Maar als ze nu bezig zijn dan zullen ze (brandweer en politie) verder ook wel alert zijn op nieuwe brandjes toch?quote:Op zondag 6 april 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoorde net allemaal sirenes. Maar we hebben hier al jaren pyromanen maar aangezien ze nu redelijk dicht bij mijn huis komen en ik veel groen achter mijn huis heb ben ik wel bang dat ze ooit dat ook in de hens steken .
quote:
quote:
ik zou (iig nu) geen oog dicht doen...sterktequote:Op zondag 6 april 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoorde net allemaal sirenes. Maar we hebben hier al jaren pyromanen maar aangezien ze nu redelijk dicht bij mijn huis komen en ik veel groen achter mijn huis heb ben ik wel bang dat ze ooit dat ook in de hens steken .
Ja hoor, Ik zit even naar Elize Ryd te luisteren (en te kijken )quote:Op zondag 6 april 2025 21:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:Bomenverzameling ben je er nog? effe checken
* Haalt opgelucht ademquote:Op zondag 6 april 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor, Ik zit even naar Elize Ryd te luisteren (en te kijken )
Het gaat al jaren zo maar het verplaatst zich nu naar in de wijk.quote:Op zondag 6 april 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als ze nu bezig zijn dan zullen ze (brandweer en politie) verder ook wel alert zijn op nieuwe brandjes toch?
Dat is wel echt vervelendquote:Op zondag 6 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat al jaren zo maar het verplaatst zich nu naar in de wijk.
Wat is een ivar deurtje?quote:Op zondag 6 april 2025 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom er net achter dat een van mijn IVAR deurtjes krom is getrokken en nu heel slecht schuift![]()
Ik had nog even zin om wat te verbouwen voordat ik naar bed ging
Ja ik ga bossie toch niet opetenquote:
Ohquote:
Dat is onbehandeld hout, heb je er wel een lakje op gedaan?quote:
Neequote:Op zondag 6 april 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is onbehandeld hout, heb je er wel een lakje op gedaan?
Denk je dat je ze nog wel recht gaat krijgen?quote:Op zondag 6 april 2025 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ging 6 jaar goed totdat de kast in de zon ging staan.
Een laagje verf staat nu iets versneld op het programma, nadat ik de 4 deurtjes recht maak
Natuurlijke(re) look is ook niet verkeerdquote:Op zondag 6 april 2025 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee
Ging 6 jaar goed totdat de kast in de zon ging staan.
Een laagje verf staat nu iets versneld op het programma, nadat ik de 4 deurtjes recht maak
Boh wat een vrouw is dat tochquote:Op zondag 6 april 2025 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hoor, Ik zit even naar Elize Ryd te luisteren (en te kijken )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Beetje water, beetje gewicht.quote:Op zondag 6 april 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk je dat je ze nog wel recht gaat krijgen?
Neongroen met een parelmoer lakquote:Op zondag 6 april 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan maar verven. Even bedenken welke kleur groen het graat worden
Nee nee. Ik heb een selectief palet voor mijn huisquote:
Turquoise groenquote:Op zondag 6 april 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan maar verven. Even bedenken welke kleur groen het graat worden
pssssssstquote:Op zondag 6 april 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Weer niemand gezegd dat ik mijn bed moet voorzien van nieuwe lakens he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |