Samequote:
Oeiquote:Op zondag 6 april 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ben twee keer uitgescholden geloof ik op reddit hahahaha
Jup, stukje vliegenquote:Op zondag 6 april 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je nog ergens naartoe of is dat een domme vraag van me?
Oh. Ze heeft weer in de troep liggen rollen.quote:
Nou niet rollen want de andere kant is helemaal schoon.quote:Op zondag 6 april 2025 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ze heeft weer in de troep liggen rollen.
Gelegen dan . Waarschijnlijk was daar zon dan zekerquote:Op zondag 6 april 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou niet rollen want de andere kant is helemaal schoon.
Nou dat mag ze in vervolg ook prima gewoon op een grasveldje doen hoor.quote:Op zondag 6 april 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelegen dan . Waarschijnlijk was daar zon dan zeker
Stel het aan haar voor. Kijken wat zij ervan vindtquote:Op zondag 6 april 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dat mag ze in vervolg ook prima gewoon op een grasveldje doen hoor.
Ze is oost Indisch doof.quote:Op zondag 6 april 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stel het aan haar voor. Kijken wat zij ervan vindt
ONZ inmiddels. Naja.quote:Op zondag 6 april 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Bijzonder verzoek: ONZ / Overleden tijdens schilderen op nummer
Had ik niet verwacht van een katquote:
dat heeft een mod erg goed gedaanquote:
Was jij het?quote:
aangezien ik mod in FHF ben lijkt me dat idd erg aannemelijkquote:
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..quote:
als de moderatie van ONZ het wil sluiten gebruiken ze hun slotjes maar. Ik heb geen zin om steeds mijn sleutels te moeten zoekenquote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..
Ik zou het zelf gesloten hebben, maar ik ben niet meer op de hoogte van wat wel en niet door de beugel kan
Snap ik wel hoorquote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de moderatie van ONZ het wil sluiten gebruiken ze hun slotjes maar. Ik heb geen zin om steeds mijn sleutels te moeten zoeken
Ik heb pas over 3 weken vakantie.quote:Op zondag 6 april 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig begint de vakantie morgen
Hebben we niet juist dat forum VER voor dit soort topics?quote:Op zondag 6 april 2025 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het hoorde inderdaad niet thuis in FHF..
Ik zou het zelf gesloten hebben, maar ik ben niet meer op de hoogte van wat wel en niet door de beugel kan
ik vond ONZ prima passendquote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we niet juist dat forum VER voor zit soort topics?
Als in VERschrikkelijk raar?quote:Op zondag 6 april 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we niet juist dat forum VER voor dit soort topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |