quote:Op zondag 6 april 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Oh wacht er is een pyromaan bezig want toen ik naar de winkel ging rook ik ook brand bij de bomen. Schijnbaar komen ze al voor de derde keer vandaag daar in de buurt.
Hebben we hier in de wijk vaker last van in droge periodes maar normaal doen ze het dan in het bos. Nu is het vlakbij de huizen. Niet dat het goed is om het in het bos te doen natuurlijk.quote:
Ik kan het me hier maar 1x herinneren.quote:Op zondag 6 april 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben we hier in de wijk vaker last van in droge periodes maar normaal doen ze het dan in het bos. Nu is het vlakbij de huizen. Niet dat het goed is om het in het bos te doen natuurlijk.
Jij woont in een polder, daar hebben ze geen echte bossen, net als hier bij mijquote:Op zondag 6 april 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het me hier maar 1x herinneren.
Dat was toen na die zomerstorm met windkracht 10 hier. Overal bomen gesneuveld en dikke takken eraf. Hier achter was een hele grote boom geknakt. De grote delen hadden ze opgeruimd. Maar de kleinere takken van die boom en allerlei andere geknakte takken lagen daar weken op een grote hoop.
Die is op een gegeven moment ook in de fik gestoken..
Maar verder is dat niet echt een ding hier?
Bos? Wat is dat?quote:Op zondag 6 april 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont in een polder, daar hebben ze geen echte bossen, net als hier bij mij
Een verzameling van bomen waar je langer dan 5 minuten door kan lopen zonder er weer uit te lopenquote:
opgegeten door de lieve wolf.quote:Op zondag 6 april 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een verzameling van bomen waar je langer dan 5 minuten door kan lopen zonder er weer uit te lopen
Ik heb vanavond nog snijbonen op, komt wel dichtbij zoquote:
blijkbaar had je hem uitgespuugd anders was ie niet meer hiero aan t postenquote:Op zondag 6 april 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog snijbonen op, komt wel dichtbij zo
Loop je nou Bosje op te etenquote:Op zondag 6 april 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog snijbonen op, komt wel dichtbij zo
Ik heb boompjes in de tuin?quote:Op zondag 6 april 2025 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
paar aangeplante bomen bij elkaar
Ik kan sel langer dan 5 minuten zitten in de tuin?quote:Op zondag 6 april 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een verzameling van bomen waar je langer dan 5 minuten door kan lopen zonder er weer uit te lopen
is er geen brandweer of politie in de buurt?quote:Op zondag 6 april 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga maar slapen maar ik begin me wel lichtelijk zorg te maken over de bomen en de bosjes achter mijn huis want niemand die het ziet als iemand dat in de fik steekt.
Ik ga toch niet lopend eten, ik heb gewoon een eettafelquote:
Maar heb je dan ook volledige stilte of hoor je nog straatgeluiden en andere mensen?quote:Op zondag 6 april 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
Ik kan sel langer dan 5 minuten zitten in de tuin?
Hoorde net allemaal sirenes. Maar we hebben hier al jaren pyromanen maar aangezien ze nu redelijk dicht bij mijn huis komen en ik veel groen achter mijn huis heb ben ik wel bang dat ze ooit dat ook in de hens steken .quote:Op zondag 6 april 2025 21:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is er geen brandweer of politie in de buurt?
quote:Op zondag 6 april 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet lopend eten, ik heb gewoon een eettafel
* Doet oordopjes inquote:Op zondag 6 april 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook volledige stilte of hoor je nog straatgeluiden en andere mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |