgelucht ademquote:Op zondag 6 april 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor, Ik zit even naar Elize Ryd te luisteren (en te kijken )
Het gaat al jaren zo maar het verplaatst zich nu naar in de wijk.quote:Op zondag 6 april 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als ze nu bezig zijn dan zullen ze (brandweer en politie) verder ook wel alert zijn op nieuwe brandjes toch?
Dat is wel echt vervelendquote:Op zondag 6 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat al jaren zo maar het verplaatst zich nu naar in de wijk.
Wat is een ivar deurtje?quote:Op zondag 6 april 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom er net achter dat een van mijn IVAR deurtjes krom is getrokken en nu heel slecht schuift![]()
Ik had nog even zin om wat te verbouwen voordat ik naar bed ging
Ja ik ga bossie toch niet opetenquote:
Ohquote:
Dat is onbehandeld hout, heb je er wel een lakje op gedaan?quote:
Neequote:Op zondag 6 april 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is onbehandeld hout, heb je er wel een lakje op gedaan?
Denk je dat je ze nog wel recht gaat krijgen?quote:Op zondag 6 april 2025 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ging 6 jaar goed totdat de kast in de zon ging staan.
Een laagje verf staat nu iets versneld op het programma, nadat ik de 4 deurtjes recht maak
Natuurlijke(re) look is ook niet verkeerdquote:Op zondag 6 april 2025 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ging 6 jaar goed totdat de kast in de zon ging staan.
Een laagje verf staat nu iets versneld op het programma, nadat ik de 4 deurtjes recht maak
Boh wat een vrouw is dat tochquote:Op zondag 6 april 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor, Ik zit even naar Elize Ryd te luisteren (en te kijken )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Beetje water, beetje gewicht.quote:Op zondag 6 april 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je dat je ze nog wel recht gaat krijgen?
Neongroen met een parelmoer lakquote:Op zondag 6 april 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan maar verven. Even bedenken welke kleur groen het graat worden
Nee nee. Ik heb een selectief palet voor mijn huisquote:
Turquoise groenquote:Op zondag 6 april 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan maar verven. Even bedenken welke kleur groen het graat worden
pssssssstquote:Op zondag 6 april 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Weer niemand gezegd dat ik mijn bed moet voorzien van nieuwe lakens he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Waarom zou ik dat zeggen, ik heb het gisteren al verschoondquote:Op zondag 6 april 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Weer niemand gezegd dat ik mijn bed moet voorzien van nieuwe lakens he
Ik ga ze misschien morgen doenquote:Op zondag 6 april 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat zeggen, ik heb het gisteren al verschoond
Moet je dan ook een herinnering hebben?quote:
Omdat ik het vandaag al een aantal keer over mijn beddengoed heb gehad en dan mijn bed niet of te maken als naar bed gaquote:Op zondag 6 april 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat zeggen, ik heb het gisteren al verschoond
Oh dat heb ik gemist dan, heb alleen meegekregen dat je een jas/jurk/rok van je beddengoed ging makenquote:Op zondag 6 april 2025 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik het vandaag al een aantal keer over mijn beddengoed heb gehad en dan mijn bed niet of te maken als naar bed ga
Jaquote:
Ik zal het proberen te herinneren morgenquote:
Heel fijnquote:Op zondag 6 april 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te herinneren morgen
CRACKADELICquote:Op zondag 6 april 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond mijn date iets minder aantrekkelijk dan verwacht maar voelde me 10x meer op mn gemak dan verwacht. Dus netto 9x winst?
Ik lees steeds Crackadillacquote:
quote:Op zondag 6 april 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond mijn date iets minder aantrekkelijk dan verwacht maar voelde me 10x meer op mn gemak dan verwacht. Dus netto 9x winst?
Wat dit de pre-date of de echte date?quote:Op zondag 6 april 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
hellooo, heb je een kopje koffie klaar?quote:
quote:
de echte!quote:Op zondag 6 april 2025 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat dit de pre-date of de echte date?
quote:Op zondag 6 april 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hellooo, heb je een kopje koffie klaar?
[..]![]()
Had wel het idee dat hij het ook naar zn zin had maar dan twijfel ik toch een beetje op welke manier zo iemand het naar zn zin had. Gelukkig op dezelfde manier, en geen idee of er wat uit gaat komen hoor maar dit was echt heel fijn
Hij zag op foto aantrekkelijker eruit?quote:Op zondag 6 april 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
Oh superchill!quote:Op zondag 6 april 2025 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hellooo, heb je een kopje koffie klaar?
[..]![]()
Had wel het idee dat hij het ook naar zn zin had maar dan twijfel ik toch een beetje op welke manier zo iemand het naar zn zin had. Gelukkig op dezelfde manier, en geen idee of er wat uit gaat komen hoor maar dit was echt heel fijn
bestaat dat ook al? een pre-date?quote:Op zondag 6 april 2025 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat dit de pre-date of de echte date?
Is die voor mij?quote:
Vooral net wat anders irl dan op de foto's denk ik, niet per se bewust maar bewegend is ook wat anders dan op een foto.quote:Op zondag 6 april 2025 22:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij zag op foto aantrekkelijker eruit?
Ook een beetje dezelfde levensdoelen?
Preciesquote:Op zondag 6 april 2025 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh superchill!
Dan gewoon even kijken welke kant het op gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |