aangezien ik mod in FHF ben lijkt me dat idd erg aannemelijkquote:
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..quote:
als de moderatie van ONZ het wil sluiten gebruiken ze hun slotjes maar. Ik heb geen zin om steeds mijn sleutels te moeten zoekenquote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..
Ik zou het zelf gesloten hebben, maar ik ben niet meer op de hoogte van wat wel en niet door de beugel kan
Snap ik wel hoorquote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de moderatie van ONZ het wil sluiten gebruiken ze hun slotjes maar. Ik heb geen zin om steeds mijn sleutels te moeten zoeken
Ik heb pas over 3 weken vakantie.quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig begint de vakantie morgen
Hebben we niet juist dat forum VER voor dit soort topics?quote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..
Ik zou het zelf gesloten hebben, maar ik ben niet meer op de hoogte van wat wel en niet door de beugel kan
ik vond ONZ prima passendquote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we niet juist dat forum VER voor zit soort topics?
Als in VERschrikkelijk raar?quote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we niet juist dat forum VER voor dit soort topics?
dat kun je doen idd. is er ook een reden toe?quote:Op zondag 6 april 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan mijn beddengoed wel weer opnieuw wassen
rooklucht zie paar posts naar bovenquote:Op zondag 6 april 2025 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kun je doen idd. is er ook een reden toe?
quote:
2 Jaar terug met kerst gaf m'n moeder de tip "als je kleding stink na het gourmetten of dergelijke, ga er mee douchen"quote:Op zondag 6 april 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat het vannacht eerst wel verder luchten
Lekki. Voor hoe lang?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tripjes op het programma?quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar eerst vakantiequote:
alweer een bosbrand?quote:Op zondag 6 april 2025 18:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Het staat in Doorwerth in de fik en ik kan het hier nog ruiken, minimaal 10 km verderop
ik denk in nl zijn een grote trip isquote:Op zondag 6 april 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tripjes op het programma?
Ja, stukje vliegenquote:Op zondag 6 april 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog leuke tripjes op het programma?
quote:Op zondag 6 april 2025 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk in nl zijn een grote trip is![]()
hij gaat al zovaak weg
Zo zo'n rondje boven Nederland?quote:
Ben jij de piloot?quote:
in het beddengoed.... dan hing het buiten mag ik aannemenquote:Op zondag 6 april 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
rooklucht zie paar posts naar boven
Afvalhout in de uiterwaarden geloof ik, maar wel droogte gerelateerdquote:
Ik ben naar Doorwerth gefietst met mijn natte beddengoed zodat het extra goed kon drogen bij dit vuurquote:Op zondag 6 april 2025 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
in het beddengoed.... dan hing het buiten mag ik aannemen
beetje ambipur erbij om er nog een lekker luchtje aan te geven en klaar.quote:Op zondag 6 april 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben naar Doorwerth gefietst met mijn natte beddengoed zodat het extra goed kon drogen bij dit vuur
Dat je beddengoed lekker naar een verbrandde toilet ruiktquote:Op zondag 6 april 2025 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
beetje ambipur erbij om er nog een lekker luchtje aan te geven en klaar.
Het scheelt misschien dat ik brandend hout niet altijd vind stinkenquote:Op zondag 6 april 2025 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
beetje ambipur erbij om er nog een lekker luchtje aan te geven en klaar.
Zou dat best willen proberen. Ik heb ooit een stukje mogen sturen in een Cessna, dus dan moet een Boeing ook lukkenquote:
puur uit de korf niet, maar met zoiets...quote:Op zondag 6 april 2025 19:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het scheelt misschien dat ik brandend hout niet altijd vind stinken
ik begreep dat het ook veel auto-piloot, dus iig als 2e man zou t wel kunnenquote:Op zondag 6 april 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat best willen proberen. Ik heb ooit een stukje mogen sturen in een Cessna, dus dan moet een Boeing ook lukken
Rondje Benelux?quote:
Moet wel goedkomenquote:Op zondag 6 april 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat best willen proberen. Ik heb ooit een stukje mogen sturen in een Cessna, dus dan moet een Boeing ook lukken
Beerquote:
Misschien Willem ff bellen?quote:Op zondag 6 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wel goedkomenWel nog even een andere piloot regelen voor het opstijgen en landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |