Dik kans van ja. Actieve dagen. En als het op is is het op.quote:Op zondag 6 april 2025 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ga jij in Tsjechië ook zo vroeg naar bed?
Wel ongeveer dezelfde mensen. Heel lang is het zo geweest dat er elk jaar wel 1 of 2 nieuwe mensen mee gingen. Soms gaan er ook mensen mee die bijvoorbeeld 5 of 10 jaar geleden al eens mee geweest zijn en toen een hele tijd niet meer. Maar de laatste tijd weinig nieuwelingen meer eigenlijk. In totaal zijn er nu 25 mensen minstens 1 keer deelgenoot geweest van het rondje. Meestal zijn we met 6-7 man.quote:Op zondag 6 april 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
LeukZijn het altijd ongeveer dezelfde mensen of is er ook eigenlijk wel altijd een nieuweling mee?
Leuk wel, beetje stabiele maar toch ook af en toe wat wisselende groep.quote:Op zondag 6 april 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel ongeveer dezelfde mensen. Heel lang is het zo geweest dat er elk jaar wel 1 of 2 nieuwe mensen mee gingen. Soms gaan er ook mensen mee die bijvoorbeeld 5 of 10 jaar geleden al eens mee geweest zijn en toen een hele tijd niet meer. Maar de laatste tijd weinig nieuwelingen meer eigenlijk. In totaal zijn er nu 25 mensen minstens 1 keer deelgenoot geweest van het rondje. Meestal zijn we met 6-7 man.
Beter dat dan als een vogel proberen te vliegen.quote:Op zondag 6 april 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Pilletjes maken me wat suf dus ik ga lekker mn bedje in.
Dan heb ik de verkeerde meegekregen van de apotheek.quote:Op zondag 6 april 2025 21:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beter dat dan als een vogel proberen te vliegen.
foutje bedanktquote:Op zondag 6 april 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde meegekregen van de apotheek.
Ja er was een tijd dat er 5-6 man altijd mee ging maar ineens gingen die om allerlei redenen een andere kant op. Sommigen daarvan zijn later wel weer teruggekomen, anderen niet.quote:Op zondag 6 april 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk wel, beetje stabiele maar toch ook af en toe wat wisselende groep.
quote:Op zondag 6 april 2025 21:22 schreef Ama het volgende:
Oh wacht er is een pyromaan bezig want toen ik naar de winkel ging rook ik ook brand bij de bomen. Schijnbaar komen ze al voor de derde keer vandaag daar in de buurt.
Hebben we hier in de wijk vaker last van in droge periodes maar normaal doen ze het dan in het bos. Nu is het vlakbij de huizen. Niet dat het goed is om het in het bos te doen natuurlijk.quote:
Ik kan het me hier maar 1x herinneren.quote:Op zondag 6 april 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben we hier in de wijk vaker last van in droge periodes maar normaal doen ze het dan in het bos. Nu is het vlakbij de huizen. Niet dat het goed is om het in het bos te doen natuurlijk.
Jij woont in een polder, daar hebben ze geen echte bossen, net als hier bij mijquote:Op zondag 6 april 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het me hier maar 1x herinneren.
Dat was toen na die zomerstorm met windkracht 10 hier. Overal bomen gesneuveld en dikke takken eraf. Hier achter was een hele grote boom geknakt. De grote delen hadden ze opgeruimd. Maar de kleinere takken van die boom en allerlei andere geknakte takken lagen daar weken op een grote hoop.
Die is op een gegeven moment ook in de fik gestoken..
Maar verder is dat niet echt een ding hier?
Bos? Wat is dat?quote:Op zondag 6 april 2025 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont in een polder, daar hebben ze geen echte bossen, net als hier bij mij
Een verzameling van bomen waar je langer dan 5 minuten door kan lopen zonder er weer uit te lopenquote:
opgegeten door de lieve wolf.quote:Op zondag 6 april 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een verzameling van bomen waar je langer dan 5 minuten door kan lopen zonder er weer uit te lopen
Ik heb vanavond nog snijbonen op, komt wel dichtbij zoquote:
blijkbaar had je hem uitgespuugd anders was ie niet meer hiero aan t postenquote:Op zondag 6 april 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog snijbonen op, komt wel dichtbij zo
Loop je nou Bosje op te etenquote:Op zondag 6 april 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog snijbonen op, komt wel dichtbij zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |